لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی لکسوس Nx200

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

لکسوس nx 200

تحویل فوری

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

اقساط 12 تا 36 ماهه

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

پرداخت بعد از تحویل

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

فروش اقساطی لکسوس Nx-200 با اقساط 36 ماهه

صفر تا صد طرح فروش اقساطی لکسوس Nx200

لکسوس به تولید خودروهای لوکس و البته گران قیمت شهرت دارد. از این رو ما در این مقاله قصد داریم شما را با طرح فروش خودرو لکسوس Nx200 آشنا نماییم. با توجه به هزینه زیاد این مدل در بازار کشور ما، کیان خودرو اقدام به فروش ان ایکس 200 قسطی کرده است. بنابراین اگر شما هم مشتاق خرید لکسوس nx 200 توربو fsport اقساطی هستید و می خواهید درباره شرایط فروش اقساطی لکسوس Nx200 با اقساط بلند مدت اطلاع کسب کنید و یا پاسخ دیگر سوالات خود را بیابید، فرصت مطالعه این محتوا را از دست ندهید.

معرفی لکسوس Nx200

لکسوس مدل NX محصول سال 2015 میلادی است که توسط خودروساز ژاپنی روانه بازار جهانی شد. این خودرو از زمان عرضه تا کنون در مدل های مختلفی از جمله بنزینی و هیبریدی و با پیشرانه های مختلف به بازار عرضه شده است که هر یک ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد خود را دارند. اما هدف ما در این محتوا، بررسی طرح فروش اقساطی خودرو لکسوس Nx-200 و مروری بر ویژگی های آن است. بنابراین اگر شما هم متقاضی ثبت نام در طرح فروش اقساطی محصولات لکسوس هستید، تا انتها با ما همراه بمانید.

فروش اقساطی لکسوس Nx200 با اقساط بلند مدت

مشخصات ظاهری

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که می تواند در اولین نگاه نظر مثبت شما را به سمت خود جلب کند، ظاهر با ابهت و جذاب لکسوس Nx200 است. طراحان این خودرو را بر اساس همان پلتفرم تویوتا RAV4 طراحی کرده اند. جلو پنجره منحصر به فرد این مدل بخش اعظمی از جلوی ماشین را فرا گرفته است. همینطور چراغ ها به صورت کشیده طراحی شده اند تا ماشین ظاهری خشن به خود بگیرد. علاوه بر این ها می توان به چراغ های LED، مه شکن ها، رینگ های بزرگ، شیب سقف، خطوط حجم دهنده روی بدنه و فرم خاص چراغ های عقب به عنوان دیگر عوامل زیبایی دهنده این ماشین اشاره کرد.

اگر از میان محصولات موجود در طرح فروش اقساطی خودرو وارداتی، شما هم شیفته خرید لکسوس nx 200 قسطی شده اید، باید بدانید که این ماشین دارای ابعاد 4630 میلی متر طول، 1845 میلی متر عرض و 1645 میلی متر ارتفاع می باشد. همینطور فاصله بین محور چرخ های آن برابر 2660 میلی متر بوده و وزنی معادل 1780 کیلوگرم دارد. در نهایت باید گفت که طرح فروش لکسوس Nx200 قسطی می تواند شما را مالک یکی از زیباترین، جذاب ترین و فوق العاده ترین کراس اوورهای کامپکت موجود در بازار ایران کند.

مشخصات فنی

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، ان ایکس 200 در مدل های متفاوتی از نظر فنی ارائه شده است. اگر خرید اقساطی NX 200 توربو را انتخاب می کنید، باید بدانید که این مدل مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری توربور شارژ با 4 سیلندر و گیربکس 6 سرعته اتومات می باشد. این موتور قادر است به حداکثر توان 235 اسب بخار در 4800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 350 نیوتن متر در 1650 دور در دقیقه برسد.

همچنین زمان 7.2 ثانیه برای رسیدن به شتاب صفر تا صد، نهایت سرعت 198 کیلومتر بر ساعت، مصرف سوخت ترکیبی 7.9 لیتر به ازای طی کردن مسافت 100 کیلومتر و استاندارد آلایندگی یورو 5 از دیگر نکات حائز اهمیت درباره این ماشین هستند. البته به یاد داشته باشید آنچه که تاکنون گفتیم، درباره NX-200 توربو fsport و مدل توربو معمولی یکسان است. بنابراین از این نظر فرقی نمی کند که فروش اقساطی خودرو لکسوس nx 200t fsport را از طرح فروش خودرو تحویل آنی انتخاب می کنید و یا به سراغ همان مدل توربو قدیمی می روید.

امکانات و آپشن های خودروی لکسوس

امکانات و آپشن ها

تیپ های مختلف لکسوس از نظر امکانات رفاهی با یکدیگر تفاوت هایی دارند بنابراین مهم است که فروش اقساطی لکسوس Nx-300 را انتخاب می کنید و یا به سراغ خرید خودرو لکسوس Nx200 می روید.

با خرید اقساطی لکسوس Nx200 از طرح فروش خودرو اقساطی می توانید از آپشن هایی چون کروز کنترل، سانروف، نمایشگر لمسی 7 اینچی، نویگیشن، هدآپ، دوربین عقب، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، پدال شیفتر، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ چرخشی، چراغ بدرقه، آینه عقب الکتروکرومیک و آینه های جانبی تاشو برقی همراه با گرمکن بهره مند شوید.

همینطور کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سنسور جلو و عقب، سنسور فشار باد تایرها، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، 10 ایربگ، تهویه اتوماتیک، قابلیت تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو به صورت 8 حالته برقی، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، ایزوفیکس، شارژر وایرلس، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای از دیگر امکاناتی هستند که با خرید قسطی لکسوس NX200T می توانید استفاده از آن ها را تجربه کنید.

البته سقف پانوراما، تعلیق اسپرت، دریچه تهویه عقب، صندلی اسپرت و… از دیگر آپشن هایی هستند که برای بهره مندی از آن ها لازم است در طرح فروش اقساطی NX – 200 توربو fsport ثبت نام کنید.

شرایط فروش اقساطی لکسوس Nx-200توسط کیان خودرو

متاسفانه مانند بسیاری دیگر از خودروهای خارجی، قیمت لکسوس nx 200 هم مشکلی بزرگ بر سر راه خریداران است. از این رو شرکت کیان خودرو با ارائه تسهیلات بانکی و فروش اقساطی لکسوس Nx-200 تحویل فوری و البته ارائه بهترین قیمت لکسوس nx 200 اقساطی به مشتریان خود خدمت رسانی کرده است. از جمله طرح های این مجموعه می توان به فروش اقساطی لکسوس Nx-200 با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و 12 ماهه اشاره کرد که بسته به شرایط خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

 

 

سوالات متداول

مزایای لکسوس NX 200 چیست؟

طراحی زیبا، عملکرد خوب فنی، کیفیت ساخت بالا، امکانات رفاهی خوب، شارژر وایرلس و ایمنی بالا از مهم ترین مزایای این خودرو هستند.

معایب لکسوس NX 200 چیست؟

قیمت زیاد، نگهداری سخت از پیشرانه و حساسیت بالای آن نسبت به بنزین بی کیفیت به عنوان اصلی ترین نقاط ضعف لکسوس NX200 شناخته می شوند.

آیا لکسوس nx200 ایمن است؟

بله. در تست های ایمنی صورت گرفته این خودرو موفق به اخذ 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ شده است. همچنین تجهیزاتی چون 10 ایربگ، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، سنسور جلو و عقب، سنسور فشار باد تایرها، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی و… گواهی بر این ادعا هستند.

رقبای لکسوس NX 200 چه خودروهایی هستند؟

بی ام و X3، بی ام و X1 و DS7 به عنوان رقیبان اصلی لکسوس NX 200 شناخته می شوند.

آیا لکسوس nx200 ارزش خریدن دارد؟

لکسوس با بهره مندی از امکانات خوب رفاهی، پیشرانه عالی و نمای داخلی و ظاهری به روز و بی نظیر می تواند نظر مثبت هر خریداری را به سمت خود جلب کند که البته این مزایا سبب هزینه زیاد این خودرو شده اند. بنابراین اگر با قیمت بالای این ماشین مشکلی ندارید، پیشنهاد می کنیم فرصت خرید لکسوس ان ایکس 200 را از دست ندهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *