لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی فیدلیتی پرستیژ

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی فیدلیتی پرستیژ

تحویل فوری

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

اقساط 12 تا 36 ماهه

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

پرداخت بعد از تحویل

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

فیدلیتی پرستیژ از نمای جلو با رنگ سفید

درباره فروش اقساطی فیدلیتی پرستیژ چه می دانید؟

خودروهای خارجی همیشه طرفداران بسیاری داشته اند اما هزینه بالای این ماشین ها اصلی ترین مشکل خریداران است. یکی از این مدل ها، خودروی فیدلیتی پرستیژ می باشد. البته شایان ذکر است که کیان خودرو، لیزینگ با سابقه در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی اقدام به فروش فیدلیتی پرستیژ کرده است. از این رو شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه، با بهترین شرایط، خرید اقساطی فیدلیتی پرستیژ را تجربه کنید. برای آگاهی بیشتر از این طرح و آشنایی با مشخصات این خودرو، تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی فیدلیتی پرستیژ

همواره پس از استقبال گسترده از یک خودرو، تولیدکنندگان سعی بر این دارند تا با رونمایی از نسخه بهتر و به عبارتی فیس لیفت شده آن، بر محبوبیت خود افزوده و به مشتریان خدمت رسانی بیشتری کنند. خودروی فیدلیتی هم از این قاعده مستثنی نمانده است. همانطور که احتمالا می دانید، فیدلیتی پرایم همان خودروی جتور X70 است که در ایران با این نام شناخته می شود. اما فیدلیتی پرستیژ را می توان نسخه فیس لیفت شده فیدلیتی پرایم دانست که در واقع نسخه ایرانی شده جتور X70 plus است.

این خودرو در سال 2020 توسط کمپانی چری در چین رونمایی شد و به واسطه شرکت بهمن موتور از سال 1401 در اختیار متقاضیان ایرانی قرار گرفت. ارتقا از نظر فنی، ظاهر و امکانات رفاهی در کنار طرح فروش قسطی فیدلیتی پرستیژ، این ماشین را با استقبال گسترده طرفداران روبرو کرده است. بنابراین اگر شما هم در صدد خرید خودرو داخلی با اقساط بلند مدت هستید، احتمالا خرید فیدلیتی پرستیژ از کیان خودرو بتواند نظر مثبت شما را به خود جلب کند.

فروش فیدلیتی پرستیژ اقساطی سفید رنگ

نمای ظاهری

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، یکی از تغییرات خودروی فیدلیتی پرستیژ نسبت به نسخه قبلی این خانواده، بهبود نمای ظاهری است. بنابراین اگر خواهان خرید فیدلیتی پرایم 7 نفره هستید، باید بدانید که نسخه جدید این ماشین با زیبایی چشمگیرتر احتمالا نگاه شما را به خود خیره کند. البته شایان ذکر است که تغییرات اساسی ظاهر ماشین، بیشتر به قسمت های جلو و عقب باز می گردد و طراحان بجز استفاده از رینگ ها و آینه های جدیدتر و رنگ آمیزی ضربه گیرهای کناری، تغییر خاصی به وجود نیاورده اند.

اگر از میان طرح های فروش اقساطی بهمن خودرو به سراغ خرید فیدلیتی پرستیژ قسطی می روید، باید بدانید که بهره گیری از جلو پنجره 8 ضلعی، چراغ های کشیده تر و سپر جدید، این خودرو را مدرن تر و زیباتر کرده اند. همچنین در بخش عقب خودرو شاهد چراغ های جدید و پیوسته، سپر متفاوت، تغییر جایگاه پلاک و اگروزهای چهارتایی هستیم. در نهایت همه این ها نمایی خاص تر، اسپرت تر و عضلانی به فیدلیتی پرستیژ بخشیده اند.

همینطور شایان ذکر است که این خودرو با طول 4720 میلی متر، عرض 1900 میلی متر و ارتفاع 1710 میلی متر طراحی شده است. فاصله بین دو محور آن 2745 میلی متر در نظر گرفته شده و وزنی معادل 1560 کیلوگرم دارد. از این رو اگر شما هم به دنبال ثبت نام در طرح فروش خودرو با قیمت مناسب هستید، توصیه می کنیم طرح فروش اقساطی فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور را از دست ندهید.

مشخصات فنی

اما اکنون و در این بخش از بررسی مشخصات فیدلیتی پرستیژ قصد داریم به بیان ویژگی های فنی این ماشین بپردازیم. موتور فیدلیتی پرستیژ حجمی بزرگ تر از نسخه قدیمی تر این خانواده دارد. این موتور توربوشارژ 1598 سی سی همراه با 4 سیلندر و 16 سوپاپ طراحی شده و قادر به فراهم آوردن حداکثر توان 197 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه می باشد.

با بررسی فیدلیتی پرستیژ از نظر فنی خواهید دید که قدرت موتور و نهایت گشتاور، سبب بهبود عملکرد این خودرو در مقایسه با فیدلیتی پرایم شده اند. گیربکس 7 سرعته دو کلاچه، نهایت سرعت 180 کیلومتر بر ساعت، مصرف سوخت ترکیبی 8.1 لیتر، استاندارد آلایندگی یورو 6 و حجم باک 57 لیتر از دیگر نکات حائز اهمیت درباره این ماشین هستند که لازم است پیش از اقدام برای خرید قسطی فیدلیتی پرستیژ از آن ها آگاهی یابید.

مدل خودروفیدلیتی پرستیژ
پیشرانه4 سیلندر خطی 16 سوپاپه
حجم موتور1598cc
قدرت197 اسب بخار
گشتاور290 نیوتن متر
جعبه دنده7 سرعته دوکلاچه
مصرف سوخت ترکیبی8.1 لیتر
شتاب صفر تا صد10 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های فیدلیتی پرستیژ

تا اینجا با مشخصات ظاهری و ویژگی های فنی فیدلیتی پرستیژ آشنا شدیم اما در کنار این ها و طرح فروش خودرو اقساطی با تحویل فوری، امکانات رفاهی از دیگر نکات حائز اهمیت برای خریداران می باشند. با بررسی فیدلیتی پرستیژ در می یابیم که این خودرو به آپشن هایی چون سقف پانوراما، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، دوربین 360 درجه، کروز کنترل هوشمند، فرمان دی کات، سیستم تهویه اتوماتیک، تابلو خوان، درب صندوق بار برقی با سنسور پا، شارژر وایرلس و استارت دکمه ای مجهز شده است.

همچنین از دیگر امکانات این خودرو می توان به 6 ایربگ، سیستم های ترمز و پایداری ABS، EBD، EBA، TCS و ESC، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور فشار باد تایرها، سنسور نور و باران، رادار تشخیص نقطه کور، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، حافظه صندلی راننده، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ ها از داخل کابین، نور بالای اتوماتیک، آینه وسط الکتروکرومیک و آینه های جانبی تاشو برقی اشاره کرد.

بنابراین اگر طرح فروش اقساطی فیدلیتی پرایم 5 نفره و امکانات این خودرو نمی تواند شما را راضی کند، پیشنهاد می کنیم نگاهی به طرح فروش اقساطی فیدلیتی پرستیژ با تحویل فوری داشته باشید چرا که احتمالا این خودرو با بهره مندی از امکانات بیشتر بتواند نظر مثبت شما را جلب کند.

کابین و طراحی داخلی فیدلیتی پرستیژ لیزینگی

شرایط فروش اقساطی فیدلیتی پرستیژ توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید ما در این مقاله به بررسی مشخصات خودروی فیدلیتی پرداختیم اما با توجه به قیمت بالای این ماشین، خرید آن برای بسیاری دشوار شده است. از این رو کیان خودرو با فراهم آوردن امکان فروش فیدلیتی پرستیژ با اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. شما می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و با بررسی قیمت فروش اقساطی فیدلیتی پرستیژ، تعداد اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه، تعیین نمایید. معرفی ضامن و پرداخت نیمی از هزینه ماشین به عنوان پیش پرداخت از دیگر نکات قابل ذکر می باشند.

سوالات متداول

مزایای فیدلیتی پرستیژ چیست؟

بهبود عملکرد فنی شامل افزایش قدرت موتور و تقویت عملکرد گیربکس، ارتقا ایمنی خودرو در مقایسه با مدل پرایم، افزایش و بهبود آپشن ها، نمای ظاهری زیباتر و بهبود کیفیت ساخت از جمله نقاط مثبت فیدلیتی پرستیژ هستند.

معایب فیدلیتی پرستیژ چیست؟

از اصلی ترین نقاط ضعف این خودرو می توان به حساسیت بالای موتور توربوشارژ و شرایط سخت نگهداری از آن، تک دیفرانسیل بودن و اختلاف قیمت زیاد مدل پرستیژ با پرایم اشاره کرد.

رقبای فیدلیتی پرستیژ چه خودروهایی هستند؟

در میان محصولات موجود در بازار ایران، چری تیگو 8 و فونیکس تیگو 8 پرو از اصلی ترین رقیبان فیدلیتی پرستیژ به حساب می آیند.

تفاوت فیدلیتی پرایم با نسخه پرستیژ در چیست؟

اصلی ترین تفاوت فیدلیتی پرستیژ با نسخه قدیمی تر این خودرو به بهبود عملکرد موتور و گیربکس، افزایش و بهبود امکانات رفاهی، ارتقا ایمنی و زیبایی بیشتر نمای ظاهری و داخلی باز می گردد. البته اشاره به اختلاف قیمت چشمگیر دو مدل ضروری است.

فیدلیتی پرستیژ ظرفیت چند سرنشین دارد؟

همانند نسخه پرایم این خودرو، فیدلیتی پرستیژ نیز در دو مدل 5 نفره و 7 نفره به بازار عرضه می شود که شما می توانید بسته به شرایط خود، مدل دلخواه را خریداری نمایید.

4.3/5 - (64 امتیاز)

5 پاسخ

  1. سلام .کاش به جای توضیحات اضافه قیمت را بصورت شفاف بگین(با یک جدول که درآن قیمت نقدی و اقساطی هست).لینک توضیحات فنی و..ماشین را بزارید برای افرادی که دوست دارند بدونند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *