لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی پژو پارس اتومات

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی پژو پارس اتومات

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

پژو پارس اتومات با رنگ سفید

همه چیز درباره فروش اقساطی پژو پارس اتومات

خرید خودرو آن هم در شرایط اقتصادی فعلی یکی از چالش های اساسی بسیاری از افراد به حساب می آید. اما با طرح های فروش خودرو بصورت اقساطی مشکل خیلی از افراد رفع شده و افرادی که در این طرح ها ثبت نام میکنند فقط با پیش پرداخت معین شده بصورت فوری صاحب خودرو میشوند. در این مقاله به بررسی پژو پارس اتومات میپردازیم اگر شما هم تمایل به خرید این خودرو دارید، پس فرصت مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

رونمایی از پژو پارس اتومات

خرید خودرو اقساطی یکی از محبوب ترین طرح ها در میان مردم است. و در صورتی که شما هم قصد خرید قسطی خودروهای داخلی را دارید با این مقاله از کیان خودرو همراه باشید چرا که این شرکت در زمینه  از جمله و  حرفی برای گفتن دارد. پژو پارس نام دیگر محصولی از شرکت ایران خودرو است که توانست تحول عظیمی در زمان عرضه به وجود آورد. پژو پارس که در ابتدا با نام پژو پرشیا شناخته می شد، مدل فیس لیفت شده پژو 405 است. ایران خودرو از سال 1380 اقدام به تولید این اتومبیل کرد که با توجه به استقبال گسترده، صادرات آن به برخی از کشورهای جهان رواج یافت. پژو پارس به نام های پژو سفیر، پژو X9 و پژو 406 خزر به این کشورها صادر می شود.

شایان ذکر است که ایران خودرو مدل پژو پارس اتوماتیک را از سال 1389 روانه بازار کرد که البته خط تولید آن در سال 1392 متوقف شد. اما این پایان راه پژو پارس اتوماتیک نبود و از سال 1396 شاهد دنده اتوماتیک این خودرو در قالب مدل های LX و ELX هستیم. از طرفی فروش پژو پارس اتومات اقساطی راهی ساده است که باعث شده فروش این خودرو بیشتر از پیش شود. در صورتی که قصد شرکت در فروش خودرو اقساطی این خودرو رو دارید تا انتها همراه ما باشید.

طراحی ظاهری پژو پارس اتوماتیک

اگر قصد شرکت در طرح  فروش قسطی ايران خودرو را دارید باید بدانید که به طور کلی پژو پارس طراحی مشابه ای با سایر مدل های پژو دارد. طول 4498 میلی متر، عرض 1704 میلی متر و ارتفاع 1410 میلی متر ابعاد پژو پارس اتوماتیک هستند. طراحان فاصله بین دو محور را 2670 میلی متر تنظیم کرده اند که همه این ها در کنار تجهیزات تعبیه شده در پژو پارس اتومات سبب شده تا این اتومبیل دارای وزن 1214 کیلوگرم باشد. اما به طور کلی می توان گفت که این خودروی عریض ایران خودرو از ظاهری ساده ولی در عین حال شیک و زیبا برخوردار است. عاملی که در کنار تجهیزات خوب، حجم صندوق 470 لیتر و البته فروش قسطی پژو پارس اتومات سبب شده تا بسیاری از خانواده های ایرانی در صدد خرید این خودرو برآیند.

طراحی ظاهری پژو پارس اتومات

مشخصات فنی پژو پارس اتوماتیک

در صورتی که صفحه ی فروش اقساطی پژو پارس tu5 را دنبال کرده باشید متوجه میشود که پیشرانه این دو خودرو تفاوتی با یکدیگر ندارند، نیروی لازم برای حرکت پژو پارس اتوماتیک توسط موتور 1587 سی سی با پیشرانه TU5 تامین می شود. بهره مندی از این موتور حداکثر توان 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را فراهم می کند. همچنین به راننده این امکان را می دهد تا شتاب صفر تا صد را در 15 ثانیه طی کرده و با حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت رانندگی کند. لازم به ذکر است که مصرف سوخت ترکیبی برای این خودرو 8.15 لیتر به ازای طی کردن مسافت 100 کیلومتر می باشد و حجم باک آن 66 لیتر در نظر گرفته شده است.

مدل خودروپژو پارس اتومات
پیشرانهتیوفایو TU5
حجم موتور1587cc
قدرت105 اسب بخار
گشتاور142 نیوتن متر
جعبه دنده4 سرعته اتومات
مصرف سوخت ترکیبی8.15 لیتر
شتاب صفر تا صد15 ثانیه
حداکثر سرعت180 کیلومتر بر ساعت

آپشن ها و امکانات پژو پارس اتوماتیک

ایران خودرو در طراحی این محصول سعی کرده از آپشن های کاربردی بهره برده و قابلیت های خوبی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. از این رو شاهد امکانات بیشتر در مدل اتوماتیک در مقایسه با مدل های پیشین هستیم. از جمله این موارد می توان به چراغ مه شکن جلو و عقب، آینه های جانبی برقی، داشبورد تریم بژ، دماسنج، چراغ نقشه خوان، سیستم اتولاک، شیشه های سولار ضد اشعه UV، سیستم تهویه اتوماتیک، کلیدهای کنترل روی فرمان، شیشه های جلو و عقب برقی، اتوفلاشر و … اشاره کرد. قابلیت هایی که سبب شده عده بیشتری به خرید اقساطی پژو پارس اتومات ترغیب شوند.

سیستم‌‌ کمکی رانندهکروز کنترل
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب 
سیستم‌های ترمزترمز ضدقفل – ترمز کمکی – (ترمز عقب دیسکی: سفارشی)
سیستم‌ روشناییچراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب
فرمانفرمان هیدرولیکی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – روکش چرم
مالتی مدیامانیتور لمسی – نویگیشن(به سفارش مدیران) – دوربین عقب(به سفارش مدیران)
ایمنی کابین2 ایربگ – اتولاک و مسترلاک و اتوفلاشر و اخطار سرقت با بوق
رفاهی کابینسیستم تهویه اتومات – صندلی‌ تنظیم دستی با تنظیم برقی پشتی – صندلی سرنشین تنظیم دستی با تنظیم برقی پشتی – صفحه کیلومتر جدید(از مدل 94) – دماسنج داشبورد – آنتن اکتیو(از مدل 94)

نقاط قوت پژو پارس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک اولین و اصلی ترین نقطه مثبت پژو پارس اتوماتیک می باشد که در فروش پژو پارس اتومات قسطی تاثیر چشمگیری داشته است. این ویژگی می تواند یک سواری خوب و راحت را به ویژه برای رانندگی در داخل شهر به ارمغان آورد. فضای جادار کابین، فراوانی قطعات یدکی، استهلاک پایین، عملکرد سیستم تعلیق و آپشن های کاربردی از دیگر محاسن پژو پارس اتوماتیک هستند.

نقاط منفی پژو پارس اتوماتیک

اگر چه طرح فروش اقساطی پژو پارس اتوماتیک این خودرو را با استقبال گسترده ای روبرو کرده است اما این مدل نیز مانند هر خودروی ایرانی دیگر، خالی از اشکال نیست هر چند که ایران خودرو سعی داشته در این مدل مشکلات قبلی را در حدی برطرف نماید. از جمله این موارد می توان به مصرف سوخت بالا، کیفیت پایین ساخت و شتاب کم خودرو اشاره کرد.

پژو پارس اتومات

شرایط فروش اقساطی پژو پارس اتومات

با توجه به مرکز فروش اقساطی پژو پارس اتومات صفر، شما ملزم به رعایت یکی سری اصول و در نظر گرفتن شرایط خاص آن شرکت هستید. کیان خودرو با فروش اقساطی پژو پارس اتومات 1401 سعی دارد با بهترین شرایط شما را مالک خودروی مورد علاقتان کند. تنها کافی است برای خرید پژو پارس اتومات اقساطی فردی را به عنوان ضامن خود معرفی کنید. همچنین پس از تایید هویت شما و ضامن، مبلغی را با توجه به تعداد اقساط به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز نمایید. لازم به ذکر است که خرید قسطی پژو پارس اتومات از کیان خودرو به شما اجازه می دهد تا بازه زمانی بازپرداخت اقساط را از  1 سال تا 3 سال خودتان تعیین کنید.

سخن پایانی

خرید پژو پارس اتومات قسطی روشی ساده است که می تواند شما را مالک این خودروی ایرانی کند.همانطور که مطالعه کردید ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی مشخصات ظاهری، فنی، امکانات و همینطور نکات مثبت و منفی درباره این خودرو بپردازیم. بنابراین اینک انتخاب با شما است که آیا پژو پارس اتوماتیک را برای خرید انتخاب می کنید و یا به سراغ فروش اقساطی پژو پارس سال می روید. اما ما به عنوان یک مشاور به شما پیشنهاد می کنیم با توجه به موارد گفته شده، این خودرو را با مابقی مدل های هم  قیمت مقایسه کرده و در نهایت تصمیم به خرید اقساطی بگیرید.

سوالات متداول

انواع مدل های پژو پارس کدامند؟

سازندگان ایران خودرو، پژو پارس را در انواع مختلفی به بازار عرضه کرده اند. این مدل ها عبارت هستند از پارس معمولی که بیشتر با نام پژو پارس سال شناخته می شود، پارس LX، پژو پارس ELX، پارس اتوماتیک و پژو پارس دوگانه سوز. انتخاب بین این موارد نیازمند مطالعه درباره مشخصات آن ها و البته تعیین هدف خریدار می باشد. بنابراین بسته به نیاز و سرمایه خود می توانید مدل دلخواه خود را انتخاب نمایید.

تفاوت پژو پارس اتومات با پژو پارس سال چیست؟

پژو پارس سال مجهز به موتور XU7 است در حالی که مدل اتومات از موتور TU5 بهره مند می باشد. حداکثر سرعت بیشتر، مصرف سوخت بالاتر و زمان کمتر برای شتاب صفر تا صد از دیگر تمایزات پژو پارس معمولی با پژو پارس اتوماتیک است. اما همانطور که از نام این دو مدل مشخص است، اصلی ترین تفاوت مربوط به گیربکس می باشد. پژو پارس معمولی از گیربکس 5 سرعته دستی استفاده می کند در صورتی که نیروی لازم در مدل اتومات از طریق گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ ها انتقال می یابد.

طراحی داخلی پژو پارس اتوماتیک به چه صورت است؟

نمای داخلی پژو پارس اتومات نسبت به ظاهر آن جذاب تر است. تعبیه یک داشبورد با طرح چوب و مجهز به دماسنج و نیز سیستم موبایل هندزفری برای پاسخ گویی به تماس ها با استفاده از دکمه های تعبیه شده بر روی فرمان از بارزترین موارد در داخل این خودرو هستند.

ایمنی پژو پارس اتومات در چه حد است؟

ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ضد قفل ABS و سیستم EBD از جمله تجهیزات ایمنی پژو پارس اتومات هستند. هر چند که دریافت 3 ستاره ایمنی از مرکز EuroNCAP نشان می دهد این مدل از ایمنی چندان بالایی برخوردار نمی باشد.

رقیبان پژو پارس اتومات در بازار کدامند؟

دنا پلاس، اصلی ترین رقیب پژو پارس اتوماتیک در میان محصولات ایران خودرو است. علاوه بر آن، تندر پلاس دنده ای، جک j4 و دانگ فنگ H30 کراس دیگر رقبای پارس اتومات هستند.

استاندار آلایندگی پژو پارس اتوماتیک چیست؟

طبق تحقیقات انجام شده، استاندارد آلایندگی پژو پارس اتوماتیک، استاندارد یورو 4 ثبت شده است.

چه مشکلات فنی در پژو پارس اتوماتیک رایج است؟

اولین مورد مربوط به گیربکس قدیمی این خودرو می باشد که نارضایتی بسیاری از کاربران را به دنبال داشته است. همچنین زمان زیاد شتاب صفر تا صد و موتور به کار برده شده، از جمله مواردی هستند که استفاده از آن ها در این خودروی ایرانی چندان مناسب نبوده و عملکردی ضعیف دارند. سوختن واشر سیلندر دیگر مشکل رایجی است که دارندگان این خودرو با آن مواجه می شوند.

چرا پژو پارس اتومات بخریم؟

گیربکس اتوماتیک این خودرو می تواند یکی از اصلی ترین دلایل برای خرید باشد چرا که سبب سهولت در رانندگی می شود. علاوه بر آن تجهیز پژو پارس اتومات به آپشن های خوب و کاربردی، کابین بزرگ و جادار و قیمت مناسب این خودرو می توانند ما را ترغیب به خرید کنن

 

3.5/5 - (2 امتیاز)

یک پاسخ

  1. سلام
    من قصد حرید اقساطی پژو پارس اتومات را دارم
    اگه میشه برای خرید راهنماییم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *