لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی پژو 206 تیپ 5

وقتش ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی پژو ۲۰۶ تیپ ۲

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

پژو 206 تیپ 5

صفر تا صد فروش اقساطی پژو 206 تیپ 5  

تامین هزینه لازم برای خرید خودرو همواره یکی از مشکلات خریداران بوده است. از این رو شاهد طرح های مختلف فروش خودرو به منظور خدمت رسانی به متقاضیان بوده ایم. یکی از این طرح ها، فروش اقساطی پژو 206 تیپ 5 است. اما مسئله اصلی، شرایط فروش اقساطی پژو 206 تیپ 5 ایران خودرو می باشد. برای خرید این ماشین دوست داشتنی، چه شرایطی وجود دارد؟ قیمت فروش اقساطی پژو 206 تیپ 5 با خرید این ماشین به صورت نقدی چقدر متفاوت است؟ آیا این تیپ پژو ارزش خرید دارد و مشخصات آن به چه صورت می باشد؟

این ها سوالاتی است که شما با خواندن این مقاله می توانید، پاسخ مربوطه را دریافت کنید. بنابراین اگر شما هم متقاضی خرید پژو 206 تیپ 5 هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه بمانید.

 بررسی کلی پژو 206 تیپ 5

این روزها همواره با نوسان قیمت محصولات مختلف روبرو هستیم؛ خودرو هم از این قاعده مستثنی نمانده است و روز به روز شاهد افزایش قیمت این وسیله نقلیه پرکاربرد می باشیم. این در حالی است که در شرایط اقتصادی فعلی، توان مالی مردم برای خرید ماشین رو به کاهش است. با توجه به این موضوع، طرح فروش خودرو اقساطی تحویل فوری توسط برخی از مجموعه های لیزینگی فراهم شده تا متقاضیان خرید اتومبیل بتوانند مالکیت یک ماشین خوب را تجربه کنند. 

یکی از این طرح هایی که میخواهیم راجع به آن صحبت کنیم، طرح فروش 206 تیپ 5 اقساطی است که ما در این مقاله قصد داریم بیشتر به توضیح آن بپردازیم. با یک بررسی کلی در میابیم که 206 خودرویی محبوب و پرفروش نه تنها در میان ایرانیان بلکه در بسیاری از کشورهای جهان می باشد. 

پژو 206 نخستین بار در سال 1998 میلادی توسط کارخانه خودروسازی فرانسوی پژو وارد چرخه تولید شد و استقبال گسترده از آن، 6 تیپ مختلف این ماشین را روانه بازار کرد. در کشور ما هم شرکت قدیمی و صاحب نام ایران خودرو با مونتاژ پژو 206 زمینه خرید این ماشین را برای علاقه مندان فراهم آورد به طوری که اکنون شما با ثبت نام در طرح فروش اقساطی ایران خودرو تحویل آنی می توانید مالکیت این ماشین جمع و جور و چالاک را تجربه کنید.

پژو 206 تیپ 5 فرانسه با رنگ یاسی

طراحی ظاهری پژو 206 تیپ 5

هر خریداری پیش از خرید خودرو، به ظاهر آن اهمیت ویژه ای می دهد. خوشبختانه پژو 206 تیپ 5 در این زمینه حرفی برای گفتن دارد. به عبارت دیگر می توان گفت که یکی از دلایل فروش فوق العاده این ماشین، مربوط به نمای ظاهری آن می باشد. طراحی پژو 206 در ظاهری تخم مرغی شکل، نه تنها نمای زیبایی به این ماشین بخشیده، بلکه در سرعت عمل و چالاکی آن نیز نقش به سزایی دارد. از طرفی طراحان با تعبیه چراغ های بزرگ و کشیده، شکل اسپرت و جذاب تری به این ماشین بخشیده اند.

این خودروی هاچ بک با قرار گرفتن در کلاس سوپر مینی ها، گزینه عالی برای رفت های آمدهای درون شهری به حساب می آید. بنابراین با توجه به این نکته احتمالا متوجه شده اید که نمی توان انتظار صندوق عقب بزرگی از این ماشین داشت. صندوق عقب 245 لیتری پژو 206 تیپ 5 این ماشین را برای سفرهای خانوادگی نامناسب کرده است. 

بنابر آنچه که تاکنون گفتیم، اگر شما هم متقاضی ثبت نام در طرح فروش اقساطی پژو 206 تیپ 5 ایران خودرو هستید، باید بدانید که این ماشین با طول 3835 میلیمتر، عرض 1652 میلیمتر و ارتفاع 1426 میلیمتر طراحی شده است. همچنین فاصله بین محورهای آن 2445 میلیمتر می باشد که همه این ها در کنار تجهیزات این خودرو سبب شده، پژو 206 تیپ 5 وزنی معادل 1054 کیلوگرم داشته باشد.

طراحی ظاهری پژو 206 تیپ 5 (قرمز رنگ)

مشخصات فنی پژو 206 تیپ 5

مشخصات فنی خوب، دیگر عامل رونق فروش اقساطی پژو 206 تیپ 5 تحویل فوری هستند. این ماشین مجهز به یک پیشرانه 1587 سی سی TU5 است که قادر به فراهم آوردن حداکثر توان 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه می باشد پیشرانه این خودرو دارای 16 سوپاپ میباشد و سیستم انتقال قدرت آن از نوع 5 سرعته دستی است. 

از این رو اگر شما هم خرید ۲۰۶ اقساطی و البته تیپ 5 این ماشین را انتخاب می کنید، باید بدانید که این خودرو برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر 8.8 لیتر بنزین مصرف می کند. از طرفی مقدار سوخت لازم برای پیمودن همین مسافت در جاده، برابر با 5.4 لیتر است. در نهایت باید گفت که به طور کلی مصرف سوخت این ماشین، 6.6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر عنوان شده است. بنابراین با توجه به توضیحات مذکور پیشنهاد می کنیم که اگر شما هم متقاضی خرید اقساطی خودرو داخلی با اقساط مناسب هستید، نام پژو 206 تیپ 5 را به خاطر داشته باشید.

مدل خودروپژو 206 تیپ 5
پیشرانهتیوفایو TU5
حجم موتور1587cc
قدرت105 اسب بخار
گشتاور142 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی6.6 لیتر
شتاب صفر تا صد11.6 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های پژو 206 تیپ 5

اگر شما خوانندگان محترم خواستار یک خودروی صندقدار هستید، احتمالا فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار بتواند خواسته شما را برآورده سازد اما بدیهی است شما ملزم به پرداخت مبلغ بیشتری خواهید بود. اما چنانچه می خواهید مالک یک ماشین جمع و جور شوید که مجهز به امکانات قابل قبول و به روز باشد، ثبت نام ۲۰۶ تیپ ۵ ایران خودرو پیشنهاد ما به شماست. 

امکانات و آپشن های پژو 206 تیپ 5

شما با خرید این ماشین از امکاناتی چون سیستم ترمز ABS، EBD و EBA، ترمز عقب کاسه ای و ترمز جلوی دیسکی با قابلیت سیستم خنک کننده، فرمان هیدرولیکی، سیستم تهویه اتوماتیک، ایربگ راننده و سرنشین جلو، چراغ های مه شکن جلو و عقب، آینه های جانبی برقی، شیشه بالابرهای برقی عقب و جلو، ایموبلایزر، سنسور دنده عقب، دماسنج روی داشبورد و … بهره مند خواهید شد.

سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب 
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز کمکی – ترمز عقب دیسکی(سفارشی)
سیستم‌ روشناییچراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ بدرقه
فرمانفرمان هیدرولیکی
ایمنی کابین2 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو
رفاهی کابینسیستم تهویه اتومات – صندلی‌ راننده 6 حالته دستی – صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – روکش صندلی پارچه ای –  تریم خاکستری

شرایط فروش اقساطی پژو 206 تیپ 5

مهم نیست قصد خرید ماشین و یا یک وسیله دیگر را دارید؛ پیش از هر اقدامی برای خرید، شما باید هدفتان را مشخص کنید. شاید از عمر پژو 206 بیش از بیست سال است که می گذرد اما همچنان این ماشین به عنوان یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین ماشین های داخل کشور به شمار می رود. از طرفی فروش اقساطی پژو 206 تیپ 5 با اقساط 36 ماهه یکی از بهترین فرصت ها برای خرید این ماشین است. 

از این رو شما می توانید با پرداخت مبلغی بسیار کمتر از ارزش واقعی خودرو به عنوان پیش پرداخت، ماشین را تحویل گرفته و مابقی پول را به صورت قسطی پرداخت کنید. علاوه بر این، پرداخت هزینه خودرو در اقساط دیگری چون 12، 24، 36  وجود دارد. تنها کافیست شما جدول فروش اقساطی پژو 206 تیپ 5 را مشاهده کرده و این مهلت را خود انتخاب نمایید. البته این نکته را هم به خاطر داشته باشید که فروش اقساطی پژو 206 تیپ 5 با اقساط بلند مدت نیازمند پرداخت هزینه بیشتری در مقایسه با اقساط کوتاه مدت می باشد. 

در نهایت باید بگوییم علاوه بر موارد گفته شده، قیمت 206 تیپ 5 صفر اقساطی دیگر عاملی است که می تواند شما را برای خرید این ماشین ترغیب کند. بنابراین ویژگی هایی که شرکت خودروسازی برای این خودرو درنظر گرفته شامل پیشرانه خوب به ویژه در مقایسه با 206 تیپ 2، امکانات قابل قبول، ایمنی مناسب و البته ظاهر اسپرت و جذاب می تواند گزینه خوبی برای رفت و آمدهای درون شهری باشد.

سوالات متداول

رقبای پژو 206 تیپ 5 چه خودروهایی هستند؟

در زمان ورود، این خودرو با مزدا 323 در حال رقابت بود که البته چند سالی است این ماشین از چرخه تولید خارج شده است. اما در حال حاضر می توان گفت که خودروهای رنو ساندرو و ام وی ام 315 از اصلی ترین رقیبان پژو 206 تیپ 5 به شمار می آیند.

مزایای پژو 206 تیپ 5 چیست؟

ظاهر زیبا و جذاب، اصلی ترین و مشهودترین نقطه مثبت این ماشین است. علاوه بر این، شتاب خوب، مصرف سوخت کم، فراوانی لوازم و قطعات یدکی و گستردگی خدمات پس از فروش از دیگر مزایای پژو 206 تیپ 5 هستند.

نقاط ضعف پژو 206 تیپ 5 شامل چه مواردی است؟

در کنار جنبه های مثبت، این ماشین معایب خاص خود را دارد که عبارتند از فضای کم کابین و صندوق عقب، قدیمی بودن پلتفرم و سواری خشک.

خرید 206 تیپ 2 بهتر است یا تیپ 5؟

از نظر نمای ظاهری این دو مدل تفاوت محسوسی با یکدیگر ندارند اما تفاوت اصلی مربوط به قدرت موتور است. تیپ 5 این ماشین با بهره مندی از موتور قوی تر می تواند گزینه مناسب تری برای خرید باشد هر چند که نیاز به پرداخت مبلغ بیشتری هم دارد.

آیا پژو 206 تیپ 5 ایمن است؟

این مدل مجهز به دو ایربگ بوده و سیستم ترمز قوی آن یکی از محاسن این خودرو به شمار می رود. علاوه بر این ها، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، دیگر قابلیت ایمنی پژو 206 تیپ 5 است.

 

4.3/5 - (19 امتیاز)

یک پاسخ

  1. سلام با 100 میلیون امکانش هست 206 تیپ 5 قسطی بخرم؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *