لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی محصولات رنو

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

لوگو خودروسازی رنو

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

رنو کپچر

همه چیز درباره فروش اقساطی رنو

اگر قصد خرید خودرو رنو را دارید و هزینه مورد نیاز را در اختیار ندارید، نگران نباشید؛ شما می توانید خودرو مورد نظر را به صورت اقساطی خریداری کنید. با وجود شرایط اقتصادی نامناسب، بسیاری از افراد نگران خریدهای پر هزینه خود هستند و ممکن است این مسئله دغدغه بزرگی برای آن ها به حساب آید. فروش اقساطی رنو در سایت کیان خودرو امکان پذیر است. می توان گفت شما به راحتی می توانید محصولات رنو را به صورت اقساطی خریداری کنید؛ زیرا محصولات رنو محصولاتی بسیار قابل اعتماد هستند. رنو را می توان از نظر قابلیت اطمینان بودن در رتبه دهم در بین خودروساز های جهان قرار داد. شرکت رنو در سال 1899 شروع به تولید کرد. رنو در سال 2016، نهمین خودروساز جهان شد. در ادامه فروش اقساطی رنو را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.

فروش اقساطی رنو

رنو یک برند فرانسوی است. یکی از مدل های جدید رنو، مدل Common Module Family (CMF) C/D می باشد که باعث گسترش محصولات رنو شده است. در این کلاس، دو خودرو معرفی شده که کولیوس و تلیسمان نام دارند. اگر قصد خرید اقساطی رنو را دارید، به سایت کیان خودرو مراجعه کنید و از شرایط فروش اقساطی رنو مطلع شوید. در ادامه به معرفی و فروش اقساطی این دو خودرو می پردازیم.

 

فروش اقساطی رنو تلیسمان

خودو کولیوس وجه مشترک زیادی با نیسان X-trail دارد. جالب است بدانید تلیسمان سعی دارد رنو را به اهدافش برساند تا در خاورمیانه به پرفروش ترین برند تبدیل شود. اگر می خواهید از فروش اقساطی رنو تلیسمان اطلاعاتی جمع آوری کنید، حتما به سایت کیان خودرو مراجعه کنید تا از آخرین شرایط آن خبر دار شوید چراکه فروش اقساطی محصولات رنو با اقساط بلند مدت در مجموعه ما امکان پذیر است.

از خوش قیافه ترین محصولات رنو می توان به رنو تلیسمان اشاره کرد. خودرو تلیسمان مزایای زیادی دارد که قطعا می تواند شما را برای خرید ترغیب کند. کم مصرف بودن، قدرتمند بودن، امنیت بالا، رانندگی همراه لذت و…، افراد را ترغیب به خرید خودرو تلیسمان می کنند. مجموعه ما با فروش اقساطی خودرو خارجی، نیاز شما را برای خرید بر طرف می کنند.

این خودرو، توجه افرادی که به دنبال خودرویی خاص هستند را به خود جلب می کند؛ زیرا نماینده رنو به علت محدودیت واردات، در مقایسه با محصولات کره ای، تفاوت هایی دارد که افرادی که تنوع طلب هستند، جذب این قضیه خواهند شد. شما می توانید جدول فروش اقساطی رنو را در سایت ما مشاهده کنید و با مشاهده آن تعداد اقساط را با توجه به شرایط خود مشخص نمایید. البته باید فردی را عنوان ضامن معرفی کنید.

رنو الیسمان سفید رنگ

امکانات رنو تلیسمان

داخل کابین خودرو رنو تلیسمان، با ظاهر آن بسیار متفاوت است. می توان به این صورت تحلیل کرد که ظاهر این خودرو، کمی خشن و اسپرت می باشد ولی داخل آن مدرن و لوکس طراحی شده است. طراحی جالب غربیلک فرمان و نشانگر های پشت آن، به جذابیت این خودرو افزوده است. رنو تلسیمان از جدید ترین و مدرن ترین محصولات رنو به حساب می آید که نسبت به دیگر محصولات رنو، عملکرد بهتر و جدید تری دارد. سپر های اسپرت، چراغ های مدل کشیده، خطوط کشیده شده جانبی و… ، همگی باعث شده اند که به یک خودرویی اسپرت، شیک و مدرن تبدیل شود.

از مزایای رنو تلیسمان می توان به جذابیت کابین و ظاهر، کم مصرف بودن، قدرتمند، شتاب بالا، ایمنی عالی و بالا، آپشن های فراوان و… اشاره کرد. در رابطه با معایب رنو تلیسمان می توان گفت که نسبت به دیگر خودروها هزینه نگهداری بالایی دارد، و دارای تعلیق نسبتا خشکی است و دارای فضای کمی برای سر نشینان خودرو عقب می باشد. در حالت کلی می توان گفت مزایای این ماشین نسبت به معایب آن بیشتر است و شما با خرید محصولات رنو می توانید از لذت زیادی در رانندگی بهره مند شوید. وب سایت کیان خودرو، خرید خودرو اقساطی با اقساط بلند مدت را در اختیار شما قرار می دهد.

رقبای رنو تلیسمان در بازار

خودرو رنو تلیسمان با اینکه امکانات و ویژگی های جذابی دارد و یک خودروی بی نظیر است اما در این رده قیمت رقبایی نیز دارد که ممکن است تلیسمان را به دردسر اندازد. خودروهایی مانند هیوندای سوناتا، کیا اپتیما و… نیز خودروهایی پر طرفدار می باشند که از نمایندگی رنو بوده و در بازار شناخته شده هستند. یکی دیگر از رقبای سخت این خودرو نیز پژو 508 است که با نمایندگی رنو به صورت همزمان به بازار آمد ولی عرضه محدودی داشت. از ویژگی های پژو 508 نسبت به رنو تلیسمان می توان به قیمت ارزان تر، فضای بزرگ تر و سواری نرم تر اشاره کرد. تلیسمان از لحاظ قطعات نیز اوضاع بهتری نسبت به پژو 508 دارد.

فروش اقساطی رنو کولیوس

اگر می خواهید اطلاعاتی راجع به فروش اقساطی رنو کولیوس به دست آورید، همراه ما باشید. در ابتدا توضیحی درباره رنو کولیوس ارائه می دهیم که اگر قصد خرید دارید، اطلاعات مفیدی کسب نمایید تا از خرید خود مطمئن شوید. رنو کولیوس یک خودرو متراکم و شاسی بلند است. همچنین بیشترین حجم تولیدات رنو کولیوس توسط کارخانه رنو سامسونگ موتورز صورت می گیرد و روانه بازار می شود. در فروش اقساطی رنو کولیوس، این مورد را در نظر بگیرید که کولیوس در جاده، یک خودرو خوش استایل و راحت است و تمام انتظارات شما را با کمترین سر و صدا، برآورده می کند. موتور این خودرو، با صدای بسیار کمی به حرکت در می آید.

اگر می خواهید خودرویی سبک با ویژگی های فراوان داشته باشید، رنو کولیوس انتخابی عالی است. از مزایای خرید رنو کولیوس می توان به هشدار نقطه کور، دوربین دید عقب، هشدار انحراف از مسیر، سنسور پارک جلو و عقب و… اشاره کرد. پیشرانه رنو کولیوس توسط موتور بنزینی 2.5 لیتری تنفس طبیعی صورت می گیرد که به یک اتصال CVT متصل می شود. در سایت کیان خودرو، فروش محصولات رنو با اقساط 36 ماهه امکان پذیر است و همچنین فروش خودرو با تحویل فوری را برای شما ممکن می سازد. رنو کولیوس انتخابی خوب برای خرید قسطی است.

شرایط فروش اقساطی رنو کولیوس از کیان خودرو

امکانات رنو کولیوس

اگر می خواهید این خودرو را خریداری کنید بهتر است از امکانات آن مطلع شوید. از ویژگی های این خودرو، این است که دارای صفحه نمایش لمسی 8.7 اینچی می باشد، مسیریابی از طریق Infotainment R-LINK 2 کنترل می شود، و می تواند از پیمایش ماهواره ای استفاده کند. کنترل و دستور های صوتی به خوبی و به درستی عمل می کنند. با فروش محصولات رنو تمام این اختیارات را در دسترس خواهید داشت. سیستم صوتی به همراه بلوتوث توسط سیستم استریو 12 بلندگو، آشکار و واضح است. از دیگر ویژگی های جذاب رنو کولیوس می توان به امکان نورپردازی کابین توسط سیستم سرگرمی اشاره کرد که دارای پنج رنگ برای انتخاب بوده که امکان تغییر رنگ نور نیز وجود دارد.

همچنین یک کنسول مرکزی بزرگ در اندازه خوب و استانداردی نسبت به آرنج قرار دارد. رنو کولیوس طراحی و ظاهر خیلی زیبایی دارد و از فضای زیبایی نیز بهره مند است. فضای خودرو یکی از فاکتور های مهم است که مشتریان توجه زیادی به این قضیه دارند. شرکت رنو، خودرو رنو کولیوس را مدل پرچمدار خود معرفی کرده که فضای بسیار جاداری دارد. این خودرو، عایق بندی مناسبی در برابر سرما، گرما و سر و صدا دارد و یک سفر لذت بخش و آرامی را در اختیار شما قرار می دهد. البته نا گفته نماند دارای رینگ های بزرگ 19 اینچی می باشد .

وب سایت کیان خودرو، فروش اقساطی رنو با تحویل فوری را برای شما ممکن می سازد و شما می توانید با کارشناسان ما در این زمینه مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. ما فروش اقساطی محصولات رنو صفر را با بهترین شرایط در اختیار شما قرار داده ایم. خرید خودرو رنو انتخابی مطمئن و عالی است و همانطور که در این مقاله گفته شد، امکاناتی فوق العاده و قیمت مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. کارشناسان ما در این مجموعه آماده خدمت رسانی به شما هستند.

شرایط خرید قسطی خودرو رنو

تا اینجای مقاله سعی کردیم به معرفی خودرو رنو بپردازیم و مزایا، معایب، ویژگی ها و امکانات آن را شرح دادیم. در این قسمت شرایط خرید خودرو رنو از هلدینگ کیان خودرو را به صورت قسطی مورد بررسی قرار می دهیم. هلدینگ کیان خودرو با بیش از 12 سال سابقه، به فروش انواع مختلف خودروهای داخلی و خارجی به صورت نقدی و اقساطی می پردازد. شما با توجه به مدل خودروی مورد نظر و شرایط مالی خود، می توانید خودروی دلخواه را چه به صورت نقدی یا اقساطی انتخاب و خریداری کنید.

اگر قصد خرید خودرو را به صورت اقساطی دارید، می توانید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید و بقیه هزینه را به صورت قسطی طی 1 الی 3 سال قسط بندی کرده و پرداخت نمایید. تعیین بازه پرداخت توسط خریدار مشخص می شود. همراه داشتن یک ضامن نیز یکی دیگر از این شرایط است.

 

 

سوالات متداول

قیمت خودروهای رنو چقدر است؟

ظاهر خودرو، کابین، شتاب آن ها، فضای خودرو، موتور آن ها و… از عواملی هستند که روی قیمت ماشین تاثیر گذار می باشند. از این رو قیمت دقیق این خودروها را نمی توان به صورت دقیق بیان کرد.

برای خرید قسطی خودرو رنو، کدام شرکت را انتخاب کنیم؟

با توجه به قیمت بالای خودرو، باید یک لیزینگی را انتخاب کنید که از شرایط آن راضی باشید. پیشنهاد ما به شما لیزینگ کیان خودرو است که با بیش از 12 سال سابقه، بهترین خودروها را با بهترین شرایط به فروش می رساند.

محصولات رنو را چند ماهه می توان خریداری کرد؟

لیزینگ کیان خودرو یکی از بهترین لیزینگ ها برای فروش محصولات رنو است که شما می توانید خودروی مورد نظر را در اقساط 12 الی 36 ماهه خریداری نمایید. اگر مهلت بیشتری بخواهید، باید هزینه بیشتری را تقبل نمایید.

خرید رنو را به صورت اقساطی پیشنهاد می کنید یا به صورت نقدی؟

انتخاب نوع پرداخت کاملا به شرایط خریدار بستگی دارد. خرید اقساطی و نقدی هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند که مشتری باید با توجه به شرایط مالی خود انتخاب کند. از مزایای خرید قسطی این است که مبلغ را در محدوده 1 الی 3 سال پرداخت می نمایید اما باید مبلغی اضافه تر پرداخت کنید که این یکی از معایب خرید به صورت قسطی است.

آیا رنو خودرو مناسبی برای سفر است؟

برای پاسخ به این سوال می توان گفت بله. خودرو رنو تلیسمان و کولیوس هر کدام مزایای خود را دارند و جزو خودروهای مدرن رنو محسوب می شوند. فضای داخلی بزرگی را دارا می باشند که برای سفر می تواند مناسب باشد. با خرید این خودرو می توانید از سفر خود لذت ببرید

نمایش همه بستن
4.1/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *