لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی محصولات KIa

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

لوگو خودروسازی کیا

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

کیا سراتو با رنگ سفید

کیا سراتو

کیا سراتو با رنگ خاکستری

درباره فروش اقساطی کیا چه می دانید؟

در سال 2016 کمپانی کیا توانست در کشور آمریکا جز یکی از قابل اعتماد ترین برندها باشد و در سال های بعدی محصولات کیا توانستند به عنوان زیباترین خودروهای سال شناخته شوند. خودرو کیا به دلیل ظاهر شیک، فضای زیاد و بسیاری از مزایا، امکانات و ویژگی ها مشتری های زیادی را جذب خود کرده است.

به دلیل بحران اقتصادی در کشور، ممکن است بسیاری از افراد توانایی خرید خودروی کیا را به صورت نقدی نداشته باشند؛ اما نگران نباشید. خودروی کیا به صورت اقساطی در لیزینگ کیان خودرو امکان پذیر است. ما در این مقاله به معرفی خودروی کیا می پردازیم و امکانات و ویژگی های آن را بیان می کنیم. همچنین شرایط فروش اقساطی کیا در لیزینگ کیان خودرو را به صورت کامل شرح می دهیم تا اگر قصد خرید دارید، اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنید.

معرفی خودرو کیا

در ابتدا شرکت کیا به کیاموتورز معروف بود. این شرکت جز یکی از قدیمی ترین خودرو سازان کره ای به حساب می آید که فعالیت خود را با دوچرخه سازی و ساخت مفتول های فلزی در سال 1944 آغاز کرد. شرکت کیاموتورز نام خود را در سال 1952 به کیا تغییر داد و بیشتر در زمینه ساخت و تولید خودروی سواری، کامیون، موتور سیکلت و… فعالیت کرد. چندی بعد با شرکت فورد شروع به همکاری کرد و به ساخت خودروی مزدا در انواع مختلف پرداخت و شروع به صادرات آن کرد.

در حال حاضر خودروهای کیاموتورز به وسیله ی شرکت اطلس خودرو وارد کشور میشوند. البته برخی محصولات شرکت کیا مانند سراتو، در ایران طی چند سال توسط سایپا مونتاژ میشدند. کیا محصولات متنوعی تولید کرده که از جمله آن ها می توان به کیا اپتیما، کیا اسپورتیج، کیا سراتو و… اشاره کرد که هر کدام مزایا و ویژگی های فوق العاده ای دارند. لیزینگ کیان خودرو، فروش اقساطی انواع محصولات کیا را در اختیار شما قرار داده است. در ادامه این محصولات را مورد بررسی قرار می دهیم و امکانات آن ها را بیان می کنیم.

 

فروش اقساطی اپتیما

اگر قصد خرید خودرو صفر از نوع کیا اپتیما را دارید، باید اطلاعاتی راجع به آن کسب کنید تا خرید مطمئن تری داشته باشید. در ادامه امکانات خودرو کیا اپتیما را بررسی می کنیم و فروش اقساطی اپتیما را مورد بررسی قرار می دهیم. کیا اپتیما یکی از موفق ترین و پیشرفته ترین محصولات کیا به شمار می آید که طرفداران زیادی دارد. کیا این محصول خود را در سال 2000 معرفی کرده و در قالب پنج نسل تا به الان آن را به فروش رسانده است. مدل های 2010 تا 2017 از این مدل وارد بازار ایران شده است و خوشبختانه بسیار رواج یافته و مشتری های زیادی دارد.

خودروی کیا اپتیما با نام هایی مانند لوتزه و مگنتیس نیز شناخته می شود. این خودرو جوایز زیادی کسب کرده و فروش فوق العاده ای داشته که باعث افزایش ارزش برند کیا شده است. جالب است بدانید این خودرو از نسل سوم به بعد با نام جالبی به نام کی 5 نیز معروف شده است. نسل سوم این خودرو در بازار جهانی به موفقیت زیادی دست یافت طوری که افراد طراح کیا، به سمت محافظ کاری رفتند و با تغییرات کوچک ظاهری، نسل چهارم را ساختند.

این نسل از سال 2016 وارد بازار شد. با توجه به اینکه مشخصات فنی این نسل ثابت مانده و تغییر اساسی نداشته، باعث تاثیر زیادی در انتخاب مشتریان نشده است. می توان گفت اپتیما jf از پر فروش ترین محصولات کیا اپتیما به حساب می آید. از دیگر تیپ های کیا اپتیما می توان به جی تی لاین، EX و هیبرید اشاره کرد که جی تی لاین نیز به دلیل جذابیت، طرفداران زیادی دارد. در حالت کلی می توان گفت کیا اپتیما یکی از پیشنهادهای ما برای خرید است که رانندگی را برای شما لذت بخش می سازد.

کیا اپتیما سفید رنگ

فروش اقساطی کیا اسپورتیج

به جرات می توان گفت کیا اسپورتیج از جدیدترین شاسی بلندهای کیا به حساب می آید. اسپورتیج QL یکی از جدیدترین مدل فیس لیفت کیا است. اگر می خواهید یک خودرو جمع و جوری داشته باشید، خرید این خودرو را از دست ندهید. فروش اقساطی کیا اسپورتیج در لیزینگ کیان خودرو امکان پذیر می باشد. همچنین می توانید به فروش اقساطی خودرو وارداتی در این لیزینگ بپردازید.

با خرید خودرو کیا اسپورتیج از نوع مدل 2017، می توانید رانندگی راحت، فضای داخلی بزرگ و لوکس و همچنین قابلیت اطمینان بالا را تجربه کنید. از قابلیت های کیا استوریج می توان به راندمان سوخت عالی، موتور قدرتمند و فضای زیاد بار اشاره کرد. نسل چهارم کیا اسپورتیج تحولی عظیم و فوق العاده را ارائه کرد. از فناوری های پیشرفته تر و جدیدتری در داخل خودرو استفاده می کند و همچنین از کیفیت بهتری نسبت به محصولات قبل تر برخوردار شده است.

با گذشت زمان و بهبود عملکرد و بالا رفتن کیفیت، فروش این محصول نسبت به محصولات پیشین، افزایش یافته است. این خودرو دارای یک ظاهر باوقار و سنگین است. در بخش پشتی این خودرو دو چراغ بزرگ قرار دارد که قسمتی از آن ها روی درب صندوق عقب واقع است. چراغ های مه شکن که به حالت دو نوار نازک هستند، در دو طرف سپر واقع شده اند. نسل سوم کیا اسپورتیج نسبت به دو نسل قبلی خود از همه لحاظ سرتر و بالاتر است. سپر نسل سوم این خودرو، یکی از نقطه هایی است که پیشرفت فوق العاده ای داشته است. فروش اقساطی کیا با اقساط بلند مدت از روش هایی است که لیزینگ کیان این روش را در پیش گرفته.

کیا اسپورتیج

فروش اقساطی کیا سراتو

خودرو کیا سراتو یکی دیگر از انواع محصولات کیا است که یک طراحی داخلی جذابی دارد. غربیلک فرمان آن به زیبایی طراحی شده است. بدنه این خودرو بسیار قوی است، درب های محکمی دارد، سیستم تعلیق خوب، چرخ های با رینگ 16 اینچی و… از امکانات فوق العاده کیا سراتو هستند. هلدینگ کیان خودرو، فروش خودرو اقساطی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. خودرو کیا سراتو دارای فضای بسیار جادار و بزرگی است؛ خودروهای سراتو جدید دارای 4 میلی متر فضای اضافی از جلو و افزایش 3 میلی متری فضای صندلی هستند.

مانند دیگر خودروها، هلدینگ کیان خودرو فروش اقساطی کیا سراتو را در اختیار مشتریان قرار داده است. اگر مایل به خرید اقساطی کیا هستید، سری به وب سایت کیان خودرو بزنید و علاوه بر ماشین های کیا، از دیگر محصولات دیدن فرمایید. سراتو یکی از پر طرفدار ترین خودروهای کیا محسوب می شود که در طرح فروش اقساطی محصولات کیا قرار دارد.

کیا سراتو، علاوه بر مدل 4 درب، مدل دیگری با 2 درب نیز دارد که به آن کوپ می گویند. این خودرو امکانات شگفت انگیزی دارد؛ از جمله آن ها می توان به سانروف، کروز کنترل، شیشه های برقی، اتولایت، سنسور پارک دنده عقب، آینه های جانبی برقی و… اشاره کرد. صندلی های آن به صورت کاملا استاندارد طراحی شده که احساس راحتی به شما می دهد و هنگام سفر اذیت نمی شوید. فروش اقساطی کیا با تحویل فوری در هلدینگ کیان خودرو امکان پذیر است.

مزایا خودرو سراتو

  • موتور قدرتمند
  • سواری راحت و نرم
  • استهلاک پایین
  • کشش استاندارد و مناسب
  • هزینه نگهداری پایین

معایب خودرو سراتو

  • ویژگی ها و امکانات رفاهی پایین
  • عدم داشتن بازار دست دوم قوی
  • داشبورد ساده
  • کمبود قطعات یدکی
 

کیا سراتو از نمای عقب

فروش اقساطی کیان خودرو

تا به الان سعی کردیم اطلاعاتی درباره کیا خودرو و انواع محصولات و ویژگی های آن ها در اختیار شما قرار دهیم. اکنون شرایط فروش اقساطی کیا را شرح می دهیم. تا به الان ثابت شده است که لیزینگ کیان خودرو بهترین شرایط فروش اقساطی کیا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. لیزینگ کیان خودرو با 12 سال سابقه، فروش محصولات کیا را هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی در اختیار شما قرار می دهد. شما نیز با توجه به بودجه و شرایط خود می توانید هر کدام از روش ها را برای خرید محصولات کیا انتخاب کنید.

 فروش اقساطی کیان خودرو به این صورت است که مشتری نصف هزینه را در ابتدا به حساب هلدینگ واریز می کند و بقیه هزینه را در اقساط 12 الی 36 ماهه (با توجه به شرایط خود) پرداخت می نماید. می توان گفت فروش اقساطی کیا با اقساط 36 ماهه یکی از جذب کننده ترین شرایط خرید خودرو از هلدینگ کیان خودرو است. شما با مطالعه جدول فروش اقساطی محصولات کیا می توانید مدت زمان پرداخت قسط خود را انتخاب نمایید. همراه داشتن فرد ضامن نیز در خرید اقساطی ضروری است. شما با تماس پشتیبانی تلفنی کیان خودرو ضمن دریافت مشاوره می توانید از قیمت محصولات کیا در سال 1401 هم مطلع شوید.

 

 

سوالات متداول

آیا خرید خودرو به صورت قسطی در هلدینگ کیان خودرو امکان پذیر است؟

بله. کیان خودرو محصولات خود را هم به صورت اقساطی و هم به صورت نقدی به فروش می رساند. مشتری با توجه به بودجه و شرایط خود می تواند روش دلخواه را انتخاب کند. کیان خودرو که بیش از 12 سال سابقه دارد، از قابل اعتمادترین هلدینگ ها به شمار می رود.

شرایط خرید اقساطی از کیان خودرو چیست؟

هلدینگ کیان خودرو محصولات خود را به صورت اقساطی نیز به فروش می رساند. در این صورت شما باید نصف هزینه را به صورت نقدی پرداخت کنید و نصف دیگر را می توانید در اقساط 12 الی 36 ماهه پرداخت نمایید. داشتن یک ضامن نیز الزامی است.

کدام نوع پرداخت (نقدی یا اقساطی) بهتر است؟

هر کدام از این روش های پرداخت، مزایا و معایب خود را دارند. در پرداخت به صورت اقساطی با اینکه هزینه قسط بندی می شود اما باید مبلغ بیشتری از مبلغ اصلی پرداخت کرد و این یکی از معایب پرداخت به صورت قسطی است. در خرید نقدی، هزینه به صورت کامل و یک جا پرداخت می شود اما هزینه اضافی را شامل نمی شود. مشتری با توجه به شرایط خود می تواند روش مورد نظر را انتخاب نماید.

آیا محصولات کیا برای خرید مناسب هستند؟

بله. کیا دارای چند محصول از جمله اپتیما، اسپورتیج و سراتو است که هر کدام امکانات و ویژگی های فوق العاده ای دارند. اپتیما جز پر فروش ترین محصولات کیا به حساب می آید. اگر می خواهید خودروی پیشرفته در عین حال جمع و جوری داشته باشید، اسپورتیج خودروی مناسبی است. خودرو سراتو نیز از فضای بزرگتری برخوردار است.

خرید خودروی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

خرید خودرو ایرانی یا خارجی کاملا بستگی به بودجه و هدف شما دارد. نمی توان بین خودرو ایرانی و خارجی یکی را انتخاب کرد زیرا هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. قبل از خرید حتما درباره خودروهای مورد نظر تحقیق کنید تا بهترین انتخاب را داشته و از خرید خود پشیمان نشوید. کارشناسان کیان خودرو می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

نمایش همه بستن
4.3/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *