لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی پژو پارس سال

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

پژو پارس

تحویل فوری

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

اقساط 12 تا 36 ماهه

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

پرداخت بعد از تحویل

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

پژو پارس سال با رنگ مشکی

 

آشنایی با فروش اقساطی پژو پارس سال

 خرید خودرو آن هم در شرایط اقتصادی فعلی یکی از چالش های اساسی بسیاری از افراد به حساب می آید. اما با طرح های فروش خودرو بصورت اقساطی مشکل خیلی از افراد رفع شده و افرادی که در این طرح ها ثبت نام میکنند فقط با پیش پرداخت معین شده بصورت فوری صاحب خودرو میشوند. در این مقاله به بررسی فروش اقساطی پژو پارس سال بپردازیم اگر شما هم تمایل به خرید این خودرو دارید، پس فرصت مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

معرفی پژو پارس سال

در زندگی امروزی خرید خودرو یکی از ضروری ترین کارها است. اما هزینه بالای این وسیله کاربردی سبب تا شده تا عده زیادی در صدد خرید خودرو اقساطی  برآیند. پژو پارس دیگر محصولی از شرکت ایران خودرو است که می توان آن را مدل فیس لیفت شده پژو 405 دانست. این کارخانه خودروسازی در سال های مختلف، مدل های متنوعی را با امکانات گوناگون از این اتومبیل عرضه کرده است. یکی از این تیپ ها پژو پارس معمولی است که بیشتر با نام پژو پارس سال شناخته می شود. بهره مندی از امکانات قابل قبول در کنار قیمت پایین تر این مدل در مقایسه با سایر مدل های این خودرو تاثیر مثبتی بر فروش قسطی پژو پارس سال داشته است. همچنین پژو پارس در طرح فروش اقساطی خودرو های داخلی قرار میگیرد 

پژو پارس سال در خط تولید

طراحی ظاهری پژو پارس سال

ایران خودرو برای طراحی پژو پارس سال ابعاد 4498 میلیمتر برای طول، 1704 میلیمتر برای عرض و 1410 میلیمتر را برای ارتفاع در نظر گرفته است. همچنین فاصله بین دو محور چرخ ها را نیز 2669 میلیمتر قرار داده که همه این ها در کنار تجهیزات خودرو سبب شده تا پژو پارس سال وزنی معادل 1165 کیلوگرم داشته باشد. شایان ذکر است که صندوق عقب 470 لیتری از جمله مزایای این اتومبیل میباشد که در کنار طرح فروش اقساطی پژو پارس سال ایران خودرو سبب جذب طرفداران بیشتری شده است. از نظر طراحی ظاهری و طراحی کابین پژو پارس سال مشابه پارس TU5 میباشد و شما میتوانید طرح فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری را هم در نطر داشته باشید.

مشخصات فنی

اما اصلی ترین و مهم ترین بخش هر خودرویی، موتور و جزئیات فنی آن می باشد. پژو پارس سال دارای موتور 1761 سی سی از نوع XU7 است. حداکثر توان موتور برای آن، 95 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور، 153 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه به ثبت رسیده است. بهره مندی از این موتور سبب شده تا پژو پارس سال قادر باشد شتاب صفر تا صد را در 11 ثانیه طی کرده و بتواند با حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت پیش رود.

پیشرانه xu7

البته لازم به ذکر است که سیستم انتقال این نیرو از طریق 5 دنده دستی (BE3) صورت می گیرد. دیگر نکته حائز اهمیت در این بخش مربوط به مصرف سوخت است. پژو پارس سال برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 13.8 لیتر و در خارج از شهر و مسیرهای جاده ای به 7 لیتر بنزین نیاز دارد. از این رو مصرف سوخت ترکیبی آن برای 100 کیلومتر، مقدار 9.1 لیتر تخمین زده شده است. همچنین اشاره به گنجایش 66 لیتری باک این خودرو به عنوان آخرین نکته در این بخش می باشد.

مدل خودروپژو پارس سال
پیشرانهXU7
حجم موتور1761cc
قدرت95 اسب بخار
گشتاور153 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی9.1 لیتر
شتاب صفر تا صد11 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

آپشن ها و امکانات

اگر قصد خرید اقساطی پژو پارس سال را دارید، پس لازم است تا با تجهیزات آن آشنا شوید. ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ضد قفل، فرمان هیدرولیکی همراه با کلیدهای کنترلی (MFC)، سیستم تهویه اتوماتیک، سنسور دنده عقب، چراغ نقشه خوان، آینه های جانبی برقی تاشو، شیشه های عقب و جلو برقی، دماسنج روی داشبورد، سیستم اتولاک، اتوفلاشر و بسیاری از موارد دیگر، از جمله آپشن های این خودرو هستند که فروش اقساطی پژو پارس سال تحویل فوری 1401 را با استقبال گسترده تری روبرو کرده اند. این موارد در طرح فروش خودرو اقساطی ایران خودرو 1401 موجود میباشند.

سیستم‌‌ کمکی رانندهکروز کنترل
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب 
سیستم‌های ترمزترمز ضدقفل – ترمز کمکی – (ترمز عقب دیسکی: سفارشی)
سیستم‌ روشناییچراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب
فرمانفرمان هیدرولیکی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – روکش چرم
مالتی مدیامانیتور لمسی – نویگیشن(به سفارش مدیران) – دوربین عقب(به سفارش مدیران)
ایمنی کابین2 ایربگ – اتولاک و مسترلاک و اتوفلاشر و اخطار سرقت با بوق
رفاهی کابینسیستم تهویه اتومات – صندلی‌ تنظیم دستی با تنظیم برقی پشتی – صندلی سرنشین تنظیم دستی با تنظیم برقی پشتی – صفحه کیلومتر جدید(از مدل 94) – دماسنج داشبورد – آنتن اکتیو(از مدل 94)

نقاط قوت پژو پارس سال

کابین جادار و صندوق عقب بزرگ از اصلی ترین مزایای پژو پارس سال هستند که آن را محبوب خانواده های ایرانی کرده است. همچنین شتاب گیری خوب، تعمیر و نگهداری ساده، فراوانی قطعات یدکی و خدمات پس از فروش گسترده از دیگر نقاط مثبت این خودرو داخلی می باشند. قرارگیری این عوامل در کنار هم باعث شده تا عده زیادی به فکر خرید اقساطی پژو پارس سال با شرایط مناسب بیفتند.

نقاط ضعف پژو پارس سال

اما طبق بررسی های کارشناسی انجام شده و نظر مالکان پژو پارس سال، مصرف سوخت بسیار بالا در کنار کیفیت پایین کابین و هزینه نگهداری بالا از جنبه های منفی این خودرو هستند.

شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال

با توجه به شرایط امروزی و افزایش کلاهبرداران و افراد سودجو، پیدا کردن مرکز معتبری به منظور فروش اقساطی پژو پارس سال در تهران کمی دشوار شده است. از این رو پیشنهاد ما به شما شرکت کیان خودرو می باشد. این مرکز با ارائه بهترین شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال همراه خانواده های ایرانی است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به نشانی اینترنتی این شرکت لیست قیمت فروش اقساطی پژو پارس سال را مشاهده کرده و با تعیین تعداد اقساط پرداختی، خریدی راحت و ایمن داشته باشید.

سخن پایانی

قیمت فروش اقساطی پژو پارس سال سبب شده تا عده ی زیادی تمایل به خرید این خودرو پیدا کنند. اما پیش از خرید، کسب اطلاع از مشخصات خودرو از ضروریات است. از این رو همانطور که مطالعه کردید ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی خودروی پژو پارس سال پرداخته و ضمن بیان مزایا و معایب آن، اشاره ای به شرایط خرید اقساطی پژو پارس سال داشته باشیم. بنابراین دیگر این شما هستید که تشخیص می دهید بهترین شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال چیست و آیا خرید این خودرو برای شما مناسب است یا خیر؟ اما به عنوان آخرین نکته به شما توصیه می کنیم حتما پیش از خرید نگاهی به جدول فروش اقساطی پژو پارس سال در سایت کیان خودرو داشته باشید.

 

 

سوالات متداول

انواع مدل های پژو پارس کدامند؟

ایران خودرو، اتومبیل پژو پارس را در مدل های گوناگون و در سال های مختلف به بازار عرضه کرده است. این مدل ها عبارت هستند از پژو پارس سال، پژو پارس LX، پژو پارس ELX، پژو پارس اتوماتیک و پژو پارس دوگانه سوز.

کدام مدل پژو پارس برای من بهتر است؟

انتخاب مدل ماشین وابسته به سلیقه شخصی و البته هدف از خرید است. از این رو ما به عنوان یک مشاور به شما توصیه می کنیم اگر بیشتر در ترافیک و مکان های شلوغ شهر رفت و آمد می کنید، مدل اتوماتیک را انتخاب کنید چرا که رانندگی را برایتان آسان تر می کند. اگر به دنبال یک ماشین کم دردسر هستید، مدل LX بهترین است. اما اگر به دنبال ارزان ترین تیپ پژو پارس هستید، پس باید پژو پارس سال را خریداری نمایید. همچنین با صرف هزینه ی بیشتر میتوانید در طرح فروش اقساطی پژو پارس اتومات ایران خودرو شرکت کنید.

پژو پارس سال در چه سالی به بازار عرضه شد؟

ایران خودرو از سال 1380 به تولید و عرضه پژو پارس پرداخت اما تاریخچه مدل پژو پارس معمولی به سال 1386 باز می گردد.

نمای داخلی پژو پارس سال چگونه است؟

پژو پارس به عنوان فیس لیفت شده پژو 405 شناخته می شود از این رو طراحی داخلی این خودرو شما را به یاد پژو 405 می اندازد. هر چند که طراحان ایران خودرو سعی کرده اند طی چند سال اخیر تغییراتی در این اتومبیل ایجاد نمایند. رودری های جدید، تریم دو رنگ، قطعات دکوراتیو طرح چوب، کلیدهای کنترلی روی فرمان، دماسنج تعبیه شده روی داشبورد، شیشه بالابر برقی عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، همه و همه سبب شده اند تا این خودرو شکل لوکس تر و مدرن تری به خود بگیرد.

آیا پژو پارس سال خودرویی ایمن است؟

از نظر ایمنی، پژو پارس سال چندان حرفی برای گفتن ندارد. تنها تجهیزات ایمنی این خودرو، ایربگ راننده و سرنشین جلو و سیستم ترمز ABS است. کیفیت پایین بدنه، نداشتن امکانات بالای محافظتی و امکان وارد شدن میل فرمان و پدال ها به داخل کابین در هنگام تصادف نشان می دهند که این خودرو از ایمنی بالایی برخوردار نمی باشد. البته ناگفته نماند که این خودرو تاکنون در هیچ تست بین المللی ایمنی شرکت نکرده است.

استاندارد آلایندگی پژو پارس سال چیست؟

سوخت سازگار با این خودرو، بنزین بدون سرب اکتان 87 و 95 می باشد. همچنین استاندارد آلایندگی آن، استاندارد یورو 4 اعلام شده است.

سیستم ترمز پژو پارس به چه صورت است؟

سازندگان ایران خودرو برای این اتومبیل از سیستم ترمز ضد قفل ABS بهره برده اند. همچنین در چرخ های جلویی از ترمز دیسکی و در چرخ های عقب از ترمز کاسه ای استفاده کرده اند.

آیا پژو پارس سال ارزش خرید دارد؟

عواملی چون فضای جادار کابین، بازار فروش پر رونق، خدمات پس از فروش گسترده و بسیاری از موارد دیگر در کنار آپشن های قابل قبول این خودرو و قیمت آن سبب شده اند تا پژو پارس سال در لیست پرفروش ترین های ایران خودرو قرار گیرد. البته نمی توان مشکلات این ماشین از جمله مصرف بالای سوخت را نادیده گرفت اما به طور کلی می توان گفت که پژو پارس سال ارزش خریدن دارد.

آیا امکان خرید اقساطی برای تمامی مدل های پژو پارس وجود دارد؟

بله. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت کیان خودرو، پژو پارس را در تیپ های مختلف و به صورت قسطی خریداری نمایید.

 

4.1/5 - (7 امتیاز)

5 پاسخ

  1. سلام برای اقساطی پژو پارس سال چه مقدار پیش پرداخت لازمه؟

    1. سلام لطفاً مبلغ پیش پرداخت برای پژو پارس سال و سورن پلاس رو بفرمایید ممنون

  2. برای شرکت در فروش اقساطی پژو پارس سال چند تا ضامن احتیاجه؟
    پژو پارس سال با موتور XU7 پلاس دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *