لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی سمند سورن

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی سمند سورن

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

سورن پلاس سفید رنگ

طرح فروش اقساطی سمند سورن را بیشتر بشناسید

در شرایط فعلی، قیمت دائما رو به افزایش خودرو مشکلی است که بسیاری از افراد را از خرید خودرو محروم کرده است. از این رو کیان خودرو با فراهم آوردن امکان فروش اقساطی خودروی سمند سورن پلاس قسطی  آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. از این رو تنها کافیست سورن پلاس اقساطی را انتخاب کرده و این ماشین را به صورت فوری تحویل بگیرید. اما شرایط خرید سورن پلاس اقساطی 36 ماهه به چه صورت است؟ مزایا و معایب سورن پلاس و نسخه معمولی این ماشین چه مواردی هستند؟ آیا این خودروی ایرانی ارزش خرید دارد؟ این ها سوالاتی هستند که با خواندن این مقاله پاسخ آن ها را در می یابید پس پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی سمند سورن

مدت هاست که سمند در کشور ما تولید می شود و عده زیادی سواری با آن را تجربه کرده اند. اما با گذشت مدتی از تولید این ماشین، سازندگان ایران خودرو تلاش کردند تا با ارائه مدل فیس لیفت شده آن، بر محبوبیت شرکت خود بیفزایند. از این رو سورن که به عنوان نسل سوم خودروی سمند هم شناخته می شود، در بهمن ماه 1385 رونمایی شد و سال بعد در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

البته جالب است بدانید که نام اصلی این ماشین سورنا می باشد که به نام یکی از سرداران ایرانی اشاره دارد. پس از استقبال مردم از این محصول داخلی و با گذشت سال ها، سورن بهبودهایی پیدا کرد و با تجهیز به آپشن های جدید تحت عنوان سمند سورن پلاس از سال 1399 راهی بازار خودرو شد. در ادامه ما بیشتر با این ماشین آشنا خواهیم شد. خودرویی که در رده بندی، میان سمند و دنا قرار گرفته است پس اگر برای خرید اقساطی سورن مردد هستید، تا انتها با ما همراه بمانید.

نمای ظاهری سمند سورن

با نگاه کردن به سمند سورن، خواهید دید که این ماشین کاملا آشنا به نظر می رسد. همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، سورن به عنوان نسخه فیس لیفت شده سمند به بازار معرفی شد اما تغییرات این دو مدل از نظر نمای ظاهری اصلا چشمگیر نیست. جلو پنجره جدید، تغییر چراغ های جلو و عقب، سپر متفاوت و رینگ های آلومنیومی، از اصلی ترین و مشهودترین تغییرات سمند سورن نسبت به عضو قدیمی تر این خانواده هستند.

شاید این تحولات به سورن نمای ظاهری زیباتری بخشیده باشند اما در بخش هایی هم سبب ناهماهنگی هایی در آن شده اند.  بنابراین اگر به دنبال سواری با یک ماشین خوب هستید و طرح فروش اقساطی ایران خودرو را بر می گزینید، شاید سمند سورن همان چیزی باشد که شما می خواهید هر چند نباید در قسمت ظاهری انتظار خیلی زیادی از آن داشت.

همچنین لازم است تا بر اندازه های این ماشین هم مروری داشته باشیم. سمند سورن در طول 4534 میلیمتر، عرض 1944 میلیمتر و ارتفاع 1460 میلیمتر طراحی شده است. همینطور فاصله بین محور چرخ ها برابر با 2671 میلیمتر در نظر گرفته شده و در نهایت باید گفت که سورن وزنی معادل 1257 کیلوگرم دارد. یکی از بهترین مزایای این خودرو، فضای بزرگ صندوق عقب آن می باشد که برابر 500 لیتر است. بنابراین اگر فروش اقساطی خودروهای داخلی را ترجیح می دهید و به دنبال یک مدل خوب، ساده، زیبا و در عین حال قابل قبول هستید، توصیه می کنیم نام سمند سورن را در لیست محصولات انتخابی خود قرار دهید.

نمای ظاهری سمند سورن

مشخصات فنی

اما در این بخش قصد داریم به اصلی ترین نکته پیش از خرید خودرو بپردازیم. همانطور که همه می دانیم، مشخصات فنی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند و نباید ساده از کنار آن ها گذشت. بنابراین اگر شما هم خرید قسطی سمند سورن را انتخاب می کنید، مطالب زیر را با دقت مطالعه نمایید. سمند سورن به یک پیشرانه EF7 با اندازه 1645 سی سی مجهز شده است. این موتور دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ می باشد و قادر است حداکثر توان 113 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 153 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه را فراهم آورد.

در هر دو مدل این خودرو امکان رانندگی با نهایت سرعت 190 کیلومتر بر ساعت وجود دارد و زمان شتاب صفر تا صد آن برابر 12 ثانیه می باشد. گیربکس 5 سرعته دستی و مصرف 7.49 لیتر بنزین به ازای طی کردن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی از دیگر مشخصات سورن پلاس جدید می باشند که با مدل معمولی این خودرو مشترک هستند. از این رو اگر به دنبال یک ماشین جادار با مشخصات قابل قبول هستید، پیشنهاد می کنیم فرصت ثبت نام در طرح فروش اقساطی سورن پلاس و یا مدل معمولی این خودرو را از دست ندهید.

مدل خودروسورن
پیشرانهEF7
حجم موتور1645cc
قدرت113 اسب بخار
گشتاور153 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی7.49 لیتر
شتاب صفر تا صد12 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های سمند سورن

فرایند خرید ماشین قسطی با اقساط36 ماهه، تنها به نمای ظاهری و مشخصات فنی ماشین ختم نمی شود. بلکه لازم است تا به طور کامل امکانات و آپشن های خودرو را مورد بحث قرار دهید. از این رو ما در این قسمت به بیان قابلیت های سورن خواهیم پرداخت تا شما عزیزان بهتر بتوانید برای خرید سورن پلاس صفر قسطی و یا مدل معمولی این خودرو تصمیم گیری کنید.

نمای کابین خودروی سورن

سیستم ترمز ABS و EBD، ترمز جلوی دیسکی با قابلیت خنک کننده، ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه اتوماتیک، فرمان هیدرولیکی همراه با کلیدهای کنترلی روی فرمان، فرمان تلسکوپی و سنسور دنده عقب از جمله امکاناتی هستند که شما با ثبت نام در طرح فروش اقساطی سمند سورن ef7 و خرید این خودرو از آن ها بهره مند خواهید شد.

علاوه بر این ها، دیگر آپشن های سمند سورن عبارت هستند از چراغ نقشه خوان، سیستم روشنایی ترک خودرو، مه شکن های جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ ها از داخل کابین، آینه های جانبی تاشو راهنمادار و مجهز به گرمکن، شیشه بالابرهای برقی عقب و جلو و ایموبلایزر میباشد. بنابراین اگر توانایی پرداخت هزینه ی بیشتری را ندارید میتوانید طرح فروش اقساطی سمند ef7 نیز مدنظر قرار دهید.

سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب 
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل 
سیستم‌ روشناییچراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – 
فرمانفرمان هیدرولیکی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان 
مالتی مدیا6 اسپیکر – سیستم پخش جدید با خروجی ساب‌ووفر
ایمنی کابین2 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو 
رفاهی کابینسیستم تهویه اتومات – دریچه تهویه عقب – دریچه تهویه عقب – صندلی‌ راننده 6 حالته با تنظیم برقی پشتی
– صندلی سرنشین جلو 4 حالته با تنظیم برقی پشتی – روکش صندلی پارچه 
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه جانبی تاشو برقی – آینه جانبی با تنظیم برقی – آینه جانبی با گرمکن – شیشه سولار و شیشه بالابر آنتی‌ترپ

شرایط فروش اقساطی سمند سورن از کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید ما در این محتوا به یک بررسی جامع درباره خودروی سمند سورن و نیز سورن پلاس پرداختیم. بنابراین اکنون شما عزیزان راحت تر می توانید برای شرکت در طرح فروش سورن پلاس و معمولی تصمیم بگیرید. چنانچه خواهان خرید این خودرو هستید اما پول کافی برای آن ندارید، کیان خودرو آماده است تا با فروش سورن پلاس با اقساط بلند مدت و نیز مدل معمولی این خودرو شما را یاری کند.

فروش اقساطی سورن پلاس تحویل فوری با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و 12 ماهه از جمله طرح های کیان خودرو هستند که بهترین شرایط فروش اقساطی سورن پلاس را برای شما به ارمغان می آورند. از این رو تنها کافیست به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده، قیمت اقساطی سمند سورن را با خرید نقدی آن مورد بررسی قرار داده و در صورت تمایل هر چه سریع تر برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی سورن پلاس و یا سورن معمولی اقدام نمایید.

سوالات متداول

سمند سورن در چه مدل هایی تولید شده است؟

از زمان تولید و عرضه خودروی سمند سورن، شاهد تولید آن در چندین نسخه مختلف بوده ایم که هر کدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند. سورن ام یو ایکس (مالتی پلکس)، سورن ای ال ایکس، سورن ای ال ایکس EF7، سورن ای ال ایکس EF7 TC (توربو شارژ) و سورن پلاس از جمله مدل های مختلف این ماشین هستند.

رقبای سمند سورن چه خودروهایی هستند؟

پژو پارس و دنا، اصلی ترین رقیبان این خودرو از محصولات شرکت ایران خودرو هستند. علاوه بر این ها، سایپا آریو دیگر حریف سمند سورن به حساب می آید.

مزایای سورن چیست؟

فضای جادار و بزرگ کابین و صندوق عقب، افزودن قابلیت کروز کنترل در مدل های جدید، فراوانی قطعات یدکی و خدمات پس از فروش گسترده محاسنی هستند که این مدل را در بین طرفداران محبوب کرده اند.

معایب سمند سورن چیست؟

اما همانند تمام خودروهای موجود در بازار، سمند سورن هم بدون ایراد نیست. پلتفرم قدیمی، تغییرات ظاهری جزئی در مقایسه با سمند، عملکرد ضعیف ترمز دیسکی عقب، کیفیت پایین مونتاژ و محدودیت آپشن ها و قابلیت ها از جمله نقاط ضعف سمند سورن هستند.

کدام مدل سمند سورن را بخریم؟

این انتخاب بسته به نظر و البته هدف شما از خرید دارد. اگر به قدرت و شتاب ماشین بسیار اهمیت می دهید، مدل توربو شارژ سورن بهترین گزینه است اما چنانچه بهینگی، امروزی بودن و آپشن های بیشتر ماشین برای شما مهم است، پس توصیه می کنیم به سراغ سمند سورن پلاس بروید. البته اگر پیش از همه این ها، قیمت ماشین را مد نظر قرار می دهید، طبیعتا باید خرید سمند سورن معمولی یا همان سورن ELX را تجربه کنید.

4.2/5 - (23 امتیاز)

2 پاسخ

  1. بسیارعالی وبرای من وخانواده ۵ نفری من عالی هست وخداکنه قسمت من هم باشه بچه هام روخوشحال کنم ومن ازروزی که سورن پلاس رادیدم وسوارشدم آرزوی داشتنش رادارم خداقسمت من هم بکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *