لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی دیگنیتی

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

دیگنیتی با رنگ قرمز

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

 دیگنیتی بهمن موتور با رنگ سفید

فروش اقساطی دیگنیتی، دیگنیتی بخریم یا نه؟

در بازار فعلی خودرو، خرید ماشین های خارجی رویای بسیار از خریداران است. اما همانطور که می دانید هزینه ماشین یکی از اصلی ترین مشکلات متقاضیان می باشد. چرا که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، خرید خودرو آن هم به صورت نقدی بسیار دشوار است. از این رو کیان خودرو با فراهم آوردن زمینه فروش اقساطی خودرو، بهترین شرایط را برای مشتریان خود به وجود آورده است. البته این طرح تنها به خودروهای داخلی محدود نمی شود و شما می توانید یکی از مدل های خارجی موجود در بازار ایران را به صورت قسطی خریداری نمایید.

یکی از این خودروها، دیگنتی چینی می باشد که به واسطه شرکت بهمن موتور، شاهد تولید و حضور آن در کشور هستیم. شما می توانید با مراجعه به وب سایت لیزینگ کیان خودرو، فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری را تجربه کنید. فروش اقساطی دیگنیتی با اقساط بلند مدت، کوتاه مدت، تحویل فوری و بهترین شرایط از جمله خدمات مجموعه ما هستند. پس در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی دیگنیتی، شما را با طرح فروش اقساطی دیگنیتی با شرایط مناسب آشنا نماییم.

معرفی دیگنیتی

با اعمال تحریم ها علیه ایران، ورود خودروهای خارجی به داخل کشور با محدودیت های جدی روبرو شد. به واسطه این اتفاق موقعیت خوبی برای ماشین های چینی به وجود آمد به طوری که در حال حاضر شاهد تنوع بسیار زیاد آن ها در بازار داخلی هستیم. یکی از این خودروها، دیگنیتی شرکت دانگ فنگ می باشد که تولید آن از سال 2018 در چین آغاز شده است. البته در نتیجه همکاری این شرکت چینی با گروه خودروسازی بهمن موتور، دیگنیتی از اواخر سال 1399 در کشور تولید می شود.

بهمن موتور پس از ایران خودرو و فردا موتور، سومین شریک کمپانی دانگ فنگ است که سبب واردات محصولات این شرکت شده است. بجز دیگنتی، نام بهمن موتور با خودروی فیدلیتی پرستیژ نیز بسیار بر سر زبان ها افتاد. دیگنیتی به دلیل قابلیت های خوب و ویژگی های مثبت توانست در میان ایرانیان طرفداران بسیاری پیدا کرده و علاقه مندان طرح فروش اقساطی خودرو داخلی را به سمت خود جذب کند. بنابراین اگر شما هم مشتاق خرید دیگنیتی هستید، ادامه مطلب را به دقت مطالعه نمایید.

فروش اقساطی دیگنیتی بهمن خودرو مشکی رنگ

نمای ظاهری

دیگنیتی در واقع همان خودروی دانگ فنگ ix5 چینی است که به عنوان یک کراس اوور اسپرت با سایز متوسط روانه بازار شد. خودرویی بسیار جذاب که خطوط تعبیه شده روی آن، نظر مثبت هر خریداری را به خود جلب می کنند. چراغ های کشیده جلو در دو طرف جلو پنجره بزرگ و زیبا، نمایی خاص به این کراس اوور کوپه بخشیده اند. از طرفی طراحی سپر همراه با چراغ های مه شکن، سر اگزوز کرومی و دیفیوزر نقره ای رنگ، از دیگر جلوه دهنده های عقب دیگنیتی هستند.

همچنین قوس زیبا خط سقف به خصوص در قسمت انتهایی ماشین، از دیگر عوامل زیبایی و جذابیت این ماشین می باشد. اگر شما هم برای خرید خودرو اقساطی، طرح فروش دیگنیتی بهمن موتور را انتخاب می کنید، باید بدانید که این ماشین در ابعاد 4685 میلی متر طول، 1865 میلی متر عرض و 1645 میلی متر ارتفاع طراحی شده است. همینطور فاصله بین محور چرخ های آن 2790 میلی متر در نظر گرفته شده و در نهایت باید گفت که دیگنیتی وزنی معادل 1570 کیلوگرم دارد.

اما یکی از دلایل دیگری که طرح فروش اقساطی خودرو دیگنیتی را با استقبال گسترده روبرو کرده است، فضای بزرگ صندوق عقب ماشین می باشد. در صورتی که طرح فروش اقساطی بهمن موتور را برای خرید قسطی دیگنیتی انتخاب کنید، می توانید از فضای 780 لیتری صندوق عقب بهره مند شوید. همچنین شایان ذکر است در صورتی که صندلی های عقب را تا کنید، این فضا به 1420 لیتر افزایش می یابد.

دیگنیتی سفید رنگ از نمای عقب

نمای داخلی دیگنیتی

طراحان دیگنیتی نهایت تلاش خود را به کار برده اند تا این خودرو را با نمایی زیبا و اسپرت به دست مشتریان رسانده و همین مورد باعث شده طرح فروش دیگنیتی مورد استقبال همگان قرار گیرد. فرمان دی کات، نمایشگر لمسی بزرگ و صندلی های چرمی، نگاه هر خریدارای را به سمت خود خیره می کنند. علاوه بر این فضای بزرگ و جادار کابین، راحتی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد. همچنین برای صندلی های عقب خودرو قابلیت تا شدن در نظر گرفته شده است. از این رو در صورت نیاز می توانید آن ها را جمع کرده و از فضای بسیار بزرگ صندوق عقب استفاده کنید.

طراحی داخلی دیگنیتی

مشخصات فنی

اما پیش از خرید و فروش خودرو، همواره مشخصات فنی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار هستند. بنابراین اگر در صدد خرید اقساطی دیگنیتی هستید، لازم است تا این بخش را به دقت مطالعه نمایید. دیگنیتی از یک موتور 1500 سی سی توربوشارژ از نوع SFG15T بهره می برد که مجهز به 4 سیلندر و 16 سوپاپ است. این پیشرانه قادر به فراهم کردن حداکثر توان موتور 148 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 220 نیوتن متر در 1800 الی 4000 دور در دقیقه می باشد.

گیربکس CVT مجهز به سیستم تیپ ترونیک راحتی را هنگام رانندگی برای شما فراهم می آورد و مصرف سوخت 5.4 لیتر به ازای پیمودن مسافت 100 کیلومتر در خارج از شهر، در هزینه های شما صرفه جویی می کند. البته لازم است به ذکر است که مصرف سوخت این خودرو در داخل شهر برابر 10.4 لیتر و به صورت ترکیبی برابر 7.5 لیتر می باشد. اگر شما هم به واسطه طرح فروش اقساطی دیگنیتی مالک این ماشین دوست داشتنی شده اید، می توانید با نهایت سرعت 190 کیلومتر بر ساعت پیش رفته و شتاب صفر تا صد را در مدت زمان 13 ثانیه سپری کنید. در آخر ظرفیت 58 لیتری باک و استاندارد آلایندگی یورو 5 از دیگر نکات حائز اهمیت درباره خودروی دیگنیتی هستند.

مدل خودرودیگنیتی
پیشرانهSFG15T توربوشارژ
حجم موتور1500cc
قدرت148 اسب بخار
گشتاور220 نیوتن متر
جعبه دندهCVT
مصرف سوخت ترکیبی7.5 لیتر
شتاب صفر تا صد13 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های دیگنیتی

علاوه بر آنچه که تا کنون گفتیم و شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور، را ذکر کردیم. یک عامل دیگر که بر محبوبیت این خودرو می افزاید، امکانات رفاهی و آپشن های این ماشین می باشند. شما با ثبت نام در طرح فروش اقساطی دیگنیتی صفر و خرید این خودرو می توانید استفاده از امکاناتی چون کروز کنترل، سانروف، سقف پانوراما، نمایشگر 10.25 اینچی لمسی، دوربین عقب، جانبی و 360 درجه، سنسور جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایرها، سیستم ترمز ABS و EBD، سیستم های کنترل کشش TRC، ATC، TCS و ASR، دی لایت، اتولایت و چراغ های مه شکن جلو و عقب را تجربه کنید.

علاوه بر موارد فوق، از دیگر امکانات رفاهی دیگنیتی می توان به فرمان برقی حساس به سرعت، دکمه های کنترلی روی فرمان، فرمان دی کات سه حالته، آینه های جانبی تاشو برقی همراه با گرمکن، 6 ایربگ، ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی های عقب تاشو دو تیکه، گرم کن صندلی جلو، ایزوفیکس صندلی، صندلی با روکش چرم، درب صندوق عقب به صورت الکتریکی و برف پاک اتوماتیک اشاره کرد.

سیستم‌‌ کمکی راننده کروز کنترل – کنترل ایستایی در سربالایی – کنترل سرعت در سرازیری – کنترل کشش – کنترل پایداری – حالت رانندگی 3 حالته (استاندارد – اسپرت – زمستانی)
سیستم هشدار دهنده‌سنسور جلو – سنسور عقب – سنسور باران – سنسور فشار باد تایر
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز کمکی – ترمز پارک برقی – اتوهلد
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – اتولایت – ارتفاع نور اتومات – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ خوش‌آمدگویی – چراغ بدرقه
فرمانفرمان برقی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان حساس به سرعت – فرمان دی‌کات 3 حالته (کامفورت – نرمال – اسپرت)
مالتی مدیامانیتور 10.25 اینچی لمسی – نویگیشن – دوربین عقب –  دوربین عقب – دوربین جانبی – دوربین 360 – دوربین فیلمبرداری جلو با ضبط صدا
ایمنی کابین6 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو – ایربگ پرده‌ای – ایربگ جانبی جلو 
رفاهی کابینورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – سیستم تهویه اتومات – دریچه تهویه عقب – دماسنج داشبورد – صندلی‌ راننده 6 حالته برقی – صندلی سرنشین جلو 4 حالته برقی – روکش چرم صندلی – ایزوفیکس صندلی – خروجی 12 ولت – صندوق برقی با جک
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه جانبی تاشو برقی – آینه جانبی با تنظیم برقی – آینه جانبی با گرمکن – سقف پانوراما – سانروف – شیشه دودی عقب – سانروف و شیشه بالابر آنتی‌ترپ

شرایط فروش اقساطی دیگنیتی توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید، ما در این محتوا سعی کردیم شما را با خودروی دیگنیتی بهمن موتور آشنا کنیم. بنابراین دانستیم که این خودرو چه مشخصات فنی داشته و آیا امکانات و آپشن های آن می توانند خواسته ما را برآورده سازند یا خیر؟ در نهایت اگر این خودرو مورد قبول تان واقع شد، احتمالا هزینه آن شما را به چالش بکشد. از این رو لیزینگ کیان خودرو با فراهم آوردن بهترین شرایط فروش اقساطی دیگنیتی آماده خدمت رسانی به شماست.

شما عزیزان می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و پس از مطالعه جدول فروش اقساطی دیگنیتی و بررسی قیمت اقساطی دیگنیتی، تعداد اقساط را بسته به شرایط مالی خود تعیین نمایید. فروش دیگنیتی با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و 12 ماهه از جمله طرح های موجود این هلدینگ می باشند. بنابراین تنها کافیست پس از انتخاب ماشین، فرد معتبری را به عنوان ضامن معرفی کرده و با پرداخت نیمی از هزینه ماشین، به راحتی مالک خودروی دلخواه خود شوید. در آخر اگر شما هم خرید دیگنیتی قسطی را تجربه کرده اید، خوشحال می شویم تجربیاتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

نقاط مثبت دیگنیتی چیست؟

طراحی جذاب و اسپرت، فضای جادار کابین به خصوص ردیف عقب و صندوق عقب، دریافت 5 ستاره کیفی مونتاژ خودرو، فرمان پذیری خوب و امکانات رفاهی به روز و کاربردی از اصلی ترین مزایای خودروی دیگنیتی هستند که با خرید این خودرو از آن ها بهره مند خواهید شد.

خودروی دیگنیتی چه نقاط ضعفی دارد؟

نسبت به قیمت خودرو، تک دیفرانسیل بودن به عنوان یک نقطه ضعف شناخته می شود. علاوه بر این، عملکرد کند گیربکس و شتاب گیری ضعیف به عنوان بزرگ ترین نقاط ضعف دیگنیتی شناخته می شوند.

رقبای دیگنیتی چه خودروهایی هستند؟

در میان خودروهای موجود در بازار، چری تیگو 7 به عنوان اصلی ترین رقیب دیگنیتی شناخته می شود.

دیگنیتی بخریم یا نه؟

دیگنیتی یک کراس اوور زیبا و بسیار جذاب است که به دلیل مشخصه های خاص خود و امکانات رفاهی فراوان توانسته نظر مثبت بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب کند. اما آنچه که متقاضیان را به چالش می کشد، قیمت بالای این خودرو است. بنابراین اگر با هزینه آن مشکلی ندارید، پیشنهاد می کنیم فرصت خرید این ماشین را از دست ندهید. به خصوص با توجه به اینکه کیان خودرو دیگنیتی را به صورت اقساطی به شما ارائه می دهد.

تفاوت دیگنیتی با چری تیگو 7 در چیست؟

دو خودروی چینی از نظر فنی عملکردی بسیار شبیه به هم دارند و نمی توان تفاوت خاصی میان آن ها قائل شد. البته شایان ذکر است که گیربکس تیگو 7 توانسته بهتر عمل کند. همچنین تیگو 7 به دلیل مصرف سوخت کمتر در مقایسه با رقیب خود توانسته از این نظر محبوبیت بیشتری به دست آورد. در خصوص آپشن ها هم باید گفت که هر دو مدل از امکانات رفاهی بسیار کاربردی و خوبی برخوردار هستند. اما به طور کلی می توان در این خصوص، خودروی دیگنیتی را برنده رقابت دانست. اما اکنون قصد داریم دو ماشین را از نظر نمای ظاهری بررسی کنیم. دو مدل مذکور به دلیل نمای اسپرت و جذاب خود مورد استقبال بسیاری واقع شده اند. همچنین درباره تیگو 7 می توان گفت که نمای این ماشین بیشتر شما را به یاد خودروهای اروپایی می اندازد. همینطور با توجه به اختلاف ابعاد ماشین، می توان بیان کرد که تیگو 7 ارتفاع بیشتری دارد. در آخر باید گفت که در حال حاضر تیگو 7 قیمت بیشتری نسبت به دیگنیتی دارد. بنابراین لازم است تا بسته به شرایط و توان مالی خود، مدل دلخواه را انتخاب نمایید.

3.9/5 - (10 امتیاز)

4 پاسخ

  1. سلام نه تلفنهاتون رو جواب میدید نه پیام لطفاً یه اطلاع بدید با یک میلیارد و دویست امکان خرید قسطی دیگنیتی رو دارم یا نه

  2. با سلام و احترام
    خواهشمند است جهت ثبت نام و خرید اقساطی فیدیلیتی و یا دیگینیتی اطلاعات کافی ارشاد شود.بابت مبلغ تمام شده خودرو و افزایش مبلغ برای اقساط ماهانه و سند خودرو
    و آیا در شهرستان اردبیل نیز نمایندگی دارند یا نه؟با تشکر فراوان

  3. با سلام لطفا شرایط فروش اقساطی دیگنیتی با پیش پرداخت یک میلیارد تومان و الباقی ۶ قسط رو به شماره من بفرستین

    ۰۹۱۲۰…. ۶۴۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *