لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی 206 تیپ 3 پاناروما

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

اگر به فکر خرید پژو 206 تیپ 3 پاناروما هستید و کل مبلغ را یکجا مهیا ندارید. یا پرداخت کل مبلغ برای شما مقدور نیست. یکی از راه حل های بسیار خوب برای اینکه بتوانید صاحب ماشین شوید، خرید اقساطی 206 تیپ 3 پاناروما است. فروش قسطی 206 تیپ 3 پانوراما در بسیاری نمایندگی های ایران خودرو قابل انجام است. تنها کافی است اطلاعات لازم برای شرایط فروش این خودرو به صورت اقساطی را به دست بیاورید و سپس، یکی از روش های فروش 206 تیپ 3 پاناروما اقساطی را با توجه به شرایط خودتان انتخاب کنید. اگر به دنبال پژو 206 تیپ 3 پاناروما در تهران هستید با کیان خودرو همراه باشید.

مشخصات 206 تیپ 3 پاناروما

نمای داخلی پژو 206 تیپ 3 پاناروما اقساطی

در بررسی 206 تیپ 3 پاناروما باید گفت که این خودرو یکی از مدل های پژو است که سال 1401 وارد بازار شد. این خودرو نسبت به نوع پژو 206 که قدمتی حدود 23 ساله دارد، تازه حضور پیدا کرده است. سقف شیشه ای آن که یکی از المان های لاکچری بودن در ماشین های خارجی بود، این خودرو را بسیار محبوب کرده است. ظاهر 206 تیپ 3 پاناروما به صورت هاچ بک نقلی و کوچک است و از نظر ابعاد به ترتیب از چپ به راست، طول، عرض و ارتفاع در اندازه 1426 × 1652 × 3835 میلی متر ساخته شده است. این خودرو مجهز به یک شاسی یکپارچه است و رینگ آلومینیومی آن به زیبایی ظاهری این خودرو اضافه می کند. نمای داخلی 206 تیپ 3 سقف شیشه ای به دلیل حالت پاناروما، دلباز است و به محیط بیرون اشراف بیشتری خواهید داشت. از مشخصات 206 تیپ 3 پاناروما می توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       محور محرک: دیفرانسیل جلو

·       گیربکس: 5 دنده دستی

·       پیشرانه: 4 سیلندر TU3

·       حجم موتور: 1.4 لیتر

·       قدرت: 75 اسب بخار

·       گشتاورک 118 نیوتن متر

·       شناب: 14.1 ثانیه

·       سرعت: 170 کیلومتر بر ساعت

·       مصرف ترکیبی: 6.4 بیتر در صد کیلومتر

·       حجم باک: 50 لیتر

·       فاصله محوری: 2445 میلی متر

ایمنی 206 تیپ 3 پاناروما

وسایل نقلیه مانند یک چاقوی دو لبه هستند. در عین حال که می توانند کار انسان را به جلو پیش ببرند و در دنیای امروز مسافت ها را کوتاه کنند. می توانند عامل آسیب زدن به او نیز باشند. به همین دلیل، مسئله ایمنی بسیار حیاتی است. ایمنی 206 تیپ 3 پانوراما تمامی تست های مربوط به سلامت و ایمنی را با موفقیت طی کرده است. اما، از آنجایی که این خودرو کمی به اصطلاح تیز است، هنگام رانندگی بهتر است با سرعت مطمئنه حرکت کنید. سطح سواری این خودرو به مدل های قبل از خودش شباهت بسیاری دارد. موتور این ماشین به دلیل مصرف سوخت پایین برای حداکثر 2 سرنشین انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر تعداد سرنشین ها بیشتر شود، توان ماشین کاهش پیدا می کند. چرا که میزان باری که باید حمل کند، افزایش پیدا کرده است.

این خودرو مجهز به ترمز ضد قفل است و نیروی ترمز در آن به یک شکل توزیع می شود. این دو عامل مهم در کنترل سریع خودرو و حفظ تعادل آن هنگام ترمز گرفتن هستند. بنابراین، اگر تصمیم به خرید این خودرو کردید، باید بدانید که  206 تیپ 3 پاناروما ایران خودرو شامل خدمات لیزینگ خودرو می شود. می توانید از خدمات فروش اقساطی 206 تیپ 3 پاناروما تحویل فوری کیان خودرو هم استفاده کنید.

نظرات درباره 206 تیپ 3 سقف شیشه ای

فروش اقساطی پژو 206 تیپ 3 پاناروما و نمای روبروی خودرو

خودرو پژو 206 تیپ های مختلفی دارد. در بین این تیپ ها، فروش خودرو پژو 206 تا تیپ 3 با مشخصات فنی یکسان و با تفاوت قیمت کمی انجام می شود. اما، در این میان، تیپ 3 پانوراما خیلی از حالت تیپ 2 فاصله گرفته است و به نسبت، آپشن بیشتری نسبت به سایر تیپ های پژو 206 دارد. در نقد و بررسی 206 تیپ 3 سقف شیشه ای، بیشترین نظر در رابطه با این موضوع بود که مایه رضایت خریداران بوده است. اگر قصد خرید این خودرو را در سر می پرورانید، خبر خوب این است که می توانید از خدمات فروش اقساطی 206 تیپ 3 استفاده کنید. 206 تیپ 3 پاناروما نسبت به تیپ 2 و قبل آن شامل این تجهیزات است.

·       ترمزهای دیسکی عقب

·       سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک

·       آینه‌های جانبی برقی همرنگ با بدنه

·       شیشه بالابر برقی درهای عقب

·       رینگ‌های آلومینیومی

·       پشت‌سری صندلی‌های عقب   

فروش اقساطی 206 تیپ 3 مدل پاناروما

نمای سقف پزو 206 تیپ 3 پانوراما

خرید و فروش اقساطی 206 تیپ 3 پاناروما کارخانه تحت نظارت ایران خودرو انجام می شود. شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به گونه ای است که نمایندگی های مجاز بتوانند خدمات خوبی را برای خریداران اتخاذ کنند. برای ثبت نام، خرید و آگاهی از شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی به وب سایت نمایندگی کیان خودرو مراجعه کنید. کیان خودرو مرکز فروش 206 تیپ 3 به صورت اقساطی است. شرایط فروش اقساطی 206 تیپ 3 و سایر انواع ماشین های ایران خودرو و سایر شرکت ها در سایت کیان خودرو به شرح زیر است.

خریداران محترم با وجود شرایط ویژه اقتصادی و فراهم نبودن مبلغ کل خودرو مورد نظر می توانند، نصف مبلغ خودرو را به صورت وام ازکیان خودرو دریافت کنند. مابقی هزینه را طی چند قسط که مقدار و تعداد آن را می توانید در سایت مشخص کنید کم کم پرداخت کنید. مدت قسط بندی بین یک تا سه سال یعنی 12 تا 36 ماه طول می کشد. مزیت این نوع خرید در تحویل فوری خودرو است. سایت کیان خودرو به صورت به روز و آنلاین مبلغ کل خودرو، تعداد قسط ها و مقدار وام اولیخ را محاسبه کرده و به شما نشان می دهد. برای دریافت اطلاعات کامل به این سایت مراجعه کنید.

در نهایت، قسط بندی را با توجه به بودجه و توان مالی خود پرداخت کنید. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی206 تیپ 5 به همین روند پیش بروید. قیمت روز این خودرو را از داخل سایت نگاه کنید. مبلغ را وارد برنامه کنید، تعداد اقساط را با توجه به شرایطی که دارید، وارد سیستم کنید تا میزان قسط شما را محاسبه کند.

نحوه محاسبه قیمت روز خودرو در سایت کیان خودرو

برای مثال، شرایط فروش اقساطی 206 تیپ 2 در کیان خودرو به این شرح است. قیمت اصلی خودرو به تاریخ امروز، 532 میلیون تومان است. اگر تعداد قسط را 36 ماهه انتخاب کنید، باید ماهی حدود 12,036,500 تومان قسط بدهید. به این روش هم ماشین را می توانید سریعا تحویل گیرید. هم ماهیانه مبلغی را پرداخت کنید.

ویژگی فروش 206 تیپ 3 پاناروما قسطی

نمای عقب خودرو پژو برای فروش اقسطی پژو 206 تیپ 3 پانوراما

با توجه به نرخ تورم بالا، جمع کردن پول برای خرید وسایلی که قیمت زیادی دارند، تنها از ارزش پول شما کم می کند. باعث می شود تا مبلغ مورد نظر را جمع کردید، قیمت کالا مورد نظر افزایش پیدا کند و شما نتوانید آن را تهیه کنید. به همید دلیل، با خرید قسطی، با شرایط فروش خوب می تواند جلوی این ضرر را بگیرد و شما در لحظه کالای مورد نظر را در دست داشته باشید و هزینه آن را ماه به ماه یا چند ماه یکبار باتوجه به شرایط تعیین شده پرداخت کنید. شرایط فروش اقساطی 206 تیپ 3، 206 تیپ 3 پاناروما یا هر مدل دیگر پژو 206 می تواند به شما کمک کند، خودرو را سریعا تحویل بگیرید و ماهیانه اقساط آن را بپردازید.

به همین دلیل، فروش اقساطی 206 تیپ 3 پاناروما با شرایطی که کیان خودرو برای مشتریان قرار داده است، راه رسیدن شما به این خودرو را هموارتر می کند. مجموعه کیان خودرو آسان‌ترین شرایط فروش اقساطی 206 تیپ 3 پاناروما در نمایندگی ایران خودرو را در نظر گرفته، تا همه افراد بتوانند از این خودروی مناسب استفاده کنند. کافیست جدول فروش اقساطی پژو 206 تیپ 3 سقف شیشه ای 1402 را در وب سایت این مجموعه مورد بررسی قرار بدهید، تا شرایط خرید اقساطی پژو 206 تیپ های مختلف را با مهلت‌های پرداخت مناسب را انتخاب کنید.

سوالات متداول

1.خودرو 206 تیپ 3 بهتر است یا تیپ 2؟

طراحی خودرو 206 به گونه ای است که با اضافه شدن برخی ویژگی ها عدد تیپ خودرو تغییر می کند. اما، تا تیپ 3 ویژگی همه این تیپ ها تقریبا یکسان است.

2.قیمت خودرو 206 تیپ 3 چه قدر است؟

با توجه به تغییرات نرخ خودرو، برای آگاهی از قیمت روز این خودرو بهتر است به وب سایت کیان خودرو مراجعه کنید.

3.نمای ظاهری 206 تیپ 3 پانوراما به چه شکلی است؟

پژو 206 تیپ 3 پانوراما خودرویی است که سقف آن شیشه ای است و می تواند همتراز خودروهای پاناروما خارجی عمل کند. کابین داخلی این خودرو نیز طرحی خوبی دارد و از نمای داخل نیز می توانید به آسمان و یک سقف شیشه ای اشراف داشته باشید.

3.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *