لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی جک s5 اتوماتیک

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

جک s5 با رنگ سفید

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

خودرو جک S5 اتوماتیک قرمز رنگ

صفر تا صد طرح فروش اقساطی جک s5 اتوماتیک

جک s5 تا کنون در دو مدل معمولی و اتوماتیک به بازار عرضه شده است که نسخه جدیدتر با بهره مندی از گیربکس اتومات و تغییرات ظاهری جذاب تر توانسته طرح فروش خودرو جک s5 نیوفیس را با استقبال گسترده ای روبرو کند.

از این رو ما در این مقاله قصد داریم به بررسی شرایط فروش اقساطی جک s5 اتوماتیک بپردازیم. از آنجا که قیمت این خودرو اصلی ترین مشکل برای خریداران است، شرکت کیان خودرو اقدام به فروش اقساطی ماشین جک اس 5 شاسی بلند کرده است.

بنابراین شما می توانید با مطالعه این محتوا پاسخ سوالاتی چون شرایط طرح فروش اقساطی جک s5 با اقساط بلند مدت، قیمت فروش اقساطی جک اس 5، مهلت بازپرداخت اقساط فروش اقساطی جک s5 تحویل فوری و… را بیابید. پس با ما همراه باشید.

معرفی جک s5

جک اس 5 یک خودروی لوکس و زیبای چینی است که نخستین بار در سال 2012 در نمایشگاه پکن رونمایی شد. به واسطه همکاری این برند خارجی و شرکت کرمان موتور از سال 1393 شاهد مونتاژ جک S5 در کشورمان بوده ایم که البته توانست طرفداران بسیاری پیدا کرده و از فروش خوبی برخوردار شود.

اما سازندگان تنها به این نسخه رضایت ندادند و در سال های اخیر با تجهیز جک s5 معمولی به گیربکس 6 دنده اتوماتیک بر طرفداران این خودرو و طرح فروش جک اس 5 قسطی افزودند. علاوه بر گیربکس جدید، این خودرو از نظر ظاهری نیز دچار تغییراتی شده است. پس اگر شما هم تمایلی به خرید اقساطی خودرو داخلی تحویل فوری دارید و به دنبال سواری با این شاسی بلند مونتاژی چینی هستید، تا انتهای این مقاله یعنی معرفی طرح فروش اقساطی جک s5 با ما همراه باشید.

فروش اقساطی ماشین جک اس 5 شاسی بلند

نمای ظاهری

یکی از دلایلی که طرح فروش اقساطی جک s5 جدید را با استقبال گسترده روبرو کرده است، نمای ظاهری جذاب و اسپرت این خودرو می باشد. در نسخه فیس لیفت شده این ماشین شاهد تغییر جلو پنجره، سپر، گلگیر، چراغ های مه شکن و … هستیم. البته لازم به ذکر است که در بخش عقبی و جانبی جک S5 نیوفیس تغییرات اساسی لحاظ نشده است و تنها تغییرات به رینگ ها و آینه های جانبی جدید باز می گردد.

چراغ های اصلی کشیده، جلو پنجره باریک که لوگوی کمپانی جک بر روی آن می درخشد، مه شکن های جدید، خطوط برجسته روی کاپوت و بدنه، رینگ های بزرگ تر در مقایسه با مدل قبلی و چراغ های عقب دو تکه از جمله عوامل زیبایی دهنده به جک اس 5 اتومات هستند.

این شاسی بلند جمع و جور دارای ابعاد 4430 میلی متر طول، 1840 میلی متر عرض و 1660 میلی متر ارتفاع می باشد. همینطور فاصله بین محور چرخ ها در این مدل برابر 2645 میلی متر در نظر گرفته شده است و وزنی معادل 1545 کیلوگرم دارد.

نمای جانبی جک اس 5 اتوماتیک سفید

مشخصات فنی

جک s5 نیوفیس در زیر کاپوت خود یک پیشرانه 2 لیتری توربو شارژ به همراه 4 سیلندر و 16 سوپاپ دارد. این موتور می تواند به حداکثر توان 174 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 265 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه برسد.  اگر برای خرید اقساطی کرمان موتور، خرید جک اس ۵ قسطی را انتخاب می کنید، باید بدانید که می توانید با این خودرو به نهایت سرعت 180 کیلومتر بر ساعت رسیده و شتاب صفر تا صد را در مدت زمان 11.7 ثانیه تجربه کنید.

مصرف سوخت ترکیبی 7.7 لیتر به ازای طی کردن مسافت 100 کیلومتر، گنجایش 55 لیتری باک بنزین و استاندارد آلایندگی یورو 5 از دیگر نکات حائز اهمیت درباره جک s5 جدید هستند. همچنین گیربکس 6 سرعته دو کلاچه اصلی ترین تفاوت این خودرو با مدل قبلی می باشد. بنابراین اگر به دنبال سواری با یک خودروی اتومات و تجربه یک رانندگی راحت و دلپذیر هستید، خرید اقساطی جک s5 طرح فروش خودرو با شرایط عالی پیشنهاد ما به شماست.

امکانات و آپشن ها

اگر از طرح فروش خودرو اقساطی تحویل فوری، خرید اقساطی خودرو جک s5 را انتخاب کنید، می توانید از امکاناتی چون سانروف، نمایشگر، نویگیشن، دوربین عقب، 6 اسپیکر، چراغ های مه شکن جلو و عقب، اتولایت، چراغ بدرقه، تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ ها، فرمان برقی حساس به سرعت، دکمه های کنترلی روی فرمان، آینه های جانبی تاشو برقی همراه با گرمکن و شیشه دودی عقب بهره مند شوید.

علاوه بر این ها، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، سیستم کنترل پایداری، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، سنسور جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایرها، 4 ایربگ برای راننده، سرنشین جلو و جانبی، تهویه اتوماتیک، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 6 حالته برقی و صندلی سرنشین جلو به صورت 4 حالته دستی، گرمکن صندلی جلو، ایزوفیکس صندلی، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای از دیگر قابلیت هایی هستند که برای استفاده از آن ها می توانید در طرح فروش اقساطی خودرو جک s5 شرکت کنید.

امکانات و آپشن های خودروی جک s5

شرایط فروش اقساطی جک s5توسط کیان خودرو

مانند بسیاری از خودروهای خارجی موجود در بازار، جک s5 هم در رده خودروهای نسبتا گران قیمت قرار دارد که همین مسئله عده زیادی را از سواری و خرید خودرو جک s5 محروم داشته است. اما شرکت کیان خودرو با فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت به مشتریان خود خدمت رسانی کرده است. از این رو لازم است تا شما تصمیم خود را برای شرکت در طرح فروش اقساطی جک s5 کرمان موتور قطعی کنید و با مراجعه به وب سایت این شرکت یکی از طرح های فروش اقساطی جک s5 با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب نمایید.

همچنین معرفی ضامن و پرداخت نیمی از هزینه ماشین به عنوان پیش پرداخت از شرایط فروش جک اس 5 اتوماتیک است. در نهایت خوشحال می شویم بتوانیم با فروش اقساطی جک اس5 2لیتر شما را یاری نماییم.

سوالات متداول

مزایای جک S5 چیست؟

طراحی زیبا، عملکرد خوب فنی، امکانات رفاهی فراوان در مدل اتوماتیک و بازار خرید و فروش پر رونق دست دوم از اصلی ترین مزایای جک s5 هستند.

معایب جک S5 چیست؟

هزینه نگهداری بالا و حساسیت زیاد موتور توربوشارژ به کیفیت بنزین، تنها مشکلات خریداران جک اس 5 اتومات هستند.

رقبای جک اس 5 چه خودروهایی هستند؟

چری تیگو 5، چانگان CS 35، سانگ یانگ تیوولی، لیفان X60 و ام وی ام X33 اسپرت از اصلی ترین رقبایی هستند که جک اس 5 بر سر راه خود دارد.

آیا جک اس 5 اتوماتیک ایمن است؟

تجهیز این خودرو به قابلیت هایی چون سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، سیستم کنترل پایداری، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، 4 ایربگ، سنسور جلو و عقب و سنسور فشار باد تایرها حاکی از ایمنی بالای این ماشین دارند.

جک اس 5 معمولی بخریم یا اتوماتیک؟

پاسخ این سوال ساده نیست. جک S5 اتوماتیک با بهره مندی از گیربکس 6 سرعته اتومات می تواند رانندگی در مناطق شلوغ و پرترافیک را برای شما ساده تر کند. همینطور امکانات رفاهی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و با ظاهری زیباتر و چشم نوازتر می تواند نگاه شما را به خود خیره کند در صورتی که در مدل قدیمی تر این خودرو شاهد چنین مواردی نیستیم. البته قیمت پایین تر جک S5 معمولی، عاملی مهم برای انتخاب این خودرو در مقایسه با مدل نیوفیس می باشد.

4/5 - (27 امتیاز)

4 پاسخ

  1. سلام
    ما برای خرید اقساdو تحویل فوری کجا باید برویم? چون در شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی هیچ نمایندگی ندارد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *