لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی ال 90 پلاس

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی ال ۹۰ پلاس

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

یکی از خودروهایی که سعی شده نسخه بهتری از حالت ساده آن به بازار ارائه شود، ال 90 پلاس است. فروش اقساطی محصولات رنو که می تواند شامل فروش اقساطی ال 90 پلاس، تندر پیکاپ و سایر انواع آن باشد، توسط نمایندگی کیان خودرو امکان پذیر است. این نمایندگی با فروش اعتباری و اقساطی خودروهای داخلی خدمات ارزنده‌ای در شرایط اقتصادی امروز فراهم کرده است. اگر به دنبال خرید اقساطی ال 90 پلاس هستید، بهتر است با ادامه با ما همراه باشید تا در ابتدا با مشخصات این خودرو آشنا شوید و نحوه فروش اقساطی ال 90 پلاس را در این فروشگاه بررسی کنید.

مشخصات ال 90 پلاس

نمایش داخلی از خودرو ال 90 پلاس

ال 90 پلاس ورژن جدیدی از ال 90 است که برخی از قسمت‌های ظاهری و داخلی آن بهبود یافته است. این خودرو در واقع نسخه فیس لیفت همان ال 90 است که با نام تندر 90 پلاس نیز شناخته می‌شود. این خودرو به لحاظ ظاهری تغییراتی داشته است که می توانید بها توجه به تصاویر ال 90 پلاس نسبت به نسخه اولیه این تفاوت ها را به خوبی درک کنید.

نداشتن کل هزینه خرید ماشین به صورت یکجا باعث می‌شود افراد برای تهیه خودرو مورد علاقه خود به سمت سایت فروش خودرو اقساطی روی بیاورند. به همین دلیل، خرید خودرو با شرایط امروزی کمی دشوار است. فروش ال 90 پلاس اقساطی با شرایط خوبی برای طرفداران این خودرو فراهم شده است. برای خرید ال 90 پلاس اقساطی باید در سایت کیان خودرو ثبت نام کنید. اما، قبل از آن با آگاهی از شرایط فروش خودرو اقساطی این مجموعه و نحوه قسط بندی می‌توانید برنامه‌ریزی درستی برای ماشین دار شدن انجام دهید. اما، اگر بخواهیم ویژگی های خودرو ال 90 پلاس را بررسی کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم.

·       حجم موتور: 1598 سی سی

·       نوع موتور: بنزین سوز انژکتوری

·       تعداد سیلندرها: 4 عدد

·       تعداد سوپاپ: 16 عدد

·       محل قرار گیری موتور: در قسمت جلویی ماشین

·       سیستم سوخت رسانی: انژکتوری پاشش چند نقطه ای

·       گنجایش باک: 50 لیتر

مزایای خودرو ال 90 پلاس

فرم کلی طراحی ال 90 پلاس اقساطی

یکی از ویژگی های خوب این خودرو موتور آن است که نسخه بهبود یافته نوع قبل است و آن را تبدیل به موتوری چابک و پر شتاب کرده است. با یک بار سوار شدن میزان شتاب گیری آنر ا حس خواهید کرد. شاسی بدنه این خودرو بسیار قدرتمند ساخته شده است و مصرف سوخت آن مناسب است. به طوری که در مقایسه با سایر خودروهای داخلی کم مصرف ترین نوع ماشین به حساب می آید. همین موضوع فروش خودروهای داخلی همچون فروش اقساطی تندر 90 پلاس را با محبوبیت مواجه کرده است. با توجه به افزایش نرخ بنزین، تهیه خودرویی که کم کصرف باشد یک انتخاب استراتژیک است.

در این خودرو چراغ‌های جلو و عقب همراه با تغییراتی بوده است. سپر جلو و عقب نیز با طراحی جدید ساخته و نصب شده است. آینه های جانبی نیز بزرگتر شدند و همرنگ با بدنه ساخته شدند که هارمونی بیشتری به نمای ظاهری این خودرو می دهد. درب صندوق عقب تغییر کرده است و دو شبرنگ به سپر عقب اضافه شده است. فروش اقساطی ال 90 پلاس از طریق نمایندگی کیان خودرو امکان پذیر است.  فروش اقساطی ال 90 پلاس دنده ای نیز به اندازه فروش اقساطی ال 90 پلاس اتومات با استقبال روبرو شده است. نوع ال 90 پلاس دنده ای استاندارد آلایندگی یورو4 دارد و با رینگ آلومینیومی 15 اینچی، سپر همرنگ بدنه و کروم جلوی پنجره و قاب کرومی پشت آمپر تزیین شده است.

شرایط فروش اقساطی ال 90 پلاس

نمای جانبی خودرو ال نود پلاس

برای افرادی که تمایل دارند، خودرو ال نود پلاس را به صورت مستقیم از کارخانه و با شرایط قسطی تهیه کنند، باید گفت نمایندگی کیان خودرو این اعتبار را در اختیار کاربران قرار داده است. این نمایندگی فروش محصولات ایران خودرو اقساطی را به همراه سایر محصولات داخلی و خارجی ارائه می دهد.

کیان خودرو امکان فروش اقساطی تندر پیکاپ و سایر محصولات وابسته به رنو مانند فروش اقساطی ال 90 پلاس را برای خریداران فراهم کرده است. فروش تندر پلاس اقساطی شرایط خرید این محصول را راحت‌ تر می کند.

کیان خودرو با اختصاص نصف مبلغ خودرو به صورت وام و قسط بندی هزینه بازگشت به صورت 12، 24 و 36 ماهه این امکان را برای خریدارن فراهم می کند تا بتوانند بر اساس بودجه ای که دارند، یکی از شرایط را انتخاب کنند. در واقع با این کار دست شما را باز می گذارد تا در عین پرداخت اقساط بتوانید خودروو خود را سریعا تحویل بگیرید. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی تندر 90 می توانید قیمت روز این خودرو را در بخش مربوطه در این سایت جستجو کنید.

سپس، در بخش قسط بندی، مبلغ مورد نظر را وارد کنید. سیستم تعداد اقساط را با توجه به بودجه ای که دارید، تعیین می کند. برای مثال، شرایط فروش اقساطی رانا پلاس در کیان خودرو به این شرح است. قیمت اصلی خودرو به تاریخ امروز، 542 میلیون تومان است. اگر تعداد قسط را 36 ماهه انتخاب کنید، باید ماهی حدود 12,262,750 تومان قسط بدهید. در ضمن مبلغ 271 میلیون تومان وام اولیه به شما تعلق می گیرد. به این روش هم ماشین را می توانید سریعا تحویل بگیرید. ماهیانه مبلغی پرداخت کنید.

سوالات متداول

1.خودرو ال 90 پلاس چه تفاوتی نسبت به ال 90 معمولی دارد؟

ال 90 پلاس نسخه فیس لیفت ال 90 معمولی است که به لحاظ ظاهری و فنی تغییراتی در آن اجاد شده است. در عین حالف امکاناتی نیز به این محصول جدید اضافه شد که باعث شد نواقص ال 90 را رفع کند.

2.آیا خرید ال 90 پلاس قسطی مقرون به صرفه است؟

خرید ال 90 قسطی با توجه به شرایطی که نمایندگی تعیین می کند می تواند مقرون به صرفه باشد. کیان خودرو می تواند با شرایط ویژه خرید قسطی این خودرو را فراهم کند.

3.قیمت ال 90 پلاس به چه صورتی است؟

با توجه به تغییرات نرخ بازار قیمت محصولی چون یک خودرو را می توانید به صورت آنلاین از سایت هایی که قیمت را به صورت آنلاین اعلام می کنند بررسی کنید.

4.خودرو ال 90 دنده ای بهتر است یا ال 90 اتومات؟

در پاسخ به این سوال نمی توان پاسخ قطعی داد. چرا که انتخاب نوع دنده ای و اتومات به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. اما، به این نکته توجه کنید که اگر در شهرهای شلوغ و پرترافیک زندگی می کنید، خرید خودرو اتومات قطعا انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

 

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *