لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی ال نود

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی ال نود

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

با توجه به قیمت بالای خودرو و شرایط اقتصادی، امکان خرید خودرو برای بسیاری از افراد تبدیل به یک رویا شده است. مجموعه کیان خودرو با توجه به شرایط ویژه فروش اقساطی تندر 90 تحویل فوری، سعی بر رفع این مشکل کرده است تا همه افراد بتوانند طی چندین قسط این وسیله ضروری زندگی را تهیه کنند. برای آگاهی بیشتر از شرایط فروش اقساطی ال نود با ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های خودرو ال نود

نمای جانبی از خودرو ال نود (L90)

خودرو ال نود در سال 1386 شروع به تولید شد. نسخه اولیه آن به دلیل نداشتن بسیاری از امکانات اولیه با استقبال خوبی روبرو نشد. اما با گذر زمان و اضافه شدن امکانات بیشتر، این خودرو در بازار با محبوبیت خوبی روبرو شد. در سال 1396 با شروع فصل تابستان، نسخه فیس لیفت این خودرو با نام تندر 90 پلاس عرضه شد. این خودرو علاوه بر تغییرات ظاهری، اصلاحات فنی نیز داشت. فروش اقساطی ال 90 پلاس نیز در دسته خودروهای فروش اقساطی قرار دارد. یکی از ویژگی های محصولات رنو طول عمر و کیفیت بالای آن ها است. خودرو تندر ال نود نیز یکی از همین محصولات است. می‌توانید به صورت خرید اقساطی ال نود را طی چندین قسط با وام اولیه تهیه کنید. شرایط فروش اقساطی ال نود این امکان را برای شما باز می کند تا خودرویی را به صورت فوری تحویل بگیرید که هنوز در حال پرداخت اقساط آن هستید.

نقاط قوت خودرو ال نود

·       هزینه نگهداری پایین

·       فضای جادار کابین

·       دوام فنی بالا

·       استفاده از گیر بکس جدید JHQ

·       بهبود کیفیت ساخت در تندر پلاس و پارس تندر نسبت به سری معمولی

نقاط ضعف خودرو ال نود

·       کمبود امکانات رفاهی

·       سفارشی شدن رینگ آلومینیومی و سی دی پلیر

مشخصات خودرو ال نود

مشخصات داخلی خودرو ال نود اقساطی

فروش تندر 90 اقساطی یکی از روش های مناسب برای خرید این خودرو است. خرید تندر 90 اقساطی به شما کمک می کند بتوانید خودرو را در شرایطی تهیه کنید که بدون پرداخت کل هزینه  یا حداقل بخش زیادی از آن صاحب خودرو شوید. در این زمانه که همه به یک خودرو برای رسیدگی به کارهای روزمره احتیاج دارند و گاهی برای سفر داشتن خودرو شخصی از ضروری ترین بخش های زندگی به حساب می آید، خرید اقساطی ال 90 یک روش مناسب است. با نگاهی به تصاویر تندر 90 می توانید شکل ظاهری خودرو را درک کنید. برای آگاهی کامل از مشخصات داخلی و فنی این خودرو بهتر است با ما همراه باشید. اما، قبل از خرید بهتر است کمی درباره مشخصات فنی تندر 90 و مشخصات ظاهری آن اطلاعات داشته باشید. به این شیوه با توجه به بودجه ای که دارید، انتخاب مناسب تری خواهید داشت.

·       محور محرک: دیفرانسیل جلو

·       گیربکس: 5 دنده دستی JHQ از مدل 96 به بعد

·       پیشرانه: 4 سیلندر

·       حجم موتور: 1.6 لیتر

·       شتاب: 10.2 ثانیه

·       سرعت: 175 کیلومتر بر ساعت

·       مصرف ترکیبی: 6.9 لیتر در صد کیلومتر

·       نوع شاسی: یکپارچه

·       فاصله محوری: 2630 میلی متر

·       حجم باک: 50 لیتر

·       رینگ آلومینیومی سفارشی

فروش اقساطی تندر پیکاپ

نمایش نمای جلوی خودرو تندر پیکاپ

تندر پیکاپ یا وانت ال 90 خودرویی کوچک است که برای باربری مناسب است. این خودرو به لحاظ ظاهری از قسمت جلویی ماشین همان ترکیب ال 90 را دارد. اما، قسمت پشت آن به صورت وانت است. فروش اقساطی تندر 90 ایران خودرو مدل پیکاپ در نمایندگی ایران خودرو، کیان خودرو امکان پذیر است. می توانید با شرایط فروش خودرو بسیار عالی این نمایندگی صاحب این خودرو شده و کسب و کار خودتان را به راه بیاندازید. از ویژگی‌های تندر پیکاپ می‌توان به شتاب صفر تا صد 10.1 ثانیه و سیستم انژکتوری به صورت پاشش چند نقطه ای اشاره کرد. این خودرو توانایی حمل بار تا 800 کیلوگرم را دارد. پیکاپ ال نود شامل تهویه دستی، شیشه بالابر دستی، چراغ جلو هالوزنی و چراغ عقب لامپی است. فروش اقساطی تندر پیکاپ همچون سایر محصولات ایران خودرو در کیان خودرو ارائه می شود.

فروش اقساطی ال نود

ال نود خودرویی است که فضای داخلی آن بسیار جادار است و به همین دلیل یکی از خودروهای خانواده به حساب می‌آید. خودرویی که برای سفر هم مناسب است و درون شهر هم می‌توان از آن استفاده کرد. خرید اقساطی محصولات ایران خودرو به ویژه خرید تندر 90 قسطی به شما در داشتن خودرویی داخلی کمک می کند.

 برای پشت سر گذاشتن روال ثبت نام، خرید و آگاهی از شرایط فروش خودروهای داخلی می توانید به سایت کیان خودرو، مرکز فروش اقساطی ال نود تحویل فوری، مراجعه کنید و از شرایط مطلع شوید. جدول فروش اقساطی ال نود به این شرح است.

شرایط فروش اقساطی رنو و سایر خودروهای داخلی و خارجی در کیان خودرو به این صورت است که، نصف مبلغ خودرو به صورت وام به خریدار تعلق می گیرد. سپس، طی قسط بندی هایی که بین یک تا سه سال طول می کشد، تقسیط بدهی در سایت به صورت آنلاین انجام می‌شود. برای اطلاع از شرایط فروش خودرو اقساطی کافی است، قیمت روز این خودرو را در بخش مربوطه در این سایت جستجو کنید. سپس، به بخش قسط بندی مراجعه کنید. مبلغ مورد نظر را به برنامه بدهید، تعداد اقساط را با توجه به بودجه ای که دارید، تعیین کنید تا سیستم برای شما میزان قسطتان را محاسبه کند.

برای مثال، شرایط فروش اقساطی سمند سورن پلاس در کیان خودرو به این شرح است. قیمت اصلی خودرو به تاریخ امروز، 562 میلیون تومان است. اگر تعداد قسط را 36 ماهه انتخاب کنید، باید ماهی حدود 12,715,250 تومان قسط بدهید. در ضمن مبلغ 281 میلیون تومان وام اولیه به شما تعلق می گیرد. به این روش هم ماشین را می توانید سریعا تحویل بگیرید. هم ماهیانه مبلغی را پرداخت کنید.

سوالات متداول

1.تندر ال نود چه تفاوتی با تندر پیکاپ دارد؟

تندر ال نود یک خودرو سواری یا سدان کوچک است که به عنوان یک ماشین شهری استفاده می شود. اما، خودرو تندر پیکاپ یا وانت ال 90 یک خودرو وانت است که بر پایه خودرو ال 90 ساخته شده است. در بخش جلو به لحاظ ظاهری همان نمای بیرونی ال 90 را خواهید دید. در قسمت عقب این خودرو شاهد بخش وانت کوچکی هستیم که برای باربری مناسب است.

2.مشخصات فنی تندرپیکاپ چیست؟

این خودرو به موتور K4M مجهز است و حجم موتور آن برابر با 1600 سی سی است. حداکثر توان آن 105 اسب بخار بوده و 16 سوپاپ است. ظرفیت تحمل بار آن برابر با 800 کیلوگرم است که برای باربری‌های شهری و بین شهری مقدار مناسبی در اندازه و ابعاد این خودرو به حساب می آید. ظرفیت باک آن 50 لیتر است و گیربکس 5 سرعته دستی دارد.

3.فروش اقساطی ال 90 پارس خودرو بهتر است یا ایران خودرو؟

شرایط فروش اقساطی ال 90 با توجه به نمایندگی و شرایطی که شرکت های سازنده می‌گذارند متفاوت است. به همین دلیل، برای خرید اقساطی این خودرو بهرت است ابتدا، تحقیقات لازم را به عمل بیاورید. در نهایت برای انتخاب محصول مورد نظر تصمیم بگیرید.

4.انواع تندر 90 شامل چه مدل هایی است؟

مدل های مختلف تندر 90 شامل تیپ E0، تندر 90 E1، تندر E2 90، تندر 90 اتوماتیک و تندر 90 پلاس

 

5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *