لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی خودروهای خارجی

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

شرکت کیان خودرو از بزرگترین و معتبر ترین شرکت ها در زمینه فروش اقساطی خودرو خارجی و همچنین خودروهای تولید داخل در کشور میباشد که با توجه به اینکه سابقه درخشانی در این زمینه دارد توانسته همواره رضایت مشتریان خود را جلب نماید. خودروهای خارجی زیادی تا کنون به کشور ما وارد شده اند که این خودروها به دلیل ویژگی های زیادی که دارند طرفداران زیادی نیز پیدا کرده اند و امروزه بیشتر افرادی که توانایی خرید این دسته از خودروها را دارند مطمئنا از طرفداران پر و پا قرص آن هستند.

اما افرادی نیز وجود دارند که توانایی خرید این دسته از خودروها ندارند که با استفاده از طرح هایی همچون فروش اقساطی خودرو خارجی که برخی شرکت ها در نظر گرفته اند مینوانند به صورت  قسطی و شرایطی خودروی خود را تهیه کنند. فروش اقساطی خودرو خارجی به دلیل اینکه این خودروها قیمت بالایی دارند بیشتر مورد توجه شرکت ها بوده است و هر شرکتی شرایط گوناگونی را برای فروش اتخاذ کرده است.

هیوندای آزرا مشکی رنگ

هیوندای آزرا 2019

هیوندای سوناتا طلایی رنگ

هیوندای سوناتا

هیوندای توسان خاکستری رنگ

هیوندای توسان

کیا سراتو با رنگ سفید

کیا سراتو

فروش اقساطی انواع خودرو خارجی با شرایط ایده آل

برای اینکه بتوانید بهترین خودرو متناسب با شرایط خود را خریداری نمایید باید توجه داشته باشید چه شرکتی را برای خرید خود انتخاب میکنید. هر شرکتی که در حال حاضر در زمینه فروش اقساطی خودرو خارجی فعالیت میکند شرایطی را برای فروش خودروهای خود در نظر گرفته است که با توجه به این شرایط مشتری باید تصمیم به  پذیرش و یا عدم پذیرش این شرایط کرده و خودروی مورد نیاز خود را سفارش دهد.

کمتر شرکتی را میتوان یافت که امکان فروش اقساطی خودرو خارجی با شرایط ایده آل را فراهم آورده باشد و اغلب شرکت ها شرایطی را اتخاذ کرده اند که چندان مناسب نیست. شرکت هایی که امکان فروش اقساطی خودرو خارجی را فراهم آورده اند باید بر اساس صرفه اقتصادی که برای آنها ایجاد میشود شرایطی را برای فروش خودروهای خود در نظر بگیرند. شرکت کیان خودرو از معدود شرکت هایی است که امکان فروش انواع خودروهای خارجی بصورت اقساط و البته نقد با قیمت مناسب را فراهم کرده است.

فروش اقساطی خودرو خارجی در تهران

تهران با توجه به جمعیت بسیار زیادی که دارد به یکی از شهرهایی بدل شده که بیشترین متقاضیان خرید خودرو خارجی را به خود اختصاص داده است. تقاضای بالا برای خرید خودروی خارجی در این شهر باعث شده تا شرکت های زیادی نیز در زمینه فروش اقساطی خودرو خارجی پدید آیند که هر یک از این شرکت ها نیز برند ها و مدل های زیادی از خودروهای خارجی را بفروش میرسانند که شرایط هر یک نیز در صورت نیاز به خرید نقد و همچنین اقساط متفاوت میباشد.

  شرکت کیان خودرو فروش اقساطی خودرو خارجی‌ را با شرایط بسیار مناسب آغاز نموده است و میتوانید با انتخاب این شرکت هر مدل خودرو که نیاز دارید را بصورت نقد با قیمت مناسب و همچنین اقساطی با بهترین شرایط تهیه نمایید.

رنو ساندرو با رنگ مشکی

رنو ساندرو

رنو ساندرو استپ وی قرمز رنگ

رنو ساندرو استپ وی

رنو کولیوس سفید رنگ

رنو کولیوس

رنو تلیسمان

رنو تالیسمان

هیوندای النترا با رنگ آبی

هیوندای النترا

کیا اسپورتیج سفید رنگ

کیا اسپرتیج

فروش نقد و اقساطی خودرو خارجی با قیمت مناسب و بهترین شرایط

اگر به دنبال شرکتی هستید که بتوانید خودروی خارجی مورد نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری کنید به شما پیشنهاد میکنیم تا شرکت کیان خودرو را انتخاب نمایید. کیان خودرو خودرو فروش خودرو خارجی نقدی و همچنین فروش اقساطی انواع خودرو خارجی را انجام میدهد و میتوانید با انتخاب این شرکت هزینه های خود برای خرید خود را  کاهش دهید. بهترین شرایط برای خرید خودرو از این شرکت برای شما فراهم شده اند که میتوانید با توجه به این شرایط مناسب خودروی مورد نیاز خود را آن هم در کوتاه ترین زمان تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات و همچنین مشاوره کامل میتوانید با کارشناسان شرکت تماس حاصل نموده و با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید.

خودروهای سانتافه در رنگ نقره ای و قرمز

فروش اقساطی خودروهای خارجی با کیان خودرو

خودروهای خارجی همیشه به دلیل طراح­ های جذاب، کیفیت قابل تحسین، آپشن ­های فوق­العاده و… طرفداران بسیاری داشته ­اند. اما خوب بدیهی است که امکانات خوب، هزینه­ ی بالایی نیز دارد. بنابراین این مسئله، شرایط خرید خودرو را به یک مشکل اساسی تبدیل کرده ­است. فروش اقساطی خودروهای خارجی یک طرح بسیار محبوب است که توانسته به خریداران ماشین کمک ارزنده­ای نماید. پس اگر شما هم قصد دارید خرید قسطی خودروهای خارجی را تجربه کنید، پیشنهاد می­کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

معامله-خودروهای-اقساطی-خارجی

قرارداد فروش اقساطی خودرو

قرارداد فروش خودرو به صورت اقساطی با وام کمی متفاوت است اما هر دو روشی هستند که از طریق آن می­­توانید وسیله مورد علاقه خود را خریداری نمایید. بنابراین چه وام بگیرید و یا اقدام به خرید خودرو اقساطی کنید، شما با امضای قرارداد موظف می­شوید پول مربوطه را در طی اقساط معین پرداخت نمایید. وام معامل ه­ایی است بین شما و بانک یا یک وام دهنده که از پول دریافتی برای خرید وسیله نقلیه استفاده می­کنید. همچنین وظیفه دارید تا مبلغ اصلی وام را همراه با سود تعیین شده در مدت معین به بانک پرداخت نمایید. اما دریافت وام جنبه­ های مثبت و منفی خاص خود را دارد. از جمله مزایای گرفتن وام می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با دریافت وام شما می­توانید خودرو را به صورت نقدی خریداری کرده و مالک اصلی آن شوید.
  • نگرانی از بابت از دست دادن خودرو به دلیل تاخیر در پرداخت اقساط ندارید.
  • می­توانید با مراجعه به بانک ­های مختلف، مبلغ مورد نیاز خود را دریافت کنید.
  • پس از گرفتن وام و خرید نقدی، خودرو به نام شما ثبت می­ شود. بنابراین می­توانید در صورت نیاز آن را به راحتی بفروشید.
  • خرید قسطی خودرو نیاز به یک مبلغ اولیه با عنوان پیش پرداخت دارد.
 

اما در کنار این مزایا، دریافت وام معایبی نیز دارد که عبارت هستند از:

  • دریافت وام نیاز به ضامن معتبر دارد. پیدا کردن چنین فردی یکی از چالش­ های بسیاری از افراد است.
  • بانک ­ها همیشه و در هر شرایطی به متقاضیان وام نمی­ دهند بنابراین ممکن است در مواقع نیاز چنین امکانی موجود نباشد.
  • مبلغ وام­ها محدود هستند بنابراین ممکن است گرفتن وام پول کافی برای خرید خودرو را تهیه نکند.
  • امکان تعیین مدت زمان بازپرداخت اقساط توسط وام گیرنده وجود ندارد در حالی که در وب سایت­ های فروش قسطی خودروهای خارجی و داخلی چنین امکانی در اختیار خریدار قرار می گیرد.
 

اما خرید خودروهای داخلی اقساطی و خودروهای خارجی اقساطی معامله ­ای است بین خریدار و شرکت فروشنده. قراردادی که در آن خریدار تعهد می­ دهد در ازای خرید قسطی، مبلغی بیش از هزینه اصلی خودرو را به شرکت بپردازد. اما بدیهی است که این کار هم نکات و مزایا و معایبی دارد که پیش از اقدام به خرید باید با آن­ها آشنا شد. نقاط مثبت خرید قسطی به شرح زیر می ­باشند:

  • خریدار خود می­تواند بازه زمانی پرداخت اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه تعیین کند. (البته این مورد بسته به شرکت­ های مختلف، متفاوت است)
  • برخی از وب سایت­ ها در ازای فروش خودروهای خارجی اقساطی و همینطور خودروهای داخلی، ضامنی از خریدار دریافت نمی­کنند.
  • با خرید قسطی، می­توان بدون نیاز به مراجعه به بانک و طی کردن روند دریافت وام، خودرو دلخواه خود را خریداری کرد.
 

اما با در نظر گرفتن این محاسن، باید توجه ویژه­ای هم به جنبه ­های منفی خرید خودروهای خارجی قسطی و خودروهای داخلی قسطی داشت. این موارد عبارتند از:

  • خریدار در ازای تاخیر بیشتر برای بازپرداخت اقساط، ناگزیر به پرداخت مبلغ بیشتری در برابر قیمت اصلی خودرو می­ باشد.
  • به عنوان بزرگ­ترین نقطه ضعف باید دانست که امکان فروش خودرو تا پایان دوره پرداخت اقساط وجود ندارد.

شرکت­ های خودروسازی خارجی

خوشبختانه فروش خودروهای خارجی قسطی توسط شرکت­ها و برخی از نمایشگاه­ های اتومبیل ایرانی انجام می­شود. بنابراین خریدار گرامی کافیست با مراجعه به یکی از این مراکز معتبر اقدام به خرید کند. از جمله شرکت های خودروسازی خارجی که می­توان محصولات آنان را  به صورت اقساطی در داخل کشور خریداری کرد، عبارت هستند از:

  • فولکس واگن
  • لکسوس
  • هیوندای موتورز
  • رنو
  • دانگ فنگ موتورز
  • نیسان
  • کیا موتورز
  • تویوتا
  • و …

در ادامه بیشتر به توضیح درباره شرکت ­های هیوندای موتورز و کیا موتورز پرداخت شده ­است.

محصولات هیوندای

فروش اقساطی هیوندای

هیوندای در حال حاضر سومین شرکت خودروسازی بزرگ جهان است که در سال 1967 میلادی در کشور کره جنوبی تاسیس شد. این کمپانی صاحب نام سالانه بیش از 1 میلیون و 600 هزار دستگاه تولید می­کند و از طریق نمایندگی­های خود در 193 کشور جهان به دوستداران برند خود خدمت رسانی می­نماید. آنچه که این شرکت را به یک غول بزرگ خودروسازی تبدیل کرده، همکاری هیوندای موتور با کیا موتورز است که هر دو از زیر مجموعه­ های شرکت هیوندای موتور محسوب می­شوند. فروش اقساطی هیوندای برای خودروهایی از جمله هیوندای سانتافه 2018، هیوندای آزرا 2019، هیوندای توسان، هیوندای اکسنت، هیوندای سوناتا و … امکان پذیر است.

محصولات کیا موتورز (سراتو)

فروش اقساطی کیا

تاریخچه تاسیس شرکت کیا موتورز به سال 1944 میلادی باز می­گردد که با ساخت مفتول­ های فلزی و دوچرخه، پا به عرصه تولید نهاد. از این رو کیا موتورز به عنوان اولین شرکت خودروسازی کره ­ای شناخته می­شود. البته از آنجا که کمپانی هیوندای بزرگ­ترین سهام­دار این شرکت است، کیا موتورز زیر مجموعه ­ای از شرکت هیوندای موتورز به حساب می ­آید. اگر تمایل به خرید محصولات این شرکت خودروسازی محبوب دارید، فروش اقساطی کیا محصولاتی چون اپتیما، سراتو، اسپورتیج، کیا استینگر، کیا کوریس، ریو و … را در بر می­گیرد.

مزایای خرید اقساطی خودروهای خارجی

داشتن خودروهای خارجی رویای هر کسی است اما متاسفانه قیمت بالای این محصولات، باعث افسوس بسیاری شده ­است. اما خرید قسطی خودروهای خارجی توانسته مزایایی برای خریداران این خودروها به همراه داشته ­باشد. از جمله این نقاط مثبت می­توان به ذکر موارد زیر پرداخت:

  • مشخصات فنی خودروهای خارجی همیشه مورد تحسین و شگفت انگیز بوده ­است. بنابراین با خرید این اتومبیل ­ها می­توانید از بهترین قطعات و یک رانندگی بی نقص لذت ببرید.
  • خودروهای خارجی بهره ­مند از جدیدترین امکانات روز هستند. خرید قسطی این خودروها شما را دارای یک اتومبیل فول آپشن می­کند.
  • خودروهای خارجی در مقایسه با تولیدات داخلی از قیمت بسیار بالاتری برخوردارند. اما خرید این خودروها یک سرمایه ارزنده را برای شما به ارمغان می ­آورد.
 

خودروهای خارجی (بی ام و - فولکس واگن پاسات)

برای خرید خودروی خارجی به صورت قسطی به کجا مراجعه کنیم؟

در تمامی شهرستان­ ها نمایشگاه ­های ماشین انواع خودروهای داخلی و خارجی را به خریداران ارائه می کنند اما مشکل اصلی بسیاری از افراد، خرید به صورت اقساطی است. کیان خودرو با بیش از 12 سال تجربه در زمینه فروش خودرو، ارائه کننده جدیدترین اتومبیل­ های ایرانی و خارجی به صورت آنلاین به مشتریان عزیز می­ باشد. خریداران می­توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت، خودرو مد نظر خود را انتخاب کرده و قیمت به روز و نیز قیمت اقساطی آن را مشاهده کنند. همچنین می­توانند تعداد اقساط را نیز خود تعیین نمایند. دیگر نقطه حائز اهمیت دریافت مشاوره از کارشناسان این شرکت است که می­توانند شما را در امر خرید به طور ویژه راهنمایی کنند.

سخن پایانی

در زندگی امروزی داشتن خودرو یکی از نیازهای اصلی همه انسان ­هاست. از این رو ما در این مقاله سعی کردیم بیشتر به بحث خرید اقساطی خودروهای خارجی بپردازیم تا در صورتی که شما خواننده محترم قصد خرید این مدل ماشین ­ها را دارید، پاسخ سوالات خود را دریابید.

سوالات متداول

دریافت وام برای خرید خودرو بهتر است یا خرید اقساطی؟

در این مقاله به مزایا و معایب خرید اقساطی خودرو و نیز دریافت وام از بانک برای خرید خودرو پرداختیم. بنابراین دانستیم که هر یک چه محاسنی دارند. در نتیجه، این انتخاب بسته به سلیقه و از همه مهم­تر شرایط خریدار دارد. بزرگ­ترین فایده دریافت وام، خرید خودرو به صورت نقدی است در حالی که خرید اقساطی خودروهای خارجی و داخلی، نیازی به مراجعه به بانک و طی کردن روند دریافت پول ندارند.

آیا خرید خودروی خارجی به صورت قسطی ارزش دارد؟

مهم نیست خودروی داخلی خریداری می­کنید یا خودروی خارجی. خرید اتومبیل یک سرمایه گذاری خوب به حساب می­ آید و اگر پول کافی برای این کار را ندارید، خرید اقساطی بهترین گزینه است. البته از آنجا که معمولا خودروهای خارجی قیمت بالاتری دارند، اقساط ماهانه آن­ها نیز بیشتر است. بنابراین اگر قادر به پرداخت این اقساط هستید، پس تعلل نکنید و هر چه زودتر به سراغ خرید خودروی مورد علاقه خود بروید چرا که یک قدم بزرگ بر می­ دارید.

آیا می­توان زودتر از موعد مقرر، با شرکت فروشنده تسویه حساب کرد؟

پاسخ این سوال بسته به شرکت ­های مختلف، متفاوت است اما معمولا این امکان وجود دارد. بنابراین اگر زودتر از زمان تعیین شده قادر به پرداخت اقساط هستید، می­توانید با انجام این کار سند خودرو را دریافت کرده و مالک نهایی آن شوید.

مهلت بازپرداخت خرید اقساطی خودروهای خارجی به چه صورت است؟

مشتریان عزیز شرکت کیان خودرو خود می­توانند مهلت زمانی بازپرداخت اقساط را تعیین کنند. پرداخت این اقساط می­تواند طی 12 ماه، 24 ماه و یا 36 ماه صورت گیرد.

امکان خرید اقساطی خودروهای خارجی برای شهرستان­ها وجود دارد؟

بله، افراد ساکن در شهرستان ­های ایران می­توانند با مراجعه به وب سایت شرکت کیان خودرو، اتومبیل مورد نظر خود را به طور قسطی خریداری کرده و آن را به صورت فوری درب منزل خود تحویل گیرند.

نمایش همه بستن
4.3/5 - (22 امتیاز)