لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی وانت آريسان 2

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

فروش اقساطی وانت آريسان 2

برای افرادی که حیطه کاری آن ها وابسته به خودروهایی همچون وانت است. خبر خوش این است که فروش اقساطی وانت آریسان تحویل فوری با شرایط فروش ویژه می‌تواند در این شرایط اقتصادی به آن ها کمک کند تا این خودرو را ابتدا تهیه کنند. سپس، طی چندین قسط مبلغ خودرو را پرداخت کنند. خرید اقساطی وانت آریسان 2 در این شرایط اقتصادی مرهمی برای افرادی که همه هزینه ماشین را یکجا نمی‌توانند پرداخت کنند است. فروش اقساطی وانت آريسان 2 با شرایط فروش ویژه نمایندگی کیان خودرو این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید گام به گام هزینه ماشین را بپردازید.

مشخصات وانت آریسان 2

نمای داخلی کابین خودرو وانت آریسان 2

یکی از راهکارهایی که به شما کمک می کند تا به خودرو دلخواهتان دست پیدا کنید، خرید از طریق لیزینگ خودرو با شرایط فروش قابل پرداخت و خوب است.  تفاوت آریسان 2 با آریسان قدیمی در مشخصات فنی این خودرو نهفته است. موتور آریسان جدید از حالت طولی به حالت عرضی تغییر کرده است. میزان لرزش و صدای داخل کابین به دلیل حذف گاردان و دیفرانسیل کاهش پیدا کرده است. سایر تغییرات ایجاد شده روی آریسان 2 شامل این موارد است. گیربکس BE ارتقا یافته، افزایش 13 درصدی گشتاور موتور، توان 101 اسب بخار، افزایش 7 درصدی حجم مخزن سوخت CNG از تغییراتی است که در جهت بهبود این خودرو انجام شده است. این دو مدل به لحاظ ظاهری تفاوتی نداشته اند. خرید قسطی ایران خودرو از طریق نمایندگی‌های این شرکت همچون نمایندگی کیان خودرو امکان پذیر است. اما، قبل از خرید بهتر است با آگاهی کامل جلو بروید.

·       نوع جعبه دنده: 5 سرعته دستی

·       انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

·       تعداد سیلندر: 4 سیلندر

·       تنفس موتور: تنفس طبیعی

·       حداکثر توان: 104 اسب بخار

·       موتور آریسان جدید: XUV+ با استاندارد آلایندگی یورو 5

·       حجم باک: 40 لیتر

·       وزن خودرو: 1274 کیلوگرم

مزایا و معایب وانت آریسان 2

نمای عقبی خودرو وانت آریسان 2 قسطی

وانت آریسان در مدت زمانی که تولید شد، به دلیل نقص‌های زیادی که داشت، بعد از مدتی از خط تولید خارج شد. اما، بعد از مدتی وانت آریسان 2 که نسخه بهبود یافته آریسان بود جایگزین شد. این خودرو توانست تمامی نواقص خودرو قبلی را جبران کند. در هر صورت شما می‌توانید برای کسب اطلاعات در مورد فروش اقساطی وانت آریسان دوکابین 2 از طریق نمایندگی کیان خودرو اقدام کنید.

از مزایای این خودرو می‌توان به بهبود قدرت و گشتاور نسبت به نسل قبل، ارتقا سطح آلایندگی پیشرانه، جادارتر شدن فضای کابین، اصلاح ساختار شاسی، در دسترس بودن قطعات یدکی و تحمل بار بیشتر از مزایای وانت آریسان 2 است. توان باربری وانت آریسان 2 حدود 750 کیلوگرم است. شاسی جدیدی که روی این خودرو نصب شده استحکام بالایی دارد و سعی شده است استانداردهای زیست محیطی و ملی را کسب کند. از امکانات وانت آریسان 2 می توان به اضافه شدن دیلایت به این خودرو اشاره کرد. پس اگر قصد خرید خودرو وانت آریسان 2 را دارید، ابتدا باید با مشخصات این خودرو کاملا آشنا شوید.

نقاط ضعف وانت آریسان 2 شامل پیشرانه پر استهلاک، ساختار دیفرانسیل جلو، عدم ارتقا طراحی ظاهر و کابین، کیفیت ساخت پایین و حذف شدن مه شکن جلو این خودرو است.

شرایط فروش اقساطی وانت آریسان 2

نمای جانبی وعقبی خودرو وانت آریسان 2

اگر به دنبال فروش اقساطی وانت آریسان ایران خودرو 2 هستید، باید گفت که شرایط فروش وانت آریسان 2 و فرایند خرید از کارخانه هر چند وقت یکبار امکان پذیر است. برای ثبت نام، خرید و آگاهی از شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی می توانید به سایت کیان خودرو که مرکز فروش اقساطی وانت آریسان 2 است مراجعه کنید و از شرایط مطلع شوید. جدول فروش اقساطی وانت آریسان 2 در سایت کیان خودرو به این شرح است.

کیان خودرو نصف مبلغ خودرو را به صورت وام در اختیار شما قرار می دهد. بعد طی قسط بندی هایی که بین یک تا سه سال طول می کشد، ماشین را فورا به شما تحویل می دهد. برای محاسبه قسط ها و دیدن مبلغ کل دریافتی باید به این سایت مراجعه کنید و با توجه به برنامه ای که وجود دارد، قسط بندی خودرو مورد نظرتان را محاسبه کنید. اگر می خواهید از شرایط فروش اقساطی وانت آریسان 2 مطلع شوید. قیمت روز این خودرو را در بخش مربوطه در این سایت جستجو کنید. سپس، به بخش قسط بندی مراجعه کنید. مبلغ مورد نظر را به برنامه بدهید، تعداد اقساط را با توجه به بودجه ای که دارید، تعیین کنید تا سیستم برای شما میزان قسطتان را محاسبه کند.

برای مثال، شرایط فروش اقساطی 206 تیپ 2 در کیان خودرو به این شرح است. قیمت اصلی خودرو به تاریخ امروز، 532 میلیون تومان است. اگر تعداد قسط را 36 ماهه انتخاب کنید، باید ماهی حدود 12,036,500 تومان قسط بدهید. به این روش هم ماشین را می توانید سریعا تحویل گیرید. هم ماهیانه مبلغی را پرداخت کنید.

سوالات متداول

1.شرایط فروش اقساطی وانت ریسان 2 1402 به چه صورتی است؟

با توجه به اینکه در نیمه دوم از سال 1402 قرار داریم، خرید قسطی ایران خودرو در نمایندگی‌های مختلف متفاوت است. وانت آریسان 2 اقساطی تحویل فوری یکی از خدماتی است که در این مدت ارائه توسط کیان خودرو ارائه می شود.

2.وانت آریسان 2 چه تغییراتی نسبت به نسخه قبل خود داشته است؟

این خودرو به لحاظ ظاهری هیچ تغییری نکرده است. اماريال از نظر فنی، موتور آن ارتقا پیدا کرده است. گشتاور و قدرت آن افزایش یافته است. مصرف سوخت و آلایندگی آن کمتر شده است. مخزن CNG آن نیز گنجایش بیشتری پیدا کرده است. شاسی یکپارچه و با استقامت بالاتر از دیگر عواملی است که به این خودرو اضافه شده است. شاسی زاپاس در این خودرو از پشت صندلی شاگرد به زیر بدنه آریسان 2 انتقال پیدا کرده است.

3.توان باربری وانت آریسان 2 چه قدر است؟

گنجایش حمل بار آریسان 2 به 750 کیلوگرم ارتقا پیدا کرده است. این میزان نسبت به مدل قبل که 600 کیلوگرم بوده است، با ارتقا به نسبت خوبی روبرو شده است.

4.امکانات آریسان 2 شامل چه مواردی است؟

کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS-EBD، سنسور پارک عقب، شیشه بالابر برقی از امکانات این خودرو محسوب می شود.

5.عملکرد فنی وانت آریسان 2 به چه صورتی است؟

قدرت این خودرو برابر با 97 اسب بخار است و گشتاور آن 146 نیوتن متر است. سرعت این خودرو 170 کیلومتر بر ساعت است.

4.1/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *