لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی سورن پلاس

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی سورن پلاس

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

سورن پلاس

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

خرید اقساطی ماشین های ایران خودرو مانند خرید اقساطی سورن پلاس این امکان را برای خریداران فراهم می کند تا با کمک تسهیلاتی که برای خریدار قرار می دهند، بتوانند خودرو مورد نظر را طی چند قسط تهیه کنند. به این روش، لازم نیست کل مبلغ را به صورت یکجا بپردازند و طی چندین قسط با توجه به شرایط تعیین شده می توانند مبلغ را پرداخت کنند. در این میان فروش اقساطی سورن پلاس تحویل فوری یکی از بهترین آپشن های خرید است. چرا که ماشین سریعا به شما تحویل داده می شود و شما می توانید هزینه را طی چند قسط بپردازید.

مشخصات سورن پلاس

نمای داخلی سمند سورن پلاس

اولین گام در خرید خودرو به خصوص فروش اقساطی سورن پلاس این است که ویژگی خودرو مورد نظر را به خوبی بشناسید. از مشخصات فنی تا مشخصات داخلی و نمای آن را به خوبی بشناسید تا بتوانید هنگام خرید به درستی تصمیم بگیرید.

 از نظر امکانات و تجهیزات سورن پلاس می توان به این موارد اشاره کرد. کروز کنترل، شیشه های دودی عقب، چراغهای روشنایی در روز و اضافه شدن سنسور سوم پارک در وسط سپر از مواردی است که به سمند سورن پلاس اضافه شده است.

برای خرید اقساطی سمند سورن پلاس لازم است که به این نکات اشراف داشته باشید. مشخصات ظاهری سمند سورن پلاس نسبت به مشخصات سورن پلاس توربو ELX، با اضافه شدن گرافیک جدید چراغهای جلو و عقب، اضافه شدن دی لایت، تغيير رنگ جلوپنجره به مشکي براق، استفاده از طرح كروم روي نوار شيشه هاي جانبي، دستگيره هاي جدید درب ها (آسان بازشو)، نصب اسپويلر برروي درب صندوق عقب و رینگ های جدیدش تغییر کرده است.

از دیگر تفاوت‌های ظاهری می توان به دودی شدن شیشه‌های عقب و اضافه شدن یک سنسور دنده عقب در مرکز سپر عقب اشاره کرد. داخل سمند سورن پلاس نیز به اینگونه تغییر یافته است.

·       غربیلک فرمان با نمونه مشابه خودرو دنا جایگزین شده است.

·       MFD به همراه Trip Computer بر روي پوسته بالايي داشبورد که اطلاعاتی نظیر دما و باز بودن درب ها را نمایش می دهد اضافه شده است.

·       طرح و رنگ جديد روکش صندلي با دوخت قرمز

·       تغيير قطعات دکوراتيو داخلي و تودری ها

·       سردنده جدید و موکت سقف

 مشخصات فنی سمند سورن پلاس

یکی از کارهایی که این روزها با شرایط اقتصادی روز، افراد را سریعا به خودرو مورد علاقه شان می رساند، لیزینگ خودرو است. فروش قسطی سورن پلاس یکی از این موارد است که خودرو خوبی از نظر کیفیت ساخت در بین خودروهای داخلی محسوب می شود.

با فروش اقساطی ایرانخودرو دست افراد باز می شودتا بتوانند خودرو مورد نظرشان را طی چند قسط خریداری کنند. در حالی که، فروش اقساطی سورن پلاس در حالت تحویل فوری حتی می توانند ماشین را بدون اینکه کل هزینه را پرداخت کرد باشند تحویل بگیرند. از مشخصات فنی سمند سورن پلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

·       جعبه دنده: دستی پنج سرعته

·       انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

·       حجم موتور: 1650 سی سی

·       تنفس موتور: تنفس طبیعی

·       حداکثر قدرت: 115 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

·       حداکثر گشتاور: 159 نیوتن متر در 3500 دور در دقیقه

·       شتاب 0 تا 100: 12 ثانیه

·       حداکثر سرعت: 190 کیلومتر در ساعت

·       مصرف سوخت ترکیبی: 7.4 لیتر در هر صد کیلومتر

·       حجم باک: 66 لیتر

معایب سورن پلاس

از ایرادهای شایع سمند سورن پلاس به سنگینی و کند بودن این خودرو می توان اشاره کرد. وزن بالای این خودرو شتاب ماشین را کاهش می دهد و باعث شده است، این خودرو نسبت به سایر انواع نسل های قبلی سمند تیز و سریع نباشد.

 قطعات یدکی سمند سورن پلاس به نسبت سایر خودروها کمتر است و قیمت بالایی دارد. اگر قطعه ای از درون خودرو شما دچار مشکل شود، یافتن قطعه جایگزین زمان زیادی می برد. البته، این مشکل تنها برای تعداد اندکی از قطعات سمند سورن به وجود آمده است و همه قطعات آن دچار این مشکل نیستند. با وجود این شرایط، فروش اقساطی سورن پلاس هنوز یکی از گزینه های خوب برای تهیه این خودرو است.

فروش اقساطی سورن پلاس

نمای کاملی از خودرو سمند سورن پلاس ایران خودرو

برای فروش سورن پلاس اقساطی باید گفت که ایران خودرو از طریق نمایندگی های خود مانند کیان خودرو شرایط فروش اقساطی سورن پلاس و سایر خودروها را فراهم کرده است. فروش اقساطی خودروهای داخلی در نمایندگی کیان خودرو امکان پذیر است. این سایت مرکز فروش سورن پلاس قسطی و سایر انواع خودرهای داخلی است. جدول فروش اقساطی سورن پلاس ایران خودرو را با ورود به سایت کیان خودرو می توانید به دست بیاورید که به شرح زیر است.

نصف مبلغ خودرو به صورت وام در اختیار کاربر قرار می گیرد. بعد طی قسط بندی هایی باید این مبلغ را بپردازید. می توانید قسط هایتان را بین یک تا سه سال تنظیم کنید. درحالی که همچنان در حال پرداخت قسط هستید، می توانید ماشین را فورا تحویل بگیرید و استفاده کنید. برای محاسبه دیدن مبلغ کل دریافتی و تقسیط بدهی باید به سایت کیان خودرو مراجعه کنید. هر قسط را با توجه به توانایی در پرداخت تعیین کنید. می توانید از شرایط فروش اقساطی سمند سورن نیز مطلع شوید. قیمت روز این خودرو به همراه سایر انواع خودروهای داخلی و خارجی را در بخش مربوطه جستجو کنید. سپس، با توجه به نوع قسط بندی میزان وام را تعیین کنید.

برای مثال، شرایط فروش اقساطی 206 تیپ 2 در کیان خودرو به این شرح است. قیمت اصلی خودرو به تاریخ امروز، 532 میلیون تومان است. اگر تعداد قسط را 36 ماهه انتخاب کنید، باید ماهی حدود 12,036,500 تومان قسط بدهید. به این روش هم ماشین را می توانید سریعا تحویل گیرید. هم ماهیانه مبلغی را پرداخت کنید. فروش اقساطی سمند ef7 نیز به همین صورت است.

سوالات متداول

1.فروش اقساطی سمند ef7 باز است؟

زمان فروش اقساطی سمند ef7 یا فروش اقساطی سورن پلاس یا هر خودرو دیگر ایران خودرو توسط خود این شرکت یا نمایندگی های آن اعلام می شود.

2.آیا سمند سورن پلاس از نظر ظاهری تغییراتی داشته است؟

بله، تغییرات محسوسی روی این نوع سمند اعمال شده است. این تغییرات شامل دودی شدن شیشه‌های عقب، اضافه شدن دی لایت، تغيير رنگ جلوپنجره به مشکي براق، استفاده از طرح كروم روي نوار شيشه هاي جانبي، دستگيره هاي جدید درب ها (آسان بازشو)، نصب اسپويلر برروي درب صندوق عقب و رینگ های جدید هستند.

3.قیمت سمند سورن چه قدر است؟

برای مطلع شدن از قیمت سمند سورن پلاس با توجه به نوسانات قیمت، بهتر است به سایت کیان خودرو مراجعه کنید. در این سایت وارد بخش قیمت روز خودروها شده و قیمت خودرو مورد نظرتان را بیابید.

4.کدام مدل سمند سورن را بخریم؟

خرید وسیله نقلیه امری سلیقه ای است. شاید آنچه در نظر یکی نقص در نظر گرفته می شود. برای دیگری ایرادی نداشته باشد. اما، اگر بخواهیم به مشخصات فنی سمند سورن، سورن پلاس، سورن پلاس توربو نگاه کنیم، باید گفت سمند سورن پلاس به لحاظ امروزی بودن و داشتن آپشن های متنوع انتخاب خوبی است. اما، اگر قیمت برای شما مهم است، سمند معمولی برای شما گزینه مناسبی خواهد بود.

5.انواع مدل های سمند سورن چیست؟

سورن ام یو ایکس (مالتی پلکس)، سورن ای ال ایکس، سورن ای ال ایکس EF7، سورن ای ال ایکس EF7 TC (توربو شارژ) و سورن پلاس

4.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *