لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی محصولات هیوندای

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

لوگو خودروسازی هیوندای

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

درباره طرح فروش اقساطی هیوندای چه می دانید؟

ضرورت وجود ماشین برای هیچ کس پوشیده نیست و امروزه نبود آن باعث ایجاد چالش های متعددی می شود. احتمالا اصطلاح طرح فروش اقساطی هیوندای را شنیده اید. برخی از تولیدکنندگان خودرو با هدف مدیریت روند عرضه و تقاضا در بازار خودرو، طرح های فروش ویژه یا قرعه کشی هایی را راه اندازی و برنامه ریزی کرده اند. آگاهی از شرایط فروش اقساطی هیوندای می تواند کمک شایانی به افراد کند. در نتیجه خرید قسطی خودرو بهترین گزینه برای افرادی است که پول کافی برای خرید نقدی ندارند. پس توصیه می شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی طرح فروش اقساطی هیوندای

هیوندای در حال حاضر سومین شرکت خودروسازی بزرگ جهان است که در سال۱۹۶۷ میلادی در کشور کره جنوبی تاسیس شد. این کمپانی صاحب نام سالانه بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار محصول تولید می کند و از طریق نمایندگی ها در ۱۹۳ کشور جهان به دوستداران برند خود خدمت رسانی می نماید. آنچه این شرکت را بیش از بیش بین افراد محبوب ساخته طرح فروش اقساطی محصولات هیوندای می باشد. از مزیت های این طرح فروش اقساطی می توان به تحویل فوری خودرو و اقساط بلند مدت اشاره کرد.

خرید طرح فروش اقساطی هیوندای توسط کیان خودرو

هیوندای با همکاری شرکت های معروف ایرانی و خارجی باعث جذب افراد زیادی به خود شده و به دلیل افزایش فروش محصولات هیوندای، این شرکت خودروهای بسیار با کیفیتی را وارد بازار کرده است. از این رو اگر شما هم به دنبال خرید خودرو با قیمت مناسب هستید می توان با کمک از طرح فروش اقساطی هیوندای به بهترین گزینه دست یابید به علاوه این مجموعه با قابلیت فروش اقساطی محصولات هیوندای با تحویل فوری بستری مطمئن برای خریداران فراهم کرده است. از خودروهای این طرح عبارتند از:

 

آزرا، زیبا و جادار

آزرا از سال ۱۹۸۶ تاکنون روی خط تولید قرار دارد و با کسب استانداردهای معتبر اروپایی و در مدرن ترین کارخانه های جهان برای آسایش و راحتی شما ساخته شده است. خودرویی با عملکرد عالی، باکیفیت و بی نظیر که می توان با فروش اقساطی هیوندای آزرا تجربه خرید آن را فراهم ساخت. ساختار پیچیده مهندسی و ظرافت های هنرمندانه ای که در طراحی بدنه بکار رفته هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. در واقع اگر به دنبال خرید خودرو با قیمت مناسب هستید، آزرا هیوندای یکی از گزینه های مناسب برای بسیاری از مشتریان به شمار می آید. این خودرو تاکنون در ۶ نسل به بازار آمده است. مشخصات آن شامل موارد زیر است.

  • موتور ۶ سیلندر
  • حداکثر قدرت ۲۵۹ اسب بخار
  • حداکثر گشتاور ۳۱۶ نیوتن متر
  • ابعاد خودرو به صورت طول ۴۸۹۵ میلی متر، عرض ۱۸۶۵ میلی متر، ارتفاع ۱۴۹۰ میلی متر و وزن ۱۶۲۰ کیلوگرم
 

هیوندای آزرا

النترا، محبوب و پرطرفدار

اکثر محصولات هیوندای که قدم در سرزمین ما گذاشته اند مورد استقبال هموطنان قرار گرفته است. اما در این بین ماشین النترا با ویژگی فروش اقساطی هیوندای النترا در بین محصولات این کمپانی بسیار خوش درخشید. النترا در بین محصولات دارای طرح فروش اقساطی محصولات هیوندای با اقساط بلند مدت خواهید دید به همین جهت افراد زیادی را به خود جذب کرده است. این خودرو درست از سال ۱۹۹۰ عرضه شد.

اولین مدل بعد از ۵ سال، با  وجود سه بار ویرایش و تغییر بالاخره روانه بازار شد. نسل های النترا نظیر تیپ SE، تیپ SEL، تیپ Value Edition، تیپ Eco، تیپ Sport و تیپ Limited است. این توقف موجب شد که بتوانند ۶ نسل از هیوندای النترا را طراحی کنند. این ماشین همانند فروش اقساطی سانتافه دارای اقساط بلند مدت می باشد از دیگر ویژگی های آن عبارتند از:

  • موتور ۴ سیلندری
  • حداکثر قدرت ۱۵۳ اسب بخار
  • حداکثر گشتاور ۱۹۵ نیوتن متر
  • ابعاد خودرو به صورت طول ۴۵۷۰ میلی متر، عرض ۱۸۰۰ میلی متر، ارتفاع ۱۴۳۵ میلی متر و وزن ۱۳۳۱ کیلوگرم
هیوندای النترا

سوناتا، خودروی کره ای جذاب

در میان خودروهای رنگارنگ موجود در بازار ایران، خودروهای کره ای همواره به صورت ویژه ای مورد توجه مردم ما بوده است. از اواسط دهه ۷۰ شمسی، کمپانی های کره ای مانند کیا و هیوندای با توجه به این موضوع سبد متنوعی از انواع کلاس های خودرو را به بازار خودروی ایرانی معرفی کرده اند. در بین خرید اقساطی خودروهای خارجی تحویل فوری، سوناتا حرف اول را می زند. سوناتا در بین ماشین هایی است که جزو خرید قسطی هیوندای قرار دارد. در واقع با وجود فروش اقساطی هیوندای سوناتا LF بازار خرید این محصول بالا رفته است. این خودرو در ۸ نسل وجود دارد که به واسطه حضور نسل پنجم تا هفتم آن بسیار معروف شد.  از دیگر نکات این ماشین شامل موارد زیر است.

  • موتور ۴ سیلندری
  • حداکثر قدرت ۱۷۶ اسب بخار
  • حداکثر گشتاور ۲۲۹ نیوتون متر
  • ابعاد خودرو به صورت طول ۴۸۵۵ میلی متر، عرض ۱۸۶۵ میلی متر، ارتفاع ۱۴۷۵ و وزن ۱۵۸۵ کیلوگرم
 

هیوندای سوناتا

توسان، ماشینی مرغوب و به صرفه

طی سال های گذشته به دلیل استقبال چشمگیر خریداران ایرانی با امکان فروش خودرو اقساطی تحویل فوری، بازار کشور ما نیز میزبان هیوندای توسان بوده است. این مدل جزو معدود مدل هایی به حساب می آید که از سابقه حضور طولانی و طرفداران بسیاری در بازار کشورمان برخوردار است. در واقع پس از این که در سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ طراحی قابل قبول، مشخصات فنی و فروش اقساطی هیوندای توسان نسل اول باعث شد تا این خودرو مورد استقبال چشمگیر خریداران ایرانی قرار گیرد، در سال های بعد نیز پای نسل دوم و سوم این خودرو جذاب به خیابان های کشورمان باز شد. مشخصات بی نظیر آن عبارتند از:

  • موتور ۴ سیلندری
  • حداکثر قدرت ۱۵۵ اسب بخار
  • حداکثر گشتاور ۱۹۲ نیوتون متر
  • ابعاد خودرو به صورت طول ۴۴۷۵ میلی متر، عرض ۱۸۴۹ میلی متر، ارتفاع ۱۶۵۵ میلی متر و وزن ۱۴۳۵ کیلوگرم

معرفی و بررسی ظاهری هیوندای توسان

اکسنت، ماشینی مطمئن

با وجود طرح فروش اقساطی هیوندای این شرکت سری جدیدی از ماشین های اکسنت خود را روانه بازار کرد. تاکنون پنج نسل از این خودرو به بازار جهانی عرضه شده است. اکسنت را در مجموع می توان یک سدان کوچک خانوادگی دانست که با وجود فروش اقساطی هیوندا اکسنت برای سفرهای شهری و برون شهری بسیار مناسب و راحت است. این ماشین تاکنون ۴ نسل مختلف را پشت سر گذاشته و از سال ۲۰۱۷ در نسل پنج خود به سر می برد. از دیگر ویژگی های این ماشین شامل موارد زیر است.

  • موتور ۴ سیلندر
  • حداکثر قدرت ۱۲۲ اسب بخار
  • حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتون متر
  • ابعاد خودرو به صورت طول ۴۳۷۰ میلی متر، عرض ۱۷۰۰ میلی متر، ارتفاع ۱۴۷۵ میلی متر و وزن ۱۰۶۰ کیلوگرم
 

هیوندای اکسنت قرمز رنگ

فروش اقساطی هیوندای توسط کیان خودرو

حال شما با فروش اقساطی هیوندای صفر کیلومتر آشنا شده اید. مهم ترین بخشی که برای خریداران بسیار محبوبیت دارد، خرید اقساطی محصولات هیوندای می باشد. طرحی فوق العاده که سال هاست توسط کیان خودرو ارائه شده تا بیشترین خدمت رسانی را به مشتریان عزیز داشته باشد. کیان خودرو با ارائه انواع خدمات اعتباری، مجوز فعالیت از سازمان صنعت معدن تجارت و نشان زرین تضمین کیفیت و اعتبار در فروش و واگذاری خودرو توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد و در جایگاه برتری قرار گیرد. برای خرید محصولات هیوندای کافی است تا یک فرد را به عنوان ضامن معرفی کنید تا تجربه خریدی باکیفیت و مطمئن را داشته باشید.

 

 

سوالات متداول

آیا خرید خودرو به صورت اقساطی خوب است؟

با توجه به وضعیت اقتصادی در رابطه با خودرو، خرید اقساطی هیوندای یا نقدی هر کدام دارای مزایا و معایب متفاوتی می باشد. خرید قسطی این امکان را به شما می دهد که بدون داشتن پول کافی طی چند ماه صاحب یک خودرو شوید ولی تا پایان اقساط خود می بایست مدارک معتبری را در رهن شرکت مربوطه قرار دهید. با این حال این شما هستید که بسته به شرایط خود، خرید اقساطی را انتخاب می کنید.

آیا در فروش اقساطی هیوندای امکان تسویه حساب در حین پرداخت اقساط وجود دارد؟

پاسخ این سوال بسته به شرکت های مختلف می باشد ولی معمولا فروشندگان اجازه تسویه پیش از موعد را به مشتریان خود می دهند.

بازه زمانی پرداخت اقساط ماشین در کیان خودرو به چه صورت است؟

اگر متقاضی خرید ماشین های داخلی و خارجی هستید، می توانید با انتخاب خود مهلت بازپرداخت اقساط را از ۱۲ ماه تا ۳۶ ماه تعیین کنید.

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی چیست؟

اصل و کپی کارت ملی، شناسنامه خریدار، اصل و کپی کارت ملی، شناسنامه ضامن، تکمیل و تحویل فرمهای ثبت نام ارائه شده توسط فروشنده، ارائه پرینت گردش حساب خریدار در چند مدت اخیر، مدارک احراز محل سکونت و شماره تلفن خریدار از جمله مواردی است که هنگام خرید اقساطی نیاز می باشد.

خودروی ایرانی بخریم یا خارجی؟

مسلما پاسخ این سوال به هدف شما از خرید و توان مالی تان بستگی دارد. در بین عموم این عقیده وجود دارد که ماشین های خارجی با کیفیت تر هستند. در حالی که چنین تفکری به طور قطع صحیح نمی باشد.

نمایش همه بستن
4.1/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *