لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی سمند ef7

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی سمند ef7

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

سمند ef7 با رنگ خاکستری

چرا ثبت نام در طرح فروش اقساطی سمند ef7را انتخاب کنیم؟

سالیان زیادی است که سمند به عنوان یک خودروی داخلی در سراسر کشور به خرید و فروش می رسد. بنابراین ممکن است شما هم متقاضی سواری با این خودروی محکم و با ابهت ایران خودرو باشید. البته قیمت ماشین، مشکل سازترین بخش برای خرید است. از این رو ما در این مقاله قصد داریم بهترین شرایط فروش اقساطی سمند ef7 را که توسط مجموعه کیان خودرو ارائه شده است را به شما عزیزان معرفی کنیم. بنابراین اگر به دنبال خرید سمند ef7 اقساطی تحویل فوری و البته با اقساط بلند مدت هستید، توصیه می کنیم تا انتها ما را یاری فرمایید.

معرفی سمند

سمند، دیگر خودروی ایرانی تولید شده توسط شرکت ایران خودرو است که از سال 1379 روی خط تولید این کارخانه قرار گرفته و با قابلیت های خوب و مناسب، تاکنون توانسته ایرانیان زیادی را مجذوب خود کند. پس از استقبال گسترده مردم از این مدل داخلی، سازندگان ایران خودرو با اعمال تغییراتی بر روی خودروی سمند، نسخه جدیدتر آن را تحت عنوان سمند LX به متقاضیان ارائه دادند. این مدل در سال 1383 به میدان آمد و در این سال ها توانست بهبود بیشتر و بهره مندی از قابلیت های زیادتری را تجربه کند به طوری که سمند LX امروزی با اولین نسخه تولید شده این مدل تفاوت هایی دارد.

سمند LX با دو پیشرانه XU7 و EF7 راهی بازار شد تا مشتریان بتوانند مدل دلخواه خود را انتخاب نمایند. بدیهی است هر کدام از این پیشرانه ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که لازم است پیش از اقدام برای خرید سمند قسطی نسبت به آن ها اطلاعات کامل به دست آورید. همچنین دیگر موردی که توانسته فروش اقساطی سمند ef7 را با استقبال گسترده ای روبرو کند، عرضه این ماشین در مدل های دوگانه سوز و معمولی می باشد.

نمای ظاهری

در ابتدای تولید قرار بود سمند به عنوان جایگزینی برای خودروی پیکان معرفی شود که البته این امر تحقق نیافت. مدل های مختلف سمند از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت هایی دارند که البته خیلی مشهود هم نیستند. اما به طور کلی درباره تغییرات سمند LX در مقایسه با نسخه قدیمی تر این خودرو می توان به جلو پنجره جدید، حذف لنز چراغ های جلو، تغییر سپر ماشین و کوچک تر شدن چراغ های عقب اشاره کرد.

اگر خرید سمند ef7 اقساطی را انتخاب می کنید، باید بدانید که این ماشین با طول 4502 میلیمتر، عرض 1903 میلیمتر، ارتفاع 1460 میلیمتر و فاصله بین محورهای 2671 میلیمتر طراحی شده است. همچنین وزن این ماشین 1240 کیلوگرم عنوان شده که در مقایسه با سایر خودروهای موجود در بازار، مدلی سنگین وزن به حساب می آید. در نهایت باید گفت که اگر برای خرید خودرو، به دنبال یک مدل جذاب و خوش قیافه هستید، خرید سمند ef7 را به شما پیشنهاد نمی کنیم چرا که احتمالا نمی تواند انتظارات شما را برآورده سازد.

سمند با رنگ حاکستری

طراحی داخلی سمند EF7

حال که اطلاعاتی درباره ظاهر سمند به دست آوردیم، لازم است تا نگاهی هم به داخل این خودرو داشته باشیم. همانند ظاهر ماشین، نمای داخلی سمند هم حرفی برای گفتن ندارد چرا که کابین و طراحی داخل خودرو با نمای بیرونی آن همخوانی داشته و هر دو از یک طراحی کلاسیک و قدیمی بهره مند شده اند. البته نکته حائز اهمیت درباره این قسمت، فضای بزرگ و جادار کابین است که بیشترین راحتی را برای 5 سرنشین آن فراهم می آورد. همچنین طراحی داخلی ماشین به گونه ای است که با نشستن در آن احساس امنیت خواهید کرد.

علاوه بر این ها، شایان ذکر است که فضای 500 لیتری صندوق عقب خودرو به عنوان یک نقطه مثبت شناخته می شود که می تواند وسایل شما را به خوبی در خود جای دهد و امکان یک سفر خانوادگی راحت را برایتان به ارمغان آورد. البته این فضا در صورتی است که مدل بنزینی این خودرو را خریداری نمایید. شما با ثبت نام در طرح فروش اقساطی سمند ef7پایه گاز سوز، صندوقی با ظرفیت 350 لیتر خواهید داشت. در آخر اگر به زیبایی و لوکس بودن کابین اهمیت زیادی نمی دهید، ثبت نام در طرح خرید خودرو اقساطی ایران خودرو و خرید اقساطی سمند ef7 صفر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

کابین سمند EF7

مشخصات فنی

مشخصات و ویژگی های فنی ماشین از حائز اهمیت ترین نکات پیش از خرید خودرو اقساطی و یا نقدی هستند. از همین رو ما در این بخش قصد داریم به بررسی مشخصات فنی سمند EF7 بپردازیم بنابراین اگر شما هم خواهان خرید اقساطی سمند هستید، این قسمت را با دقت مطالعه کنید. کلمه ef7 که پس از نام سمند LX نوشته می شود، به نوع پیشرانه این خودرو اشاره دارد. این موتور 1645 سی سی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ، امکان فراهم آوردن حداکثر توان 113 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 155 نیوتن متر در 3500 الی 4500 دور در دقیقه را دارا است.

چنانچه برای خرید اقساطی خودرو های داخلی، طرح فروش اقساطی سمند ای اف سون را انتخاب می کنید، می توانید با نهایت سرعت 190 کیلومتر بر ساعت پیش رفته و شتاب صفر تا صد را در زمان 12 ثانیه تجربه کنید. همچنین شایان ذکر است که سیستم انتقال قدرت ماشین، 5 دنده دستی است و از سیستم انژکتوری پاشش چند نقطه ای بهره مند می باشد.

سمند ال ایکس برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در خارج از شهر به 5.8 لیتر بنزین نیاز دارد در حالی که برای طی کردن همین مسافت به صورت ترکیبی، 7.49 لیتر بنزین مصرف خواهد کرد. استاندارد آلایندگی یورو 4 و گنجایش 60 لیتری باک بنزین از دیگر مشخصات این خودرو هستند. البته توجه داشته باشید آنچه که تاکنون گفتیم، مربوط به مدل بنزینی سمند LX بود. در صورتی که خواهان خرید اقساطی سمند ef7 پایه گاز سوز هستید، باید بدانید که در حالت گاز حداکثر توان موتور 100 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن، 136 نیوتن متر می باشد. همچنین امکان رانندگی با نهایت سرعت 180 کیلومتر بر ساعت مهیا می باشد. در آخر این شما هستید که تصمیم می گیرید آیا مشخصات این خودرو با انتظارات شما سازگار است یا نه. در صورتی که طراحی بروز و آپشن های بیشتری نیاز دارید میتوانید به طرح فروش اقساطی سورن پلاس هم نیم نگاهی داشته باشید.

مدل خودروسمند EF7
پیشرانهEF7
حجم موتور1645cc
قدرت113 اسب بخار
گشتاور153 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی7.49 لیتر
شتاب صفر تا صد12 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های خودرو

حال که تا اینجا با ما همراه بودید، قصد داریم در این بخش امکانات و آپشن های سمند LX را به شما معرفی کنیم. سیستم ترمز ABS و EBD، ترمز عقب کاسه ای، ترمز جلوی دیسکی با قابلیت سیستم خنک کننده، ایربگ راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیکی، فرمان تلسکوپی، چراغ نقشه خوان، چراغ مه شکن جلو و عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، شیشه بالابرهای برقی عقب و جلو، آینه های جانبی برقی، سیستم هشدار دهنده گویا، سنسور دنده عقب، ایموبلایزر و دسترسی به صندوق عقب از داخل خودرو از جمله آپشن هایی هستند که با ثبت نام در طرح فروش سمند ef7 اقساطی تحویل فوری و خرید این ماشین می توانید از آن ها بهره مند شوید.

البته اگر خواهان سمند ای اف سون قسطی هستید و این آپشن ها نمی توانند شما را راضی کنند، خرید سمند سورن دیگر گزینه پیشنهادی ما به شماست. با خرید این مدل می توانید علاوه بر قابلیت های قبلی، استفاده از آپشن های دیگری چون کلیدهای کنترلی روی فرمان، سیستم تهویه اتوماتیک، تهویه جداگانه برای سرنشینان عقب، قابلیت تنظیم نور چراغ ها از داخل خودرو، سیستم روشنایی ترک ماشین و چراغ عقب LED را تجربه کنید. بنابراین با توجه به آنچه که گفتیم، در آخر این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام مدل از سمند اقساطی 36 ماهه را خریداری نمایید.

سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب 
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل 
سیستم‌ روشناییچراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب  
فرمانفرمان هیدرولیکی
مالتی مدیااسپیکرهای جلو و عقب
ایمنی کابین2 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو 
رفاهی کابینسیستم تهویه دستی با دریچه تهویه عقب – دریچه تهویه عقب – صندلی‌ راننده 6 حالته با تنظیم برقی پشتی
– صندلی سرنشین جلو 4 حالته با تنظیم برقی پشتی – روکش صندلی پارچه 
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه جانبی با تنظیم برقی

شرایط فروش اقساطی سمند موتور ملی از کیان خودرو

علاوه بر انتخاب مدل ماشین، پیدا کردن مرکزی معتبر برای خرید خودرو از دیگر چالش های اساسی خریداران است چرا که با توجه به قیمت روز افزون ماشین، تعداد سودجویان و کلاهبرداران هم در حال افزایش است. همانطور که مطالعه کردید ما در این محتوا سعی کردیم به یک بررسی جامع و کلی درباره خودروی سمند بپردازیم. از این رو تمامی مشخصات آن را برای شما شرح دادیم. بنابراین اکنون بحث به فروشنده مطمئن می رسد. کیان خودرو با بیش از 12 سال سابقه ضمن ارائه انواع مدل های داخلی و خارجی، با فروش اقساطی سمند ef7 با شرایط تحویل فوری آماده خدمت رسانی به شما است.

در صورتی که این هلدینگ را برای خرید انتخاب می کنید، می توانید به وب سایت آن مراجعه کرده و جدول فروش اقساطی سمند ef7 را مطالعه نمایید. از این رو خود می توانید تعیین کنید که آیا طرح فروش سمند ef7 با اقساط بلند مدت برای شما مناسب است یا توانایی پرداخت اقساط را در کوتاه مدت دارید. در نهایت هر کدام را که انتخاب کنید، لازم است برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی سمند ef7 با شرایط مناسب، بخشی از هزینه ماشین را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز نموده و فرد معتبری را به عنوان ضامن معرفی کنید. در آخر امیدواریم نهایت رضایت را از شرایط خرید سمند اقساطی از کیان خودرو داشته باشید 

سوالات متداول

خودروی سمند تاکنون در چه مدل هایی تولید شده است؟

به عنوان اولین مدل که توسط شرکت ایران خودرو معرفی شد لازم است تا به سمند معمولی یا XU7 اشاره کنیم. دیگر مدل، سمند EL نام دارد که بیشتر شاهد حضور آن در ناوگان حمل و نقل می باشیم. اگر می خواهید اقتصادی ترین مدل سمند را بشناسید، باید سمند SE را نام ببریم. سمند LX دیگر عضو از این خانواده است که توانسته به عنوان محبوب ترین و پرفروش ترین نوع سمند لقب گیرید. در آخر هم باید گفت که سمند سورن دیگر مدل است که به صورت فیس لیفت شده و با امکاناتی بیشتر وارد بازار رقابت شده است.

مزایای سمند ef7 چیست؟

اگر برای خرید سمند مردد هستید، احتمالا فضای جادار کابین و صندوق عقب، قدرت قابل قبول موتور و خدمات پس از فروش گسترده بتوانند شما را برای خرید این خودرو مصمم کنند.

معایب سمند ef7 چیست؟

همانند دیگر مدل های موجود در بازار، سمند ای اف سون هم خالی از اشکال نیست. تعمیر و نگهداری سخت پیشرانه خودرو، استفاده از متریال بی کیفیت در کابین، سروصدای زیاد ماشین، ظاهر نه چندان جذاب و گران بودن قطعات یدکی از جمله نقاط ضعف این خودرو هستند.

رقبای سمند چه خودروهایی هستند؟

در حال حاضر سه خودروی پژو 405، تندر 90 و ام وی ام 530 از اصلی ترین رقیبان سمند به شمار می روند بنابراین اگر برای خرید این خودرو تصمیم قطعی نگرفته اید، توصیه می کنیم نگاهی هم به مشخصات این مدل ها داشته باشید.

آیا سمند LX ef7 ارزش خرید دارد؟

در میان خودروهای داخلی، سمند از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار می باشد. درست است که در مقایسه با مدل های به روز خارجی چندان حرفی برای گفتن نداشته و به آپشن های زیادی مجهز نیست اما فضای جادار کابین و صندوق عقب و همچنین قابلیت دوگانه سوز بودن، این خودرو را به یک سدان خانوادگی پرطرفدار تبدیل کرده اند.

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *