لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی Kmc k7

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

k7

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

Kmc k7 کرمان موتور با رنگ سفید

طرح فروش اقساطی Kmc k7 را بیشتر بشناسید

اهمیت خرید خودرو در دنیای امروزی بر هیچکس پوشیده نیست اما انتخاب مدل ماشین، اولین چالش خریداران می باشد. از طرفی مدل های خارجی در کشور ما طرفداران بسیاری دارند که به دلیل تحریم های ایران، محدودیت بسیاری در واردات آن ها به وجود آمده است. از این رو برخی از شرکت های خودروسازی داخلی، اقدام به مونتاژ تعدادی از محصولات چینی کرده اند. یکی از این مدل ها kmc K7 کرمان موتور می باشد. که ما در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

بنابراین اگر شما هم از دوستداران این برند هستید و می خواهید با پرداخت هزینه ای مناسب، سواری با یک ماشین خوب را تجربه کنید، با ما همراه باشید تا ضمن بیان شرایط فروش اقساطی جک k7 شما را با مشخصات این خودرو آشنا نماییم. در نهایت پیشنهاد می کنیم فرصت ثبت نام در طرح فروش اقساطی کرمان خودرو K7 تحویل فوری را از دست ندهید.

معرفی Kmc k7

شاید با شنیدین نام kmc به فکر یک برند جدید بیفتید اما باید بگوییم که کرمان موتور برند تجاری خود را با نام کی ام سی (KMC) را راه اندازی نمود تا از این طریق بتواند به تولید محصولات جدید شرکت JAC اقدام کند. و این برند همان جک است که توسط کرمان موتور به اسم کی ام سی شهرت یافته است. برخی از محصولات این کمپانی چون جک j4 همچنان با این نام شناخته می شوند و بعضی دیگر، لقب Kmc گرفته اند.

جک ریفاین S7 سال ها در کشور چین تولید شد و توانست طرفداران خاص خود را به دست آورد اما با توقف خط تولید این خودرو، کمپانی سازنده تصمیم گرفت تا با ارائه یک نسخه فیس لیفت شده از این مدل، همچنان رضایت مشتریان خود را به دست آورد. از این رو در سال 2020 بود که خودروی جک X7 تحت عنوان نسخه فیس لیفت شده جک ریفاین S7 روانه بازار چین شد. 

در نتیجه این اتفاق و سال ها همکاری برند جک با شرکت کرمان موتور، این خودروساز داخلی، جک ایکس 7 را با نام Kmc k7 در سال 1400 وارد ایران کرد. بنابراین توانست علاوه بر جلب توجه دوستداران طرح فروش اقساطی خودرو های داخلی صفر کیلومتر، بر محبوبیت خود افزوده و طرفداران بیشتری به دست آورد.

فروش Kmc k7 مشکی رنگ به صورت اقساطی

نمای ظاهری

کی ام سی K7 نمایی اسپرت، خشن و جوان پسند دارد. در نگاه اول و با دیدن این خودرو، احتمالا جلو پنجره ماشین شما را به یاد دندان های حیوانات وحشی بیندازد. جلو پنجره بزرگ و خاص، چراغ های اصلی باریک و کشیده و چراغ های دی لایت باریک از جمله عوامل زیبایی قسمت جلویی ماشین هستند.

در بخش جانبی خودرو، نکته خاصی توجه مخاطب را به خود جلب نمی کند چرا که طراحان از همان معیارهای ساده و همیشگی استفاده کرده اند. اما بخش عقب خودرو با چراغ های پیوسته که در میان آن، نماد Kmc به چشم می خورد، اصلی ترین نکته قابل ذکر است. علاوه بر این، اگزوز چهارتایی و دیفیوزر عقب از دیگر عوامل قابل مشاهده در قسمت عقب هستند.

در آخر باید ذکر کرد که ابعاد این خودرو به صورت 4776 میلی متر طول، 1900 میلی متر عرض و 1760 میلی متر ارتفاع می باشد. همینطور فاصله بین محور چرخ ها برابر 2750 میلی متر بوده و تجهیزات به کار گرفته شده در کنار اندازه های ماشین سبب شده اند تا وزن خودرو، 1735 کیلوگرم به ثبت برسد. بنابراین اگر خواهان خرید خودرو صفر هستید و یک مدل خارجی خوش فرم را ترجیح می دهید، پیشنهاد می کنیم فرصت خرید قسطی kmc k7را از دست ندهید.

مشخصات فنی

اکنون پس از بررسی نمای ظاهری ماشین، نوبت به بیان ویژگی های فنی می رسد. مهم نیست که خواهان طرح فروش اقساطی کرمان موتور هستید و می خواهید به سراغ خرید از دیگر کمپانی ها بروید؛ مشخصات فنی، مهم ترین اصل هنگام خرید هستند. کی ام سی K7 به یک پیشرانه توربوشارژ 1499 سی سی تجهیز شده که دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ می باشد. این موتور، توان تامین حداکثر قدرت 171 اسب بخار در 4850 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 251 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه را دارا است.

در صورتی که برای خرید خودرو اقساطی، طرح فروش اقساطی کرمان موتور K7 را انتخاب کنید، می توانید با نهایت سرعت 160 کیلومتر بر ساعت پیش بروید و شتاب صفر تا صد را در مدت زمان 11.93 ثانیه تجربه نمایید و از گیربکس 6 سرعته دو کلاچه لذت ببرید.

کی ام سی k7 را در مقایسه با خودروهای جدید، می توان ماشینی نسبتا پر مصرف دانست چرا که برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 10.1 لیتر بنزین نیاز دارد. همینطور برای پیمودن همین مسافت در خارج از شهر، مصرف 7 لیتر بنزین عنوان شده است. در آخر هم باید گفت که مصرف سوخت ترکیبی kmc k7 برابر 8.6 لیتر می باشد. 

ظرفیت 64 لیتری باک بنزین و استاندارد آلایندگی یورو 5 از دیگر نکات حائز اهمیت هستند. بنابراین در نهایت اگر می خواهید مالکیت یک خودروی خوب و قابل قبول چینی را تجربه کنید، خرید اقساطی kmc k7 می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اما خودروی جک S5 نیوفیس نیز میتواند گزینه ی خوبی باشد.

مدل خودروKMC K7
پیشرانه4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور1499cc
قدرت171 اسب بخار
گشتاور251 نیوتن متر
جعبه دنده6 سرعته دوکلاچه
مصرف سوخت ترکیبی8.6 لیتر
شتاب صفر تا صد11.93 ثانیه
حداکثر سرعت160 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های kmc k7

در کنار طرح فروش اقساطی جک kmc k7 که می تواند بهترین شرایط را برای خریدار فراهم آورد، امکانات رفاهی و آپشن های خودرو از دیگر مسائل اساسی هستند. خوشبختانه در این زمینه هم Kmc k7 همچون دیگر محصولات این برند نظیر جک s3 حرفی برای گفتن دارد.

 امکانات و آپشن های کابین خودروی Kmc k7

اگر شما متقاضی ثبت نام در طرح فروش اقساطی کی ام سی k7 هستید، باید بدانید که با خرید این خودرو می توانید از آپشن هایی چون کروز کنترل، نمایشگر لمسی 12.3 اینچی، دوربین عقب، جانبی و 360 درجه، نویگیشن، صفحه کیلومتر دیجیتال، سقف پانوراما، سانروف، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، چراغ های مه شکن عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ بدرقه، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ ها به صورت برقی، آینه عقب الکتروکرومیک و آینه های جانبی تاشو برقی همراه با گرمکن بهره مند شوید.

علاوه بر این ها، سیستم ترمز ضد قفل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل کشش و پایداری، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل ایستایی در سربالایی، سنسور جلو و عقب، سنسور فشار باد تایرها، 4 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، تهویه اتوماتیک دوگانه، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 6 حالته برقی و صندلی سرنشین جلو به صورت 4 حالته برقی، قابلیت تاشو بودن صندلی های عقب، گرمکن و سردکن صندلی جلو، ماساژور صندلی راننده، ایزوفیکس صندلی، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای از دیگر قابلیت های این خودرو می باشند.

بنابراین آیا با این وجود، باز هم برای ثبت نام در طرح فروش قسطی Kmc k7 مردد هستید؟

سیستم‌‌ کمکی راننده کروز کنترل – کنترل ایستایی در سربالایی – کنترل سرعت در سرازیری – کنترل کشش – کنترل پایداری
سیستم هشدار دهنده‌سنسور جلو – سنسور عقب – سنسور فشار باد تایر
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز کمکی – ترمز پارک برقی – اتوهلد
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – اتولایت – چراغ مه‌شکن عقب چراغ بدرقه – تنظیم برقی ارتفاع نور
فرمانفرمان برقی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان حساس به سرعت 
مالتی مدیامانیتور 12.3 اینچی لمسی – 10 اسپیکر – سیستم پخش اینفینیتی – نویگیشن – دوربین عقب –  دوربین عقب – دوربین جانبی – دوربین 360 – صفحه کیلومتر دیجیتالی 12.3 اینچی با تنظیم نور سه‌گانه
ایمنی کابین4 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو – ایربگ جانبی جلو
رفاهی کابینورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – سیستم تهویه اتومات دوگانه – دریچه تهویه عقب – دماسنج داشبورد – صندلی‌ راننده 6 حالته برقی با مموری – صندلی سرنشین جلو 4 حالته برقی – تاشو دوتکه – کنسول تاشو – تنظیم زاویه پشتی صندلی – گرمکن صندلی جلو و عقب – ماساژور صندلی راننده – روکش صندلی چرم – ایزوفیکس صندلی – خروجی 12 ولت – صندوق برقی با جک – صندوق پران هوشمند 
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه عقب الکتروکرومیک – آینه جانبی تاشو برقی – آینه جانبی با تنظیم برقی – آینه جانبی با گرمکن – سقف پانوراما – سانروف – شیشه دودی عقب – سانروف و شیشه بالابر آنتی‌ترپ

شرایط فروش اقساطی kmc k7 توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله سعی کردیم شما را با خودروی کی ام سی K7 کرمان موتور آشنا کنیم. بنابراین دانستیم که این ماشین چه مشخصاتی داشته و به چه آپشن هایی مجهز است. اما همانند تمامی محصولات موجود در بازار، قیمت kmc k7 از اصلی ترین مشکلات خریداران می باشد. از این رو لیزینگ کیان خودرو با فراهم آوردن بهترین شرایط فروش اقساطی k7 کرمان موتور، راه را برای مشتریان خود هموار ساخته است.

بنابراین شما عزیزان می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و علاوه بر اطلاع از قیمت فروش اقساطی Kmc k7، شرایط فروش را مورد بررسی قرار دهید. همینطور شایان ذکر است که در صورت انتخاب کیان خودرو برای خرید، شما می توانید فروش اقساطی Kmc k7 با اقساط بلند مدت 36 ماهه و یا کوتاه مدت 12 ماهه را تجربه کنید.

سوالات متداول

مزایای Kmc k7 چیست؟

پیشرانه خوب، امکانات رفاهی فراوان و به روز، فضای بزرگ و جادار و طراحی مدرن و اسپرت از جمله مزایای این خودرو هستند.

معایب Kmc k7 چیست؟

این خودرو هم خالی از اشکال نیست و تک دیفرانسیل بودن و حساسیت بالای موتور توربوشارژ و شرایط سخت نگهداری از آن، به عنوان بزرگ ترین معایب kmc k7 شناخته می شوند.

آیا Kmc k7 ایمن است؟

امکاناتی چون 4 ایربگ، ترمز ABS و EBD، اتوهلد، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری و مواردی از این قبیل، سبب شده اند تا نام Kmc k7 در لیست خودروهای ایمنی چینی قرار گیرد.

رقبای Kmc k7 چه خودروهایی هستند؟

از اصلی ترین رقیبان این خودرو در بازار داخلی می توان به چری تیگو 7، دیگنیتی و فیدلیتی اشاره کرد.

Kmc k7 ظرفیت چند سرنشین دارد؟

برخلاف فیدلیتی که می تواند راحتی را برای حداکثر 7 سرنشین فراهم آورد، Kmc k7، این محصول کرمان موتور تنها ظرفیت 5 سرنشین دارد.

 

3.2/5 - (13 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *