لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی جک s5 جدید

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

جک اس 5 جدید با رنگ سفید

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

جک s5 جدید قرمز رنگ

درباره طرح فروش اقساطی جک s5 جدید چه می دانید؟

ضرورت داشتن وسیله نقلیه در جهان امروزی بر هیچکس پوشیده نیست. از طرفی خرید خودروی خارجی، رویای بسیاری از هموطنان ماست که متاسفانه افزایش روز افزون قیمت خودرو، این امر را برای عده زیادی دشوار ساخته است. یکی از ماشین هایی که امروزه در این لیست قرار دارد، جک s5 new face می باشد. از این رو لیزینگ کیان خودرو با بیش از 12 سال سابقه درخشان در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی، این بار اقدام به فروش اقساطی جک s5 جدید صفر کرده است. بنابراین تنها کافیست شما تصمیم نهایی خود را برای خرید قسطی جک اس 5 جدید بگیرید، تا مجموعه ما با ارائه بهترین شرایط شما را به ماشین دلخواهتان برساند.

البته به یاد داشته باشید که اطلاع کامل از مشخصات خودرو، از ضروریات مهم قبل از خرید است. از این رو پیشنهاد می کنیم تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید، چرا که ضمن معرفی طرح فروش اقساطی جک s5 جدید کرمان موتور، به سوالاتی چون طرح فروش جک اس 5 جدید با اقساط بلند مدت بهتر است یا کوتاه مدت؟ فروش اقساطی جک S5 نیوفیس با وام خودرو چه شرایطی دارد؟ و دیگر سوالات ایجاد شده در ذهن شما پاسخ خواهیم داد.

معرفی جک s5

سال ها است شرکت کرمان موتور با تولید و عرضه خودروهای خانواده جک، محبوبیت خود را در دل مردم ایران تثبت کرده و بار دیگر با ارائه و فروش جک s5 بر تعداد این طرفداران خود افزوده است. این بار نوبت به فروش اقساطی جک s5 فیس لیفت رسیده است؛ خودرویی لوکس، زیبا و جذاب که نخستین بار در سال 1393 روی خط تولید کرمان موتور قرار گرفت. 

پس از مدتی و در سال 2015 کمپانی چینی تولید کننده جک اس 5 از نسخه فیس لیفت شده این مدل رونمایی نمود و آن را با نام  جک S5 II به متقاضیان چینی معرفی کرد. این در حالی بود که کرمان موتور هیچ اقدامی برای عرضه این خودرو نکرد و همچنان به تولید همان نسخه پیشین s5 ادامه داد.

اما در اواخر سال 99 بود که کرمان موتور با اعلام خبر تولید این مدل، باز هم در میان خودروسازان داخلی درخشید و توانست بر تعداد طرفداران خود برای خرید خودرو با قیمت مناسب بیفزاید. در پی این خبر و با تلاش مهندسان، از سال 1400 شاهد حضور  jac s5 new face در بازار داخلی هستیم.

جک s5 جدید با رنگ سفید

نمای ظاهری

طراحان شرکت جک، در نسخه فیس لیفت شده خودروی اس 5 تغییرات زیادی اعمال نکرده اند و همین تغییرات اندک، تنها در بخش جلویی ماشین به چشم می خورند. جلو پنجره یک تکه مشکی رنگ، طراحی مجدد چراغ های مه شکن و تغییر شکل آن ها و تغییر مکان چراغ های دی لایت، از اصلی ترین تفاوت های جک s5 نیو با مدل قبلی هستند. اما همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، با مشاهده نمای عقبی و جانبی دو نسخه خودرو، هیچ تغییر و یا چیز جدیدی نمی تواند توجه ما را به خود جلب کند چرا که طراحان بجز قسمت جلویی، در سایر بخش های ماشین تغییری اعمال نکرده اند.

همینطور ثابت ماندن اندازه های خودرو از دیگر نکات حائز اهمیت است. از این رو می توان گفت جک s5 جدید با 4475 میلی متر طول، 1840 میلی متر عرض و 1680 میلی متر ارتفاع ساخته شده و فاصله بین محور چرخ های آن برابر 2645 میلی متر می باشد. موارد گفته شده در کنار تجهیزات به کار گرفته شده در این ماشین، سبب شده اند تا جک اس 5 وزنی معادل 1505 کیلوگرم داشته باشد. بنابراین اگر برای خرید خودرو اقساطی با تحویل فوری به دنبال یک کراس اوور اسپرت و جمع و جور شهری هستید، شاید طرح فروش اقساطی jac S5 جدید همان چیزی باشد که شما می خواهید.

مشخصات فنی

اما از بحث ظاهر ماشین که خارج شویم، به بررسی ویژگی های فنی می رسیم. مهم نیست که متقاضی خرید اقساطی خودرو داخلی با تحویل فوری باشید و یا سواری با یک ماشین لوکس خارجی را بپسندید، مشخصات فنی از مهم ترین نکات پیش از خرید این وسیله نقلیه کاربردی هستند. یکی از اصلی ترین تفاوت های نسخه نیوفیس با مدل قبلی، به پیشرانه خودرو مربوط می شود. برخلاف جک اس 5 معمولی که مجهز به موتور 2 لیتری بود، مدل جدید با استفاده از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ ساخته شده است اما این کاهش حجم 0.5 لیتری نه تنها باعث ضعف عملکرد jac s5 new face نشده، بلکه نتیجه مطلوبی بر راندمان آن داشته است.

تاثیر این پیشرانه جدید را می توان در حداکثر توان موتور 171 اسب بخار در 4850 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 251 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه دید. علاوه بر این، 4 سیلندر و 16 سوپاپ، دیفرانسیل جلو، نهایت سرعت 180 کیلومتر بر ساعت و گیربکس 6 سرعته اتومات دو کلاچه از دیگر نکات حائز اهمیت درباره این خودرو می باشند.

اگر برای خرید اقساطی کرمان موتور، طرح فروش اقساطی جک s5 new را انتخاب می کنید، لازم است بدانید برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر با این ماشین به 12 لیتر بنزین نیاز دارید. از طرفی برای پیمودن همین مسافت در جاده، خودروی شما 7.1 لیتر سوخت مصرف می کند. در نهایت باید بیان کرد که مصرف سوخت ترکیبی این ماشین برابر 8.6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر می باشد.

همینطور اشاره به ظرفیت 55 لیتری باک بنزین، استاندارد آلایندگی یورو 5 و وجود سیستم EOBD خالی از لطف نیست. در آخر و با توجه به تمام آنچه که تاکنون گفتیم، پیشنهاد می کنیم اگر شما هم خواهان خرید یک کراس اوور مناسب هستید، فرصت خرید اقساطی ماشین جک s5 جدید را از دست ندهید.

مدل خودروجک S5 جدید
پیشرانه4 سیلندر 16 سوپاپه توربو شارژ
حجم موتور1499cc
قدرت171 اسب بخار
گشتاور251 نیوتن متر
گیربکس6 سرعته دو کلاچه
مصرف سوخت ترکیبی8.6 لیتر
شتاب صفر تا صد11 ثانیه
حداکثر سرعت180 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن ها

تا به اینجا با مشخصات ظاهری و ویژگی های فنی جک اس 5 نیوفیس آشنا شدیم. اما اکنون لازم است تا مروری بر امکانات رفاهی و آپشن های این خودرو داشته باشیم. چرا که دیگر عامل مهم برای متقاعد کردن خریداران برای ثبت نام در طرح فروش قسطی جک s5 امکانات این خودرو می باشد.

 طراحی کابین خودروی جک s5 جدید

از جمله آپشن های این ماشین می توان به کروز کنترل، سانروف، نمایشگر مرکزی، دوربین عقب، نویگیشن، کامپیوتر سفری، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، روکش چرمی فرمان، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ بدرقه، قابلیت تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ ها، تهویه اتوماتیک، آینه های جانبی برقی به صورت تاشو و گرمکن آینه ها اشاره کرد.

علاوه بر این ها، شما با خرید جک s5 می توانید استفاده از قابلیت هایی چون ترمز ضد قفل و کمکی، ترمز پارک برقی، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، سیستم کنترل پایداری، 4 ایربگ، سنسور جلو و عقب، سنسور فشار باد تایرها، سنسور باران، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 6 حالته برقی و صندلی سرنشین جلو به صورت 4 حالته دستی، ایزوفیکس صندلی، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای را تجربه کنید. بنابراین تنها کافیست در طرح فروش اقساطی جک s5 نیوفیس ثبت نام کرده و با خرید این خودرو، از تمامی قابلیت های فوق بهره مند شوید.

سیستم‌‌ کمکی راننده کروز کنترل – کنترل پایداری – کنترل ایستایی در سربالایی – کنترل سرعت در سرازیری
سیستم هشدار دهنده‌سنسور جلو – سنسور عقب – سنسور باران – سنسور فشار باد تایر
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز کمکی – ترمز پارک برقی
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – اتولایت – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ بدرقه – چراغ بدرقه – تنظیم برقی ارتفاع نور
فرمانفرمان برقی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان حساس به سرعت 
مالتی مدیامانیتور لمسی – 6 اسپیکر – نویگیشن –  دوربین عقب
ایمنی کابین4 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو ایربگ جانبی جلو – پشت‌سری فعال
رفاهی کابینورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – سیستم تهویه اتومات دوگانه – صندلی‌ راننده 6 حالته برقی با مموری – صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – گرمکن صندلی جلو – روکش صندلی چرم دو رنگ – ایزوفیکس صندلی – خروجی 12 ولت
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه جانبی با تنظیم برقی – آینه جانبی با تنظیم برقی – آینه جانبی با گرمکن – سانروف – شیشه دودی عقب

شرایط فروش اقساطی جک s5 جدید

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله سعی کردیم تا مروری بر ویژگی های ظاهری، مشخصات فنی و آپشن های جک s5 جدید داشته باشیم. اما اکنون بحث به قیمت این ماشین چینی و طرح فروش اقساطی جک s5 جدید با تحویل فوری می رسد. اگر شما هم کمی در بازار خرید و فروش خودرو جستجو کرده باشید، احتمالا با قیمت های سرسام آور این محصول روبرو شده اید. به خصوص ماشین های خارجی و لوکس که هزینه گزاف آن ها عده بسیاری را از خرید باز داشته است. در حال حاضر خرید جک s5 اتوماتیک و یا نسخه نیوفیس این ماشین نیز مستثنی از این مشکل نمی باشد.

از این رو مجموعه کیان خودرو با راه اندازی طرح فروش قسطی جک s5 فیس لیفت راه را برای متقاضیان هموار ساخته است. بنابراین شما عزیزان می توانید به وب سایت این هلدینگ مراجعه کرده و با مطالعه شرایط فروش اقساطی جک اس 5 جدید، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. چرا که فروش اقساطی جک S5 نیوفیس با تسهیلات طولانی مدت، فروش اقساطی جک s5 فیس لیفت با تحویل فوری و خرید قسطی تنها با پرداخت نیمی از هزینه ماشین به عنوان پیش پرداخت از جمله شرایط لیزینگ کیان خودرو هستند.

سوالات متداول

مزایای جک s5 جدید چیست؟

عملکرد فنی خوب و بهبود راندمان آن و اضافه کردن آپشن های بیشتر در مقایسه با مدل قدیمی این خودرو، خدمات پس از فروش گسترده و همینطور بازار دست دوم پر رونق به عنوان اصلی ترین نقاط قوت جک اس 5 نیوفیس شناخته می شوند.

معایب جک s5 جدید چیست؟

همانند دیگر خودروهای موجود در بازار، جک اس 5 نیوفیس هم خالی از اشکال نیست. کپی برداری برای طراحی بخش هایی از ظاهر خودرو، عملکرد کند گیربکس اتومات، مصرف سوخت بالا و شرایط سخت نگهداری از موتور توربوشارژ از اصلی ترین نقاط ضعف این خودرو هستند.

رقبای جک اس 5 چه خودروهایی هستند؟

در میان خودروهای موجود در بازار داخلی، چری تیگو 7 و ام وی ام X55 به عنوان رقیبان اصلی جک s5 شناخته می شوند.

آیا جک اس 5 ایمن است؟

بله، بر اساس تست های صورت گرفته، جک اس 5 موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه C NCAP چین شده است. باید ذکر کرد که تجهیزاتی چون 4 ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی هیدرولیکی، سیستم کنترل سرعت در سرازیری، کنترل ایستایی در سربالایی و ترمز پارک برقی از جمله امکانات ایمنی این خودرو هستند.

جک s5 نیوفیس را با چه اقساطی می توان از کیان خودرو خریداری کرد؟

هنگام خرید از این مجموعه شما می توانید خود تعداد اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه مشخص کنید. همچین لازم است تا نیمی از هزینه ماشین را به عنوان پیش پرداخت به حساب مجموعه واریز کرده و فرد معتبری را به عنوان ضامن معرفی نمایید. نکته جالب تر اینکه پس از عقد قرارداد، سند خودرو به نام شما ثبت می شود.

3.6/5 - (19 امتیاز)

4 پاسخ

  1. باسلام ادب
    عالی هست شرایط واقعا اینکه ضامن در این طرح نیاز نیست و فقط سند خودرو در رهن قرارمیگیرد.
    اما واقا همین پرداخت ۵۰درصد در توان خیلی ها نیست اگه به ۳۰درصد پرداخت اولیه شرایط را موکول میکردن خیلی از هم وطن هامون توان خرید را داشتن و واقعا کمک بزرگی به حال مردم این مملکت میشد که حسرت یه خودروی چینی را میخورن باوجود این همه منابع و معادن و ذخاير کشور متاسفانه قیمت یه خودرو چینی اینقدر گزاف هست که ۷۰درصد مردم توان خرید
    ندارن.
    باتشکر

  2. سلام چجوری میشه قسطی خریدکرد چک دارم وکارمندم

  3. سلام و عرض خسته نباشید بنده معلم هستم چک و گواهی دارم میخوام جک اس ۵ جدید بصورت اقساطی بخرم ولی شرایط شفافی در سایت ها نمیبینم لطفا زاهنمایی بفرمایید تا ما هم بتونیم ازین شرایط اقساط استفاده کنیم.ممنونم

  4. سلام باهرج ومرج تصنعی برای ملت درست کردن مدتی منتظر خودرووارادتی موندیم که موفق نشدیم باید جک اس 5جدید قسطی بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *