لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی پژو 508

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی پژو ۵۰۸

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

فروش اقساطی پژو ۵۰۸

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

شرکت پژو با همکاری ایران خودرو ماشین دیگری را وارد بازار کرده است که پژو 508 نام دارد. نمای ظاهری پژو 508 زیبا و شکیل است و کیفیت ساخت بالایی دارد. با خرید اقساطی پژو 508 شما می‌توانید هم خودرو را تهیه کنید. هم هزینه آن را به تدریج پرداخت کنید. برای آگاهی بیشتر از شرایط فروش اقساطی پژو 508 به سایت نمایندگی کیان خودرو مراجعه کنید.

مشخصات پژو 508

نمای کلی و نمایش ابعاد پژو 508

قبل از خرید خودرو اولین گام، شناخت کامل آن خودرو به لحاظ فنی و ظاهری است. با شناخت کامل تمامی قسمت‌ها و اشراف به بخش‌های فنی و ظاهری می‌توانید بهترین تصمیم را هنگام خرید بگیرید. حتی با یک مقایسه با خودروهای موجود در بازار می‌توانید به این نتیجه دست پیدا کنید که چه خودرویی متناسب با میزان نیاز شما است و می‌تواند خواسته‌های شما را برآورده کند.

زمزمه فروش اقساطی پژو 2008 به همراه فروش اقساطی پژو 508 در سال جدید شور جدیدی در جامعه ایجاد کرد. برای افرادی که تمایل دارند این خودروها را تهیه کنند، اما، از نظر مالی ظرفیت تهیه کل هزینه خودرو به صورت یکجا را ندارند، فروش اقساطی پژو 508 یکی از بهترین راه‌ها برای خرید این خودرو است.

مشخصات فنی پژو 508

پژو 508 به لحاظ فنی دارای موتور 1600 با توان 163 اسب بخار است. این ترکیب برای خودرویی در کلاس سدان توان خوبی به حساب می‌آید. این خودرو مجهز به گیربکس اتوماتیک 6 سرعته است. شتاب آن برابر با 9 ثانیه است و به سه حالت اتوماتیک، دستی و VTi اتوماتیک تولید شده است. هر کدام از این مدل‌ها نیز به لحاظ فنی با هم فرق دارند. هنگام خرید باید به این موارد توجه کنید.

·       حجم موتور: 1600 سی سی

·       تعداد سیلندر: 4 عدد

·       قدرت موتو: 165 اسب بخار

·       حداکثر سرعت پژو 508: 209

·       شتاب صفر تا صد: 8.9 کیلومتر بر ساعت

·       جعبه دنده پژو 508 : اتوماتیک

·       مصرف سوخت شهری: 7.5 لیتر در صد کیلومتر

·       مصرف سوخت خارج شهر: 4.8 لیتر در صد کیلومتر  

·       انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

·       تنفس موتور: توربو شارژ

مشخصات ظاهری پژو 508

نمای داخلی و فرمان پژو 508

پژو 508 خودرویی است که طراحی ظاهری آن 60% مقبولیت خریداران را به خود جلب کرده است. این خودرو محصولی از فرانسه است. داخل پژو 508 با روکش صندلی از چرم کلاسیک با دوخت قرمز تزیین شده است. صندلی جلو این خودرو مجهز به ماساژور و گرمکن است. رینگ این خودرو به صورت آلومینیومی بوده که به لحاظ بصری زیبایی خاصی به آن می‌بخشد و مجهز به سیستم ورود بدون کلید است. از دیگر امکانات این خودرو که باعث خاص تر شدن این ماشین شده است و می‌توانید آن را به صورت لیزینگ خودرو از شرکت ایران خودرو تهیه کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       کروز کنترل

·       دوربین عقب

·       سنسور پارک جلو و عقب

·       نور بالای هوشمند

·       حافظه صندلی

·       آینه میانی الکتروکرومیک

·       سانروف

·       سیستم HUD نمایشگر اطلاعات روی شیشه

·       آینه‌های جانبی تاشو برقی

·       نور بالای هوشمند

·       سیستم روشنایی هوشمند در پیچ‌ها

·       صفحه نمایش 7 اینچی لمسی

·       کیسه هوا در قسمت جلویی، جانبی و در جلو و عقب

فروش اقساطی خودرو داخلی

نمایش نمای کلی خودرو پژو 508 به رنگ آلبالویی

داشتن خودرو شخصی امروزه یکی از نیازهای اصلی زندگی به شمار می‌رود. نیازی که با توجه به قیمت بالای خودرو ممکن است همیشه به صورت یک رویا باقی بماند. اما، خوشبختانه شرکت ایران خودرو توسط نمایندگی‌های خود مانند کیان خودرو شرایط فروش پژو 508 اقساطی را برای هموطنان فراهم کرده است تا بتوانند با خرید قسطی ایران خودرو ماشین مورد نظرشان را به صورت تحویل فوری تهیه کنند.

البته، فروش اقساطی خودرو داخلی تنها به پژو 508 ختم نمی‌شود. بلکه، خدمات فروش اقساطی پژو 405 یا سایر انواع پژو به صورت تحویل فوری و با پرداخت اقساط امکان پذیر است. تنها کافی است، یکی از شرایط را متناسب با امکانات، بودجه و شرایط خود انتخاب کنید.

فروش اقساطی پژو 508

اگر به دنبال فروش اقساطی پژو 508 هستید، باید از طریق نمایندگی کیان خودرو پیگیری کنید. شرایط فروش پژو 508 قسطی و خرید از کارخانه برای خریداران و طرفداران خودروهای ایران خودرو باز شده است. برای  آگاهی از شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و روند ثبت نام می توانید به فروشگاه کیان خودرو که مرکز  تحویل فوری و فروش اقساطی پژو 508 است مراجعه کنید. جدول فروش اقساطی پژو 508 در هر نمایندگی نحوه خاصی دارد. در کیان خودرو به شرح زیر است.

کیان خودرو نصف مبلغ خودرو را به صورت وام به جای شما پرداخت می کند. مابقی پول را طی قسط بندی هایی که به بوجه شما بستگی دارد بین یک تا سه سال تقسیم بندی می کند. مزیت این نوع فروش به تحویل فوری خودرو است. یعنی در حالی که هنوز در حال پرداخت اقساط هستید، می توانید از خودرو استفاده کنید.

 اگر می خواهید از شرایط فروش اقساطی پژو 508 مطلع شوید. قیمت روز این خودرو را در بخش مربوطه در این سایت جستجو کنید. سپس، به بخش قسط بندی آنلاین بروید. مبلغ مورد نظر را وارد کنید. تعداد اقساط را با توجه به بودجه ای که دارید، مشخص کنید. به این شیوه سیستم  میزان قسطتان را محاسبه می کند.

برای مثال، شرایط فروش اقساطی پژو 206 تیپ 2 در کیان خودرو به این شرح است. قیمت اصلی خودرو به تاریخ امروز، 532 میلیون تومان است. اگر تعداد قسط را 36 ماهه انتخاب کنید، باید ماهی حدود 12,036,500 تومان قسط بدهید. به این روش هم ماشین را می توانید سریعا تحویل گیرید. هم ماهیانه مبلغی را پرداخت کنید.

سوالات متداول

1.مزایا و معایب پژو 508 چیست؟

از نقاط قوت پژو 508 می‌توان به فنربندی نرم، تهویه چهارگانه و امکانات رفاهی فول آپشن آن مانند سیستم گرم کننده صندلی‌ها، آینه‌ها و صندلی‌های هوشمند اشاره کرد. اما، نقاط ضعف این خودرو شامل واردات محدود، نبود خدمات پس از فروش اشاره کرد.

2.معایب خرید اقساطی خودرو از ایران خودرو چیست؟

با توجه به تغییرات موجود در قوانین تحویل خودرو احتمال تغییرات در پاسخ به این سوال وجود دارد. اما، به‌طور کلی، امکان فروش خودرو تا پایان دوره پرداخت اقساط وجود ندارد. هر چه تعداد اقساط بازپرداخت بیشتر باشد، خریدار باید سود بیشترری بپردازد.

3.عملکرد فنی پژو 508 به چه صورتی است؟

این خودرو نسبت به کلاس سواری بودن خود، موتور پر قدرتی دارد. حداکثر قدرت آن برابر با 163 اسب بخار با 6000 دور در دقیقه است. جعبه دنده آن نیز به فرم 6 سرعته خودکار است و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است.

4.قیمت پژو 508 چه قدر است؟

برای آگاهی از قیمت به روز این محصول می‌توانید به وب سایت کیان خودرو مراجعه کنید. در بخش مربوطه می‌توانید قیمت انواع خودروها را متناسب با قیمت روز در باکس مخصوص جستجو کنید.

5.چرا باید پژو 508 را بخریم؟

پژو 508 در کنار قدرت موتوری که دارد، نسبتا دارای امکانات بسیار خوبی نیز هست. امکاناتی که نسبت به سایر خودروهای داخلی به خصوص در فصل سرما به داد شما می‌رسد. این خودرو مجهز به بخش‌های مختلف هوشمند است و یک سواری خوب محسوب می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *