لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی محصولات تویوتا

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

لوگو خودروسازی تویوتا

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

تویوتا CHR

درباره طرح فروش اقساطی تویوتا چه می دانید؟

چندین دهه است که نام تویوتا برای ایرانیان آشنا می باشد. شاید بتوان این مجموعه را یکی از قدیمی ترین برندهای موجود در بازار داخلی دانست از همین رو  فروش اقساطی تویوتا همواره در صدر لیست خرید و فروش قرار دارد. تویوتا برخلاف کمپانی های اروپایی که به استفاده از زبان طراحی خاصی بین محصولات خود علاقه دارند، سعی می کند با کمک از طراحی های متفاوت، و همچنین کیفیت بالا افراد زیادی را برای خرید خودروهای خود متقاعد کند.

کیان خودرو مجموعه ای است که همواره شرایط فروش اقساطی تویوتا را برای افراد فراهم می کند. کیفیت بسیار بالا و استهلاک کم در کنار ایمنی فوق العاده از دلایل موفقیت این کمپانی می باشد. بنابراین اگر شما هم خواهان خرید محصولات تویوتا هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی طرح فروش اقساطی تویوتا

تویوتا از بزرگ ترین خودروسازان ژاپن و جز پرفروش ترین برندهای جهان است. این مجموعه که در سال ۱۹۳۷ تاسیس شد، یکی از معتبرترین کمپانی های خودرو شناخته می شود که توانست به سرعت رشد کند. تویوتا توانست لقب سیزدهمین شرکت بزرگ جهان را به خود اختصاص دهد و همچنین توانست با تولید بیش از ۱۰ میلیون خودرو در سال، مقام بزرگ ترین خودروساز جهان را نیز از آن خود کند. با وجود قیمت بالای محصولات تویوتا در بازار ایران طرح خرید اقساطی محصولات تویوتا باعث شده است که افرادی که توانایی خرید نقدی این محصولات را ندارند بتوانند صاحب خودرو از برند نام آشنا شوند. به علاوه این طرح باعث رونق خرید اقساطی خودرو های خارجی شده است. بنابراین شما می توانید در بستر طرح فروش اقساطی تویوتا در هر رنج قیمت، یک خودرو از محصولات این شرکت را بیابید.

ارائه طرح فروش اقساطی تویوتا توسط کیان خودرو

خرید و فروش خودرو با قیمت مناسب یکی از مهم ترین مسائل هر شخصی محسوب می شود. تویوتا با کیفیت بالای محصولات خود باعث افزایش فروش خود در جهان شده است. از این رو اگر شما هم به دنبال خرید خودرو اقساطی با اقساط ۳۶ ماهه هستید، انتخاب طرح فروش اقساطی تویوتا توسط کیان خودرو یکی از بهترین گزینه ها می باشد. همچنین این مجموعه با وجود فروش اقساطی تویوتا با اقساط بلند مدت بستری مطمئن برای مخاطبین کیان خودرو فراهم کرده است. از خودروهای این طرح عبارتند از:

تویوتا Chr، خودرویی مطمئن

تویوتا Chr یک کراس اور جمع و جور است و در نگاه اول گزینه کاملی به نظر می رسد. این نوع تویوتا در دو مدل با پیشرانه هیبریدی و بنزینی به بازار عرضه شده است. به علاوه جز اولین محصولاتی است که بهترین شرایط فروش اقساطی تویوتا را دارد. در موارد فنی نیز وجود پیشرانه توربو و یا نسخه هیبریدی مجهز به موتور کمک برقی، می تواند طیف گسترده ای از سلایق را راضی کند. به جهت خرید آسان این خودروی هوشمند فروش اقساطی تویوتا Chr در کیان خودرو با شرایط مناسبی فراهم می باشد. در این مجموعه دو نوع Chr استایل و لانژ موجود است.

این ماشین در دسته فروش اقساط تویوتا با تحویل فوری نیز به چشم می خورد. از منظر ایمنی باید بدانید که تویوتا Chr پنج ستاره ایمنی موسسه معتبر یورو انکپ را در کارنامه داشته و سطح بالایی از امنیت را به کاربران خود پیشکش می کند. از جمله امکانات مدل آپشنال می توان به ترمز پارک برقی به همراه سیستم اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سر پایینی، کروز کنترل هوشمند، دوربین و سنسورهای پارک، چراغ های اتوماتیک با قابلیت گردش در پیچ ها، برف پاک کن هوشمند، بلوتوث، تهویه مطبوع خودکار و دو منطقه ای، گرمکن و تهویه صندلی های جلو، تنظیم گودی کمر برقی برای صندلی راننده و نمایشگر چند منظوره اشاره کرد. 

همچنین در بحث ایمنی هم وجود گزینه های مناسب همانند سیستم های ترمز و پایداری شامل ABC، EBD، BAS، VSC، TRC، کیسه هوای جانبی و جلویی و رادارهای نقطه کور و خروج از خط، نشان از امنیت بالای این نوع خودرو دارند. از دیگر ویژگی های تویوتا Chr می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موتور ۴ سیلندر
  • قدرت حداکثر ۱۱۷ اسب بخار
  • گشتاور حداکثر ۱۸۵ نیوتون متر
  • حجم موتور ۱.۸ لیتر
  • مصرف سوخت ترکیبی 6.3 لیتر در صد کیلومتر
  • ابعاد خودرو به صورت طول ۴۳۶۰ میلی متر، عرض ۱۷۹۵، ارتفاع ۱۵۶۵ میلی متر و وزن حدود ۱۵۰۰ کیلوگرم
 

فروش اقساطی انواع محصولات تویوتا

تویوتا RAV 4، خودرویی ایده آل

از دیگر محصولات طرح فروش اقساطی محصولات تویوتا می توان به تویوتا RAV4 اشاره کرد. نسل اول آن در سال ۱۹۹۴ میلادی به بازار جهانی راه یافت که به عنوان یک شاسی بلند سایز کوچک شناخته می شود. این ماشین تاکنون در ۵ نسل به جهان عرضه شده که عمر مفید و کیفیت ساخت بالایی دارد. هزینه نگهداری آن چندان زیاد نیست و از دوام فنی بالایی برخوردار می باشد. فروش اقساطی تویوتا RAV 4 در کیان خودرو این فرصت را به دوستداران این نوع خودرو داده تا بتوانند خریدی مطمئن و سودآور داشته باشند. به علاوه این محصول در لیست فروش اقساطی تویوتا با اقساط ۳۶ ماهه قرار دارد.

این نوع تویوتا با طراحی جدید و متفاوت تری که نسبت به نسل های قبلی خود دارد، ظاهری مدرن تر در آن دیده می شود. همچنین نسبت به نسل های قبلی از فلاپ ها و رینگ های بزرگ تری برخوردار است. طراحی جلو پنجره و چراغ ها شباهت زیادی به chr دارد. از جمله امکانات آن می توان به بلوتوث، گیربکس ۶ سرعته خودکار،  صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با قابلیت پخش MP3، CD و WMA به همراه ۶ بلندگو، سیستم تشخیص صدا، چراغ مخصوص روز، تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو، سیستم نشان دهنده باد لاستیک و سنسور عقب اشاره کرد. از ویژگی های دیگر این نوع تویوتا عبارتند از:

  • موتور ۴ سیلندر
  • قدرت حداکثر ۱۷۶ اسب بخار
  • گشتاور ۲۳۳ نیوتون متر
  • حجم موتور ۲.۵ لیتر
  • مصرف سوخت ترکیبی ۸.۲ لیتر در صد کیلومتر

ابعاد خودرو به صورت طول ۴۵۷۰ میلی متر، ۱۸۴۵ عرض، ارتفاع ۱۶۶۱ میلی متر و وزن حدود ۱۵۵۸ کیلوگرم

تویوتا راوفور ۲۰۲۲

فروش اقساطی تویوتا توسط کیان خودرو

سال ها است که شاهد رشد سرسام آور قیمت خودرو هستیم. بسیاری از افراد که قصد خرید خودرو را دارند با وجود این افزایش قیمت دیگر قادر به خرید ماشین دلخواه خود نیستند. از جمله ماشین های محبوب وارداتی می توان به انواع تویوتا اشاره کرد. اما با کیان خودرو این نگرانی رفع شده زیرا این مجموعه فروش محصولات تویوتا را برای بسیاری از افراد امکان پذیر کرده است. کیان خودرو با ارائه انواع خدمات اعتباری، مجوز فعالیت از سازمان صنعت معدن تجارت، فروش اقساطی انواع محصولات تویوتا، نشان زرین تضمین کیفیت و اعتبار در فروش و واگذاری خودرو توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد و در جایگاه برتری قرار گیرد. برای آگاهی از شرایط خرید و قیمت این نوع ماشین ها در سایت کیان خودرو می توانید به جدول فروش اقساطی تویوتا مراجعه کنید.

 

 

سوالات متداول

مزایای فروش اقساطی تویوتا چیست؟

خرید خودرو با شرایط اقساطی از مزایای بسیاری بهره مند است که از مهم ترین آن ها این نکته می باشد که با داشتن مبلغ اولیه بسیار کمی در مقابل قیمت اصلی خودرو، صاحب ماشین می شوید. به علاوه بدون نیاز به دریافت وام می توانید به خرید قسطی آن بپردازید. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشورمان خرید قسطی ماشین یک سرمایه گذاری خوب محسوب می شود.

پرداخت اقساط ماشین چه مدت طول می کشد؟

مدت زمان پرداخت اقساط بسته به شرکت فروشنده، متفاوت است بنابراین تعداد اقساط در قرارداد ذکر می شود. شایان ذکر است که در سایت کیان خودرو خریدار می تواند مهلت پرداخت اقساط را از ۱۲ ماه تا ۳۶ ماه خود تعیین نماید.

محصولات کدام شرکت ها را می توان به صورت اقساطی از کیان خودرو تهیه کرد؟

امکان خرید اقساطی محصولات شرکت های ایرانی سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور و بهمن موتور از کیان خودرو فراهم می باشد. همچنین متقاضیان ماشین های خارجی می توانند برخی از محصولات شرکت های هیوندای، تویوتا، فولکس واگن، کیاموتورز، سانگ یانگ، رنو و نیسان را از این هلدینگ با سابقه تهیه نمایند.

آیا خرید خودروی اقساطی به صرفه است؟

خرید خودرو قسطی بهترین راه برای ماشین دار شدن قشر ضعیف جامعه است چرا که بسیاری از افراد پول کافی برای خرید نقدی اتومبیل را ندارند و پس انداز کردن پول برای خرید ماشین در طی مدت ها کار عاقلانه ای نمی باشد. بنابراین خرید قسطی یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی چیست؟

اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه خریدار، مدارک احراز هویت ضامن، تکمیل و تحویل فرم های ثبت نام ارائه شده توسط فروشنده، ارائه پرینت گردش حساب خریدار در چند مدت اخیر، مدارک احراز محل سکونت و شماره تلفن خریدار از جمله مواردی است که هنگام خرید اقساطی نیاز می باشد.

 

نمایش همه بستن
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *