لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی پژو 301

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی پژو ۳۰۱

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

برای خرید خودروهای مختلف داخلی و خارجی می توانید از شرایط فروش اقساطی کمک بگیرید. فروش اقساطی پژو 301 نیز یک فرصت مناسب برای طرفداران این خودرو فراهم می کند تا بتوانند هزینه خودرو را به کمک فروش پژو 301 با اقساط 36 ماهه، 12 یا 24 ماهه پرداخت کنند. در عین حال، خودرو را به صورت فوری تحویل بگیرند. برای خرید اقساطی پژو 301 بهتر است ابتدا شرایط خرید را بررسی کنید. به علاوه ویژگی های ظاهری و مشخصات فنی خودرو را نیز در نظر بگیرید. به این شیوه آگاهانه می توانید خودروریی را انتخاب کنید که کاملا با روحیات شما سازگار است و گویا آن خودرو به صورت اختصاصی و تنها برای شما ساخته شده است.

معرفی پژو 301

نمایش نمای جانبی پژو 301

پژو 301 که خواهر دو قلو سیتروئن سی الیزه نیز نامیده می شود، محصولی فرانسوی است که قرار بود مونتاژ آن در ایران اتفاق بیفتد. اما، به دلایل مختلف مونتاژ این خودرو در ایران متوقف شد. این خودرو به عنوان یک خودرو خانوادگی خوب و راحت محسوب می شود.

آنچه وارد ایران شد، همان نسخه اولیه پژو 301 بود. در حالی که، در سال 2017 شرکت فرانسوی پژو نسخه فیس لیفتی از این خودرو نیز ارائه داده بود. این نسخه جدید با تغییر چراغ و جلو پنجره مواجه شده بود. فروش اقساطی پژو 301 وارداتی با توجه به مزایا این خودرو وجود دارد. برای ثبت نام خودرو اقساطی می توانید به نمایندگی فروش خودروهای داخلی و خارجی مراجعه کنید. به این طریق می توانید خودرو مورد نظرتان را طی چندین قسط تهیه کنید.

برای درک بهتر ویژگی های این خودرو، تصویر پژو 301 در تصویر بالا خود گویای ویژگی های ظاهری زیبای این خودرو است. برای تهیه انواع خودرو می توانید نمایندگی کیان خودرو، بهترین سایت فروش خودرو های داخلی و خارجی را انتخاب کنید. این نمایندگی با فروش اعتباری و اقساطی شرایط خوبی را برای فروش اقساطی پژو 301 و سایر انواع خودروها فراهم کرده است.

ویژگی های ظاهری پژو 301

هنگام خرید پژو 301، باید به این نکته توجه کنید که یک خودرو باید از جنبه های مختلفی بررسی شود. به لحاظ ساختار داخلی، خارجی و بخش های فنی نقاط ضعف و قوت آن را چک کنید. به این طریق  می توانید خودرویی متناسب با نیازهایتان تهیه کنید. نمای داخلی پژو 301 شکیل، ساده و زیبا بوده و از متریال با کیفیتی ساخته شده است. به لحاظ زیبایی ظاهری، دور دسته دنده، دستگیره درهای خودرو و قاب پنجره ها کرومی است. اما، کابین خودرو معمولا با رنگ مشکی تزیین می شود.

 ارگونومی صندلی ها به گونه ای است که بعد از رانندگی طولانی مدت نیز اصلا احساس خستگی نمی کنید. صندلی های عقب این خودرو این قابلیت را دارند که تا شوند. به این طریق می توانید به راحتی گنجایش صندوق عقب را در صورت نداشتن همراه تا 1330 لیتر افزایش دهید. با وجود اینکه پژو 301 خودروی کامپکت کوچکی به نظر می رسد؛ اما، فضای کافی برای 5 سرنشین را دارد. برای خرید این خودرو می توانید از طرح فروش اقساطی پژو 301 استفاده کنید. شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی فرصت خوبی برای شما است تا بتوانید در اندک زمانی صاحب خودرو شوید.

مشخصات فنی پژو 301

نمای داخلی کابین پژو 301

قبل از خرید پژو 301 با اقساط بلند مدت یا به صورت آزاد بهتر است کمی بیشتر در رابطه با ویژگی های فنی این خودرو آشنا شویم. مهم ترین نکته این است که شرکت پژو خودرو 301 را با پنج مدل موتور مختلف به بازار عرضه کرده است که به شرح زیر است.

1.    موتور ۱.۲ لیتری VTI سه سیلندر با قدرت ۷۱ اسب بخار (بنزینی)

2.    موتور PureTech2 لیتری با قدرت ۸۱ اسب بخار (بنزینی)

3.    موتور۱.۶ لیتری VTI با قدرت ۱۱۴ اسب بخار (بنزینی)

4.    موتور ۱.۶ لیتری HDI با قدرت ۹۱ اسب بخار (دیزلی)

5.    موتور ۱.۶ لیتری blueHDi با قدرت ۹۹ اسب بخار (دیزلی)

اما، آنچه در ایران موجود است که در فروش پژو 301 اقساطی، اعتباری یا آزاد ارائه می شود، گزینه شماره سه، پژو 301 با موتور 1.6 لیتری و توان 114 اسب بخار بنزینی با دنده اتومات است. از دیگر ویژگی ها و مشخصات فنی این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       نوع موتور: EC5F

·       حجم موتور: 1600 سی سی

·       حداکثر توان: 114 اسب بخار در 6050 دور در دقیقه

·       حداکثر گشتاور: 150 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

·       نوع سوخت: بنزین بدون سرب

·       حداکثر سرعت: 180 کیلومتر در ساعت

·       شتاب صفر تا صد: 12.1 ثانیه

·       گیربکس: 6 سرعته اتوماتیک

·       ظرفیت باک: 50 لیتر

·       مصرف سوخت ترکیبی: 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر

·       حجم صندوق عقب: 640 لیتر

شرایط فروش اقساطی پژو 301

نمای عقبی خودرو پژو 301 قسطی

آنچه در این شرایط اقتصادی و تورم موجود به شما کمک می کند تا صاحب خودرو جدید شوید، فروش اقساطی خودروها است. با طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی می توانید خودروهای صفر و تولید سال را تهیه کنید. فروش اقساطی خودرو 301 نیز به همین روال انجام می شود.

نمایندگی کیان خودرو با در نظر گرفتن وام اولیه به مبلغی برابر با نصف هزینه اولیه خودرو سعی می کند شرایط خرید را برای هموطنان تسهیل کند. سپس، پرداخت اقساط را به صورت 12، 24 و 36 ماهه در نظر می گیرد. در خرید قسطی پژو 301، انتخاب هر کدام از تعداد ماه پرداخت اقساط، کاملا به شرایط فردی، میزان بودجه و توان پرداخت اقساط بستگی دارد. این ویژگی برای تمام محصولات ایران خودرو و سایر کمپانی ها در کیان خودرو به همین صورت است. به طور مثال، طرح فروش اقساطی پژو 508 یا محصولات دیگر نیز به همین صورت انجام می شود.

تنها کافی است، قیمت روز خودرو را با توجه به جدول فروش اقساطی پژو 301 مشاهده کنید. مطابق با قیمت و تعداد اقساط میزان وام اولیه را در نظر بگیرید. سپس، خودرو مورد نظر را طبق شرایط مناسبتان انتخاب کرده و خریداری کنید.

به طور مثال، اگر فرض کنیم که در فروش اقساطی پژو 405 glx، قیمت خودرو 400 میلیون تومان باشد، با توجه به جدول فروش، برای اقساط 36 ماهه، وامی به مبلغ 200 میلیون تومان به شما تعلق می گیرد. پرداخت هر قسط در هر ماه نیز به مبلغ 9،050،000 میلیون  تومان خواهد بود.

سوالات متداول

1.قیمت پژو 301 چه قدر است؟

با توجه به نوسان بازار، بهتر است برای بررسی دقیق قیمت ها به سایت کیان خودرو مراجعه کنید و با بخش پشتیبانی در تماس باشید. یا مبلغ خودرو را در جدول قیمت پژو 301 که در سایت موجود است بررسی کنید.

2.آیا پژو 301 صفر در بازار موجود است؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت، چون تولید این محصول در ایران متوقف شده است، نمایندگی ها و خود مجموعه ایران خودرو به صفر این خودروها دسترسی دارند که می توانید برای خرید اقساطی این خودرو به آن ها مراجعه کنید.

3.آیا پژو 301 بخریم؟

پژو 301 به لحاظ فنی و طراحی داخلی کابین حرفی برای گفتن دارد. این خودرو شیک است و از نظر کارایی می توان گفت عملکرد خوبی دارد.

 

امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *