لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی خودروهای داخلی

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

جدول فروش اقساطی ایران خودرو

جدول فروش اقساطی سایپا

جدول فروش اقساطی کرمان موتور

جدول فروش اقساطی بهمن موتور

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

شرکت کیان خودرو از معتبر‌ ترین شرکت هایی است که با اخذ مجوزهای لازم در زمینه فروش اقساطی خودرو داخلی و همچنین فروش نقد خودرو با بهترین قیمت فعالیت خود را سالها پیش آغاز نمود و در حال حاضر انواع خودرو ها در برندهای ایرانی و خارجی را به شما عزیزان و با بهترین شرایط بفروش میرساند. خودروهای داخلی از پر طرفدارترین خودرو هایی هستند که در شرکت های تولید کننده خودرو در داخل کشور تولید و بفروش میرسند که. همین موضوع نیز باعث شده تا شرکت هایی تاسیس  و در زمینه فروش اقساطی خودرو داخلی فعالیت خود را آغاز کنند که این شرکت ها هر یک بر اساس سیاست کاری خود شرایط گوناگون و متنوعی را برای فروش خودروهای خود در نظر گرفته اند. در فروش اقساطی خودرو داخلی باید شرایطی در نظر گرفته شود که مشتری بتواند متناسب با شرایط خود خودرو را تهیه و خریداری کند و در واقع شرایط ایده آلی متناسب با بودجه پیش روی او قرار گیرد.

جک s5 با رنگ سفید

جک s5

فروش اقساطی خودرو داخلی با در نظر گرفتن شرایط مشتری

یکی از خواسته های همیشگی مشتریان در طرح فروش اقساطی خودرو داخلی تعداد اقساطی است که برای فروش خودرو در نظر گرفته میشود و هر چه تعداد اقساط بر اساس بودجه مشتری در نظر گرفته شود در نتیجه تمایل بیشتری به خرید خودرو از خود نشان خواهد داد. فردی که قصد خرید خودرو دارد به بودجه خود برای خرید خودرو توجه بسیار زیادی دارد که از این رو شرکت ها باید شرایطی را اتخاذ کنند تا مشتری بتواند بر اساس بودجه و دارایی خود در تعداد اقساطی مشخص خودروی خود را خریداری کند. خریدار یک خودرو باید بتواند بر حسب توانایی خود اقساط را پرداخت کند و نمیتوان شرایطی را به او تحمیل کرد که از توانایی وی خارج است. بیشتر شرکت هایی که توانسته اند نظر و رضایت مشتریان خود را جلب کنند به بودجه و قدرت مشتری در خرید توجه زیادی داشته اند و بر اساس بودجه مشتری تعداد اقساط را مشخص کرده اند.

فروش اقساطی خودرو داخلی بصورت تضمین شده

شرکتی که در زمینه فروش اقساطی خودرو داخلی فعالیت میکند باید تضمین های لازم را به مشتری ارائه دهد  تا مشتری بتواند خرید مطمئنی نیز داشته باشد. شرکت هایی میتوانند تضمین های لازم برای فروش اقساطی خودرو داخلی را به مشتری بدهند که این شرکت ها مجوزهای لازم برای فعالیت خود را دریافت کرده باشند. یک شرکت و مجموعه برای اینکه بتواند فعالیت خود را برای فروش اقساطی خودرو داخلی آغاز کند ابتدا باید مجوزهایی را نیز بدین منظور از سازمان های مربوطه کسب کند و بدون این مجوزها امکان فعالیت آن بصورت قانونی وجود نخواهد داشت و در صورت شروع به فعالیت نیز ممکن است با تخلفاتی که صورت میدهد مشتری و خریدار را تا حد زیادی متضرر کند. این شرکت ها به دلیل فعالیت غیر قانونی غیر قابل پیگیری نیز میباشند و یا به سختی میتوان ضرر ایجاد شده را پیگیری نمود .

فروش اقساطی خودرو داخلی با شرایط عالی

اگر به دنبال شرکتی هستید که فروش اقساطی خودرو داخلی‌ با بهترین و عالی ترین شرایط را انجام دهد میتوانید با شرکت کیان خودرو که یکی از شرکت های مجاز در زمینه فروش نقد و اقساط خودرو میباشد تماس حاصل نمایید. شرکت کیان خودرو امکان فروش اقساطی خودرو داخلی با شرایطی بسیار ایده آل را فراهم آورده و میتوانید متناسب با بودجه خود و همچنین شرایطی که دارید خودرو در هر مدل مد نظر خود را بصورت اقساط خریداری نمایید. برای خرید نقد خودرو داخلی آن هم با قیمت هایی کاملا مناسب و منصفانه میتوانید با کارشناسان شرکت کیان خودرو تماس حاصل نمایید. همچنین در صورت تمایل به خرید اقساط خودروهای داخلی نیز این شرکت دست شما را باز گذاشته تا بتوانید خودرو با توجه به شرایط مالی خود را خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خودروی تارا از محصولات ایران خودرو

 

درباره فروش اقساطی خودروهای داخلی بیشتر بدانید

بهترین و ساده­ ترین راه برای خرید خودرو، پرداخت تمام پول آن به صورت نقدی است. بنابراین پس از عقد قرارداد شما مالک خودرو هستید و هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت. اما با توجه به هزینه بالای این وسیله دوست داشتنی و بسیار پرکاربرد، تامین هزینه آن برای بسیاری از افراد سخت و دشوار است. از طرفی پس انداز پول طی یک مدت طولانی برای خرید خودرو، نه تنها مناسب نیست بلکه به علت تورم موجود ضرر بزرگی را به دنبال دارد. از این رو طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی توسط شرکت­ های مختلفی به وجود آمده ­است تا خریداران دیگر نگران تامین بودجه کافی برای خرید خودرو نباشند. هر چند که این کار هم شرایط خاص خود را دارد بنابراین توصیه می­ کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

5 نکته فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی

فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی، مهارتی است که همه از پس آن بر نمی­ آیند. این کار نیاز به تجربه و از همه مهم ­تر مهارت فروشندگی دارد. در ادامه به یک سری از شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی و مهارت ­های فروشنده پرداخته­ ایم.

  • شرکت فروش خودروهای داخلی قسطی باید بسیار منضبط و مطمئن باشد زیرا افراد مدارک معتبری چون چک و سفته را برای خرید تحویل آن ­ها می­ دهند.
  • شرکت فروشنده باید از صحت هویت و مدارک تحویل داده شده مشتری اطمینان یابد.
  • کارکنان شرکت فروش اقساطی خودروهای خارجی و داخلی موظف به بیان ویژگی ­های ماشین و شرایط خرید بدون اغراق هستند.
  • کارشناسان و مشاوران این شرکت ­ها باید از تمامی اطلاعات مربوط به خودروها و مشخصات آن­ ها اطلاع و دانش کافی داشته ­باشند.
  • معمولا افرادی به دنبال خرید خودروهای داخلی اقساطی هستند که پول کافی برای خرید نقدی ندارند. بنابراین فروشنده باید منصف بوده و در ازای فروش قسطی، مبلغ منصفانه ­ای دریافت نماید.
 

تحویل خودرو پس از عقد قرارداد

خرید اقساطی خودرو

خرید خودرو اقساطی را می­توان یک معامله دو سر برد دانست. خرید خودرو یک برد برای خریدار که بدون داشتن سپرده مالی زیاد صاحب خودرو می­ شود و یک برد هم برای فروشنده که در ازای فروش قسطی خودروهای داخلی و خارجی خود، مبلغ بیشتری از خریدار دریافت می­ نماید. از طرفی فروش اقساطی ماشین های داخلی و خارجی، خود عامل بسیار تاثیرگذاری در جذب مشتری و افزایش فروش می­ باشد. هر چند که خرید خودروهای داخلی قسطی و یا خارجی معایب خاص خود را دارند. به عنوان مثال در برخی از قراردادها، خریدار تا پایان پرداخت اقساط، مالک خودرو نخواهد بود. بنابراین در طی این مدت اجازه فروش ماشین را ندارد. همچنین هر ماه یک نگرانی بابت بازپرداخت اقساط خواهد داشت زیرا در صورت عدم پرداخت به موقع، ممکن است خودرو را از دست بدهد. اما با همه این تفاسیر، باز هم نباید جنبه ­های مثبت خرید اقساطی خودروهای داخلی را نادیده بگیریم.

خرید اقساطی سایپا

سایپا یکی از معروف­ ترین شرکت ­های خودروسازی ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1347 آغاز کرد. پیش از انقلاب این برند با شرکت خودروسازی فرانسوی سیتروئن همکاری موفقی داشت و ژیان یکی از پرفروش ­ترین محصولات آنان بود. در نهایت سایپا در سال 1387 از نخستین خودروی انحصاری خود با نام تیبا رونمایی کرد و توانست نقطه شروعی را برای تولید خودروهای تمام ایرانی به ارمغان آورد. خرید اقساطی سایپا شامل خودروهایی چون پراید، تیبا، تیبا 2، ساینا، ساینا S، سایناg ، کوییک، کوییک r، کوییک s، کوییک اتومات و شاهین می­ شود.

خرید اقساطی ایران خودرو

ایران خودرو اولین شرکت خودروسازی ایرانی است که تاریخچه تاسیس آن به سال 1341 خورشیدی باز می­ گردد. ایران خودرو در طی سال­ها فعالیت خود تا مرز ورشکستگی کامل پیش رفته اما همکاری این کارخانه با شرکت خودروسازی فرانسوی پژو، نقطه عطفی برای شروع دوباره بوده­ است. به طوری که این شرکت توانسته لقب تولید کننده اولین خودروی ملی ایران را با نام سمند از آن خود کند. اگر به دنبال خرید اقساطی ایران خودرو هستید، باید بگوییم امکان خرید محصولاتی از جمله پژو 405 اس ال ایکس، پژو 206 هاچ­بک و صندوقدار، پژو 207، پژو پارس، پژو 2008، سمند، رانا و رانا پلاس، دنا و دنا پلاس، سورن و تارا به صورت اقساطی توسط این شرکت امکان پذیر است.

خرید اقساطی پارس خودرو

پارس خودرو یک شرکت خودروسازی ایرانی است که در حال حاضر در زمینه فروش و مونتاژ اتومبیل فعالیت می ­کند و تاسیس آن در سال 1335 رخ داده ­است. محصولات پارس خودرو حاصل همکاری این شرکت با برندهای سایپا، نیسان، برلیانس و رنو است که از میان آنان، سایپا به عنوان بزرگ­ترین سهام دار این شرکت شناخته می ­شود. از محبوب­ ترین و موفق ­ترین محصولات این مرکز، می­ توان به نیسان پاترول نسل سوم اشاره کرد. شایان ذکر است که امکان خرید اقساطی محصولات پارس خودرو برای اتومبیل ­هایی نظیر برلیانس H320 و H330، برلیانس H200 و … فراهم است.

فروش اقساطی بهمن موتور

گروه بهمن یک شرکت ایرانی است که کار خود را از سال 1331 در زمینه ترابری دریایی آغاز کرد و امروزه در حوزه صنعت خودروسازی، پتروشیمی و انرژی فعالیت دارد. این شرکت بر اساس تولیدات و موفقیت ­های خود، نام ­های مختلفی را نیز تجربه کرده ­است که به ترتیب عبارت هستند از خلیج کو، مزدا، ایران وانت و در نهایت گروه بهمن. تولید خودروهای سواری، کامیون، مینی­بوس، موتور سیکلت و … از موفقیت ­های این کارخانه است. همچنین شایان ذکر است که فروش اقساطی بهمن موتور شامل وسایل نقلیه مزدا N3، دیگنیتی، بسترن B30، هاوال H2 و فیدلیتی می ­شود.

فروش اقساطی کرمان موتور

کرمان موتور یک کارخانه تولید خودرو و شرکت وارد کننده ایرانی است که در سال 1373 در شهرستان بم استان کرمان تاسیس شد. در ابتدا هدف این شرکت واردات و مونتاژ محصولات شرکت دوو بود که البته در این راه بسیار موفق هم عمل کرد اما پس از خرید برند دوو توسط یک شرکت آمریکایی، این همکاری ناکام ماند. در نهایت این شرکت با همکاری شرکت کره ­ای هیوندای و شرکت آلمانی فولکس واگن توانست خودروهای کمپانی لیفان و جک را تولید کند. فروش اقساطی کرمان موتور، خودروهای جک S3 و S5، جک J4، KMC K7 و KMC T8 را در بر می­ گیرد.

محصولات شرکت ایران خودرو

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، خرید قسطی خودروهای داخلی یکی از بهترین راه ­ها برای ماشین دار شدن است. بنابراین می توانید با پرداخت قسط­ های ماهانه خیلی زود صاحب ماشین شده و از رانندگی لذت ببرید. فقط کافیست پیش از اقدام به خرید، کمی درباره فروش خودروهای داخلی اقساطی تحقیق کرده و بهترین سایت را برای این کار انتخاب کنید. در نهایت از همراهی شما عزیزان با دیگر مقاله کیان خودرو بسیار سپاسگزاریم.

 

 

سوالات متداول

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی خودروهای داخلی چیست؟

این مدارک بسته به شرکت و یا نمایشگاه ماشین فروشنده ممکن است در برخی موارد متفاوت باشند. اما به طور کلی اصلی ­ترین مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی خودرو عبارت هستند از اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه خریدار، اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه ضامن البته در صورتی که به ضامن نیاز باشد، تکمیل و تحویل فرم ­های ثبت نام، ارائه پرینت گردش حساب خریدار در چند مدت اخیر، مدارک احراز محل سکونت و شماره تلفن خریدار و ضامن، ارائه چک و سفته بنا به قرارداد.

آیا فقط می­ توان خودروهای داخلی را به صورت قسطی خریداری کرد؟

به طور کلی خیر. امکان خرید خودروهای خارجی نیز در شرکت کیان خودرو به صورت قسطی وجود دارد. شرکت کیان خودرو علاوه بر فروش اقساطی خودروهای داخلی به فروش اقساطی خودرو های خارجی هم می­ پردازند.

آیا امکان خرید خودروی اقساطی به صورت اینترنتی وجود دارد؟

بله شرکت­ های معتبر علاوه بر فروش محصولات خود به صورت حضوری، اقدام به فروش اینترنتی خودرو ها و البته قسطی می ­کنند. این کار مزایای زیادی برای خریدار دارد که از جمله آن­ها می ­توان به مشاهده قیمت روز خودرو و بررسی شرکت ­های مختلف، دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید خودرو، عدم نیاز به مراجعه حضوری، داشتن حق انتخاب بیشتر برای تعیین مدل و رنگ خودروی دلخواه و در نهایت تحویل فوری خودرو درب منزل اشاره کرد.

با خرید اقساطی خودروهای داخلی و یا خارجی، مالک نهایی خودرو چه کسی است؟

تعیین مالک در زمان عقد قرارداد ذکر می­ شود که بسته به شرکت­ های مختلف، متفاوت است. اگر پیش از امضای قرارداد ذکر شود که تا پایان پرداخت آخرین قسط، سند به نام خریدار ثبت نمی­ شود، پس مالک خودرو همان شرکت فروشنده است. بنابراین خریدار در این مدت حق فروش خودرو را ندارد. همچنین ممکن است در صورت تاخیر در پرداخت اقساط، فروشنده خودرو را توقیف نماید. اما بعضی شرکت ­ها در ازای دریافت پیش پرداخت، خودرو را به نام مالک می ­زنند که این کار آن­ ها برای مشتریان بسیار محبوب است.

تحویل خودرو پس از خرید اقساطی تا چه مدت طول می­ کشد؟

مدت زمان تحویل خودرو توسط شرکت فروشنده تعیین می ­شود. برخی از شرکت ­ها با تحویل فوری، بهترین خدمت رسانی را به خریداران ارائه می دهند. البته یک سری از شرکت ­های دیگر با کمی تاخیر این کار را انجام می­­ دهند. بنابراین شما در زمان خرید می­ توانید با مراجعه به کیان خودرو مناسب­ ترین شرایط و تحویل فوری را انتخاب نمایید.

نمایش همه بستن
3.5/5 - (80 امتیاز)

2 پاسخ

  1. میتوان اقساط را هر چهار ماه یا شش ماه یکبار پرداخت کرد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *