لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی تندر پیکاپ

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

فروش اقساطی تندر پيكاپ

برای افرادی که در صنعت حمل و نقل و باربری مشغول به فعالیت هستند، داشتن خودرو وانتی که سالم و نو باشد و توان حمل بار داشته باشد از ضروری ترین ابزار کار به حساب می آید. پیشنهاد می شود کار با خودرویی چون تندر پیکاپ را تجربه کنید. با توجه به شرایط اقتصادی و نبود پول نقد در مقدار زیاد شرایط فروش اقساطی تندر پیکاپ 1402 را بررسی کنید. با خرید قسطی تندر پیکاپ از کیان خودرو می توانید با خیال راحت در حرفه خود بدون هزینه اضافه تعمیر و نگهداری این خودرو را تهیه کنید. این نمایندگی شرایط فروش اقساطی تندر پیکاپ ویژه ای برای خریداران دارد که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

مشخصات تندر پیکاپ

نمای پشتی وانت تندر پیکاپ در فروش اقساطی تندر پیکاپ

رنو تندر پیکاپ (وانت) خودرویی است که به لحاظ ظاهری از سمت جلو همان ویژگی های تندر ال 90 را دارد. به طوری که اگر تصاویر تندر وانت را مشاهده کنید به این موضوع پی خواهید برد. همان تزیین و همان چراغ ها روی آن نقش بسته اند. اما، این خودرو در قسمت عقب به جای سواری بودن وانت مانند است و فضای کافی برای حجم بار را دارد. برای خرید رنو تندر وانت اقساطی می توانید شرایط فروش اقساطی تندر پیکاپ را با توجه به بودجه و توانایی بازپرداخت خود بررسی کنید. سپس، اقدام به خرید تندر پیکاپ قسطی کنید.

·       کلاس بدنه: سدان

·       جعبه دنده: 5 سرعته دستی

·       انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

·       تعداد سیلندر: 4 سیلندر

·       تنفس موتور: تنفس طبیعی

·       حداکثر توان: 105 اسب بخار

·       حجم موتور 1598 سی سی

·       حجم باک: 50 لیتر

·       استاندارد آلایندگی: یورو4

·       شامل دو کیسه هوا برای سرنشینان

·       ترمز: ABS-EBD

·       ظرفیت بار تا 800 کیلوگرم

·       تعداد سوپاپ: 16 عدد

·       شتاب صفر تا صد: 10.1 ثانیه

·       حداکثر سرعت: 170 کیلومتر بر ساعت

نمای کابین وانت رنو

اتاق خودرو تندر پیکاپ اقساطی

نمای کابین وانت رنو فاقد تجهیزات خاص است. چرا که این محصول بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است و از هرگونه عواملی که بر قیمت آن تاثیر بگذارد کاسته شده است. تا همه بتوانند آن را تهیه کنند. برای افرادی که در حوزه باربری کار می‌کنند یا باغدار هستند، استفاده از فروش اقساطی تندر پیکاپ تحویل فوری  به آن‌ ها کمک می کند ماشین را فورا و قبل از پرداخت اقساطش دریافت کنند. با آن کار کنند و  بتوانند مبلغی که جمع کرده اند را برای پرداخت قسط ها و گسترش کارشان استفاده کنند.

غربیلک فرمان وانت رنو بسیار خوش دست طراحی شده است و برای راننده که قرار است مدت طولانی با آن کار کند حس راحتی ایجاد می کند. صفحه کیلومتر شمار آن کاملا آنالوگ است. پشت صندلی فضایی به میزان 300 لیتر تعبیه شده است. این فضا یک گزینه مثبت برای این خودرو است. می توانید انواع وسایل شخصی مانند چمدان را در آنجا قرار دهید یا در صورت نیاز صندلی را کمی به عقب بکشید تا پاها فضای کافی برای نشستن داشته باشند. به دلایل وجود این مزایا فروش خودرو تندر پیکاپ کاملا مقرون به صرفه است. در عین حال بسیار مفید است.

شرایط اقساطی ال 90 پلاس

نمای کامل از عقب خودرو تندر پیکاپ برای نمایش بخش باربری

در سال 1396 نسخه پیشرفته تر ال نود معمولی به بازار معرفی شد. این نسخه توانسته بود نقاط ضعف نسخه معمولی ال نود را برطرف کند و از نظر تجهیزات داخلی تاحدودی بهتر از آن شود. شرایط فروش اقساطی تندر پیکاپ و فروش اقساطی ال 90 پلاس هر دو در سایت کیان خودرو موجود است. تنها کافی است به وب سایت این نمایندگی مراجعه کنید. تغییرات ظاهری در کنار تغییرات فنی هر دو عاملی برای محبوب تر شدن این خودرو شد. نمایندگی کیان خودرو با فروش اعتباری و اقساطی خودرو می تواند شرایط خوبی را با قیمت برای خرید شما فراهم کند. 

فروش اقساطی تندر پیکاپ

اگر به دنبال فروش محصولات ایران خودرو اقساطی به ویژه خرید تندر پیکاپ هستید، باید گفت که شرایط فروش اقساطی محصولات رنو و فرایند خرید از کارخانه هر چند وقت یکبار برای کاربران باز می شود. کیان خودرو امکان فروش اقساطی آریسان 2 و فروش اقساطی وانت شوکا را برای خریداران فراهم کرده است. برای ثبت نام، خرید و آگاهی از شرایط فروش خودروهای داخلی می توانید به سایت کیان خودرو که مرکز فروش اقساطی ال نود وانت است مراجعه کنید و از شرایط مطلع شوید. جدول فروش اقساطی ال نود وانت در سایت کیان خودرو به این شرح است.

کیان خودرو نصف مبلغ خودرو را به صورت وام در اختیار شما قرار می دهد. بعد طی قسط بندی هایی که بین یک تا سه سال طول می کشد، ماشین را فورا به شما تحویل می دهد. برای محاسبه قسط ها و دیدن مبلغ کل دریافتی باید به این سایت مراجعه کنید و با توجه به برنامه ای که وجود دارد، قسط بندی خودرو مورد نظرتان را محاسبه کنید. اگر می خواهید از شرایط فروش اقساطی تندر 90 مطلع شوید. قیمت روز این خودرو را در بخش مربوطه در این سایت جستجو کنید. سپس، به بخش قسط بندی مراجعه کنید. مبلغ مورد نظر را به برنامه بدهید، تعداد اقساط را با توجه به بودجه ای که دارید، تعیین کنید تا سیستم برای شما میزان قسطتان را محاسبه کند.

برای مثال، شرایط فروش خودرو اقساطی سمند سورن پلاس در کیان خودرو به این شرح است. قیمت اصلی خودرو به تاریخ امروز، 562 میلیون تومان است. اگر تعداد قسط را 36 ماهه انتخاب کنید، باید ماهی حدود 12,715,250 تومان قسط بدهید. در ضمن مبلغ 281 میلیون تومان وام اولیه به شما تعلق می گیرد. به این روش هم ماشین را می توانید سریعا تحویل بگیرید. هم ماهیانه مبلغی را پرداخت کنید.

سوالات متداول

1.آیا هنوز فروش تندر پیکاپ قسطی انجام می شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله. نمایندگی های مختلف شرایط مختلفی را برای فروش اقساطی تندر وانت ارائه می دهند.

2.آیا تندر پیکاپ ارزش خرید دارد؟

انتخاب یک وانت بار بستگی به میزان باری که می خواهید برایتان جابجا کند و توان  ماشین بستگی دارد. تندر پیکاپ توانایی حمل بار تا 800 کیلوگرم را دارد و توان آن از نظر موتور در حد خوبی است. پس، خرید آن با توجه به میزان نیاز شما گزینه خوبی خواهد بود.

3.قیمت تندر پیکاپ چه قدر است؟

با توجه به تغییرات نرخ باید گفت که برای اطلاع دقیق از قیمت به روز خودرویی چون تندر پیکاپ به سایت نمایندگی ایران خودرو مراجعه کنید. اما، قیمت این خودرو با توجه به سال تولید آن متفاوت خواهد بود.

4. کدام وانت را بخریم؟

انتخاب هر کدام بسته به نیاز شما دارد. اگر قرار است مقدار بار زیادی را حمل کنید، بهتر است از وانتی استفاده کنید که دیفرانسیل جلو نباشد. در این حالت، پیکاپ وانت یک خودرو دیفرانسیل جلو است.

 

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *