لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی هایما X7

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی هایما X7

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 5 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

فروش اقساطی هایما X7

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

با توجه به شرایط تورم موجود در جامعه خرید قسطی هایما اس 8 گام خوبی برای تهیه این خودرو است. با افزایش نرخ تورم، شما خودرویی را به صورت اقساطی تهیه می کنید. اما، در واقع به این طریق هم صاحب خودرو می شوید، هم هزینه پرداخت شده مانند یک ارزش افزوده حفظ می شود. در عین حال، در طول زمان حجم پرداخت اقساط نسبت به ارزش پول کمتر می شود.

می توانید از طرح فروش اقساطی هایما S8 با اقساط 60 ماهه استفاده کنید. به این شیوه به صورت بلند مدت اقساط را با مبلغ کمتری پرداخت خواهید کرد که در طولانی مدت، به نفع شما خواهد بود. برای بررسی فروش اقساطی هایما S8 با شرایط مناسب، ابتدا بهتر است این خودرو را بهتر بشناسید. مشخصات فنی و ظاهری آن را برسی کرده و از شرایط آن مطلع شوید.

معرفی هایما S8

نمایش نمای روبرویی خودرو هایما اس 8

یکی دیگر از محصولات شرکت چینی هایما که توسط ایران خودرو مونتاژ می شود، هایما S8 است. این مدل از هایما یک کراس اوور نیمه لوکس محسوب می شود. اگر قصد خرید خودروهای داخلی قسطی را دارید، بهتر است به شرکت ایران خودرو یا نمایندگی های آن مراجعه کنید. شرایط فروش را بررسی کرده و خودرو مورد نظر را بخرید. هایما S8 طراحی اسپرت و بسیار جذابی دارد و کابین آن به اندازه کافی بزرگ و جادار است. به همین دلیل، یک خودرو خانوادگی خوب به حساب می آید. فروش هایما S8 قسطی به شما کمک می کند تا بتوانید هر چه سریع تر صاحب خودرو منحصر به فردی شوید.

هایما S8 یک خودرو دیفرانسیل جلو است که قدرت و کیفیت بسیار خوبی دارد. این خودرو به صورت دو دیفرانسیل نیز قابل سفارش است. هایما S8 در بین محصولات شرکت هایما، برتری بیشتری داشته و یک خودرو پرچمدار محسوب می شود. فروش اقساطی هایما S8 به اندازه فروش اقساطی هایما X7  طرفدار دارد و توانسته است نظر طیف وسیعی از افراد جامعه را به خود جلب کند. همین نکته می تواند قوت قلبی برای خرید هایما S8 باشد.  

مشخصات ظاهری و داخلی کابین هایما S8

نمای داخلی و طراحی کابین هایما S8

طراحی بدنه هایما S8 به نحوی حرفه ای است که با توجه به جزییات می توانید از وجود این بخش ها لذت ببرید. اگر بخواهیم چهار طرف خودرو را بررسی کنیم، باید گفت که بخش جانبی این خودرو بسیار مجذوب کننده است. به طوری که، خط یا نواری از روی کاپوت تا درب عقب خودرو امتداد یافته است که بر لوکس بودن این خودرو افزوده است. بعد از آن، اگر کمی بیشتر دقت کنیم، خطی را خواهیم دید که از روی درب عقب شروع شده و تا قسمت چراغ عقب خودرو دو شاخه می شود. این زیبایی ظاهری دل هر خریداری را می برد و باعث می شود افراد با ذوق بیشتری به سمت این خرید پیش قدم شوند.

به لحاظ داخلی نیز فضایی مدرن را به همراه ترکیبی اسپرت تجربه خواهید کرد. فرمان آن D شکل بوده و دریچه های تهویه هوای آن 6 ضلعی است. این تغییرات هندسی جذابیت و هیجان بیشتری به این خودرو بخشیده است. نشانگری دیجیتال به مجموع این فضا اضافه شده است که بر زیبایی بیشتر این محصول افزوده است. کیفیت متریال استفاده شده در این خودرو نسبت به سایر مدل‌ها بهبود یافته است. برای خرید این خودرو بهتر است، شرایط فروش اقساطی هایما S8 را در نمایندگی کیان خودرو بررسی کنید. فروش اقساطی خودرو با اقساط 36 ماه به صورت تحویل فوری فرصتی است که هرچه زودتر این خودرو را به دست شما می رساند.

مشخصات فنی هایما S8

قبل از خرید هایما S8 بهتر است با مشخصات فنی این خودرو بیشتر آشنا شویم. هایما S8 خودروریی است قدرت بالایی دارد و محصول مشترک ایران و چین است. برای تهیه این خودرو می توانید از طرح فروش اقساطی هایما S8 استفاده کنید. فروش اقساطی هایما S8 با شرایط استثنایی به حالت تحویل فوری و از دم قسط فرصت خوبی است که می توانید خودرو را سریع تحویل بگیرد. از سوار شدن آن لذت ببرید و اقساط را به صورت ماهانه پرداخت کنید. برای خرید این خودرو ابتدا، لیست قیمت ایران خودرو اقساطی را چک کنید. تعداد قسط بندی مورد نظرتان را انتخاب کنید و خودرو را قسطی بخرید.

·       پیشرانه: 1.6 لیتری توربو شارژ

·       کلاس بدنه: کراس اوور

·       تعداد سیلندر: 4

·       تعداد سوپاپ: 16

·       قدرت: 193 اسب بخار

·       شتاب صفر تا صد: 7.8 ثانیه

·       حداکثر سرعت: 180 کیلومتر بر ساعت

·       گشتاور: 293 نیوتن متر

·       گیربکس: 6 سرعته اتوماتیک AT

·       انتقال قدرت: دیفرانسیل جلو

·       تعلیق عقب: مولتی لینک

·       تعلیق جلو: مک فرسون

·       حجم باک: 58 لیتر

·       مصرف سوخت: 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر

شرایط فروش اقساطی هایما S8

نمای عقب خودرو برای فروش اقساطی هایما S8

برای خرید هایما با کمترین پیش پرداخت شاید لازم است فروش اقساطی هایما S8 با اقساط بلند مدت به همراه وام اولیه را در نظر بگیرید. این ویژگی یکی از شرایط فروش اعتباری و اقساطی موجود در کیان خودرو است. این نمایندگی شرایط خودرو دار شدن را برای هموطنان هموارتر کرده است. به قولی مسیر رسیدن را خودش طی کرده است و با صاف کردن چاله ها و سختی ها شرایط خرید اقساطی هایما S8 را برای هموطنان در نظر گرفته است.

برای بررسی شرایط فروش اقساطی هایما اس 8 باید گفت که این نمایندگی وامی برابر با نصف مبلغ خودرو در نظر می گیرد. سپس، اقساط 12، 24 و 36 ماهه به این خودرو اختصاص می دهد تا بتوانید خودرو را طی اقساط بلند مدت با تحویل فوری تهیه کنید.

به طور مثال، در فروش اقساطی هایما S7 پلاس، با توجه به قیمت این محصول، وامی معادل نصف قیمت اصلی خودرو در نظر گرفته می شود. سپس، با تعیین تعداد اقساط با توجه به شرایطی که دارید می توانید محصول مورد نظر را تهیه کنید. برای این کار، تنها کافی است شرایط فروش هایما S8 اقساطی را از جدول فروشی که در وب سایت این نمایندگی موجود است مشاهده کنید. مبلغ وام را نسبت به قسط بررسی کنید و مطابق با بودجه  شرایطی که داشتید، خودرو را تهیه کنید.   

سوالات متداول

1.آیا فروش اقساطی هایما S8 صفر موجود است؟

می توانید این خودرو را به صورت صفر از نمایندگی کیان خودرو تهیه کنید.

2.قیمت هایما S8 چه قدر است؟

با توجه به تغییر و نوسان دلار، قیمت این خودرو نیز متفاوت بوده و در حال تغییر است. به همین دلیل، با توجه به این موضوع بهتر است به صورت مستقیم از سایت و تماس با بخش پشتیبانی اطلاعات لازم را بررسی کنید.

3.مزایای خودرو هایما S8 چیست؟

از مزایای این خودرو می توان به طراحی داخلی با کیفیت و طراحی بدنه بسیار قوی اشاره کرد. به لحاظ فنی نیز این خودرو قدرت پیشرانه بالایی داشته و میزان شتاب گیری آن بالا است. این خودرو آپشن های زیادی داشته و از خدمات پس از فروش خوبی بهره مند است.

4.معایب هایما S8 چیست؟

از معایب این خودرو می توان به حساسیت موتور آن به نوع و کیفیت سوخت اشاره کرد. به علاوه شرایط نگهداری این خودرو نیز کمی دشوار به نظر می رسد.

4.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *