لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی پژو 405 glx

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی پژو 405 GLX

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

خودرو یکی از الزامات زندگی امروز است. به خصوص با توجه به قیمت بنزین، تهیه خودرویی همچون پژو 405 که قابلیت دوگانه سوزی داشته باشد بسیار مقرون به صرفه است. فروش اقساطی پژو 405 glx این امکان را برای خریداران فراهم می کند، با توجه به وضعیت اقتصادی بتوانند خودرو مورد نظر را طی چند قسط بخرند. به این شیوه اگر کل هزینه را نداشته باشند، می توانند با خرید اقساطی پژو 405 با شرایط ویژه ای که نمایندگی کیان خودرو اختصاص می دهد، ماشین خود را تحویل بگیرند. فروش اقساطی پژو 405 تحویل فوری یکی از امکاناتی است که این نمایندگی برای خریداران قائل می شود.

انواع مدل های 405 موجود در بازار

نمای روبرویی پژو 405 جی ال ایکس اقساطی

پژو 405 خودرویی است که طی سال های متمادی از لحظه ساخت تا به امروز، دچار تغییرات و به روز رسانی هایی شده است. طی این به روز رسانی، پسوندهای مختلفی در کنار نام پژو 405 نشسته است. در این میان می توان به پژو 405 Glx، پژو 405 TU5 و پژو 405 Slx اشاره کرد. اما، تفاوت این مدل ها با هم در چه چیزی است؟ سعی می کنیم مشخصات هر کدام را به تنهایی بررسی کنیم.

مشخصات پژو 405

پژو 405 یکی از پرفروش ترین خودروهای کشور است که به دلیل کم مصرف بودن، آلایندگی پایین، خدمات پس از فروش و در دسترس بودن قطعات آن یکی از خودروهای پر استفاده ایران محسوب می شود. اگرچه که این خودرو تا سال 1399 بیشتر تولید نشد. اما، همچنان طرفداران بسیاری دارد و نسخه های مختلف آن شامل پژو 405 Glx، پژو 405 Gli، پژو 405 Slx است. فروش پژو 405 اقساطی همچنان پا بر جا است و یکی از گزینه های بسیار خوب برای خرید به حساب می آید. فروش اقساطی پژو 405 تحویل فوری یکی از خدماتی است که نمایندگی کیان خودرو برای مشتریانش درنظر گرفته است. البته، خودرویی چون پژو پارس به عنوان نسخه فیس لیفت پژو 405 در اواخر دهه هفتاد شمسی به بازار ایران معرفی شد. نمای داخلی پژو 405 با طراحی داشبورد جدید نسبت به مدل های قدیمی تر شکل زیباتری به خود گرفته است و کیفیت بهتری نیز دارد. گنجایش فضای داخلی پژو 405 برای 5 نفر بزرگسال با قد متوسط کاملا مناسب است. هر پنج نفر به راحتی می توانند در این خودرو به راحتی بنشینند و مسافتی طولانی را بدون اینکه خسته شوند سپری کنند. از مشخصات فنی پژو 405 می توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       نوع موتور: XU7JP/L3 بنزینی (GLX)، XU7JP/L3 دوگانه‌سوز، TU5 بنزینی (SLX)

·        حجم موتور: GLX  دوگانه‌سوز ۱۷۶۱ سی سی، SLX با حجم 1587 سی سی

·        تعداد سیلندر: 4 سیلندر

·        استاندارد آلایندگی: یورو4

·        محور محرک: دیفرانسیل جلو

·        حداکثر سرعت: 190 کیلومتر بر ساعت و 180 کیلومتر بر ساعت در حالت دوگانه سوز

·        ترمز عقب: کاسه ای

·        ترمز جلو: دیسکی خنک شونده

مشخصات پژو 405 slx

مشخصات داخلی و نمایش نمای داخلی پژو 405

پژو 405 slx آخرین نسخه از پژو 405 بود که ایران خودرو در سال 1388 به بازار عرضه کرد. برای خرید می توانید به سایت فروش خودرو در نمایندگی ایران خودرو سری بزنید. فروش اقساطی پژو 405 slx امکان خرید این خودرو را برای همه اقشار جامعه با شرایط فروش خوب کیان خودرو فراهم کرده است. مشخصات پژو slx به این شرح است.

  • مه شکن عقب و جلو
  • درب صندوق عقب اسپویلر
  • چراغ‌های کریستالی
  • طراحی جدید برای داشبورد، صفحه کیلومتر و دنده
  • افزایش شتاب اولیه نسبت به GLX
  • مصرف سوخت کمتر (۷.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر)
  • بهبود پایداری و کنترل خودرو 

مشخصات پژو 405 با موتور TU5

پژو 405 بنزینی TU5 یکی دیگر از انواع پژو 405 است که موتور آن TU5 است. فروش اقساطی پژو 405 TU5 به شما این امکان را می دهد بتوانید طی چند قسط ماشین را فورا تحویل بگیرید. مشخصات این خودرو شامل موارد زیر است. هنگام خرید قسطی ایران خودرو به ویژه خرید قسطی پژو 405 که یکی از خودروهای پرطرفدار ایران خودرو است، می توانید از طریق کیان خودرو اقدام کنید.  

·       نوع موتور: TU5

·       حجم موتور: 1587 سی سی

·       حداکثر توان موتور: 108 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه

·       حداکثر گشتاور: 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

·       نوع سوخت سازگار: بنزین بدون سرب با اکتان 87 و 95

·       سیستم انژکتوری: پاشش چند نقطه ای

·       حداکثر سرعت: 190 کیلومتر بر ساعت

·       شتاب صفر تا صد: 13.2

·       سیستم انتقال قدرت: 5 دنده دستی

·       تعداد سیلندر: 4 سیلندر

·       گنجایش مخزن سوخت: 70 لیتر

·       حجم فضای صندوق عقب: 470 دسی متر مکعب

فروش اقساطی پژو 405 glx

فروش اقساطی پژو 405 glx

شرایط خرید از کارخانه و فروش اقساطی گاهی برای خریداران از طرف شرکت ایران خودرو مهیا می شود. شرایط فروش اقساطی پژو 405 به همین صورت است. شرایط فروش اقساطی خودرو داخلی در نمایندگی کیان خودرو مشخص شده است. این نمایندگی که مرکز فروش اقساطی پژو 405 glx و سایر خودروهای داخلی و خارجی است، شرایط فروش خوبی برای کاربران مهیا کرده است. جدول فروش اقساطی اقساطی پژو 405 glx در سایت کیان خودرو به این شرح است.

کیان خودرو نصف مبلغ خودرو را به صورت وام در اختیار شما قرار می دهد. سپس، شرایط قسط بندی 12 ماهه، 24 و 36 ماهه دارد. با توجه به موقعیت و بودجه ای که دارید، می توانید یکی از این قسط بندی ها را انتخاب کنید. هر قسط با توجه به میزان وام اولیه، قیمت خودرو و بازپرداخت قسط ها تعیین می شود. اگر می خواهید از شرایط خرید اقساطی ایران خودرو در کیان خودرو مطلع شوید، با ادامه با ما همراه باشید.

قیمت روز خودرو مورد نظر را در بخش قیمت روز خودرو در سایت جستجو کنید. بعد وارد بخش قسط بندی شوید. مبلغ خودرو را که مشاهده کردید را وارد کنید. تعداد قسط دهی مورد نظرتان را انتخاب کنید. سیستم سریعا میزان قسطتان را برای شما محاسبه می کند.

برای مثال، شرایط فروش اقساطی سمند سورن پلاس در کیان خودرو به این شرح است. قیمت اصلی خودرو به تاریخ امروز، 562 میلیون تومان است. اگر تعداد قسط را 36 ماهه انتخاب کنید، باید ماهی حدود 12,715,250 تومان قسط بدهید. در ضمن مبلغ 281 میلیون تومان وام اولیه به شما تعلق می گیرد. به این روش هم ماشین را می توانید سریعا تحویل گیرید.

سوالات متداول

1.قیمت پژو 405 چه قدر است؟

با توجه به تغییرات نرخ خودروها، برای آگاهی از قیمت پژو 405 و مدل های وابسته به آن می توانید به سایت فروش این خودرو مراجعه کنید. البته، اگر قصد دارید این خودرو را به صورت قسطی تهیه کنید بهتر است به سایت فروش اقساطی پژو مراجعه کنید.

2.چه تفاوتی بین خودرو 405 Glx و مدل Slx وجود دارد؟

پژو 405 Slx نسخه به روز رسانی شده پژو 405 Glx است که شامل یک سری ویژگی هایی است که به مدل قبل اضافه شده است.

3.خودرو 405 TU5 چه ویزگی دارد؟

پژو 405 بنزینی TU5 یکی دیگر از انواع پژو 405 است که موتور آن TU5 است. بنابراین، TU5 به نوع موتور اطلاق می شود. پس پژو پارس TU5 هم خواهیم داشت.

4.فروش اقساطی پژو 405 glx به چه صورتی است؟

برای خرید اقساطی پژو 405 glx باید گفت که شما ابتدا باید میزان بودجه ای که دارید را در نظر بگیرید و یکی از نمایندگی هایی که به شرایط فروششان به شرایط شما نزدیک است را انتخاب کنید. برای آگاهی از این ویژگی ها به سایت فروش اقساطی پژو 405 مراجعه کنید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *