لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی محصولات لکسوس

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

لوگو خودروسازی لکسوس

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

لوگوی شرکت لکسوس

فروش اقساطی لکسوس، طرحی محبوب و پرطرفدار  

لکسوس، برندی جذاب و پرطرفدار که خرید محصولات آن رویای هر خریدار خودرویی است. اما همانطور که احتمالا شما هم می دانید، خرید محصولات لکسوس نیازمند هزینه زیادی است. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم شما را با طرح فروش اقساطی لکسوس با تحویل فوری آشنا نماییم. طرحی فوق العاده که می تواند به راحتی شما را مالک ماشین دلخواهتان کند.

اما طرح فروش اقساطی لکسوس برای چه خودروهایی وجود دارد؟ خرید قسطی لکسوس در چه مدت پایان می یابد؟ خریدار برای خرید اقساطی محصولات لکسوس موظف به رعایت چه شرایطی است و دیگر سوالات ممکن که با مطالعه این مقاله پاسخ آن ها را خواهید یافت. پس اگر شما هم از متقاضیان خرید اقساطی لکسوس هستید، تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی برند لکسوس

لکسوس، از نام های پرآوازه برندهای تولید خودروهای لوکس می باشد. این برند در سال 1983 میلادی تاسیس شد  و با عرضه خودرو های جذاب، طرفداران زیادی را به دست آورد. البته جالب است بدانید که لکسوس به عنوان یک کمپانی مستقل فعالیت نمی کند و زیر مجموعه شرکت تویوتا می باشد. می توان گفت که این شرکت همزمان با برندهای اینفینیتی و آکورا تاسیس شد تا به رقابت سرسختی با آن ها بپردازد. بنابراین اگر شما هم از شیفته های خودروهای لوکس خارجی هستید اما پول کافی برای خرید آن ها را ندارید، با ما همراه باشید. چرا که کیان خودرو با ارائه طرح فروش اقساطی خودرو های خارجی مشکل شما را حل کرده است.

لوگوی شرکت لکسوس

 

محصولات لکسوس

لکسوس از همان زمان تاسیس در صدد تولید خودروهای ایمن، باکیفیت، قدرتمند، زیبا و همه چیز تمام بود که توانست در این زمینه موفق هم عمل کند. البته تعبیه تمام موارد فوق در یک خودروی لوکس هزینه بالایی را هم به دنبال خواهد داشت. از این رو شاهد هزینه بسیار بالای محصولات این برند ژاپنی هستیم. با توجه به این موضوع و تقاضای بسیار ایرانیان، کیان خودرو فروش محصولات لکسوس را به صورت قسطی فراهم کرده است. بنابراین اگر شما هم به دنبال طرح خرید خودرو اقساطی با پیش پرداخت مناسب هستید، می توانید با مراجعه به وب سایت لیزینگ کیان خودرو، خرید محصولات لکسوس با بهترین شرایط را تجربه کنید.

لکسوس NX-200

لکسوس در سال 2015 عضو دیگری از خانواده خود را با نام NX-200 معرفی کرد تا بار دیگر جهانیان را شگفت زده کند. این کراس اوور کامپکت با پلتفرم مشترک با تویوتا RAV4 ساخته شد و ظاهر خاص و جذاب آن چشم هر بیننده ای را به سمت خود خیره می کند. مواردی چون کیفیت ساخت بسیار بالا، شتاب و عملکرد عالی، دوام خوب فنی، ایمنی بالا و تجربه یک رانندگی خوب و عالی در کنار طرح فروش اقساطی لکسوس NX-200 از جمله ویژگی های مثبت این ماشین هستند. با وجود اینکه از این خودرو به عنوان یک مدل بی نظیر یاد می شود، اما لکسوس NX-200 همچنان خالی از اشکال نیست. از مواردی چون فضای کم صندوق عقب، فرمان پذیری ضعیف و ناسازگاری موتور با سوخت بی کیفیت به عنوان نقاط ضعف این خودرو یاد می شود.

لکسوس Nx-200 با رنگ سفید

دیگر مشخصات این ماشین لوکس خارجی به شرح زیر می باشند:

  • پیشرانه توربوشارژ 1999 سی سی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ
  • حداکثر توان موتور 235 اسب بخار در 4800 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 350 نیوتن متر در 1650 دور در دقیقه
  • گیربکس 6 سرعته خودکار تیپ ترونیک
  • شتاب صفر تا صد 7 ثانیه
  • نهایت سرعت 200 کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت ترکیبی 9.8 لیتر به ازای 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 5
  • ابعاد خودرو به صورت 4630 میلی متر طول، 1844 میلی متر عرض، 1646 میلی متر ارتفاع و وزن 1837 کیلوگرم

لکسوس NX-300

اما لکسوس بار دیگر در سال 2016 نسخه دیگری از محصولات خود را معرفی کرد. لکسوس NX-300 عضو جدید این برند است که شاید در نگاه اول، ظاهر آن شما را به یاد مدل NX200T بیندازد هر چند با مطالعه مشخصات فنی، متوجه تفاوت بسیار مشهود دو خودرو خواهید شد. بنابراین اگر به دنبال خرید خودرو با تحویل فوری هستید، لکسوس nx-300 دیگر گزینه موجود می باشد.

به دلیل بهره مندی لکسوس NX-300 از امکانات و آپشن هایی چون کروز کنترل، سانروف، نمایشگر 7 اینچی، دوربین عقب، نویگیشن، سنسور جلو و عقب، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، سیستم کنترل کشش و پایداری، سیستم کنترل سرعت در سربالایی، ترمز ضد قفل و کمکی، وجود 10 ایربگ، سنسور باران و فشار باد تایرها، سیستم تهویه اتوماتیک، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ بدرقه، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ ها به صورت اتوماتیک، آینه های جانبی تاشو برقی همراه با گرمکن، آینه عقب الکتروکرومیک، ورود بدون کلید، گرم کن و سرد کن صندلی جلو و ایزوفیکس صندلی شاهد رونق طرح فروش اقساطی لکسوس NX-300 در کشور هستیم.

لکسوس Nx-300

همچنین درباره مشخصات فنی این ماشین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشرانه 2494 سی سی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ
  • حداکثر توان موتور 194 اسب بخار در 5700 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه
  • گیربکس CVT
  • شتاب صفر تا صد 9.3 ثانیه
  • نهایت سرعت 180 کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت ترکیبی 8.8 لیتر به ازای 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 5
  • ابعاد خودرو به صورت 4630 میلی متر طول، 1844 میلی متر عرض، 1646 میلی متر ارتفاع و وزن 1896 کیلوگرم

شرایط فروش اقساطی لکسوس

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله به معرفی مختصر دو خودرو از شرکت ژاپنی لکسوس پرداختیم بنابراین با توجه به این مشخصات دانستیم که هر یک از این مدل ها می توانند نظر مثبت هر خریدارای را جلب کرده و طرفداران بسیاری را مجذوب خود کنند. اما اگر شما هم نگاهی به هزینه این خودروها انداخته باشید، احتمالا می دانید که از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند بنابراین تامین هزینه آن ها برای بسیاری دشوار است.

از این رو کیان خودرو با فراهم آوردن زمینه فروش اقساطی لکسوس با اقساط بلند مدت آماده خدمت رسانی به شما است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت کیان خودرو مدل دلخواه خود را انتخاب کرده و خریدی ایمن را با استفاده از طرح فروش اقساطی لکسوس با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه تجربه کنید.

 

 

سوالات متداول

لکسوس NX-200 و NX-300 چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

از نظر ظاهری و نمای داخل کابین، این دو خودرو شباهت های بسیاری با هم دارند اما اصلی ترین تفاوت به مشخصات فنی دو ماشین باز می گردد. لکسوس NX-200  از نظر نهایت سرعت، شتاب صفر تا صد، حداکثر توان موتور و حداکثر گشتاور در جایگاه برتری نسبت به دیگر عضو این خانواده قرار دارد. بنابراین اگر به دنبال یک ماشین با عملکرد فنی بهتر هستید، پیشنهاد می کنیم فرصت خرید لکسوس NX-200 را از دست ندهید. همچنین درباره امکانات رفاهی این دو مدل هم می توان گفت که تفاوت چشمگیری میان آن ها وجود ندارد.

آیا لکسوس NX-300 ایمن است؟

بله. این خودرو با کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ به عنوان یکی از خودروهای ایمن موجود در بازار شناخته می شود. همچنین وجود 10 ایربگ، سیستم ترمز ABS و EBD، ترمزهای جلو و عقب دیسکی با سیستم خنک شونده، سیستم کشش و پایداری، اتوهلد و ترمز پارک برقی از دیگر تجهیزات ایمنی این ماشین هستند.

برند لکسوس شامل چه مدل خودروهایی می باشد؟

این غول بزرگ ژاپنی تاکنون با معرفی خودروهای مختلف توانسته روز به روز بر محبوبیت خود بیفزاید. از جمله ماشین های این برند می توان به لکسوس RX، GX، مدل LS XF40، LS 460، IS 300، IS 250، IS 350 و لکسوس LC 500 اشاره کرد.

لکسوس مدل NX-200 چه آپشن هایی دارد؟

شما با خرید این خودرو می توانید استفاده از امکانات رفاهی چون سانروف، کروز کنترل، نمایشگر 7 اینچی، نویگیشن، دوربین عقب، فرمان حساس به سرعت، دکمه های کنترلی روی فرمان، پدال شیفتر، گرمکن و سردکن صندلی جلو، سیستم کنترل کشش و پایداری، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، ترمز ضد قفل و کمکی، اتوهلد، وجود 10 ایربگ، سنسور جلو و عقب، سنسور فشار باد تایرها، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ ها، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی برقی تاشو همراه با گرمکن، تهویه اتوماتیک، ورود بدون کلید و ایزوفیکس صندلی را تجربه کنید.

مزایا و معایب لکسوس NX-300 چیست؟

از اصلی ترین نقاط مثبت این خودرو می توان به مواردی چون کیفیت بالای ساخت، مصرف سوخت بهینه، عملکرد خوب فنی، شارژر وایرلس، نمای بسیار زیبا، جذاب و اسپرت خودرو، وجود امکانات و آپشن های به روز و کاربردی و ایمنی بالا اشاره کرد. همچنین فرمان پذیری کم، سیستم تعلیق خشک، فضای کم صندوق عقب و پیچیدگی های فنی به عنوان نقطه ضعف های لکسوس NX-300 شناخته می شوند.

نمایش همه بستن
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *