لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی لکسوس nx300

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

لکسوس NX300

تحویل فوری

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

اقساط 12 تا 36 ماهه

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

پرداخت بعد از تحویل

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

لکسوس Nx-300 با رنگ قرمز

صفر تا صد فروش اقساطی لکسوس nx300

لکسوس nx300 با بهره مندی از ویژگی های فوق العاده و ظاهر جذاب می تواند نگاه هر خریداری را به سمت خود خیره کند اما متاسفانه قیمت بالای این خودرو اصلی ترین مشکل برای خریداران است.

از این رو مجموعه کیان خودرو با فروش اقساطی ان ایکس 300 و البته ارائه بهترین قیمت لکسوس nx 300 اقساطی می تواند شما را در خرید یاری کند. پس تا انتها با ما همراه باشید تا به سوالاتی چون شرایط فروش اقساطی لکسوس Nx300 با اقساط بلند مدت، هزینه خرید لکسوس nx 300 قسطی، مهلت بازپرداخت اقساط طرح فروش خودرو لکسوس nx300 و… پاسخ دهیم.

معرفی لکسوس NX 300

لکسوس nx300 را می توان مدل جدیدتر و یا همان نسخه هیبریدی لکسوس Nx200 دانست که از سال 2015 واردات آن به ایران آغاز شد. این خودرو از لحاظ ظاهری کاملا مشابه مدل قبلی است و از این نظر نمی توان تفاوتی میان آن ها قائل شد در حالی که مشخصات فنی آن ها بسیار متفاوت است. از این رو اگر شما هم می خواهید با بهره مندی از بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو وارداتی، خرید لکسوس nx300 قسطی را انتخاب کنید، همچنان با ما همراه باشید.

لکسوس Nx300

نمای ظاهری

نمای ظاهری شیک، جذاب، اسپرت و عامه پسند یکی از بزرگ ترین ویژگی های مثبت لکسوس Nx300 است. این خودرو پلتفرمی مشترک با خودروی تویوتا راوفور دارد و یک کراس اوور کامپکت است. اگر برای خرید ماشین قسطی، لکسوس nx300h قسطی را انتخاب می کنید، باید بدانید که ابعاد این ماشین به صورت 4630 میلی متر طول، 1845 میلی متر عرض و 1645 میلی متر ارتفاع می باشد. همینطور فاصله بین محور چرخ ها برابر 2660 میلی متر در نظر گرفته شده و وزنی معادل 1905 کیلوگرم دارد.

آنچه که این خودرو را به یک مدل زیبا تبدیل کرده است، جلو پنجره مشبک بزرگ، چراغ های کشیده جلو، مه شکن های خاص، خطوط حجم دهنده برجسته روی بدنه، شیب ملایم سقف، رینگ های بزرگ و چراغ های عقب منحصر به فرد می باشند. در نهایت اگر ظاهر ماشین برای شما اهمیت بسیاری دارد، طرح فروش اقساطی لکسوس Nx-200 و یا فروش اقساطی خودرو لکسوس Nx300می تواند شما را مالک یک ماشین بی نظیر کند.

مشخصات فنی

اما همانطور که پیشتر اشاره کردیم، اصلی ترین وجه تمایز لکسوس ان ایکس 300 با مدل قبلی به مشخصات فنی آن باز می گردد. تغییر حجم پیشرانه، حذف توربوشارژ، اضافه شدن موتور الکتریکی در محورهای جلو و عقب و گیربکس CVT با کنترل الکترونیکی از مهم ترین این تغییرات هستند. این خودرو به یک پیشرانه 2.5 لیتری با حداکثر توان 194 اسب بخار در 5700 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه مجهز است.

با انتخاب فروش اقساطی خودرو nx300h از طرح فروش اقساطی لکسوس می توانید شتاب صفر تا صد را در مدت زمان 9.2 ثانیه تجربه کرده و با نهایت سرعت 180 کیلومتر بر ساعت پیش روید. همینطور لازم به ذکر است که این ماشین برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی به 5.2 لیتر سوخت نیاز دارد.

امکانات و آپشن هاخرید ماشین قسطی

همواره طرح فروش خودرو با شرایط مناسب توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند اما علاوه بر این، امکانات رفاهی ماشین نیز از دیگر عوامل مهم در تصمیم گیری خریداران می باشند.

کروز کنترل، سانروف، سقف پانوراما سفارشی، نمایشگر 7 اینچی، نویگیشن، دوربین عقب، هدآپ، 14 اسپیکر، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ چرخشی، چراغ بدرقه، آینه عقب الکتروکرومیک و آینه های جانبی تاشو برقی همراه با گرمکن از جمله آپشن هایی هستند که با خرید اقساطی لکسوس nx300 می توانید از آن ها استفاده کنید.

علاوه بر موارد فوق، با شرکت در طرح فروش لکسوس Nx300 قسطی و خرید این ماشین می توانید از امکانات دیگری چون کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سنسور جلو و عقب، سنسور فشار باد تایرها، سنسور باران، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، 10 ایربگ، قابلیت تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو به صورت 8 حالته برقی، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، ایزوفیکس صندلی، شارژر وایرلس، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای بهره مند شوید.

کابین خودروی لکسوس NX 300

شرایط فروش اقساطی لکسوس Nx-300توسط کیان خودرو

برند لکسوس همیشه به تولید ماشین های باکیفیت و فوق العاده شهرت داشته که البته این موضوع، قیمت بسیار بالای خودروهای این کمپانی را به دنبال دارد. از این رو شرکت کیان خودرو با فروش اقساطی لکسوس Nx300 تحویل فوری راه را برای دوستداران این ماشین ژاپنی هموار ساخته است.

بنابراین اگر شما هم مشتاق خرید قسطی لکسوس ان ایکس 300 هیبرید و سواری با این اتومبیل هستید، می توانید در وب سایت کیان خودرو از بخش فروش خودروهای خارجی، این ماشین را انتخاب کرده و بسته به شرایط مالی خود، یکی از طرح های فروش اقساطی لکسوس Nx-300 با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را برگزینید. شایان ذکر است که شرایط گفته شده برای لکسوس nx300 fsport اقساطی نیز وجود دارد. در نهایت خوشحال می شویم بتوانیم شما را در امر خرید خودرو لکسوس nx300 یاری نماییم.

 

 

سوالات متداول

مزایای لکسوس nx300 چیست؟

طراحی زیبای داخلی و خارجی، عملکرد خوب فنی، مصرف سوخت بهینه، کیفیت ساخت خوب، ایمنی بالا، امکانات رفاهی فراوان و شارژر وایرلس به عنوان بارزترین مزایای لکسوس nx300 شناخته می شوند.

معایب لکسوس nx300 چیست؟

از مهم ترین معایب این خودرو می توان به پیچیدگی زیاد فنی، نفوذ صدا به درون کابین و فضای نسبتا محدود صندوق عقب در مقایسه با دیگر رقبا اشاره کرد.

آیا لکسوس nx300 ایمن است؟

بله. لکسوس nx300 با بهره مندی از امکاناتی چون 10 ایربگ، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، سنسور جلو و عقب، سنسور فشار باد تایرها، سنسور باران، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، رادار نقطه کور و تغییر لاین سفارشی و… در رده خودروهای ایمن جهان قرار دارد.

لکسوس nx300 چه رقبایی دارد؟

بی ام و x1 و بنز GLA250 به عنوان اصلی ترین رقیبان این خودروی لوکس ژاپنی شناخته می شوند.

لکسوس nx300 بخریم یا nx200؟

دو خودرو از نظر ظاهری با هم تفاوتی ندارند و اصلی ترین وجه تمایز آن ها به مشخصات فنی باز می گردد. بنابراین اگر سواری با یک خودروی هیبریدی را ترجیح می دهید، لکسوس nx300 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد اما اگر شما هم خواهان خرید یک مدل بنزینی خوب هستید، پس فرصت خرید لکسوس nx200 را از دست ندهید. 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *