لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی سمند SE

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی سمند LX

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

سمند SE

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

خودرو ملی سمند یکی از اولین تولیدات داخلی در ایران بوده است که از سال 83 به خط تولید ایران خودرو اضافه شده است. طی این سال ها، مدل های مختلفی از این محصول به بازار معرفی شده است که هر کدام شامل برخی تغییرات فنی و ظاهری بوده اند. گاهی سعی شده است با ارائه مدل جدیدتر ایرادهای مدل قبلی برطرف شود. گاهی نیز مثل تولید سمند SE سعی شده است، خودرویی با قیمت ارزان تر ارائه شود تا طیف گسترده تری از افراد بتوانند این خودرو را تهیه کنند. با توجه به شرایط اقتصادی موجود، فروش اقساطی سمند SE می تواند کمک بزرگی برای افراد باشد تا بتوانند صاحب خودرویی چون سمند شوند. فروش سمند SE با شرایط تحویل فوری و از دم قسط یکی از شرایط ویژه برای تهیه این خودرو است که نباید از دست بدهید.

معرفی سمند SE

نمایش روبروی جانبی سمند اس ای

سمند SE نسخه ارزان تر شده از سمند ال ایکس است و به جرات می توان گفت ارزان ترین نوع خودرو ملی تا به امروز بوده است. این خودرو با تغییراتی در ظاهر و قسمت فنی مواجه شده است که باعث شده فروش خودرو به دلیل قیمت کمتر افزایش یابد. فروش اقساطی سمند SE با شرایط مناسب در نمایندگی های ایران خودرو موجود است.

سمند SE در سال 89 وارد بازار شد و در سال 1390 از خط تولید ایران خودرو خارج شد. این محصول از لحاظ ظاهری دچار تغییراتی در چراغ عقب و درون کابین شده است. از نظر فنی تغییراتی در قسمت اکسل عقب روی آن اتفاق افتاده است. وزن خودرو نیز کمی کمتر شده است. مجموع این تغییرات باعث شده است، سمند SE با قیمت کمتری به بازار عرضه شود. برای خرید سمند SE می توانید از شرایط فروش اقساطی سمند SE موتور ملی استفاده کنید. به این شیوه، اگر هزینه کامل پرداخت خودرو را نداشته باشید می توانید طی پرداخت اقساط متعدد صاحب خودرو شوید.

· نقاط قوت این محصول شامل سیستم تعلیق، فضای جادار کابین و کیفیت فنی خوب

· نقاط ضعف سمند SE شامل مصرف سوخت بالا و افت کیفیت نسبت به سال های اخیر است.

تغییرات سمند SE

می توان گفت طراحی سمند SE درست مثل طراحی های سابق این خودرو بوده است و تنها تغییراتی بسیار جزیی روی این خودرو اعمال شده است. این تغییرات شامل موارد زیر است.

· تغییر دکمه های داشبورد

·تغییر در غربیلک فرمان

·استفاده از متریال با کیفیت متوسط در ساخت تجهیزات داخلی کابین

·طراحی قاب چوبی درون کابین

·صندوق عقب جا دار به گنجایش 500 لیتر

·چراغ های مستطیل شکل جلویی سمند

· رینگ فولادی با قالپاقی از ترکیب پلاستیک و آلومینیوم

· زه مشکی رنگ روی درهای سمند SE

·تغییر در چراغ های عقب سمند SE

اگر تمایل دارید خودرو داخلی مانند انواع سمند را تهیه کنید، فروش اقساطی خودروهای داخلی با اقساط بلند مدت و تحویل فوری یکی از بهترین شرایط فروش است که به شما این امکان را می دهد قبل از پرداخت اقساط صاحب خودرو مورد نظر شوید.

مشخصات سمند SE

نمایش نمای داخلی سمند SE اقساطی و امکانات آن

برای خرید و فروش خودرو اقساطی، یکی از بهترین انتخاب ها سمند SE است. این خودرو قیمت مناسبی دارد و به لحاظ امکانات نسخه بهینه سازی شده ای است. همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد، سمند SE هزینه کمتری نسبت به سایر خودروها دارد. با خرید اقساطی سمند SE می توانید کمک بیشتری به لحاظ مالی به خود کنید. بدون اینکه به لحاظ مالی تحت فشار باشید، هزینه کل خودرو را طی اقساط مختلف پرداخت کنید. از امکانات موجود در سمند SE می توان به موارد زیر اشاره کرد.

·محور محرک: دیفرانسیل جلو

·گیربکس: 5 دنده دستی

· پیشرانه: 4 سیلندر XUV

· حجم موتور: 1.8 لیتر

· قدرت: 100 اسب بخار

· گشتاور: 136 نیوتن متر در 3500 دور در دقیقه

· شتاب صفر تا صد: 11.9 ثانیه

·سرعت: 185 کیلومتر بر ساعت

· مصرف ترکیبی: 8.7 لیتر در صد کیلومتر

·  نوع شاسی: یکپارچه

· حجم باک: 75 لیتر

· سال های موجود: 1389 الی 1396

· حجم موتور: 1761 سی سی

·تنفس موتور: تنفس طبیعی

· ترمز: ABS و EBD

·  فرمان: هیدرولیک

یکی از بهترین شرایط فروش اقساطی سمند SE در کیان خودرو ارائه شده است. برای اطلاع از طرح فروش اقساطی سمند SE، سعی کردیم در بخش بعدی، با جزییات بیشتر شرایط فروش سمند اس ای قسطی را توضیح دهیم.

شرایط فروش اقساطی سمند SE

نمای عقب سمند اس ای برای فروش اقساطی سمند SE

برای خرید خودرو به چندین نکته باید توجه کنید. بعد از بررسی ویژگی ها و امکانات خودرو، کیفیت محصول و میزان مصرف سوخت آن می توانید در انتخاب آن خودرو بهتر تصمیم بگیرید. برای خرید اقساطی سمند SE می توانید شرایط فروش سمند SE اقساط تحویل فوری را انتخاب کنید. به این طریق می توانید خودرو را سریع تحویل بگیرید و اقساط آن را به مرور زمان و کم کم پرداخت کنید.

یکی از مزایای فروش سمند SE با اقساط بلند مدت این است که می توانید در طول زمان طولانی تر مقدار هزینه پرداخت قسط را کمتر از اقساط کوتاه مدت کنید. به این شیوه به لحاظ مالی تحت فشار قرار نمی گیرد. طرح فروش اقساطی سمند اس ای یکی از برنامه های موفق نمایندگی کیان خودرو است. این شرکت با ارائه خدمات اقساطی و فروش اعتباری به شما کمک می کند تا در مدت کوتاهی خودرو مورد نظرتان را تحویل بگیرید. شرایط فروش اقساطی سمند SE به عنوان بخشی از فروش اقساطی ایران خودرو در این نمایندگی با توجه به جدول فروش اقساطی سمند SE و سایر محصولات شرکت های مختلف به شرح زیر است.

شرایط خرید سمند SE اقساطی

نمایندگی کیان خودرو نصف مبلغ خودرو را با اعطا وام به خریدار در نظر می گیرد. مابقی هزینه را طی قسط بندی های 12، 24 و 36 ماهه قسط بندی می کند. شما می توانید خرید سمند SE اقساطی 36 ماهه را انتخاب کنید تا در مدت طولانی تری هزینه را بازگردانید. برای بررسی تعداد اقساط و میزان هزینه به روز رسانی شده اولیه خودرو می توانید به وب سایت کیان خودرو مراجعه کنید. ابتدا قیمت محصول را جستجو کنید. سپس، در بخش مربوطه قیمت را وارد کنید. تعداد اقساط را در نظر بگیرید و در نهایت، با توجه به بودجه ای که دارید، میزان قسط بندی را انتخاب کنید.

به طور مثال، شرایط فروش اقساطی سورن پلاس در این نمایندگی به این صورت انجام می شود. قیمت خودرو به تاریخ امروز 562 میلیون تومان است. با انتخاب قسط 36 ماهه، باید ماهی حدود 12,715,250 تومان قسط بدهید. به علاوه مبلغ 281 میلیون تومان وام برای پرداخت اولیه نیز به شما تعلق می گیرد.

سوالات متداول

1.آیا خرید اقساطی سمند SE صفر موجود است؟

اگرچه که تولید سمند SE در سال 96 خاتمه سافت. اما، باید گفت که نمایندگی های ایران خودرو این ماشین را به صورت صفر و به فرم قسطی در اختیار مشتریان قرار می دهند.

2.ویژگی سمند SE اقساطی تحویل فوری چیست؟

از مزایای تحویل فوری با شرایط فروش اقساطی یا اعتباری این است که می توانید خودرو را قبل از پرداخت حتی اولین قسط دریافت کنید. از آن به خوبی استفاده کنید و کم کم هزینه را پرداخت کنید. این شرایط به ویژه برای افرادی که با خودرو خود کار می کنند بسیار مناسب است.

3.چطور می توان سمند قسطی SE خرید؟

می توانید با مراجعه به نمایندگی کیان خودرو و بررسی شرایط فروش این نمایندگی و میزان بودجه ای که دارید، یکی از شرایط فروش این فروشگاه را انتخاب کرده و خرید خود را قطعی کنید.

4. تفاوت سمند SE با سایر انواع مدل های دیگر سمند چیست؟

سمند SE نسخه ارزانتری نسبت به سایر انواع مدل های سمند است. این خودرو به نسبت، تغییرات چشمگیری نسبت به سمند ال ایکس نداشته به جز چند تغییر کوچک ظاهری و فنی! مثل تغییر چراغ های عقب، نصب زه مشکی و سبکتر شدن بدنه.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *