لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی اپتیما

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی اپتیما

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

اپتیما سفید رنگ از نمای جلو

طرح فوق العاده فروش اقساطی اپتیما از کیان خودرو

ضرورت داشتن وسیله نقلیه در دنیای امروزی بر هیچکس پوشیده نیست. این روزها، خودرو به یکی از اساسی ترین و حیاتی ترین دارایی های انسان تبدیل شده اما متاسفانه قیمت بالای آن، خرید را دشوار کرده است. اما از بحث قیمت که دور شویم، انتخاب خودرویی با مشخصات مد نظر ما نیاز به تحقیق و بررسی دارد. از این رو ما در دیگر مقاله از کیان خودرو قصد داریم خودروی لوکس، زیبا، فول آپشن و فوق العاده کیا اپتیما را به شما معرفی کنیم. اما سوال این است که آیا امکان فروش اقساطی اپتیما با شرایط مناسب وجود دارد؟ برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی کیا اپتیما چقدر باید هزینه کرد؟ بهترین شرایط فروش اقساطی اپتیما توسط چه مجموعه ای ارائه می شود؟

برای یافتن پاسخ تمامی سوالات فوق و کسب اطلاعات لازم در مورد خرید اپتیما اقساطی با شرایط ویژه و البته به صورت صفر کیلومتر تا انتها ما را دنبال کنید.

معرفی اپتیما

کیا اپتیما و یا همان کیا K5 یکی از لوکس ترین و پرطرفدارترین محصولات شرکت خودروسازی کره ای کیا موتورز است. این شرکت صاحب نام، تولید و عرضه اپتیما را از سال 2000 آغاز کرد و با توجه به استقبال گسترده از آن، طی سال های مختلف، نسل های گوناگونی از این ماشین را به متقاضیان عرضه نمود. از بین مدل های متفاوت این خودروی شیک و به روز، کیا اپتیما JF در لیست پرفروش ترین و محبوب ترین خودروهای وارداتی کشور قرار دارد.

اما با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، خرید خودرو با کیفیت از جمله اپتیما برای بسیاری به یک امر رویایی تبدیل شده است. از این رو کیان خودرو با فروش اقساطی اپتیما تحویل فوری و به صورت صفر آماده خدمت رسانی به شماست. بنابراین اگر تمایل به خرید اقساطی محصولات کیا دارید با ما تا انتها همراه باشید.

نمای ظاهری اپتیما

ثبت نام در طرح فروش اقساطی خودروهای خارجی، هدف بسیاری از متقاضیان خرید خودرو است به خصوص اگر ماشین مد نظر، ظاهری شیک و مدرن هم داشته باشد. باید بگوییم که اپتیما از نظر طراحی و ظاهر در جایگاه ویژه ای قرار دارد به طوری که در سال 2011 توانست جایزه بهترین طراحی را از آن خود کند. همچنین باید ذکر کنیم که با گذشت زمان و ارائه نسل های جدید، سازندگان تلاش خود را برای طراحی بهتر، افزایش داده اند. اپتیما نسل 4 با ظاهری اسپرت، خشن و در عین حال زیبا و دوست داشتنی طراحی شده است از این رو نه تنها در بین جوانان بلکه در میان خانواده ها و افراد مسن هم طرفداران بسیاری دارد.

چراغ های جلو و عقب کشیده، جلو پنجره خاص شرکت کیا، حجم دهی های جزئی به بدنه و سایر نکات مثبت این خودرو، همگی بر جلوه ظاهری آن افزوده اند. ابعاد اپتیما به شرح 4845 میلیمتر طول، 1830 میلیمتر عرض و 1455 میلی متر ارتفاع می باشد. همچنین فاصله بین دو محور آن 2794 میلیمتر عنوان شده و وزنی معادل 1475 کیلوگرم دارد. از این رو اگر شما هم خواهان خرید خودرو اقساطی با اقساط 36 ماهه و در عین حال خودرویی لوکس و زیبا و صفر کیلومتر هستید، طرح فروش اقساطی اپتیما 36 ماهه که توسط کیان خودرو ارائه شده است، پیشنهاد ما به شماست.

نمای ظاهری اپتیما قرمز رنگ

مشخصات فنی اپتیما

ویژگی های فنی از اساسی ترین مسائل هنگام خرید خودرو هستند. کیا اپتیما JF به گونه ای ساخته شده تا شما هیچ نگرانی از بابت مشخصات فنی آن نداشته و با بهره گیری از قدرت و عملکرد خوب آن، از سواری با خودروی دوست داشتنی خود لذت ببرید. این نسل از اپتیما به یک پیشرانه 2359 سی سی از نوع تنفس طبیعی مجهز شده است. حداکثر قدرت این موتور، 177 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن، 229 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه می باشد. این عوامل سبب شده اند تا شما بتوانید شتاب صفر تا صد را تنها در 9.5 ثانیه تجربه کرده و با حداکثر سرعت 208 کیلومتر بر ساعت پیش روید.

دیگر نکته ای که فروش اپتیما اقساطی تحویل فوری را با استقبال گسترده روبرو کرده است، تجهیز این ماشین به گیربکس 6 دنده خودکار تیپ ترونیک می باشد. ظرفیت باک 70 لیتر، مصرف سوخت ترکیبی 7.9 لیتر به ازای پیمودن 100 کیلومتر و استاندارد آلایندگی یورو 5 از دیگر مشخصات فنی اپتیما هستند. بنابراین اگر با توجه به نکات گفته شده، شما هم خواهان سواری با این ماشین هستید، خرید اقساطی کیا اپتیما 2017 صفر پیشنهاد ما به شماست.

مدل خودرواپتیما JF
پیشرانه4 سیلندر تنفس طبیعی
حجم موتور2359cc
قدرت177 اسب بخار
گشتاور229 نیوتن متر
جعبه دنده6 سرعته اتومات
مصرف سوخت ترکیبی7.9 لیتر
شتاب صفر تا صد9.5 ثانیه
حداکثر سرعت208 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های اپتیما

امکانات تعبیه شده در این خودرو عبارتند از سیستم ترمز (EBA، ABS و EBD)، سیستم کنترل کشش (TCS)، کنترل پایداری الکتریکی (ESC) و نیز سیستم های HAC ، BAS و 7 ایربگ برای سرنشینان جلو و عقب، نمایشگر لمسی مرکزی، سنسور دنده عقب، کروز کنترل، دوربین های عقب و جانبی و 360 درجه، سیستم تنظیم فشار باد تایرها، سقف پانوراما، آینه های جانبی برقی، چراغ های اتوماتیک، دی لایت، اتولایت، تهویه جداگانه برای سرنشینان، ورود و استارت بدون کلید، آینه الکتروکرومیک داخلی، پدال شیفتر، گرمکن فرمان، شارژر وایرلس، سیستم هشدار نقطه کور و رادارهای ایمنی تغییر لاین.

سیستم‌‌ کمکی رانندهکروز کنترل – کنترل ایستایی در سربالایی – کنترل کشش – کنترل پایداری
سیستم هشدار دهنده‌سنسور جلو – سنسور عقب – سنسور باران – سنسور فشار باد تایر – رادار نقطه کور فول وارداتی (غیرشرکتی) – سنسور 360 درجه پارک
سیستم‌های ترمزترمز ضدقفل – ترمز کمکی – توزیع نیرو ترمز – ترمز پارک برقی
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – اتولایت – ارتفاع نور اتومات – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ بدرقه – چراغ چرخشی – چراغ شور – تنظیم برقی نور چراغ – مه‌شکن LED چهارتایی – چراغ خوش‌آمدگویی – نورپردازی داخلی
فرمانفرمان برقی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان حساس به سرعت – پدال شیفتر – گرمکن فرمان –
مالتی مدیا8 اسپیکر – سیستم پخش اینفینیتی – هندزفری – مانیتور 8 اینچی لمسی(سفارشی) – دوربین عقب – نمایشگر 4.3 اینچی صفحه کیلومتر – نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان – قطب نما
ایمنی کابین2 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو – پشت‌سری فعال
رفاهی کابینورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – سیستم تهویه اتومات دوگانه – دریچه تهویه عقب – صندلی‌ راننده 10 حالته برقی – (مموری: سفارشی) – صندلی سرنشین جلو 4 حالته برقی – صندلی عقب تاشو دوتکه – گرمکن صندلی – سردکن صندلی – روکش صندلی چرم ناپا مشکی یا خاکستری یا بژ – روکش صندلی چرم و پارچه – ایزوفیکس صندلی – دسترسی به صندوق
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه عقب الکتروکرومیک – آینه جانبی تاشو برقی – آینه جانبی با تنظیم برقی – آینه جانبی با گرمکن – سقف پانوراما – سانروف – شیشه دودی عقب – شیشه بالابر آنتی‌ترپ

بنابراین با توجه به این آپشن ها، شما خرید اقساطی کیا اپتیما صفر را انتخاب میکنید؟

امکانات و آپشن های کابین اپتیما

شرایط فروش اقساطی کیا اپتیما از کیان خودرو

همانطور که همه می دانیم، در حال حاضر و با توجه به قیمت رو به افزایش خودرو، خرید ماشین دلخواه بسیار دشوار شده است. به خصوص اگر ماشین مد نظر محصول یک شرکت خارجی باشد. از این رو کیان خودرو در کنار فروش اقساطی خودروهای داخلی، فروش اقساطی اپتیما با اقساط بلند مدت و دیگر مدل های وارداتی را در دستور کار خود قرار داده است. از این رو شما عزیزان می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و از شرایط فروش اقساطی اپتیما صفر کیلومتر آگاهی یابید.

از طرفی می توانید قیمت اپتیما صفر را با مدل کار کرده و یا خرید قسطی اپتیما مقایسه نموده و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. در صورتی که هدف شما خرید اقساطی اپتیما با اقساط بلند مدت است، بررسی جدول فروش اقساطی اپتیما به شما این امکان را می دهد تا بازه زمانی پرداخت اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه، تعیین کنید. آنچه که خواندید راهنمای ما بود برای خرید خودروی اپتیما. اما در آخر این شما هستید که تصمیم می گیرید خرید کیا اپتیما صفر اقساطی را تجربه کنید و یا به سراغ مدل اپتیما جی تی لاین بروید!

سوالات متداول

ایمنی کیا اپتیما به چه صورت است؟

با خرید اپتیما، شما از یکی از ایمن ترین خودروهای خارجی برخوردار خواهید شد چرا که این ماشین موفق به کسب 5 نمره کامل از تست تصادف Euro NCAP شده است. علاوه بر این ها، ایربگ راننده و سرنشین جلو و عقب، ایربگ های جانبی، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم های ایمنی و پایداری TCS، ESC، HAC و BAS از دیگر امکانات ایمنی اپتیما هستند.

اپتیما از چه ویژگی های مثبتی برخوردار است؟

محاسن بسیار این ماشین یکی از اصلی ترین دلایل رونق فروش آن در بازارهای جهانی هستند. برخی از این موارد عبارتند از طراحی بسیار زیبا و جذاب، طراحی داخلی عامه پسند، ایمنی بالا، امکانات و آپشن های به روز و گسترده، کابین بزرگ و جادار، کیفیت خوب و قابل قبول و سواری نرم و راحت.

معایب کیا اپتیما چیست؟

اما در کنار تمام محاسن خوب و دوست داشتنی اپتیما، این خودرو دارای چندین نقطه ضعف هم باشد. پیشرانه نه چندان پر توان در مقایسه با برخی از محصولات خارجی، مصرف سوخت نسبتا بالا و حساسیت بالای فرمان از جمله نقاط ضعف این ماشین هستند.

رقبای اصلی کیا اپتیما چه خودروهایی هستند؟

از زمان تولید اپتیما، این خودرو با محصولات مهمی در رقابت بوده است. تویوتا کمری، هیوندای سوناتا، هوندا آکورد و پژو 508 از جمله این حریفان هستند. علاوه بر این ها، رنو تالیسمان دیگر خودروی نسبتا جدیدی است که از رقیبان کیا اپتیما به حساب می آید.

آیا کیا اپتیما ارزش خریدن دارد؟

این خودرو یکی از محبوب ترین محصولات وارداتی است که توانسته در کشور ما از فروش خوبی برخوردار شود. بر اساس آمار منتشر شده می توان بیان کرد که کیا اپتیما در مدل های 2016 و 2017 به عنوان پرفروش ترین خودروهای خارجی به حساب می آید. از این رو باید گفت که این خودرو به دلایل محاسن فراوان و قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با دیگر ماشین های خارجی، یک گزینه خوب برای خانواده های ایرانی به شمار می رود؛ به خصوص اینکه در نسل های جدیدتر این سدان خانوادگی، شاهد بهبود مشکلات پیشین و افزایش جنبه های مثبت بیشتری بوده ایم.

یک پاسخ

  1. سلام قصد داشتم اپتیما قسطی بخرم شما اپتیما چه مدل هایی موجود دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (4 امتیاز)

یک پاسخ

  1. سلام قصد داشتم اپتیما قسطی بخرم شما اپتیما چه مدل هایی موجود دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *