لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی پژو 405 slx

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی پژو 405 SLX

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

با توجه به شرایط اقتصادی و نبود پول کافی و یکجا برای خرید خودرو، یکی از بهترین راه ها خرید اقساطی خودرو است. یکی از گزینه های خوبی که می توانید نسبت به سایر خودروهای با قیمت بالاتر که کیفیت خوبی هم داشته باشد انتخاب کنید، پژو 405 slx است. فروش اقساطی پژو 405  slx این امکان را برای خریدار فراهم می کند تا بتواند طی چندین قسط خودرو مورد نظر را خریداری کند. خرید اقساطی پژو 405  slx با فروش اعتباری و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی نمایندگی کیان خودرو گزینه خوبی برای شما خواهد بود. برای آشنایی با پژو 405 slx و شرایط فروش اقساطی پژو 405  slx با ادامه مقاله با ما همراه باشید.

امکانات پژو 405  slx

فروش اقساطی پژو 405 slx و نمای داخلی خودرو

پژو 405 برای اولین بار در سال 1372 در ایران تولید شد. با گذشت زمان ویژگی هایی برای بهبود این خودرو به آن اضافه شد. برخی از کم و کاستی ها در جهت ارتقا این خودرو از روی آن حذف شد. تیپ های مختلفی از پژو 405 تاکنون به بازار معرفی شده است. برخی از آن ها با استقبال عمومی مواجه شدند. اما، برخی دیگر به دلیل نقص هایی که داشتند از خط تولید خارج شدند. پژو 405 slx آخرین نسخه از پژو 405 است که در سال 1388 به بازار عرضه شد. در سال 1390 پیشرانه 1.6 لیتری پژو 206 تیپ 5 TU5 به صورت سفارشی به Slx اضافه شد. مواردی به این خودرو اضافه شد که به شرح زیر است.

  • مه شکن عقب و جلو
  • درب صندوق عقب اسپویلر
  • چراغ‌های کریستالی
  • طراحی جدید برای داشبورد، صفحه کیلومتر و دنده
  • افزایش شتاب اولیه نسبت به GLX
  • مصرف سوخت کمتر (۷.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر)
  • بهبود پایداری و کنترل خودرو
  • ایربگ راننده و سرنشین جلو
  • ترمز ضد قفل

مشخصات پژو 405  slx موتور معمولی

فروش اقساطی پژو 405 slx به عنوان یک پوئن مثبت در راستای تهیه این خودرو، کمک بسیاری به ماشین دار شدن بسیاری از افراد کرده است. اگر بخواهیم پژو 405 slx را از نظر ایمنی بررسی کنیم، باید گفت که این خودرو دارای بدنه ایمنی است. به واسطه نقاط جاذب انرژی حین تصادف، اتاق سرنشین ها استحکام بالایی دارد که اجازه تغییر شکل و دفرمه شدن به اتاقک را نمی دهد. به همین دلیل، خودرو محکمی به شمار می رود. این ویژگی به علاوه نکات مثبت دیگر همچون فراوانی قطعات یدکی و عملکرد سیستم تعلیق که در ادامه معرفی خواهیم کرد، دلیل محکمی برای خرید قسطی خودرو پژو slx برای شما خواهد بود. نمای داخلی پژو 405 slx به این صورت است که فضای کابین آن بسیار جادار است و طراحی ظاهری آن 40% از نظرات مثبت خریداران را به خود جلب کرده است. از معایب پژو 405 slx می توان به مصرف سوخت بالای آن اشاره کرد. مشخصات فنی پژو 405 slx به این شرح است.

·       محور محرک: دیفرانسیل جلو

·       گیربکس: 5 دنده دستی

·       پیشرانه: 4 سیلندر TU5

·       حجم موتور: 1.6 لیتر

·       قدرت: 108 اسب بخار

·       شتاب: 13.2 ثانیه

·       سرعت: 190 کیلومتر بر ساعت

·       مصرف ترکیبی: 7.5 لیتر در صد کیلومتر

·       نوع شاسی: یکپارچه

مشخصات فنی پژو 405  slx با موتور TU5

نمای جانبی خودرو پژو 405 slx

پژو 405  slx با موتور نوع TU5 یکی از ویژگی‌ هایی است که این خودرو را قدرتمندتر کرده است. اگر قصد خرید اقساطی پژو 405 glx یا پژو 405  slx را دارید، باید گفت که شرایط فروش اقساطی پژو 405 slx تحویل فوری و فرایند خرید از کارخانه هر چند وقت یکبار امکان پذیر است. فروش اقساطی پژو 405 glx در کیان خودرو امکان پذیر است. ویژگی های آن به لحاظ فنی به شرح زیر است.

·        نوع موتور: TU5

·        حجم موتور: 1587 سی سی

·       قدرت: 108 اسب بخار

·        تعداد سوپاپ: 16 عدد

·        نوع سوخت: بنزین بدون سرب با اکتان 87 و 95

·        سیستم انژکتوری: پاشش چند نقطه ای

·        استاندارد آلایندگی: یورو 4 بهینه

·        گنجایش مخزن سوخت: 70 لیتر

شرایط فروش اقساطی پژو 405  slx

فروش اقساطی پژو 405 slx

یکی از ویژگی های فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری این است که می توانید خودرو را  در حالی که هنوز در حال پرداخت اقساط آن هستید از خودرو استفاده کنید. انتخاب نمایندگی کیان خودرو به دلیل شرایط ویژه فروش اعتباری و اقساطی انتخاب مطمئنی است.

برای طی کردن روند خرید و فروش اقساطی خودرو داخلی می توانید به این سایت که مرکز فروش اقساطی پژو 405 slx ایران خودرو است مراجعه کنید و از شرایط مطلع شوید. جدول فروش اقساطی پژو 405 slx در سایت کیان خودرو به این شرح است.

کیان خودرو طبق برنامه ای که دارد، نصف مبلغ خودرو را به صورت وام در اختیار خریداران قرار می دهد. طی قسط بندی های 12 تا 36 ماهه مبلغ کل را دریافت می کند. نحوه محاسبه قسط ها در سایت کیان خودرو به صورت آنلاین محاسبه می شود. قبل از آن باید مبلغ روز خودرو مورد نظر را از داخل سایت و در بخش ویژه آن پیدا کنید. اگر می خواهید از شرایط خرید و فروش اقساطی پژو 405 slx ایران خودرو مطلع شوید، قیمت روز این خودرو را در بخش مربوطه در این سایت جستجو کنید. سپس، به بخش قسط بندی مراجعه کنید. مبلغ مورد نظر را به برنامه بدهید، تعداد اقساط را با توجه به بودجه ای که دارید، تعیین کنید تا سیستم برای شما میزان قسطتان را محاسبه کند.

برای مثال، شرایط فروش اقساطی سمند سورن پلاس در کیان خودرو به این شرح است. قیمت اصلی خودرو به تاریخ امروز، 562 میلیون تومان است. اگر تعداد قسط را 36 ماهه انتخاب کنید، باید ماهی حدود 12,715,250 تومان قسط بدهید. در ضمن مبلغ 281 میلیون تومان وام اولیه به شما تعلق می گیرد. به این روش هم ماشین را می توانید سریعا تحویل گیرید. هم ماهیانه مبلغی را پرداخت کنید.

سوالات متداول

1. آیا فروش قسطی پژو 405 slx در بازار موجود است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، بله. نمایندگی های ایران خودرو همچون کیان خودرو با فراهم کردن شرایط بسیار ایده‌ آل برای خریداران، امکان خرید قسطی پژو 405 slx را برای عزیران فراهم کرده است.

2.پژو 405 glx بخرم بهتر است یا پژو 405 slx؟

پژو 405 خودرویی است که به لحاظ بدنه بسیار مقاوم بوده و استحکام بالای آن ایمنی سرنشینان را تضمین می کند. اما، در انتخاب نوع آن باید گفت که مدل slx آخرین نسخه از پژو 405 است که عیو ورژن های قبلی در آن رفع شده است. یک نسخه از مدل slx به موتور TU5 نیز مجهز است. البته، نوع glx نیز ویژگی های خاص خودش را دارد.

3. قیمت پژو 405 چه قدر است؟

با توجه به تغییرات نرخ خودروها، برای آگاهی از قیمت پژو 405 و مدل های وابسته به آن می توانید به سایت فروش این خودرو مراجعه کنید. می توانید این خودرو را به صورت اقساطی نیز تهیه کنید.

4. آیا پژو 405 slx دوگانه سوز است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که پژو 405 در سه نوع پژو 405 glx، پژو 405 slx و پژو 405 دوگانه سوز (CNG) تولید می شده است. بهترین سوخت برای مدل Slx سوخت بنزین است.

 

3.4/5 - (5 امتیاز)

2 پاسخ

  1. برای پژو ۴۰۵ اس ال ایکس میخوام ثبت نام کنم لطفا از طریق ایمیل آگاهی لازم برای لطفا بفرستید.

  2. برای خرید اقساطی پژو اس ال ایکس با داشتن ۲۲۰/۰۰۰ میلیون نقدیدارم لطفا سایت ثبت نام یا اگه حضوری هستش کجا باید برم آدرس محل سکونت من مازندران شهرستان بهشهر هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *