لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی کوییک r پلاس

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی کوییک R پلاس

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

در شرایط فعلی که جامعه به لحاظ اقتصادی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند، یکی از بهترین راه ها برای اینکه بتوانید صاحب خودرو شوید، خرید اقساطی خودرو است. به این روش می‌توانید هزینه را کم کم و به صورت ماهانه پرداخت کرده و صاحب خودرو شوید. فروش اقساطی کوییک R پلاس با اقساط بلند مدت و کوتاه مدت در نمایندگی کیان خودرو بر اساس شرایط و ضوابط ویژه‌ای انجام می شود. برای تسهیل خرید سعی شده است فروش ویژه اقساطی کوییک R پلاس تحویل آنی مد نظر قرار گیرد تا هم وطنان بتوانند در کمترین زمان خودرو را تحویل بگیرند و از آن استفاده کنند.

در حالی که، می توانند اقساط را بعد از تحویل خودرو، کم کم پرداخت کنند. فروش اقساطی کوییک R پلاس در تهران و شهرستان ها در این نمایندگی انجام می شود. قبل از خرید بهتر است کمی در مورد ماهیت خودرو کوییک r پلاس، ویژگی های ظاهری و فنی آن و شرایط فروش اقساطی کوییک r پلاس بیشتر آشنا شوید.

معرفی خودرو برای فروش اقساطی کوییک r پلاس

نمای عقب خودرو کوییک r پلاس سایپا

کوییک r پلاس یکی دیگر از محصولات سایپا است که در زیر مجموعه محصولات کوییک قرار می گیرد. این محصول نسخه فیس لیفت کوییک r است که در پاییز سال 1399 به بازار عرضه شد و با اضافه شدن آپشن هایی به آن، تبدیل به نسخه پرفروشی از محصولات سایپا شد. فروش اقساطی سایپا با شرایط ویژه که در کیان خودرو انجام می شود شامل کلیه محصولات این مجموعه است. فروش اقساطی کوییک R پلاس با کمترین قیمت فرصتی استثنایی برای خرید اقساطی این خودرو فراهم کرده است.

 کوییک r پلاس به لحاظ ظاهری تغییری نسبت به سایر انواع کوییک نداشته است. اما، به لحاظ امکانات می توان گفت مواردی به آن اضافه شده است. توجه به امکانات و داشتن آپشن های مفید و کاربردی از مواردی است که هنگام خرید خودرو اقساطی یا خرید به صورت آزاد باعث جذب بیشتر مصرف کننده می شود. چرا که این حق طبیعی خریدار است که خودرویی را استفاده کند که با آپشن های خوبی تجهیز شده است و به راحتی و ایمنی او کمک بیشتری می کند.

·       کیسه هوای سرنشین و راننده

·       سیستم دوربین عقب

·       رهیاب ماهواره ای

·       سیستم صوتی مولتی مدیا چهار بلندگو به همراه نمایشگر

·       ترمز جلو دیسکی

·       ترمز عقب کاسه ای

·       شیشه دودی عقب

·       رینگ آلومینیومی

·       روکشی چرمی صندلی ها

·       روکش چرمی فرمان

·       فرمان مدل دی کات به همراه دکمه های کنترلی

·       کفپوش سه بعدی صندوق و کابین

ویژگی های ظاهری و طراحی داخلی برای فروش اقساطی کوییک r پلاس

نمایش نمای داخلی و بخش داشبورد و سرنشین کوییک r پلاس

کیفیت ساخت کوییک r پلاس درست مانند همان کوییک r است. حتی نمای داخلی کوییک r پلاس دقیقا عین کوییک r است. تنها تفاوت ظاهری این خودرو نسبت به نسخه اولیه خود در این است که خودرو کوییک r در قسمت ظاهری در نقاطی دو رنگ بود و تفاوتی در تو دوزی آن وجود داشت. در حالی که، نسخه کوییک r پلاس کاملا یکدست است و به لحاظ طراحی داخلی و استفاده از روکش چرمی کمی مدرن تر به نظر می رسد که جلوه بسیار زیباتری به خودرو بخشیده است.

البته، کیفیت پایین متریال استفاده شده در کوییک r پلاس کمی نامطلوب است که در مقایسه با آپشن های موجود در خودرو قابل اغماض است. به لحاظ طراحی بدنه نیز باید گفت که این خودرو نسبت به تیبا ظاهر شیک تری دارد و کمی خوش فرم تر است. فروش اقساطی کوییک در مدل های مختلف موجود است. می توانید در صورت علاقه مندی به هر نسخه از این محصول، یکی را انتخاب کرده و آن را به صورت قسطی بخرید. فروش اقساطی کوییک R پلاس با تحویل فوری این امکان را به شما می دهد تا بتوانید قبل از پرداخت حتی اولین قسط، خودرو را تحویل گرفته و از سواری آن لذت ببرید. این شرایط به ویژه برای افرادی که از خودرو به عنوان ابزاری برای امرار معاش استفاده می کنند بسیار مفید است. از مزایا و معایب کوییک r پلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مزایا:

·       آپشنال

·       خدمات گسترده در نمایندگی های سراسر کشور

·       قیمت ارزان و مقرون به صرفه

·       هزینه تعمیر و نگهداری پایین

 معایب:

·       کیفیت پایین متریال استفاده شده در طراحی داخلی خودرو

·       قدیمی بودن پلتفرم و پیشرانه کوییک r پلاس

·       ایمنی تقریبا پایین خودرو

بررسی مشخصات فنی در فروش اقساطی کوییک r پلاس

مشخصات فنی خودرو نقش مهمی در انتخاب آن ایفا می‌کند. یکی از مزایای فروش اقساطی خودروهای داخلی تحویل فوری این است که شما با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه ای خودرو را تحویل گرفته و صاحب خودرو می شوید. در این میان، فروش اقساطی کوییک R پلاس سایپا با شرایط تحویل آنی و اقساط بلند مدت و کوتاه مدت همین ویژگی را دارد.

اگر بخواهیم ویژگی های فنی کوییک r پلاس را بررسی کنیم، باید گفت که این خودرو در کنار مزایا و معایبی که دارد، یک خودرو شهری جمع و جور آپشنال است که می تواند نیاز شما در داشتن یک سدان نقلی برآورده کند. فروش اقساطی کوییک اتوماتیک نیز یکی از خودروهای مناسبی است که در زیرمجموعه کوییک قرار می گیرد. این خودرو برای افرادی که به رانندگی با خودرو دنده ای علاقه ندارند بسیار مناسب است.

·       شرکت تولید کننده: سایپا

·       سال طراحی: 1399

·       موتور: 4 سیلندر 8 سوپاپ

·       حجم موتور: 1503 سی سی

·       تنفس موتور: تنفس طبیعی

·       انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

·       حداکثر سرعت

·       87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه

·       حداکثر گشتاور: 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

·       جعبه دنده: پنج سرعته دستی

·       شتاب صفر تا 100: 13 ثانیه

·       حداکثر سرعت: 160 کیلومتر بر ساعت

·       وزن: 1065 کیلوگرم

·       مصرف سوخت ترکیبی: 7 لیتر در هر صد کیلومتر

·       حجم باک: 41 لیتر

شرایط فروش اقساطی کوییک آر پلاس

نمایش نمای جلویی خودرو برای فروش اقساطی کوییک r پلاس به رنگ مشکی

فروش اقساطی کوییک r پلاس با توجه به نبود نقدینگی کافی و شرایط بد اقتصادی، به طیف وسیعی از اقشار جامعه کمک می کند تا بتواند در کمترین زمان صاحب خودرو شوند. برای خرید اقساطی کوییک R پلاس تحویل فوری می توانید وارد سایت شده، تعداد اقساط پرداختی که شامل پرداخت 12، 24 و 36 ماهه است را بررسی کنید. سپس، خودرو را انتخاب کرده و آن را بخرید.

خبر خوب این است که فروش کوییک R پلاس تحویل فوری 1403 به صورتی است که خودرو تنها در عرض 24 ساعت به شما تحویل داده می شود. نمایندگی کیان خودرو با در نظر گرفتن وامی معادل نصف مبلغ خودرو سعی می کند هم وطنان را از پیش پرداخت معاف کند. سپس، با کمک اقساط بلند مدت یا کوتاه مدت به شما کمک می کند هزینه را بازپرداخت کنید.  

به طور مثال، شرایط فروش اقساطی کوییک s را اگر بخواهیم بررسی کنیم، باید گفت که کافی است به جدول فروش در وب سایت نمایندگی مراجعه کنید. به کمک سیستم محاسبه آنلاین می توانید هزینه اولیه خودرو و تعداد اقسطی که مد نظرتان است را وارد کنید تا نتیجه نهایی برای شما مشخص شود.

هزینه کوییک s اگر به صورت فرض برابر با 300 میلیون باشد، مبلغ 150 میلیون تومان وام اولیه به شما تعلق می گیرد. اگر پرداخت 36 ماهه را انتخاب کنید، مبلغ هر قسط شما برابر با 6،787،500 تومان خواهد شد. این شرایط برای فروش کوییک R پلاس اقساطی 1403 نیز به همین صورت انجام می شود.

سوالات متداول

1.خرید اقساطی کوییک آر پلاس با اقساط طولانی مدت وجود دارد؟

باید گفت که با توجه به وضعیت بد اقتصادی، فروش اقساطی کوییک r پلاس با اقساط بلند مدت به شما کمک می کند تا بتوانید هزینه بازپرداخت اقساط را نسبت به اقساط کوتاه مدت پایین بیاورید. بنابراین، نمایندگی کیان خودرو برای رفاه حال هموطنان فروش اقساطی کوییک r پلاس با اقساط بلند مدت را برای هموطنان فراهم کرده است.

2.مزایا خودرو کوویک آر پلاس چیست؟

کوییک آر پلاس مجهز به امکانات مختلفی است. این خودرو مقرون به صرفه بوده و قیمت پایینی دارد. در عین سوخت کمی مصرف می کند و آپشن های زیادی روی ان تعبیه شده است.

3.برای خرید اقساط کوییک R پلاس باید چه کاری انجام داد؟

فروش اقساطی کوییک r پلاس طی اقساط 12، 24 و 36 ماهه به همراه وامی به مبلغ نصف مبلغ اصلی خودرو در نمایندگی برای شما در نظر گرفته می شود. بعد از طی کردن مراحل اداری و فراهم کردن مدارک مختلف خودرو به صورت تحویل فوری به شما تحویل داده می شود.

4.تفاوت کوییک R و کوییک R پلاس در چیست؟

خودرو کوییک R پلاس نسخه فیس لیفت کوییک R است که  به لحاظ ظاهری تغییری در آن ایجاد نشده است. این خودرو تنها مجهز به آپشن هایی بیشتر از نسخه کوییک r است.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *