لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی کوییک اتومات

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی کوییک اتومات

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

کويیک اتومات با رنگ کرم

با طرح فروش اقساطی کويیک اتومات بیشتر آشنا شوید

در دنیای امروزی خرید خودرو اقساطی از شرکتی معتبر نیازمند تحقیق فراوان است. شرکت کیان خودرو با فروش اقساطی انواع مدل های کوییک، در بازار آشفته خودرو سعی در خدمت رسانی به افرادی که در این شرایط اقتصادی نمیتواند خودرو بصورت نقدی دریافت کنند دارد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی کوییک اتومات با ما تا انتها همراه باشید.

فروش اقساطی کويیک اتومات

فروش اقساطی خودرو های داخلی تحویل فوری و نیز خودروهای خارجی یکی از بهترین راه هایی هستند که می توانند یاری رسان افرادی باشند که پول کافی برای خرید خودرو ندارند. از این رو ما در دیگر مقاله از کیان خودرو قصد داریم به بحث درباره فروش اقساطی سایپا بپردازیم. لیزینگ کیان خودرو با فراهم آوردن امکان فروش اقساطی کوییک معمولی، فروش اقساطی کويیک R و فروش اقساطی کويیک s خرید را بسیار آسان کرده است. اما هدف ما در ادامه فروش اقساطی کويیک اتومات با اقساط مناسب می باشد پس اگر قصد خرید خودرو با قیمت مناسب را دارید، فرصت مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

رونمایی از کوییک اتوماتیک

پس از انواع مدل های پراید، تیبا و ساینا این بار سایپا با رونمایی و تولید خودروی جدید خود با عنوان کوییک سعی کرد تا مجدد توجه ها را به سمت خود جلب کند. کوییک، خودرویی زیبا در مدل هاچ بک است که امکانات و مشخصات آن سبب شده فروش اقساطی کوییک اتوماتیک با استقبال گسترده ای روبرو شود. جالب است بدانید کلمه کوییک در زبان انگلیسی به معنی سریع و چابک است. اما مدیرعامل شرکت سایپا اصالت این نام را فارسی دانسته و آن را متعلق به 4 هزار سال پیش می داند. کوییک برای اولین بار در روزهای پایانی سال 1395 رونمایی شد. اما پس از چندی و در سال 1396 سایپا این خودروی سواری را به مشتریان خود عرضه کرد. خودرویی که شامل دو سری مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی و گیربکس 6 سرعته CVT بود. اما با افزایش محبوبیت کوییک سازندگان، این اتومبیل اسپرت را در تیپ های متنوعی تولید کردند. علاوه بر کوییک معمولی، دیگر مدل ها عبارت هستند از کوییک آر، کوییک اس، کوییک جی و البته کوییک اتومات که ما در ادامه قصد داریم بیشتر به بیان ویژگی های این خودرو بپردازیم. لازم به ذکر است که هر یک از مدل های نام برده شده متعلق به یک سال خاص هستند و با گذشت زمان سایپا از هر یک رونمایی کرده است.

طراحی ظاهری کوییک اتومات

در یک نگاه ظاهری احتمالا متوجه تفاوت کوییک معمولی با مدل اتوماتیک آن نخواهید شد. به طور کلی و طبق نظر کارشناسان، خودروی کوییک را می توان نسخه فیس لیفت شده تیبا 2 دانست اما ابعاد متنوع، چرخ های بزرگ تر با رینگ آلومینیومی و اضافه شدن باربند پایه کوتاه از جمله مواردی هستند که کوییک را متفاوت از تیبا می دارند. سپر بزرگ و چراغ های دی لایت اولین موردی هستند که شما در نمای جلویی کوییک اتومات مشاهده می کنید. از طرفی زه های پلاستیکی و روف ریل از جمله مواردی هستند که زیبایی بیشتری به کناره های خودرو بخشیده اند. اما در بخش عقب کوییک اتوماتیک احتمالا دیفیوزر نقره ای رنگ نظر شما را جلب خواهد کرد. البته لازم است تا اشاره ای به چراغ های کپی شده این ماشین داشته ایم. متاسفانه طراحان سایپا در مدل کوییک نه تنها از چراغی زیبا و جدید بهره نگرفته اند بلکه در این مورد از BMW کپی کاری ناشیانه ای انجام دادند. این خودروی ایرانی که در مدل هاچ بک کوچک طراحی شده است، دارای طول 3989 میلی متر، عرض 1688 میلی متر و ارتفاع 1524 میلی متر می باشد. همچنین فاصله بین محور چرخ های آن، 2412 میلی متر و حجم باک آن 41 لیتر در نظر گرفته شده است. مورد بعدی درباره وزن خودرو می باشد. کوییک را می توان در دسته خودروهای سبک وزن جا داد چرا که این ماشین تنها 1105 کیلوگرم است.

طراحی داخلی کوییک اتوماتیک

کوییک اتومات به عنوان یکی از لوکس ترین و اسپرت ترین محصول سایپا شناخته می شود. در اولین ورود به کابین این خودرو با فضای چندان بزرگی روبرو نمی شوید. همچنین کوتاه بودن سقف به ویژه در قسمت عقب ممکن است برای افراد بلند قامت کمی سخت باشد. حجم صندوق نسبتا کوچک این خودروی هاچ بک دیگر موردی است که چندان مورد استقبال خریداران به ویژه خانواده ها قرار نگرفته است. در قسمت جلویی، داشبورد به طور نامناسبی تعبیه شده که به عنوان یکی از معایب کابین داخلی به حساب می آید. قرار گیری سیستم صوتی و نمایشگر لمسی این ماشین نیز از طراحی شیکی برخوردار نیستند. فرمان کوییک اتومات، برقی بوده و دکمه های کنترلی برای تنظیم صدا بر روی آن تعبیه شده اند. همچنین باید ذکر کنیم که روکش های صندلی از جنس پارچه هستند. راننده می تواند صندلی خود را در 6 حالت مختلف و به صورت برقی تنظیم کند. این در حالی است که صندلی سرنشین جلو تنها قابلیت تنظیم در 4 جهت و به صورت دستی را دارا است. همچنین اگر با خودروی کوییک به رانندگی مشغول شوید، سر و صدای زیادی را در بخش کابین احساس خواهید کرد. البته به دلیل استفاده از گیربکس CVT در مدل اتوماتیک، متاسفانه این سر و صدا بیشتر هم شده است و مراکز فروش اقساطی کوییک اتومات با اقساط بلند مدت را با مشتریان کم تری روبرو کرده است. طراحی داخلی کويیک اتومات

مشخصات فنی کوییک اتوماتیک

در بخش فنی کوییک اتوماتیک، به جز چند مورد خاص سایر مشخصات با مدل معمولی این خودرو تفاوتی ندارند. موتور کوییک اتومات از نوع M15 خطی بنزینی با حجم 1503 سی سی و بهره مند از 4 سیلندر می باشد. این موتور می تواند حداکثر توان 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را ایجاد کند. همچنین کوییک اتوماتیک قادر است شتاب صفر تا صد را در 13.6 ثانیه طی کرده و تا حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت پیش رود. فرمان برقی، ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه ای در کنار مصرف ترکیبی سوخت 7.2 لیتر و استاندارد آلایندگی یورو 4 از دیگر مشخصات فنی این خودرو هستند. در آخر نیز لازم است تا به گیربکس CVT این ماشین با 6 دنده مصنوعی که ساخته شرکت بلژیکی پانچ است، اشاره ای داشته باشیم. عاملی که به عنوان اصلی ترین تفاوت کوییک اتومات با مدل معمولی این خودرو شناخته می شود.
مدل خودرو کوییک اتومات
پیشرانه M15
حجم موتور 1503cc
قدرت 87 اسب بخار
گشتاور 128 نیوتن متر
جعبه دنده CVT
مصرف سوخت ترکیبی 7.2 لیتر
شتاب صفر تا صد 13.6 ثانیه
حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های کوییک اتومات

قیمت بالاتر کوییک اتوماتیک یکی از مواردی است که نشان می دهد این خودرو در مقایسه با مدل دنده ای از امکانات بیشتری برخوردار است. البته این اختلاف چندان هم زیاد نیست. اگر شما نیز قصد خرید اقساطی کويیک اتومات را دارید، باید بدانید که با خرید این خودرو از آپشن هایی چون سنسور عقب، سنسور فشار باد تایر TPMS، تهویه نیمه اتوماتیک، کروز کنترل، چراغ مه شکن جلو و عقب، دی لایت، دکمه های کنترلی روی فرمان، نمایشگر لمسی 7 اینچی، دوربین عقب، نمایشگر وضعیت دنده، فرمان برقی، ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم کمک ترمزABS ، EBD وBAS ، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، آینه های جانبی برقی، تنظیم برقی صندلی راننده به صورت 6 حالته، رینگ آلومینیومی و شیشه های عقب دودی بهره مند خواهید شد. کويیک اتومات از نمای عقب با رنگ سفید
سیستم‌‌ کمکی راننده کروز کنترل
سیستم هشدار دهنده‌ سنسور عقب – هشدار نبستن کمربند راننده (SBR) – سنسور فشار باد تایر – هشدار سرقت با بوق خودرو (VAS)
سیستم‌های ترمز توزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز کمکی – ترمز عقب کاسه‌ای
سیستم‌ روشنایی دی‌لایت – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ بدرقه
فرمان فرمان برقی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان دی کات
مالتی مدیا 4 اسپیکر – مانیتور 7 اینچی لمسی – نویگیشن – دوربین عقب – نشانگر وضعیت دنده
ایمنی کابین 2 ایربگ
رفاهی کابین ورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – سیستم تهویه دیجیتال – صندلی‌ راننده 6 حالته دستی – صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – روکش صندلی پارچه ای – ایزوفیکس صندلی
آینه، شیشه‌ و اتاق آینه جانبی با تنظیم برقی – شیشه دودی عقب

نقاط قوت کوییک اتوماتیک

فرمان برقی و دنده اتوماتیک از دوست داشتنی ویژگی هایی هستند که توانسته اند عده زیادی را متقاعد به ثبت نام در طرح فروش ویژه اقساطی کويیک اتومات کنند. همچنین بازار دست دوم خوب و هزینه نگهداری مناسب این خودرو از دیگر نکات مثبت آن هستند.

نقاط ضعف کوییک اتوماتیک

اگر می خواهید در طرح فروش اقساطی کوییک اتوماتیک شرکت کنید، بهتر است پیش از هر اقدامی از جنبه های منفی این خودرو آگاه شوید. کیفیت ساخت نه چندان خوب این خودرو، مشکلات برقی متعدد، پیشرانه ضعیف و قدیمی و البته پر سر و صدا و طراحی نامتقارن و ناموزون کوییک اتوماتیک که هم در بخش جلویی و به ویژه در بخش عقبی خودرو نمایان است، از اصلی ترین معایبی هستند که فروش اقساطی کويیک اتومات در تهران و دیگر شهرستان ها را با مشکلاتی مواجه کرده اند. البته این موارد با کوییک معمولی نیز یکسان میباشد.

شرایط فروش اقساطی کوییک اتومات

با وجود تمام ویژگی های مثبت و منفی کوییک اتومات، این خودرو در حال حاضر از فروش خوبی برخوردار می باشد. از طرفی فروش اقساطی کويیک اتومات عامل دیگری است که بر رونق فروش این خودرو تاثیر بسزایی داشته است. از این رو اگر شما هم خواستار خرید کوییک اتوماتیک هستید، پیشنهاد ما شرکت باتجربه کیان خودرو است. این مرکز با فروش اقساطی کويیک اتومات 1401 تحویل فوری همواره سعی کرده بهترین شرایط خرید کوییک قسطی را برای مشتریان خود فراهم آورد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت، جدول فروش اقساطی کويیک اتومات را مشاهده کرده و بسته به انتخاب خود، مدت زمان لازم برای بازپرداخت اقساط را از یک سال تا 3 سال تعیین نمایید.

سخن پایانی

در زندگی امروزی خرید خودرو اقساطی با اقساط مناسب یکی از چالش های خریداران است. از این رو همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله سعی کردیم تمامی مشخصات خودروی ایرانی کوییک اتوماتیک را از نمای ظاهری گرفته تا مزایا و معایب آن را برای شما شرح دهیم. از این رو امیدواریم توانسته باشیم تمام اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار داده باشیم. شما همراهان همیشگی می توانید قیمت فروش اقساطی کويیک اتومات را در سایت شرکت کیان خودرو مشاهده کرده و با انتخابی درست، از سواری با این هاچ بک چالاک لذت ببرید.

سوالات متداول

کوییک اتومات با دیگر مدل های این خانواده چه تفاوت هایی دارد؟

بجز کوییک اتوماتیک، تفاوت اصلی تمامی مدل های خانواده کوییک مربوط به اختلافات ظاهری می باشد و نکته تمایز خاصی از نظر فنی در این تیپ ها قابل مشاهده نیست. سایپا کوییک اتومات را مجهز به گیربکس 6 سرعته مصنوعی از نوع CVT کرده است در حالی که مدل معمولی این اتومبیل از دنده 5 سرعته دستی بهره مند است. بجز این مورد و اختلاف اندک در آپشن ها، وجه تمایز حائز اهمیت دیگری در این خودرو مشاهده نمی شود. تیپ بعدی، کوییک آر است که ظاهر دو رنگ نمایی خاص و زیبا به این اتومبیل ایرانی بخشیده است. همچنین در پاسخ به این سوال می توان به کوییک اس اشاره ای داشت که نمای متفاوت تر در جلو این خودرو، آن را اسپرت تر نشان می دهد. اما به عنوان آخرین مدل باید نام کوییک جی را بیان کنیم که به عنوان نسخه فول آپشن کوییک اس به حساب می آید.

کوییک اتومات تا چه اندازه ایمن است؟

سایپا برای مدل اتومات کوییک از سیستم ترمز ABS، EBD و BAS استفاده کرده است. همچنین ایربگ راننده و سرنشین جلو از دیگر تجهیزات ایمنی این خودرو هستند. بهره مندی از این لوازم سبب شده تا کوییک اتومات در مقایسه با مدل دنده ای ایمن تر باشد هر چند که باز هم نمی توان با خیالی آسوده با این خودرو در جاده ها رانندگی کرد.

رقیبان کوییک در بازار چه خودروهایی هستند؟

اصلی ترین رقیب کوییک در بازار، خودروی رانا ساخته شرکت ایران خودرو می باشد. این اتومبیل که از سال 1391 به مشتریان عرضه شده است، در برخی از ویژگی ها توانسته عملکرد بهتری از خود نشان دهد. هر چند در موارد دیگری چون آپشن ها و امکانات کوییک در جایگاه بهتری قرار دارد. علاوه بر رانا، پژو 206 را می توان دیگر رقیب کوییک اتوماتیک به حساب آورد.

آیا کوییک اتوماتیک ارزش خریدن دارد؟

اگر پیش از اقدام به خرید هدفتان را تعیین کنید، انتخابی بهتر خواهید داشت. کوییک اتومات نیز خالی از اشکال نیست و نقاط ضعف زیادی دارد. هر چند که ویژگی های مثبت آن نیز غیر قابل انکار هستند. اما اگر بیشتر در درون شهر و مسیرهای پر ترافیک رفت و آمد می کنید، کوییک اتومات احتمالا گزینه مناسب تری خواهد بود. با انتخاب کوییک اتوماتیک می توانید با پرداخت مبلغی کم تر از سایر مدل های اتومات از چنین قابلیتی برخوردار شوید.

کوییک اتومات بخریم یا دنده ای؟

انتخاب نهایی وابسته به نظر شما است اما اگر در تامین هزینه خودرو مشکل دارید، خرید کوییک دنده ای انتخاب بهتری است چرا که از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. اما اگر با مبلغ خودرو مشکلی ندارید و بیشتر در مکان های شلوغ تردد می کنید، پس توصیه می کنیم مدل اتومات را انتخاب نمایید.
3.6/5 - (13 امتیاز)

3 پاسخ

  1. در صورت خرید قسطی کوییک اس از شما در صورتی که خودرو مشکل داشته باشه شما پاسخگو هستید یا باید به نمایندگی سایپا مراجعه کنیم؟

  2. باسلام بنده از اهواز مزاحم شدم میخواستم بدونم در اهواز هم نمایندگی دارید؟ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *