لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی محصولات فولکس واگن

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

لوگو خودروسازی فولکس واگن

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

فولکس واگن پاسات

طرح فروش اقساطی فولکس واگن دربردارنده چه خودروهایی است؟

فولکس واگن، نامی آشنا برای دوستداران خودروهای خارجی که محصولات آن می تواند نظر مثبت هر خریداری را به خود جلب کند. اما همانند دیگر ماشین های خارجی، قیمت این خودروها هم اصلی ترین چالش خریداران است. از این رو کیان خودرو، هلدینگی با سابقه در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودروهای داخلی و وارداتی، اقدام به فروش اقساطی فولکس واگن کرده است. از این رو شما عزیزان می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و خودروی دلخواه خود را با بهترین شرایط خریداری نمایید.

اما جدول فروش اقساطی فولکس واگن شامل چه مدل هایی از این خانواده می باشد؟ آیا امکان خرید قسطی برای تمامی محصولات فولکس واگن وجود دارد؟ شرایط فروش اقساطی فولکس واگن چگونه است و دیگر سوالات مهم که پیش از خرید برای هر شخصی اهمیت دارد. بنابراین اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخ سوالات فوق هستید، پس تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی فولکس واگن

فولکس واگن یکی از صاحب نام ترین شرکت های فعال در زمینه تولید و عرضه خودرو است که به عنوان غول خودرو سازی جهان نیز شناخته میشود. به طوری که بسیاری از افراد در رویای خرید خودرو با تحویل فوری های این برند هستند. فولکس واگن در سال 1937 میلادی تاسیس شد و فعالیت خود را در حوزه طراحی و تولید انواع خودروها، موتور سیکلت ها، انواع وسایل نقلیه تجاری، ماشین های توربو و موتورهای دورن سوز آغاز نمود.

شایان ذکر است که از سال 2011 تاکنون، کمپانی فولکس واگن لقب بزرگ ترین شرکت خودرسازی اروپا را از آن خود کرده است. همچنین در سال 2017 نیز شرکت فولکس واگن توانست بر تویوتا پیروز شده و عنوان بزرگ ترین خودروساز جهان را که تا پیش از این در انحصار تویوتا بود را به دست آورد. فولکس واگن با راه اندازی 94 کارخانه تولید خودرو در 24 کشور جهان و 340 شرکت زیرمجموعه، نام خود را در سراسر دنیا بر سر زبان ها انداخته است.

برندهای پورشه، لامبورگینی، آئودی، ایتال دیزاین، سیات، بنتلی، اسکانیا، مان، دوکاتی و اشکودا از جمله برندهای تحت مالکیت این غول بزرگ آلمانی هستند. بنابراین اگر شما هم مشتاق طرح فروش اقساطی خودرو های خارجی صفر کیلومتر هستید، فولکس واگن حق انتخاب زیادی را در اختیار شما قرار داده است.

لوگوی فولکس واگن

 

خرید محصولات فولکس واگن

حال که با این کمپانی مشهور و معروف اروپایی آشنا شدیم، قصد داریم به معرفی دو مدل موجود در طرح فروش اقساطی فولکس واگن بپردازیم. خودروهایی که احتمالا شما هم مشتاق آن ها باشید. بنابراین اگر می خواهید با فروش خودرو اقساطی، مالک یک مدل بی نظیر خارجی شوید، ادامه مطلب را با دقت مطالعه نمایید.

فولکس واگن پاسات، جذاب و اسپرت

خرید محصولات فولکس واگن خواسته بسیاری از خریداران است از این رو با یک بررسی مختصر درباره طرح فروش اقساطی فولکس واگن پاسات، شما را با این مدل بیشتر آشنا خواهیم کرد. فولکس واگن پاسات سابقه ای دیرینه دارد به طوری که اولین نسل از این خودرو در سال 1973 در آلمان تولید شد. با گذشت زمان شاهد ارائه نسل های جدیدتری از این ماشین بوده ایم. از این رو می توان گفت مدل فعلی این خودرو که در حال حاضر در بازار ایران موجود است، مربوط به نسل 8 این ماشین و تولید شده در سال 2018 می باشد.

اگر برای خرید اقساطی محصولات فولکس واگن، مدل پاسات را انتخاب می کنید، باید بدانید که که سواری نرم و راحت، کیفیت ساخت بالا، ایمنی مناسب و آپشن های به روز و کاربردی از اصلی ترین مزایای این ماشین به حساب می آیند. البته ناگفته نماند که این خودروی لوکس خارجی خالی از ایراد هم نیست. از معایب این سدان شهری می توان به عرضه محدود در بازار ایران، خدمات پس از فروش ضعیف و قیمت بالا اشاره کرد. دیگر مشخصات مهم این ماشین به شرح زیر می باشند:

  • موتور 1798 سی سی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ
  • حداکثر توان موتور 180 اسب بخار در 5100 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 249 نیوتن متر در 1250 دور در دقیقه
  • شتاب صفر تا صد 7.9 ثانیه
  • نهایت سرعت 232 کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت ترکیبی 5.7 لیتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 6
  • ابعاد خودرو به صورت 4767 میلی متر طول، 1832 میلی متر عرض و 1476 میلی متر ارتفاع با وزنی معادل 1480 کیلوگرم
 

فولکس واگن پاسات

فولکس واگن تیگوان، محبوب و پرطرفدار

اما دیگر مدل از خانواده فولکس واگن، مدل تیگوان می باشد. خودرویی که همانند دیگر عضو این کمپانی، در نسل های مختلف تولید شده و هم اکنون نسخه 2018 آن در بازار ایران موجود است. مواردی چون سیستم ترمز ABS و EBD، سیستم پایداری ESP، سیستم کنترل سرعت در سراشیبی HDC و وجود 9 ایربگ، سبب شده اند تا از فولکس واگن تیگوان به عنوان خودرویی ایمن یاد شود.

همچنین شما عزیزان می توانید با ثبت نام در طرح فروش اقساطی فولکس واگن تیگوان و خرید این ماشین، از امکاناتی چون فرمان برقی، کروز کنترل، سانروف، نمایشگر مرکزی، دوربین دنده عقب، سنسور نمایش باد لاستیک ها، گرمکن اتوماتیک شیشه جلو، آینه های جانبی برقی تاشو، گرمکن صندلی عقب و جلو، سیستم تهویه سه گانه، چراغ های دی لایت، فرمان تلسکوپی، سیستم تشخیص نقطه کور، ورود و خروج بدون کلید، سنسور باران و … بهره مند شوید.

البته پیش از ثبت نام در طرح فروش محصولات فولکس واگن مدل تیگوان، لازم است تا از مشخصات زیر آگاهی یابید:

  • موتور 1984 سی سی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ
  • حداکثر توان موتور 180 اسب بخار در 3940 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 320 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه
  • شتاب صفر تا صد 7.7 ثانیه
  • نهایت سرعت 208 کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت ترکیبی 7.3 لیتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 6
  • ابعاد خودرو به صورت 4486 میلی متر طول، 1839 میلی متر عرض و 1646 میلی متر ارتفاع با وزنی معادل 1645 کیلوگرم
 

فولکس واگن تیگوان

فروش اقساطی فولکس واگن با اقساط بلند مدت توسط کیان خودرو

حال که با مشخصات دو محصول پر فروش برند فولکس واگن آشنا شدید، احتمالا مشتاق خرید یکی از انواع آن ها شده اید. اما اگر از قیمت روز خودرو مطلع باشید، می دانید که خرید دو ماشین مذکور به صورت نقدی بسیار دشوار است. از این رو کیان خودرو با فراهم کردن امکان فروش اقساطی فولکس واگن با اقساط 36 ماهه زمینه خرید با مناسب ترین شرایط را برای شما مهیا کرده است. از این رو شما مشتریان عزیز می توانید به وب سایت این مجموع مراجعه کرده و با مطالعه شرایط فروش اقساطی فولکس واگن با تحویل فوری، مدل دلخواه را انتخاب نموده و خریدی عالی را تجربه کنید.

توجه داشته باشید که خرید قسطی نیازمند معرفی یک فرد به عنوان ضامن و پرداخت نیمی از هزینه ماشین به عنوان پیش پرداخت می باشد. همچنین در صورتی که توان پرداخت اقساط در کمتر از 3 سال را دارید، می توانید یکی از طرح های فروش اقساطی فولکس واگن به صورت 12 ماهه و یا 24 ماهه را انتخاب نمایید. در آخر خوشحال می شویم بتوانیم شما در خرید خودروی دلخواهتان همراهی کنیم از این رو پیشنهاد می کنیم حتما نگاهی به وب سایت مجموعه کیان خودرو داشته باشید.

 

 

سوالات متداول

مزایای فولکس واگن تیگوان چیست؟

فولکس واگن تیگوان به دلایلی چون امکانات به روز و عالی، کیفیت ساخت بالا، عملکرد خوب، ایمنی بالا با دریافت 5 ستاره ایمنی، فراهم کردن تجربه خوب رانندگی و … توانسته طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیدا کند.

معایب فولکس واگن تیگوان چیست؟

مواردی چون مصرف سوخت بالا، قدرت کم پیشرانه، کمبود قطعات یدکی، هزینه بالای نگهداری و از همه مهم تر قیمت بالای خودرو به خصوص در مقایسه با رقبا، از جمله مواردی هستند که می توانند شما را از خرید فولکس واگن تیگوان منصرف دارند.

امکانات و آپشن های فولکس واگن پاسات چیست؟

اگر خواهان خرید فولکس واگن مدل پاسات هستید، باید بدانید که با خرید این خودرو می توانید از امکانات رفاهی چون نمایشگر لمسی 9.2 اینچی، دوربین 360 درجه، سیستم کنترل فاصله، کروز کنترل، ورود و استارت بدون کلید، گرمکن صندلی جلو و عقب، ماساژور صندلی، صندلی های تاشو، آینه های جانبی تاشو برقی همراه با گرمکن، چراغ های دی لایت، چراغ بدرقه، تهویه سه گانه، ایموبلایزر، سنسور نمایش باد لاستیک، ترمز ABS و EBD، سیستم های ESP، HSA و TPMS بهره مند شوید.

آیا فولکس واگن پاسات ایمن است؟

فولکس واگن مدل پاسات موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ شده است بنابراین می توانید با خرید این خودرو از نظر ایمنی آسوده خاطر باشید. در تمامی تست های صورت گرفته چه برای بزرگسالان و چه برای کودکان، فولکس واگن پاسات ایمنی تحسین برانگیزی داشته است. همچنین سیستم های ترمز ABS و EBD، HSA و ESP و وجود 9 ایربگ، دلیل دیگری بر ایمنی بالای این خودرو هستند.

فولکس واگن پاسات بخریم یا تیگوان؟

دو خودروی نام برده تفاوت های بسیاری با هم دارند به همین خاطر نمی توان به راحتی پاسخی برای این سوال پیدا کرد. پیشرانه های متفاوت، ابعاد گوناگون و از همه مهم تر، قیمت های مختلف، سبب شده اند تا هر خودرو طرفداران خاص خود را داشته باشند. از همین رو لازم است تا مشخصات دو مدل را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و در نهایت بسته به هدف خود، خودروی مناسب را انتخاب نمایید.

نمایش همه بستن
4.7/5 - (3 امتیاز)

یک پاسخ

  1. با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز من خودرو لازم دارم چون به دلیل چند نوع بیماری زیاد نمیتونم راه برم من سند زمین دارم پول آنچنانی ندارم فقط یک فولکس گل دارم مدل پایین چطوری میتونم یک خودروی ارزون از شرکت شما بخرم من حتی خودرو طراحی میکنم چند نمونه از طرحهای خودم رو به سایپا و ایران خودرو دادم اصلأ تحویلم نگرفتن چون دسته چک هم ندارم نمیتونم خودرو از بیرون یا شرکتی جایی، بخرم لطفاً منو راهنمایی کنید و کمکم کنید با تشکر از شما و شرکت محترم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *