لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی kmc t8

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی KMC T8

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

Kmc t8 مشکی رنگ

درباره طرح فروش اقساطی Kmc t8 چه می دانید؟

داشتن یک وسیله نقلیه خوب و سالم در زندگی امروزی به عنوان یکی از نیازهای اصلی شمرده می شود. بنابراین لازم است تا برای خرید ماشینی مناسب با شرایط خود هر چه سریع تر اقدام کنید. از طرفی بسته به شرایط کاری، عده ای نیاز به داشتن خودرویی با امکان حمل بار دارند. از این رو ما در این مقاله قصد داریم شما را با شرایط خرید اقساطی خودروی کی ام سی تی 8، یک ماشین آفرود باری آشنا نماییم.

یک پیکاپ زیبا، بزرگ و جذاب که می تواند نظر هر خریدارای را به خود جلب کند. همینطور به دلیل قیمت بالا در مقایسه با ماشین های باری معمولی، کیان خودرو اقدام به فروش اقساطی Kmc t8 کرمان موتور کرده است. بنابراین تنها کافیست برای خرید kmc t8 قسطی مصمم شده و کیان خودرو را انتخاب کنید. در ادامه به بیان مشخصات این محصول چینی خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

معرفی Kmc t8

پس از موفقیت شرکت کرمان موتور در زمینه تولید و فروش محصولات چینی چون فروش اقساطی Kmc k7  بار دیگر این شرکت تصمیم گرفت تا با مونتاژ خودرویی دیگر از برند چینی جک، به ایرانیان خدمت رسانی کند. Kmc t8 یا در واقع همان JAC T8 خودرویی در رده ماشین های آفرود، محصول سال 2019 است که کرمان موتور مجبور شد به دلیل تحریم های آن ایران، آن را با نام کی ام سی وارد بازار داخلی کند. این وانت بار بزرگ، با نمایی اسپرت و جذاب توانست در بین ایرانیان طرفداران زیادی پیدا کرده و به واسطه طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور، از فروش خوبی برخوردار شود.

نمای ظاهری

نمای ظاهری Kmc t8 می تواند نگاه هر بیننده ای را به خود خیره کند. این ماشین غول پیکر و بزرگ، شاید در ابتدا شما را به یاد پیکاپ های آمریکایی یا تویوتا هایلوکس بیندازد. ارتفاع بلند ماشین، جلو پنجره بزرگ کرومی که لوگوی KMC بر روی آن می درخشد و چراغ های خوش فرم، سخن از یک ظاهر خشن، اسپرت و جذاب دارند. از طرفی آینه های جانبی بزرگ، گلگیرهای برجسته، رکاب های جانبی به سبک ماشین های آفرود، رینگ های بزرگ 18 اینچی و … از دیگر عوامل زیبایی بخش این پیکاپ هستند.

اگر قصد خرید خودرو با بهترین قیمت و یک مدل آفرود را دارید، Kmc t8 با ابعاد 5325 میلی متر طول، 1880 میلی متر عرض و 1830 میلی متر ارتفاع پیشنهاد ما به شما است. همینطور شایان ذکر است که فاصله بین محور چرخ های این خودرو برابر با 3090 میلی متر در نظر گرفته شده و وزنی معادل 1965 کیلوگرم دارد. بر خلاف برخی از وانت بارهای موجود در بازار که تنها ظرفیت 2 سرنشین را دارند، شما با خرید Kmc t8 به صورت اقساطی می توانید فضایی نرم و راحت را برای 5 سرنشین فراهم کرده و تا 840 کیلوگرم بار را جابجا کنید.

خودروی Kmc t8 کرمان موتور با رنگ مشکی

مشخصات فنی

kmc t8 کرمان موتور مجهز به یک موتور 1997 سی سی است. این پیشرانه توربوشارژ با 4 سیلندر و 16 سوپاپ قادر به فراهم آوردن حداکثر توان 174 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر در 1800 دور در دقیقه می باشد. سیستم انتقال نیرو در آن، به صورت دو دیفرانسیل بوده و دارای گیربکس 6 سرعته دستی است. 

در صورتی که طرح فروش اقساطی کی ام سی T8 را برای خرید خودرو اقساطی با اقساط36 ماهه انتخاب نمایید، می توانید با نهایت سرعت 150 کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید. ظرفیت 76 لیتری باک بنزین و استاندارد آلایندگی یورو 5 از دیگر نکات حائز اهمیت در رابطه با مشخصات فنی kmc t8 هستند. بنابراین اگر خرید اقساطی خودروهای داخلی چیزی نیست که شما می خواهید، پس توصیه می کنیم فرصت خرید kmc t8 اقساطی را از دست ندهید.

مدل خودروKMC T8
پیشرانه4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور1997cc
قدرت174 اسب بخار
گشتاور290 نیوتن متر
جعبه دنده6 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی8 لیتر
شتاب صفر تا صد13 ثانیه
حداکثر سرعت150 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن ها

اگر بسته به کار خود، فضای بار ماشین برایتان اهمیت دارد، بهتر است به سراغ خرید kmc t8 اقساطی بروید. از این رو قصد داریم در این بخش به معرفی امکانات رفاهی و آپشن های کی ام سی تی 8 بپردازیم.

طراحی کابین خودروی Kmc t8

از جمله قابلیت های این خودرو می توان به کروز کنترل، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، نویگیشن، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، فرمان هیدرولیکی، کلیدهای کنترلی روی فرمان، آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای اشاره کرد که در کنار طرح kmc t8  اقساطی آن را در میان متقاضیان محبوب کرده اند.

علاوه بر این، ترمز ضد قفل و کمکی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم کشش و پایداری، سنسور عقب، سنسور فشار باد تایرها، 2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، تهویه دیجیتال، ایزوفیکس صندلی، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 6 حالته دستی و صندلی سرنشین جلو به صورت 4 حالته دستی از دیگر امکاناتی هستند که استفاده از آن ها را می توانید با خرید اقساطی Kmc t8 کرمان موتور تجربه کنید.

سیستم‌‌ کمکی راننده کروز کنترل – کنترل ایستایی در سربالایی – کنترل کشش – کنترل پایداری – ظرفیت بار تا 840 کیلوگرم
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب – سنسور فشار باد تایر
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز کمکی
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – اتولایت – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو
فرمانهیدرولیکی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان
مالتی مدیامانیتور لمسی – 6 اسپیکر – نویگیشن – دوربین عقب –  دوربین عقب 
ایمنی کابین ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو 
رفاهی کابینورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – سیستم تهویه دیجیتال – دریچه تهویه عقب – دماسنج داشبورد – صندلی‌ راننده 6 حالته دستی – صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – روکش صندلی چرم – ایزوفیکس صندلی – خروجی 12 ولت  
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه جانبی با تنظیم برقی – آینه جانبی با گرمکن

شرایط فروش اقساطی Kmc t8توسط کیان خودرو

حال که با ویژگی ها و مشخصات این خودروی دوست داشتنی آشنا شدیم، اکنون بحث به قیمت فروش اقساطی kmc t8 کرمان موتور می رسد. با توجه به هزینه های سرسام آور خودرو که این مدل هم از آن مستثنی نمی باشد، کیان خودرو با فراهم آوردن طرح فروش اقساطی Kmc T8 اقدام به خدمت رسانی به مشتریان خود کرده است.

شما متقاضیان عزیز می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و از میان طرح های فروش قسطی Kmc t8 به صورت 12 ماهه، 24 ماهه و یا 36 ماهه، بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. بنابراین دیگر نیاز نیست نگران تامین هزینه ماشین دلخواه خود باشید. البته توجه داشته باشید که برای ثبت نام در طرح فروش Kmc t8 به صورت قسطی، لازم است تا نیمی از هزینه ماشین را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز نمایید.

سوالات متداول

مزایای kmc t8 چیست؟

طراحی زیبا و جذاب، دو دیفرانسیل بودن، قابلیت حمل بار تا 840 کیلوگرم، فضای جادار کابین، قابلیت آفرود و آپشن های کاربردی از اصلی ترین مزایای این خودرو هستند.

معایب kmc t8 چیست؟

متاسفانه باید گفت که خشکی صندلی ها، حساسیت نسبتا بالای پیشرانه، نبود نسخه اتوماتیک، نداشتن تهویه دیجیتال و دوربین 360 درجه به عنوان بزرگ ترین مشکلات کی ام سی t8 شناخته می شوند.

رقبای KMC T8 چه خودروهایی هستند؟

از میان خودروهای موجود در بازار، آمیکو آسنا، کلوت مکث موتور و فوتون تونلند اصلی ترین رقیب kmc t8 هستند.

کی ام سی t8 ظرفیت چند سرنشین دارد؟

این خودرو به صورت 2 کابین طراحی شده است در نتیجه می تواند فضایی راحت را برای 5 نفر به ارمغان آورد.

آیا کی ام سی t8 ارزش خرید دارد؟

پاسخ این سوال کاملا بسته به نظر و توان مالی شما دارد. اما به طور کلی اگر به دنبال یک خودروی اسپرت باری و با قابلیت آفرود هستید، احتمالا kmc t8 بتواند نظر مثبت شما را به دست آورد. به خصوص اینکه شما می توانید توسط هلدینگ کیان خودرو، این ماشین را به صورت اقساطی خریداری نمایید.

3.9/5 - (54 امتیاز)

9 پاسخ

  1. سلام من یک دستگاه خودرو دو کابین فوق بصورت نقد وقسطی می خواهم

  2. دوست‌دارم شرایطی ایجاد بش که منم یکی از این خودروی زیبا داشته باشم‌

    1. با عرض سلام ماشین بسیار خوبی شرایطی ایجاد بشه کارمندها بخرن به صورت اقساطی خیلی خوب میشه

  3. سلام خسته نباشید بنده شغلم کشاورز و گاوداری شیری با پروانه گاوداری ۱۵راسی دارم ویک خودرو سواری شو لازم در قبالش سند ششدانگ خونه که بین چهار ونیم تا پنج تومن ارزیابی شده در رهن شرکت بذارم وچک صیادی هم دارم میتونم مبلغ کمتری در حد ۳۰۰ تا ۳۵۰ تومن بدم مابقیشو بصورت اقساط ۳۶ ماهه پرداختکنم اگه امکان داره ممنون میشم که راهنمایی کنید

  4. سلام خسته نباشید فروش اقساطی خودرو داخلی ایران خودرو پژو پارس تیوفایو با اقساط ۳۶ ماهه چقدر نقد و مابقی آن با چند فقره چک وچند تمام میشه اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم شماره تلفنم ۰۹۱۵۱۸۹۲۳۴۰ وکد ملی ۰۸۲۸۶۸۵۹۰۸جهت استعلام شغلم کشاورز و گاوداری با پروانه ۱۵ راس گاو شیری دارم

  5. سلام خسته نباشید فروش اقساطی خودرو داخلی ایران خودرو پژو پارس تیوفایو مدل ۱۴۰۲ با اقساط ۳۶ ماهه چقدر نقد ومابقی آن چند فقره چک صیادی وقیمت تمام شده آن چند در میاد لطفاً اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم در ضمن شماره تلفنم ۰۹۱۵۱۸۹۲۳۴۰ وکد ملی ۰۸۲۸۶۸۵۹۰۸ ایثارگر میباشم شغلم کشاورز و گاوداری ۱۵ راسی شیری با پروانه دارم

  6. قست خرید دارم با شرایط اقساط حدود۷۰۰ نقد پرداخت میکنم

  7. سلام دورود وخسته نباشید قبلا ثبت نام کردم خودرو مو کی تحویل میدید..ازتماس قبل شما و همکاری محترمتان بی نهایت سپاس گذارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *