لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی کوییک g

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی کوییک GX

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

فروش اقساطی کوییک g

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

یکی از تولیدات موفق و کاربردی شرکت سایپا، کوییک است. این خودرو نقلی در مدل های مختلف کوییک s، کوییک g و کوییک R تولید شده است. اما، سری کوییک g نسخه فیس لیفت و فول آپشن نسخه کوییک R است که سعی شده است تمامی کمبودهای نمونه های قبلی در این نمونه جبران شود. فروش اقساطی کوییک g با کمترین پیش پرداخت به صورت تخصیص وام یکی از ویژگی های منحصر به فردی است که این مجموعه، کیان خودرو، سعی می کند در اختیار هموطنان قرار دهد تا بتوانند خرید اقساطی کوییک g  را با پرداخت اقساطی با شرایط مناسب انجام دهند. اما، آنچه قبل از فرایند خرید اهمیت دارد، بررسی فنی خودرو، امکانات آن و در انتها ویژگی های ظاهری و طراحی داخلی کابین است. این ویژگی ها چشم انداز بهتری در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با توجه به علاقه و بودجه ای که دارید، تصمیم درستی در خرید بگیرید، به انتخاب خود افتخار کنید و هرگز پشیمان نشوید.

معرفی خودرو کوییک g سایپا

نمایش کوییک g از جهات مختلف و طراحی داخلی آن

کوییک g نسخه نیو فیس مدل هاچ بک سایپا است که نمای جلویی آن نسبت به سایر نسخه های کوییک تغییراتی داشته است. امکانات و آپشن های چشمگیر این ورژن از مجموعه کوییک بر فروش اقساطی سایپا برای تولید کوییک g تاثیر زیادی داشته است. این خودرو به دلیل ابعاد کوچکی که دارد یک خودرو شهری خیلی کوچک و کار راه انداز است و برای افرادی که از رانندگی می هراسند، خودرو بسیار مناسبی است. فروش اقساطی کوییک g تحویل فوری یکی از شرایطی است که می تواند شما را زودتر صاحب این خودرو نقلی و کم مصرف کند.  

از ویژگی های مثبت کوییک g می توان به ویژگی بسیار خوب و دوستدار محیط زیست آن اشاره کرد و آن کم مصرف بودن سوخت خودرو است. دیگر ویژگی مهم این محصول از سایپا، استهلاک بسیار پایین و هزینه نگهداری پایین آن است. به همین دلیل یک خودرو اقتصادی محسوب می شود. کیان خودرو برای اینکه این خودرو اقتصادی با شرایط بهتری به دست هم وطنان برسد، فروش اقساطی کوییک g با اقساط مناسب کوتاه مدت و بلند مدت به همراه وام پیش پرداخت را برای این محصول و سایر محصولاتش مانند فروش اقساطی کوییک gx یا بسیاری خودرو دیگر نظر گرفته است. فروش اقساطی کوییک 1403 g امکان خرید راحت تری را فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های کوییک g می توان به اصلاح راندمان موتور خودرو و جادار بودن صندلی های عقب آن اشاره کرد. ضرب المثل است «فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه» دقیقا مصداق کوییک g را دارد. اما، از معایب این خودرو می توان به عیب مشترک تمامی محصولات سایپا یعنی 8 سوپاپه بودن موتور و به کارگیری فناوری قدیمی اشاره کرد. نکته دیگر ایمنی نه چندان خوب این خودرو و کیفیت ساخت پایین آن است که در کنار مزایا به چشم می خورد.

امکانات و آپشن های کوییک g

یکی از مواردی که خریداران را در کنار قیمت به سمت خرید اقساطی خودروهای داخلی مجاب می کند، امکانات خودروها است. آپشن هایی که در ماشین های خارجی وجود دارد و حق خریدار ایرانی است که بتواند از این ویژگی ها بهره ببرد و آسایش و آرامش را در خودرویی داخلی تجربه کند. شرایط ویژه فروش اقساطی کوییک g تحویل فوری فرصت خوبی برای خرید این خودرو است. چرا که می توانید در عرض 24 ساعت بعد از ثبت نام، صاحب خودرو شده و آن را تحویل بگیرید. کوییک g امکانات بسیار زیادی دارد که سعی می کنیم در ادامه به آن ها اشاره کنیم.

·       سنسور دنده عقب

·       نشانگر تعویض دنده

·       نمایشگر لمسی 7 اینچی

·       بلوتوث

·       تنظیم ارتفاع چراغ الکتریکی

·       سامانه مدیریت خودرو

·       چراغ مشایعت

·       چراغ دیلایت یا روشنایی در روز

·       دماسنج

·       مه شکن جلو و قسمت عقب

·       تهویه دیجیتال

·       کیسه هوا راننده و سرنشین جلو

·       ترمز ABS و EBD

·       هشدار صوتی بستن کمربند ایمنی

·       شیشه بالابر برقی جلو

·       آینه برقی

·       رهیاب ماهواره ای

·       کلید کنترلی روی فرمان

·       روکش چرم

·       نمایش فشار باد تایرها

·       سیستم ضد سرقت

·       رینگ آلومینیومی

·       شیشه دودی

ویژگی های ظاهری و طراحی داخل کابین خودرو کوییک g

نمایش طراحی داخلی کوییک g

اولین نسخه از کوییک دنده ای و اتومات در سال 97 در سایپا تولید شد. در این زمینه شرایط فروش اقساطی کوییک اتومات را توسط نمایندگی ما و برای دسترسی بهتر به این خودرو فراهم کرد. بعد از آن سایپا به دلیل محبوبیت این محصول سعی کرد آپدیت های مختلفی روی آن اجرا کند تا بتواند نسخه به روزتری را به بازار عرضه کند و محبوبیت بیشتری برای خود به دست بیاورد. در نهایت کوییک g را به بازار عرضه کرد. نمایندگی نیز با ایجاد طرح فروش اقساطی کوییک g سعی کرد با شرایط خوبی خودرو را به دست خریدار برساند.

کوییک g به لحاظ طراحی ظاهری در بخش سپر دچار تغییراتی شده است. به این صورت که نوارهای مشکی پهن تعبیه شده  چراغ های جلو را به چراغ مه شکن و چراغ دیلایت مرتبط می سازد. در طراحی کابین نیز به سراغ المان های کوچکی همچون پنجره تهویه هوا رفته است و طرحی زیبا، دایره ای و متفاوت به آن داده است. پنل پشت فرمان هم طراحی جدیدی داشته و سعی شده است از روکش چرمی برای صندلی کوییک g استفاده شود. 

مشخصات فنی کوییک g سایپا

یکی دیگر از محصولات نقلی و در عین حال جادار سایپا، نسخه فیس لیفت کوییک g است. این خودرو به لحاظ فنی ویژگی هایی دارد که قبل از خرید خودرو با شرایط اقساطی یا به صورت آزاد باید از آن آگاه باشید. این مشخصات شامل موارد زیر است.

·       شرکت تولید کننده: سایپا

·       حجم موتور: 1503 سی سی

·       شتاب صفر تا صد: 12.3 ثانیه

·       قدرت موتور: 87 اسب بخار

·       گشتاور: 128 نیوتن متر

·       تعداد سیلندر: 4 سیلند

·       تعداد سوپاپ: 8 سوپاپ

·       حداکثر سرعت: 170 کیلومتر بر ساعت

·       گیربکس: 5 دنده دستی

·       محور محرک: دیفرانسیل جلو

·       کلاس بدنه: هاچ بک کراس

·       ابعاد خودرو: 1524×1688×3989 میلی متر

·       فاصله محور: 2412

·       مصرف سوخت: 7.14 لیتر

·       حجم باک: 41 لیتر

·       استاندارد آلایندگی: یورو5

شرایط فروش اقساطی کوییک g

نمایش جانبی خودرو برای فروش اقساطی کوییک g

فروش اقساطی در جامعه امروز که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کند و هزینه کامل خودرو در دست مردم نیست که بتوانند خودرو را خریده و هزینه آن را یکجا پرداخت کنند، فرصت مناسبی است. فروش اقساطی کوییک g با اقساط بلند مدت یکی از ویژگی های شرایط اقساطی این نمایندگی است. زمانی که تعداد پرداخت اقساط زیاد شود، سقف پرداخت اقساط کاهش پیدا می کند و در بلند مدت با توجه به تورم موجود، این به نفع خریدار خواهد بود.

اگر به دنبال خرید خودرو تحویل فوری هستید، می توانید فروش اقساطی کوییک g تحویل آنی این نمایندگی را بررسی کنید. برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی کوییک g، ابتدا باید با نمایندگی تماس بگیرید. بعد از مطالعه جدول فروش اقساطی کوییک g تصمیم بگیرید که دوست دارید اقساط را به یکی از روش های 12، 24 یا 36 ماهه پرداخت کنید. کیان خودرو وامی را به اندازه نصف مبلغ خودرو برای خرید هر خودرو به شما به عنوان پیش پرداخت اختصاص می دهد.

به طور مثال، اگر فروش اقساطی کوییک r را با اقساط بلند مدت 36 ماهه بررسی کنیم، می بینیم که طبق اقساط شمار آنلاینی که در سایت وجود دارد، مبلغ 204،005،000 تومان وام به شما تعلق می گیرد و مبلغ پرداخت ماهانه برابر با 8،593،588 تومان خواهد بود.

سوالات متداول

1.آیا فروش اقساطی کوییک g در تهران به صورت صفر موجود است؟

بله، شما در هر جای ایران که باشید با تماس با نمایندگی می توانید نسخه صفر کوییک g یا هر خودرو دیگری را تهیه کنید.

2.فرق کوییک g با بقیه مدل های کوییک در چیست؟

درست مثل هر محصول دیگری که در طول زمان نسخه بهتری از آن تولید می شود تا بتواند نیاز مردم را تامین کند، کوییک g نیز به همین صورت است. کوییک دنده ای و اتومات یا کوییک s و کوییک r همگی محصولات خوبی هستند. اما، سایپا سعی کرده است تمامی کمبودها را رفع کرده و خودرویی با امکانات کامل تر با نام کوییک g را به بازار عرضه کند.

3. خرید اقساطی چه ویژگی دارد؟

با خرید اقساطی خودرو از نمایندگی می توانید به جای پرداخت کل هزینه به صورت یکجا، هزینه را کم کم در طول یک تا سه سال پرداخت کنید و خودرو را در شرایط تحویل فوری، در عرض 24 ساعت تحویل بگیرید. در عین حال به این دلیل که این نمایندگی پیش پرداخت را خودش به صورت وام اختصاص می دهد، لازم به پرداخت هیچ وجهی نیستید تا به مرحله پرداخت ماهانه برسید.

4.چگونه نحوه اقساط نمایندگی کیان خودرو را محاسبه کنیم؟

برای محاسبه کافی است وارد سایت شوید. در بخش فروش آنلاین، روی محاسبه آنلاین اقساط کلیک کنید. قیمت روز خودرو را وارد کنید، تعداد اقساط را تعیین کنید تا میزان وام و سقف پرداخت هر ماه را برای شما محاسبه کند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *