لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی
پژو پارس tu5

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی پژو پارس TU5

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

پژو پارس tu5 سفید رنگ

با فروش اقساطی پژو پارس tu5 بیشتر آشنا شوید

خرید خودرو آن هم در شرایط اقتصادی فعلی یکی از چالش های اساسی بسیاری از افراد به حساب می آید. اما با طرح های فروش خودرو بصورت اقساطی مشکل خیلی از افراد رفع شده و افرادی که در این طرح ها ثبت نام میکنند فقط با پیش پرداخت معین شده بصورت فوری صاحب خودرو میشوند. در این مقاله به بررسی پژو پارس TU5 میپردازیم اگر شما هم تمایل به خرید این خودرو دارید، پس فرصت مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

رونمایی از پژو پارس

طرح خرید اقساطی خودرو به وجود آمده تا علاقمندان به داشتن خودرو، هر چه سریع تر صاحب ماشین دلخواهشان شوند. این بار کیان خودرو با فروش اقساطی پژو پارس اتومات، فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری و نیز فروش اقساطی پژو پارس سال قصد خدمت رسانی به هم وطنان عزیز را دارد. پژو پارس یکی از محبوب ترین خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو است که از سال 1380 تا کنون بخش اعظمی از فروش خودروهای ایرانی را به خود اختصاص داده است. خودرویی شیک و با امکانات قابل تحسین که به عنوان نخستین خودروی جذاب ایرانی شناخته می شود.

 جالب است بدانید که در هنگام عرضه، سازندگان نام پژو پرشیا را برای این اتومبیل در نظر گرفته بودند که بعدها به نام پژو پارس تغییر کرد. با توجه به استقبال مردم از این خودرو در طول این سال ها شاهد مدل های مختلف آن از جمله پژو پارس ساده، پژو پارس ال ایکس، ELX، پژو پارس دنده اتوماتیک و پارس دوگانه سوز بوده ایم. لازم به ذکر است که پژو پارس مجهز به موتور TU5، در دو مدل سفارشی LX و ELX عرضه می شود.

پژو پارس tu5

طراحی ظاهری پژو پارس tu5

پژو پارس را می توان فیس لیفت خودروی پژو 405 دانست. این خودروی پر طرفدار با طول 4498 میلی متر، عرض 1704 میلی متر و ارتفاع 1410 میلی متر در وزن 1185 کیلوگرم ساخته شده است. همینطور فاصله بین دو محور چرخ های عقب و جلو، 2669 میلی متر می باشد. اگر زیاد سفر می کنید و بزرگ بودن صندوق ماشین برای شما اهیمت زیادی دارد، باید بدانید که صندوق عقب پژو پارس، 470 لیتر فضا را در اختیار شما قرار می دهد. طراحی زیبا و جذاب پژو پارس سال ها است که افراد زیادی را مجذوب خود کرده است.

مشخصات فنی

پژو پارس بسته به مدل های مختلف، از موتورهای متفاوتی نیز بهره مند می باشد. از جمله این موارد می توان به موتورهای TU5، TU5P، XU7 L3 8V و XU7 L4 16V اشاره کرد. اما همانطور که پیشتر هم گفتیم، ما در این مقاله از فروش اقساطی ایران خودرو، قصد داریم تنها به بررسی نکات کلیدی در زمینه فروش پژو پارس اقساطی tu5 بپردازیم. این مدل از خودروی پژو پارس مجهز به موتور 1587 سی سی TU5 می باشد که حداکثر قدرت موتور 105 در 5600 دور در دقیقه و همینطور حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را به ارمغان می آورد.

همچنین بهره مند از 16 سوپاپ است و سوخت سازگار با آن، بنزین می باشد. شما به عنوان سرنشین این اتومبیل می توانید شتاب صفر تا صد را در 13.2 ثانیه تجربه کرده و با سرعت حداکثر 190 کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید. این در حالی است که به ازای پیمودن هر 100 کیلومتر مسافت در داخل شهر به 10.1 لیتر بنزین و در خارج از شهر به 6 لیتر بنزین نیاز خواهید داشت. اما به طور کلی مصرف سوخت ترکیبی پژو پارس tu5، 7.24 لیتر ثبت شده است. شایان ذکر است که گنجایش مخزن سوخت این خودرو، 66 لیتر می باشد.

مدل خودروپژو پارس TU5
پیشرانه4 سیلندر
حجم موتور1587cc
قدرت105 اسب بخار
گشتاور142 نیوتن متر
گیربکس5سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی7.2 لیتر
شتاب صفر تا صد13 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

آپشن ها و امکانات پژو پارس tu5

سازندگان این خودرو نیز مانند بسیاری از اتومبیل های دیگر، با گذشت زمان به فکر افزودن امکانات بیشتر و بهبود آپشن های قبلی بوده اند. به طوری که در حال حاضر شاهد امکاناتی چون ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه های جانبی برقی، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، دما سنج روی داشبود و بسیاری از موارد دیگر در این اتومبیل هستیم.

سیستم‌‌ کمکی راننده فرمان هیدرولیک
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب – سنسور باران – سنسور فشار باد تایر 
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل
سیستم‌ روشناییاتولایت – چراغ مه‌شکن جلو-چراغ مه‌شکن عقب – چراغ دودی عقب – چراغ خطر سقفی
فرمانفرمان برقی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان حساس به سرعت
مالتی مدیامانیتور لمسی  – دوربین عقب
ایمنی کابین2 ایربگ
رفاهی کابینسیستم تهویه اتومات – صندلی‌ راننده تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو تنظیم برقی

کابین پژو پارس tu5

نقاط قوت پژو پارس  TU5

اگر قصد خرید پژو پارس اقساطی tu5 را دارید، به عنوان جنبه های مثبت این خودرو باید به شما بگوییم که دسترسی آسان به خدمات فنی و قطعات، فضای جادار کابین و صندوق عقب، مصرف پایین و به صرفه سوخت، فروش سریع و راحت ، شتاب خوب و همچنین موتور خوب از اصلی ترین ویژگی های مثبت خودرو پژو پارس tu5 هستند.

نقاط ضعف پژو پارس  TU5

اما این خودرو نیز مانند تمام اتومبیل های تولید شده در جهان معایب خاص خود را دارد. کیفیت پایین قطعات و رنگ بدنه، سر و صدای زیاد در داخل کابین به ویژه در سرعت بالا و نیز فاصله زیاد بین گلگیر و لاستیک ها از بزرگ ترین ایرادات این خودرو هستند که عده ای را از خرید پژو پارس قسطی tu5 منصرف کرده است.

شرایط فروش اقساطی پژو پارس tu5

خرید پژو پارس، هدف اصلی بسیاری از دوست داران شرکت ایران خودرو است. فروش پژو پارس قسطی tu5 کمک شایانی به این عزیزان در امر خرید کره است چرا که با پرداخت مبلغی بسیار کمتر از قیمت اصلی خودرو، می توان از رانندگی با ماشین ایرانی خود، نهایت لذت را تجربه کرد. این بار هم کیان خودرو با ارائه بهترین شرایط فروش اقساطی پژو پارس TU5 حامی شما خریداران محترم بوده است. تنها کافی است پس از مشاهده جدول فروش اقساطی پژو پارس tu5 ، مدارک خود را جمع آوری کرده و اقدام به خرید کنید. همچنین می توانید مهلت بازپرداخت اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه، تعیین نمایید.

در نهایت پژو پارس  tu5بخریم یا نه؟

انتخاب خودرو تماما وابسته به نظر شما است و ما تنها می توانیم به عنوان یک مشاور در کنار شما عمل کنیم. اما با توجه به موارد ذکر شده، امکانات و قابلیت ها و از همه مهم تر قیمت این خودرو، خرید پژو پارس tu5 می تواند یک گزینه عالی باشد چرا که هنوز هم در میان محصولات ایران خودرو، این مدل از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

پژو پارس tu5 سفید رنگ با رینگ آلومنیومی

سخن پایانی

خرید اقساطی پژو پارس tu5 یکی از بهترین و محبوب ترین طرح ها برای خرید خودرو است. اگر شما هم دوست دارید هر چه سریع تر صاحب این خودروی لوکس شده و در دراز مدت اقساط آن را بپردازید، کافی است به بخش خرید اقساطی خودروهای داخلی در وب سایت کیان خودرو مراجعه نمایید. در نهایت از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم.

سوالات متداول

آیا خرید خودروی ایرانی پژو پارس tu5 مقرون به صرفه است؟

با توجه به نکات گفته شده درباره پژو پارس تی یو فایو و نیز قابلیت ها و آپشن هایی که طراحان برای این خودرو در نظر گرفته اند، خرید اقساطی پژو پارس tu5 می تواند یک گزینه عالی برای دوستداران خودروهای ایرانی باشد چرا که قیمت ثبت شده برای این مدل در کنار امکانات آن، مقرون به صرفه تلقی می شود.

تفاوت پژو پارس tu5 با دیگر مدل های این خودرو در چیست؟

اصلی ترین تفاوت را می توان در موتور این مدل ها قائل شد. تفاوتی که سبب تغییر در حداکثر توان موتور، حداکثر گشتاور، بیشتر سرعت حرکت و مدت زمان شتاب صفر تا صد می شود. تغییر در وزن خودرو و مصرف سوخت آن، دیگر اختلاف حائز اهمیت است.

مزایای مدل اتوماتیک پژو پارس tu5 چیست؟

اصلی ترین ویژگی مثبت که در همه مدل های پژو پارس به چشم می خورد، راحتی و فضای زیاد داخل کابین این ماشین است. همچنین در دسترس بودن قطعات و تعمیر و نگهداری آسان، دیگر مزیت پژو پارس tu5 هستند.

شرایط خرید اقساطی پژو پارس tu5 به چه صورت است؟

شرایط تعیین شده برای خرید خودرو با توجه به فروشنده متفاوت می باشد. اگر شما از طریق شرکت با تجربه کیان خودرو اقدام به خرید پژو پارس tu5 می کنید، لازم است فردی را به عنوان ضامن معرفی نمایید. همچنین در آغاز خرید ملزم به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت هستید که این هزینه با توجه تعداد اقساط پرداختی متفاوت است. شایان ذکر است که شما می توانید بازه زمانی پرداخت اقساط را از 1 سال تا 5 سال خود تعیین نمایید.

بهترین مدل پژو پارس کدام است؟

در میان انواع مدل های پژو پارس، هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. پژو پارس سال با عملکری سریع به عنوان ارزان ترین مدل این خودرو شناخته می شود. مدل دوگانه سوز پژو پارس، اگرچه در هزینه بنزین صرفه جویی می کند اما در مقایسه با دیگر مدل ها از امکانات کمتری برخودار است. همچنین تعبیه کپسول گاز در صندوق عقب خودرو سبب شده تا این مدل از صندوق کوچک تری بهره مند باشد. اما پارس LX اگرچه شتاب کمتری نسبت به دیگر اعضای خانواده خود دارد اما مجهز به بیشترین امکانات می باشد. مدل ELX که به دلیل قدرت موتور خود معروف است، دیگر عضو از خانواده پژو پارس بوده که قیمت بالای آن، تعداد خریداران را کاهش داده است. بنابراین با توجه به نکات گفته شده، این شما هستید که باید تعیین کنید آیا قیمت برایتان در الویت است یا به دنبال آپشن های بیشتر هستید. همچنین عملکرد موتور دیگر عامل مهم در انتخاب خودرو است که می تواند نظر شما را تغییر دهد.

4.2/5 - (61 امتیاز)

10 پاسخ

  1. سلام خرید اقساطی پژو پارس tu5 شامل گارانتی های شرکت ایران خودرو هم میشه؟

  2. سلام با مبلغ پیش پرداخت 200 میلیون تومن چطور میشه پارس tu5 خریداری کرد .راهنمایی فرمائید سپاسگزار میشم.

  3. با سلام شرایط فروش اقساطی پژو پارس تیو ۵ رو میفرمایید

  4. میخواستم ببینم شرایط خریدش ب چ صورته؟
    مبلغ پیش پرداخت ، مبلغ اقساط ، تعداد اقساط ؟
    و اینک ضامن و چک هم لازم داره یا ن!؟
    ممنون میشم اگ جواب بدید

  5. پژوپارسtu5 پیش پرداخت ۱۳۰ وماهیانه ۵الی ۶ میلیون وداشتن چک صیادی شاغل در پتروشیمی بندرامام هستم

  6. سلام یک ساینا 96 دارم که می خواهم بفروشم و پژو پارس بگیرم ماهیانه 6 میلیون بدم میشه

  7. شاهین مدل ۱۴۰۰ دارم میخواستم بدونم میشه با دوتا پارس معمولی یا تیوفایو عوضش کنم مابقی رو اقساطی پرداخت کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *