لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی محصولات سانگ یانگ

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

لوگو خودروسازی سانگ یانگ

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

لوگوی سانگ یانگ

طرح فروش اقساطی سانگ یانگ را بیشتر بشناسید

همواره محصولات خارجی در کشور ما طرفداران بسیاری داشته اند. اما همانطور که شاهد هستیم، افزایش روز افزون قیمت ماشین عده زیادی را از تجربه مالکیت این وسیله نقلیه کاربردی محروم کرده است. از این رو کیان خودرو، لیزینگ با سابقه و معتبر در زمینه فروش محصولات داخلی و خارجی، اقدام به فروش محصولات سانگ یانگ به صورت اقساطی کرده است. که دیگر شما عزیزان برای خرید ماشین با مشکل مواجه نخواهید شد و می توانید با خیالی آسوده مدل دلخواه خود را از محصولات این شرکت کره ای خریداری نمایید.

اما طرح فروش اقساطی سانگ یانگ شامل چه مدل هایی می باشد؟ خرید اقساطی محصولات سانگ یانگ با اقساط چند ماهه امکان پذیر است؟ شرایط فروش اقساطی سانگ یانگ با اقساط بلند مدت توسط این مجموعه به چه صورت می باشد؟ و دیگر سوالات اساسی که پس از مطالعه این محتوا پاسخ آن ها را دریافت خواهید کرد پس پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید. 

معرفی شرکت سانگ یانگ

سانگ یانگ نام چهارمین شرکت خودروسازی کره ای است که در سال 1954 تاسیس شد. این کمپانی تاریخچه پر ماجرایی داشته است به طوری که یکبار در سال 1997 تحت مالکیت شرکت دوو موتورز قرار گرفت و در نهایت در سال 2010 توسط شرکت هندی ماهیندرا خریداری شد. بنابراین شاید جالب باشد بدانید که در حال حاضر برند سانگ یانگ به عنوان زیرمجموعه ای از شرکت ماهیندرا فعالیت می کند. در نهایت اگر شما هم مشتاق سواری با یک خودروی قابل قبول خارجی هستید و می خواهید خرید اقساطی خودرو وارداتی  را تجربه کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

جلو پنجره سانگ یانگ اقساطی

محصولات سانگ یانگ

سانگ یانگ با خودروهایی چون سانگ یانگ تیوولی فایتر، تیوولی آرمور، سانگ‌ یانگ اکتیون، موسو، رکستون، سانگ‌ یانگ تروپر، کوراندو و کایرون به بازار ایران راه یافت. اما از آنجا که در این مقاله، خرید خودرو اقساطی برای ما بسیار حائز اهمیت است، تنها به معرفی مدل های تیوولی فایتر و تیوولی آرمور خواهیم پرداخت چرا که کیان خودرو امکان فروش اقساطی را تنها برای این دو مدل فراهم آورده است.

سانگ یانگ تیوولی آرمور

آرمور یا تیوولی آمور یکی از محصولات کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی است که در سال 2017 در این کشور رونمایی شد. سانگ یانگ تیوولی آمور به دلیل ویژگی هایی چون طراحی زیبا و منحصر به فرد، استهلاک پایین، امکانات خوب و کاربردی و همچنین مصرف سوخت بهینه توانست خود را در دل بسیاری از متقاضیان خرید خودرو جا کند. البته ناگفته نماند که خدمات پس از فروش کم این خودروی خارجی، فرمان پذیری کم و عملکرد ضعیف فنی در مقایسه با حریفان توربوشارژ، اصلی ترین چالش خریداران می باشد.

از جمله خدمات رفاهی این خودرو می توان به مواردی نظیر کروز کنترل، نمایشگر لمسی 7 اینچی، دوربین عقب، سنسور جلو و عقب، سنسور باران، ترمز ضد قفل و کمکی، سیستم کنترل کشش و واژگونی، سنسور فشار باد تایرها، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، فرمان برقی حساس به سرعت، دکمه های کنترلی روی فرمان، سیستم تهویه دیجیتال، 6 ایربگ، ایزوفیکس صندلی، ورود و استارت بدون کلید، سانروف و آینه های جانبی برقی تاشو همراه با گرمکن اشاره کرد.

اگر شما هم مشتاق ثبت نام در طرح فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی آرمور هستید، لازم است تا با مشخصات فنی این ماشین بیشتر آشنا شوید که به شرح زیر می باشند:

  • موتور 1597 سی سی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ
  • حداکثر قدرت موتور 128 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 160 نیوتن متر در 4600 دور در دقیقه
  • شتاب صفر تا صد 12 ثانیه
  • نهایت سرعت 175 کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت داخل شهر 9.8 لیتر، خارج از شهر 5.7 لیتر و مصرف ترکیبی 7.2 لیتر به ازای 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 6
  • حجم باک 47 لیتر
  • گیربکس 6 دنده اتوماتیک با شیفت لاک
  • ابعاد ماشین به صورت 4202 میلی متر طول، 1798 میلی متر عرض، 1590 میلی متر ارتفاع، فاصله بین دو محور 2600 میلی متر و وزنی برابر 1300 کیلوگرم

سانگ یانگ تیوولی آرمور با رنگ سفید

سانگ یانگ تیوولی فایتر

تیوولی فایتر دیگر خودروی شرکت سانگ یانگ در تیپ کراس اوور کامپکت می باشد. این ماشین از سال 1400 به بازار داخلی وارد شد تا ایرانیان بتوانند به استفاده از طرح فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی فایتر، مالکیت این خودروی کره ای را تجربه کنند. سانگ یانگ تیوولی فایتر به بازار آمد تا متقاضیان را از امکاناتی چون نمایشگر 10 اینچی، دوربین عقب، کروز کنترل، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم های ترمز و پایداری ABS، EBD، ESP، ESS، ASR، ARP، HSA، HDC، HBA، BSD و TCS، آینه های جانبی تاشو برقی، سنسور نور و باران، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، فرمان برقی حساس به سرعت، دی لایت، اتولایت، برف پاک کن هوشمند، ورود و استارت بدون کلید و … بهره مند سازد.

علاوه بر آپشن های این خودرو، مشخصات فنی تیوولی فایتر به شرح زیر می باشند:

  • موتور 1497 سی سی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ
  • حداکثر قدرت موتور 163 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 280 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه
  • شتاب صفر تا صد 9 ثانیه
  • نهایت سرعت 175 کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت داخل شهر 7.1 لیتر، خارج از شهر 5.1 لیتر و مصرف ترکیبی 5 لیتر به ازای 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 5
  • حجم باک 50 لیتر
  • گیربکس 6 سرعته خودکار
  • ابعاد ماشین به صورت 4225 میلی متر طول، 1810 میلی متر عرض، 1613 میلی متر ارتفاع، فاصله بین دو محور 2600 میلی متر و وزنی برابر 1335 کیلوگرم

سانگ یانگ تیوولی فایتر قرمز رنگ

شرایط فروش اقساطی سانگ یانگ توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله شما را با دو مدل از خودروهای سانگ یانگ آشنا کردیم. هر یک از این مدل ها ویژگی ها و مزایا و معایب خاص خود را دارند بنابراین لازم است پیش از خرید هدف خود را مشخص کرده و ماشین مورد نیاز خود را خریداری نمایید. اگر قصد خرید اقساطی خودروهای وارداتی را دارید سانگ یانگ گزینه ی خوبی است اما از آنجا که هزینه ماشین همواره اصلی ترین مشکل خریداران بوده است، کیان خودرو با فراهم آوردن زمینه فروش اقساطی سانگ یانگ با تحویل فوری آماده خدمت رسانی به شماست.

شما می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و با مطالعه جدول فروش اقساطی سانگ یانگ، یکی از طرح های فروش اقساطی سانگ یانگ با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب کنید. همچنین توجه داشته باشید که برای خرید قسطی، لازم است تا شما فردی را به عنوان ضامن معرفی کرده و نیمی از هزینه ماشین را به عنوان پیش پرداخت به حساب مجموعه واریز نمایید. در آخر خوشحال می شویم بتوانیم شما را در خرید محصولات سانگ یانگ همراهی کنیم.

 

 

سوالات متداول

آیا سانگ یانگ تیوولی فایتر ایمن است؟

در تست های انجام شده، این خودرو موفق شد 4 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ دریافت کند. از این رو می توان گفت که تیولی فایتر یک مدل ایمن به حساب می آید. البته اگر به دنبال یک ماشین با ایمنی بهتر هستید، خودروهایی با 5 ستاره ایمنی را فراموش نکنید.

سانگ یانگ تیوولی فایتر چه مزایایی دارد؟

طراحی زیبا و خاص نمای ظاهری و کابین، کیفیت بالای ساخت، مصرف سوخت بهینه، امکانات رفاهی به روز و کاربردی و عملکرد فنی قابل قبول از جمله نقاط قوت سانگ یانگ تیوولی فایتر هستند.

معایب سانگ یانگ تیوولی فایتر چیست؟

خدمات پس از فروش ضعیف از اصلی ترین نقاط ضعف این خودرو به شمار می آید. علاوه بر این، فضای نسبتا کوچک صندوق عقب در مقایسه با ابعاد ماشین، سواری خشک، حساسیت زیاد موتور به نوع سوخت و قیمت نسبتا بالای سانگ یانگ تیوولی فایتر، از دیگر معایب آن می باشند.

رقیبان اصلی سانگ یانگ تیوولی آمور چه خودروهایی هستند؟

پس از عرضه تیوولی آمور به بازارهای جهانی، خودروهایی چون پژو 2008، نیسان جوک، رنو داستر و رنو کپچر به عنوان اصلی ترین رقیبان آن شناخته شدند. هر یک از این خودروها مشخصات خاص خود را داشته و از نظر قیمت هم با هم متفاوت می باشند. از هیمن رو لازم است تا پیش از اقدام به خرید، درباره تمامی آن ها اطلاعات کافی به دست آورید.

سانگ یانگ تیوولی فایتر بخریم یا تیوولی آمور؟

همانطور که با مطالعه مطالب فوق دانستید، هر یک از خودروهای مذکور مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند. از این رو مزایا و معایب آن ها متفاوت است و از همه مهم تر اختلاف قیمت، اصلی ترین نکته حائز اهمیت درباره آن ها می باشد. بنابراین این انتخاب به هدف شما از خرید و مبلغ قابل پرداخت بستگی دارد. از این رو لازم است تا بسته به شرایط خود، مدل دلخواه را انتخاب کنید.

نمایش همه بستن
3/5 - (2 امتیاز)

یک پاسخ

  1. هایما 7 با پیش پرداخت ۸۰۰ تومن با اقساط ماهیانه ۱۰ تومن دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *