لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی کوییک R

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی کوییک R

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

کوییک R دو رنگ (سفید و قرمز)

با طرح فروش اقساطی کويیک R بیشتر آشنا شوید

در دنیای امروزی خرید خودرو اقساطی از شرکتی معتبر نیازمند تحقیق است. از این رو هدف ما در این مقاله معرفی به منظور فروش اقساطی کوییک R می باشد. کیان خودرو با فروش اقساطی انواع مدل های کوییک، در بازار آشفته خودرو سعی در خدمت رسانی به افرادی که در این شرایط اقتصادی نمیتواند خودرو بصورت نقدی دریافت کنند دارد.

رونمایی از کوییک

در دنیای امروزی خرید خودرو با قیمت مناسب به یکی از چالش های اصلی خریداران تبدیل شده است. از این رو ما در این مقاله قصد داریم شما را با طرح فروش اقساطی خودرو های داخلی تحویل فوری و نیز خودروهای خارجی از شرکت کیان خودرو آشنا نماییم. سایپا یکی از شناخته شده ترین شرکت های خودروسازی ایرانی است و با تولید اتومبیل هایی چون پراید، تیبا و ساینا از فروش خوبی برخوردار می باشد. اما این بار سایپا با یک خودروی جدید ایرانی به نام کوییک به میدان آماده است. این خودروی هاچ بک دوست داشتنی تولید سال 1396 می باشد. البته باید بگوییم که مدل R این خودرو نخستین بار در سال 1398 وارد بازار رقابت شد.

همچنین جالب است بدانید که نام این ماشین در زبان انگلیسی به معنی سریع و چالاک می باشد. اما باید دید که سایپا تا چه حد توانسته این امر را محقق کند پس برای آشنایی بیشتر همچنان با ما همراه بمانید. سازندگان سایپا اولین بار خودروی کوییک را با مشخصات ثابت به بازار عرضه کردند اما با گذشت زمان و استقبال مردم از این خودروی ایرانی در کنار طرح فروش اقساطی کوییک آر سبب شد تا طراحان تیپ های دیگری از این اتومبیل را تحت عناوین کوییک r ، کوییک s و کوییک اتومات تولید نمایند. بنابراین اگر قصد خرید خودرو اقساطی به ویژه خودروی کوییک R را دارید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

طراحی ظاهری کوییک R

همانطور که پیشتر اشاره کردیم کوییک آر مدلی از خودروی کوییک است که طراحی متفاوت آن سبب شده تا این اتومبیل بیشتر محبوب نسل جوان واقع شود. حرف R از کلمه Rainbow گرفته شده است که به دو رنگ بودن این خودرو اشاره دارد. همچنین ایده این ترکیب رنگ را می توان خودروی سیتروئن دانست که پس از برجام خط تولید آن متوقف شد. کوییک r در رنگ بندی های مختلف شامل بدنه سفید با سقف مشکی، بدنه سفید با سقف قرمز، بدنه مشکی با سقف قرمز و نیز بدنه قرمز با سقف مشکی تولید می شود.

امروزه رنگ بندی های جدیدی برای این خودرو ارائه شده است که عبارتند از بدنه شیری با سقف مشکی و آبی فیروزه ای با سقف مشکی. استفاده از رنگ متفاوت در بخش هایی چون سقف خودرو، قاب آینه ها، سپر، کمربندها و بخش هایی از تودوزی داخلی قابل مشاهده است. اما درباره ابعاد خودرو باید بگوییم که کوییک آر دارای طول 3989 میلیمتر، عرض 1688 میلیمتر و ارتفاع 1524 میلیمتر می باشد. همچنین فاصله بین محور چرخ ها 2412 میلیمتر در نظر گرفته شده است. همه این ها سبب شده تا کوییک آر وزنی معادل 1065 کیلوگرم داشته باشد. اگر قصد شرکت در فروش اقساطی سایپا را دارید کوییک R گزینه ی مناسبی میتواند برای شما باشد.

کوییک r در رنگ های متفاوت

مشخصات فنی

موتور استفاده شده در کوییک R از نوع خطی بنزینی M15 با حجم 1503 سی سی می باشد که دارای 4 سیلندر و 8 سوپاپ است. این موتور می تواند حداکثر قدرت 87 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه و 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را ایجاد کند که این انتقال قدرت از طریق گیربکس 5 سرعته دستی صورت می گیرد. اما لازم به ذکر است که با مشارکت در فروش اقساطی کوییک اتوماتیک نیز خودرو نیز همین مشخصات میباشد تنها گیربکس آن متفاوت میباشد. اگر در حین رانندگی با این خودرو سریع ترین عملکرد خود را به کار گیرید، شتاب صفر تا صد را در زمان 13 ثانیه تجربه خواهید کرد. همچنین بیشترین سرعتی که می توانید با این خودرو برانید، 160 کیلومتر بر ساعت می باشد.

باک تعبیه شده در کوییک R گنجایش 41 لیتر بنزین را دارد که به ازای پیمودن هر 100 کیلومتر، 7.2 لیتر سوخت را مصرف می کند. همچنین شایان ذکر است که استاندارد آلایندگی این خودرو، استاندارد یورو 4 عنوان شده است. اگر درباره مشخصات فنی کوییک معمولی اطلاعات داشته باشید، احتمالا با خواندن این بخش متوجه شده اید که تفاوتی میان کوییک آر با کوییک معمولی وجود ندارد. بنابراین همانطور که متوجه شدید اصلی ترین تفاوت ها در شکل ظاهری دو خودرو است و امکانات فنی تعبیه شده در هر دو تیپ یکسان می باشند. از این رو اگر ظاهر خودرو خیلی برایتان اهمیتی ندارد، مهم نیست که خرید اقساطی کوییک R را انتخاب می کنید یا فروش اقساطی کوییکS را.

مدل خودروکوییک R
پیشرانهM15
حجم موتور1503cc
قدرت87 اسب بخار
گشتاور128 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی7.2 لیتر
شتاب صفر تا صد13 ثانیه
حداکثر سرعت160 کیلومتر بر ساعت

نمای داخلی کوییک r

آپشن ها و امکانات کوییک R

با مراجعه به یک مرکز فروش کوییک R اقساطی 1401 و خرید این خودرو شما از آپشن هایی چون ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت، آینه های جانبی برقی، شیشه بالابرهای عقب و جلو برقی، باز شدن اتوماتیک درها پس از تصادف، سنسور دنده عقب، برف پاک کن و گرمکن شیشه عقب، صندلی تاشو عقب و بسیاری از موارد دیگر برخوردار خواهید شد. اما اگر خودروی کوییک آر پلاس را خریداری کنید، از قابلیت های بیشتری مانند نمایشگر ، دکمه های کنترلی روی فرمان، دوربین عقب، امکان استارت زدن بدون کلید، رینگ آلومینیومی، روکش چرمی صندلی ها و فرمان، شیشه های عقب دودی و بسیاری از موارد دیگر بهره مند می شوید چرا که این مدل به عنوان نسخه فول آپشن کوییک R شناخته می شود.

سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب – هشدار نبستن کمربند راننده (SBR)
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز کمکی – ترمز عقب کاسه‌ای
سیستم‌ روشناییدی‌لایت (از مدل 1402) – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب
فرمانفرمان هیدرولیکی – فرمان دی کات
مالتی مدیا4 اسپیکر
ایمنی کابین2 ایربگ
رفاهی کابینسیستم تهویه دیجیتال – صندلی‌ راننده 6 حالته دستی – صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – روکش صندلی پارچه ای – ایزوفیکس صندلی

نقاط قوت کوییک R

محبوبیت کوییک آر در دنیای امروزی سبب بازار پر رونق فروش این خودرو شده است. بنابراین اگر به فکر خرید اقساطی کوییک R تحویل فوری هستید، باید به شما بگوییم که برای فروش آن مشکلی نخواهید نداشت. همین مزیت، فروش اقساطی کوییک R سایپا را با استقبال گسترده تری روبرو کرده است. دیگر نقاط مثبت عبارت هستند از هزینه پایین نگهداری این اتومبیل، آپشن های به روز و کاربردی و البته ایمنی بالاتر در مقایسه با سایر محصولات سایپا.

نقاط ضعف کوییک R

وزن پایین و کیفیت ساخت نه چندان مرغوب از جمله ویژگی های منفی این خودرو هستند. همچنین شنیده شدن صدای موتور از داخل کابین دیگر موردی است که فروش کوییک اقساطی R تحویل فوری 1401 را با چالش هایی روبرو کرده است.

شرایط فروش اقساطی کوییک R

برای خرید خودرو کوییک می توان از طریق سایت سایپا اقدام کرد. همچنین خرید از نمایشگاه های ماشین معتبر در سراسر کشور راهکار دیگری است. البته باید به این نکته هم توجه کرد که خرید از این مراکز معمولا نیازمند پرداخت پول نقد می باشد. اما کیان خودرو با فروش ویژه اقساطی کوییک R تحویل آنی مشکل تامین هزینه را برای بسیاری حل کرده است. شما عزیزان می توانید با خرید اقساطی کوییک با اقساط طولانی مدت مبلغ مورد نیاز را طی 1 تا 3 سال پرداخت کنید. همچنین دیگر نیاز نیست به دنبال پیدا کردن مرکزی معتبر برای فروش اقساطی کوییک R در تهران باشید چرا که تیم کیان خودرو آماده است تا در هر کجای این سرزمین پهناور، خودروی خریداری شده شما را تحویلتان دهد.

فروش اقساطی کوییک R با سود کم

در دنیایی که خرید خودرو به عنوان یکی از نیازهای اساسی افراد محسوب می‌شود، یافتن گزینه‌هایی با شرایط مالی مناسب می‌تواند یک چالش باشد. شرکت کیان خودرو با ارائه طرح فروش اقساطی کوییک R با سود کم، سعی در ایجاد فرصتی مناسب برای افرادی دارد که می‌خواهند خودرویی با کیفیت و عملکرد بالا را با شرایط مالی مقرون به صرفه تهیه کنند.

استفاده از نرخ سود کمتر به معنای کاهش بار مالیاتی برای خریداران و بهبود شرایط پرداخت اقساط است. این طرح امکان دسترسی به خودروی کوئیک R را برای افرادی که نمی‌توانند یکباره کل مبلغ خرید را پرداخت کنند، فراهم می‌کند.

با فروش اقساطی کوییک R با سود کم، کیان خودرو به مشتریان فرصتی ارزان‌تر برای خرید خودرویی با کیفیت و استحکام بالا را ارائه می‌دهد، همچنین از طریق این طرح، افراد می‌توانند از مزایایی همچون پرداخت اقساط با نرخ سود کم و مدت زمان بین یک تا سه سال برای تسویه بدهی بهره‌مند شوند.

با تکیه بر سابقه قوی و اعتماد سازمان به مشتریان، طرح فروش اقساطی کوییک R با سود کم یک فرصت مناسب برای دستیابی به خواسته‌های خریداران با توجه به شرایط مالی آن‌ها تلقی می‌شود.

فروش اقساطی کوییک R اتوماتیک

طرح فروش اقساطی کوییک R اتوماتیک یک گزینه جذاب برای افرادی است که به دنبال خودرویی با امکانات به روز و سیستم اتوماتیک هستند. با این طرح، افراد می‌توانند از خودرویی با تکنولوژی پیشرفته و رانندگی راحت‌تر به همراه فرصت پرداخت اقساط با شرایط اقتصادی مقرون به صرفه بهره‌مند شوند.

سیستم اتوماتیک خودروی کوئیک R اطمینان از رانندگی آسان‌تر و بهتر را به مشتریان ارائه می‌دهد، همچنین با افزایش راحتی در استفاده از خودرو، تجربه رانندگی لذت‌بخش‌تری را مهیا می‌سازد. این گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال خرید خودرویی با ترکیبی از امکانات فنی، راحتی و استحکام هستند.

با فروش اقساطی کوییک R اتوماتیک، کیان خودرو به مشتریان فرصتی مناسب برای دسترسی به خودرویی با سیستم اتوماتیک و امکانات مدرن را ارائه می‌دهد. این طرح موجب می‌شود تا افراد به راحتی از خودرویی با تکنولوژی پیشرفته و کیفیت ساخت بالا بهره‌مند شوند، در حالی که هزینه را با پرداخت اقساط منظم و مناسب بین یک تا سه سال تسویه می‌کنند.

فروش اقساطی کوییک R با تحویل فوری

با طرح فروش اقساطی کوییک R با تحویل فوری در سایت کیان خودرو، شما می‌توانید خودروی خود را در همان روز پرداخت تحویل بگیرید. این طرح منحصر به فرد به مشتریان، موجب می‌شود تا افراد بدون انتظار طولانی، خودرویی با کیفیت و مطابق با نیازهایشان را دریافت کنند. اقساط این خودرو نیز با تنوعی از یک تا سه سال ارائه می‌شود، به این ترتیب که مشتریان می‌توانند طبق شرایط مالی خود، با اقساطی کوتاه یا بلند مدت، به خرید خودروی مورد نظر بپردازند. این شرکت به مشتریان این اطمینان را می‌دهد تا بتوانند به راحتی و بدون نیاز به پرداخت نقدی کل مبلغ، به خرید خودرو بپردازند و هزینه را با اقساط منظم تسویه کنند. با ارائه فروش اقساطی کوییک R با تحویل فوری، کیان خودرو به مشتریان فرصتی می‌دهد تا به سرعت از خودرویی با کیفیت و با قیمت مناسب بهره‌مند شوند، در حالی که هزینه را به صورت اقساطی و با شرایطی انعطاف‌پذیر تسویه کنند.

فروش اقساطی کوییک R برای فرهنگیان

با این طرح ویژه برای معلمان و فرهنگیان، این افراد امکان دسترسی آسان‌تر به خودرویی از جمله کوئیک R را به دست می‌آورند. این طرح، با توجه به نقش حیاتی این افراد در جامعه و در آموزش و پرورش، به آن‌ها فرصتی مناسب برای تهیه خودرویی اقساطی با شرایط ویژه ارائه می‌دهد. با این طرح، معلمان و فرهنگیان می‌توانند با شرایط اقساطی انعطاف‌پذیر و با نرخ سود کم، به تهیه خودرویی از جمله کوئیک R بپردازند. این فرآیند به آن‌ها کمک می‌کند تا با پرداخت اقساط منظم و مناسب بین 12 تا 36 ماه، به راحتی از مزایای خرید خودروی شخصی با کمترین سود بهره‌مند شوند.

فروش اقساطی کوییک R برای بازنشستگان

این طرح ویژه برای بازنشستگان، فرصتی مناسب برای دسترسی آسان‌تر به خودرویی از جمله کوئیک R را به دست می‌آورند. این طرح، با توجه به سابقه کاری و سن بازنشستگی، به آن‌ها فرصتی راحت‌تر برای تهیه خودروی خواسته شده فراهم می‌کند. با این طرح، بازنشستگان می‌توانند با شرایط اقساطی مناسب و با نرخ سود کم، به تهیه خودرویی از جمله کوئیک R بپردازند. این شرایط به آن‌ها کمک می‌کنند تا با پرداخت اقساط منظم و مناسب، به آسایش بیشتری در زندگی بازنشستگی دست پیدا کنند و همچنین از مزایای داشتن خودروی شخصی با شرایط مناسب بهره‌مند شوند. همچنین، با ارائه این طرح ویژه، به بازنشستگان این اطمینان داده می‌شود تا می‌توانند با شرایط اقساطی مناسب، به راحتی به دست خودرویی با کیفیت و با قیمت مناسب برسند.

سخن پایانی

طرح فروش اقساطی کوییک R با تحویل فوری از جمله طرح های محبوبی است که این خودرو را با استقبال گسترده روبرو کرده است. از این رو ما در این مقاله سعی کردیم با بیان ویژگی های این اتومبیل دوست داشتنی، شما را با طرح فروش اقساطی کوییک R با اقساط بلند مدت و کوتاه مدت بیشتر آشنا نماییم. بنابراین اگر تمایل به خرید این خودرو پیدا کرده اید باید بگوییم که کیان خودرو با فروش اقساطی کوییک R با کمترین قیمت یاری رسان شما عزیزان است.

سوالات متداول

تفاوت کوییک R با کوییک R پلاس در چیست؟

کوییک R پلاس نسخه فول آپشن کوییک آر است که مجهز به قابلیت های بیشتری چون رینگ های آلومینیومی جدید، دوربین دنده عقب، دکمه های کنترلی روی فرمان، نمایشگر مرکزی، شیشه های دودی، روکش چرمی و … می باشد.

چه تفاوت فنی میان کوییک آر و کوییک معمولی وجود دارد؟

از نظر فنی هیچگونه تفاوت مشهودی میان کوییک آر و کوییک معمولی وجود ندارد. تنها نکته مربوط به ظاهر خودرو است که طراحان با استفاده از رنگ بندی متفاوت افراد بیشتری از نسل جوان را مجذوب خودروی اسپرت کوییک R کرده اند.

تجهیزات ایمنی کوییک آر چه مواردی هستند؟

اولین نکته قابل توجه درباره این خودرو، سیستم ترمز ABS و EBD می باشد. همچنین قابلیت باز شدن درب ها در هنگام تصادف، سنسور پارک دنده عقب، هشدار صوتی محدود کننده سرعت و از همه مهم تر ایربگ راننده و سرنشین جلو از جمله تجهیزات ایمنی کوییک r هستند.

از بین خودروهای تیبا، ساینا و کوییک، کدام یک از پیشرانه قوی تری برخوردار می باشند؟

سایپا در این سه محصول خود از یک پیشرانه استفاده کرده است. بنابراین هر کدام از این خودروها را که تهیه کنید، از یک موتور 1.5 لیتری با حداکثر قدرت 87 اسب بخار و حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر بهره مند خواهید شد.

کوییک بخریم یا تیبا؟

تصمیم نهایی را شما می گیرید اما به عنوان یک مشاور باید بگوییم که کوییک از نظر امکانات و قابلیت های کاربردی در رتبه بالاتری در مقایسه با تیبا قرار دهد. همین امر سبب شده تا این خودرو از قیمت بیشتری برخوردار باشد. بنابراین اگر با تامین هزینه خرید خودرو مشکلی ندارید، پیشنهاد ما فروش اقساطی کوییک است.

4.1/5 - (21 امتیاز)

5 پاسخ

  1. سلام توی طرح فروش اقساطی کوییک آر هر رنگی بخوایم دارید یا رنگ بندی های محدود دارید؟؟؟

    1. سلام لطفا شماره تماس برای مشاورا بزارید که زنگ بزنیم شرایط را جویا باشیم

  2. سلام
    برای خرید قسطی کوییک آر بجای ضامن میشه گواهی کسر از حقوق بیارم؟

  3. سلام میشه خودروکوییک راازطریق وام که میدیدبعنوان پیش پرداخت استفاده کردوخودرودریافت کرد؟واینکه ایامیتوان باپیش پرداخت ۵۰ملیون ماهی۵ملیون ازشماخریداری کرد

  4. سلام . پیش پرداخت 80 میلیون . چقدر وام برای خرید کوییک r . داده میشه . لطفا شماره تماس بذارید تا شرایط رو جویا بشیم . قصد تعویض پراید مدل پایین دارم . ضامن هم دارم ممنون . چک صیادی هم دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *