لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی هایما S7 پلاس

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

هایما s7 پلاس نقره ای

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

تهیه خودرو با توجه به عصر حاضر یکی از نیازهای بشر امروز است. خودرویی که به لحاظ فنی قوی باشد و سوخت کمتری مصرف کند انتخابی بسیار عالی است. اما، باید این موضوع را بپذیریم که گاهی فراهم کردن این دو ویژگی در یک خودرو ممکن است امکان پذیر نباشد. خودرو هایما S7 پلاس یکی از خودروهای خوب است که توصیه می شود با بررسی ویژگی های آن حتما این خودرو را با کمک فروش اقساطی هایما S7 پلاس با شرایط مناسب که نمایندگی های ایران خودرو در نظر دارند، از دست ندهید. فروش اقساطی هایما S7 پلاس ایده خوبی برای خودرو دار شدن شما است.

یکی از مزایای خرید اقساطی هایما S7 پلاس ایران خودرو این است که با توجه به افزایش تورم، شما صاحب خودرویی خواهید شد که هزینه آن را سال پیش یا سه سال پیش به صورت قطعی تعیین کردید. اما، در طول زمان قرار است اقساط آن را بپردازید به همین دلیل، شرایط خرید هایما S7 پلاس با اقساط طولانی مدت و تحویل فوری فرصت مناسبی برای تهیه این خودرو است.

معرفی هایما S7 پلاس

نمای جانبی از خودرو هایما S7 پلاس

خودرو هایما S7 پلاس یکی دیگر از محصولات همکاری ایران و چین است که در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. این خودرو نسبت به کراس اوورهای دیگر چینی که برای آفرود مناسب نبودند، مناسب است. هایما S7 پلاس در سال 1399 در ایران معرفی شد. این خودرو موتوری 1.8 لیتری دارد که نسبت به رقیبان و خودروهای هم سطح خودش توانایی حرکتی تیزتر و بیشتری از خود نشان داده است.

هایما S7 پلاس به لحاظ توان و قدرت هم تراز هایما S7 توربو شارژ است. تنها تغییراتی که باعث شده این خودرو کمی متفاوت‌تر جلوه پیدا کند، آپشن هایی است که در داخل خودرو اضافه شده است.  شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری بستری مناسبی برای تهیه این خودرو فراهم کرده است. فروش اقساطی هایما S7 پلاس با وام خودرو یکی از مزایای ثبت نام در نمایندگی کیان خودرو است که می‌تواند روند ماشین دار شدن شما را تسریع کند.

مشخصات داخلی هایما S7 پلاس

هایما S7 پلاس نسبت به هایما و هایما توربو شارژ به لحاظ تغییراتی در کابین شرایط متفاوتی پیدا کرده است. این تغییرات از مانیتور مرکزی خودرو شروع می شود. چندین کلید و دکمه دستی و سنتی  در این مانیتور جایگزین دکمه های تاچ شده است تا کمی حس نوستالژی را در ما زنده کند. به لحاظ قیمت باید گفت، هزینه پرداختی نسبت به کیفیت کابین این محصول برابری می‌کند. همانقدر که هزینه می کنید، خودرویی با کیفیت ساخت خوب که در آن از متریال خوبی استفاده شده است تحویل می گیرید.

اما، آنچه به نسبت مشهود است، روکش پلاستیکی خشک داشبورد در این خودرو است و در آن از پوشش چرمی استفاده نشده است! این قطعات پلاستیکی مشکلی که ایجاد می کنند، تولید سر و صدا هنگام عبور از سرعت گیرها و دست اندازهای مسیر است. این یکی ویژگی منفی در این خودرو است که نباید ناگفته باقی بماند.

نکته منفی بعدی که سرنشینان آن را شاکی کرده است، کمبود فضای کافی برای قرار دادن پا برای سرنشینان عقب خودرو است. به همین دلیل، اگر افراد قد بلند و بزرگسال همراه دارید، ممکن است این تلخی را تجربه کنند. اما، به صورت جمع بندی باید گفت، سواری این خودرو بسیار خوب است و همین موضوع باعث شده است، یک خودرو مناسب برای سفر باشد. برای خرید هایما S7 پلاس با بهترین شرایط بهتر است، با توجه به میزان بودجه ای که دارید، شرکتی را انتخاب کنید که کار شما در خرید خودروهای داخلی قسطی را راحت تر می کند. شرایط خوبی چون تحویل فوری از دم قسط دارد و به ازای خرید خودرو وام اعطا می کند.

مشخصات ظاهری هایما S7 پلاس

نمایش مشخصات داخلی هایما S7 پلاس

طراحی چراغ های این خودرو به ویژه در شب که نور افشانی می کند، یادآور بی ام و سری هفت است. چرا که در طراحی بخش عقب خودرو به ویژه چراغ های آن، از طراحی بی ام و الهام گرفته اند. هایما S7 پلاس نسبت به هایما معمولی تغییر ظاهری خیلی واضحی نداشته است. اما، اگر کمی در زمینه خودرو و شناسایی آن مهارت داشته باشید، می توانید تغییرهای ایجاد شده را مشاهده کنید. طراحی جلویی هایما S7 پلاس بسیار ساده است. به لحاظ جانبی باید گفت که تغییرات در این نقطه می تواند به زیباتر شدن این خودرو کمک کند. گلگیرهای برجسته، ستون های به فرم جعبه ای و روف ریل ها ابهت بیشتری به این خودرو بخشیده است.

 هایما S7 پلاس خودرویی است که زیبایی خیلی چشمگیری دارد و بسیار خوش استایل است. درست مثل خودرو هایما X7 که آن هم زیبایی ظاهری خوب و چشمگیری داشت. برای تهیه این مدل از هایما می توانید از طرح فروش اقساطی هایما X7 استفاده کنید. طرح فروش اقساطی هایما S7 پلاس درست مانند هایما X7 شامل وام اولیه، پرداخت از دم قسط و تحویل فوری خواهد بود.

البته، این شرایط با توجه به فروش خودرو در نمایندگی کیان خودرو امکان پذیر است. فروش اقساطی و اعتباری این نمایندگی فرصت مناسبی را برای هموطنان قرار می دهد تا در این شرایط اقتصادی و تورم بالا بتوانند خودرو مناسب و درخور تهیه کنند. فروش اقساطی هایما S7 پلاس با تحویل فوری و پرداخت از دم قسط باعث می شود خودرور ا به موقع تحویل بگیرید و از آن استفاده کنید.

مشخصات فنی هایما S7 پلاس

یکی از بخش های مهم در خرید خودرو، بررسی مشخصات فنی آن خودرو است. شاخصی که به شما کمک می کند، با آگاهی کامل بتوانید خودرو خوبی تهیه کنید. این موضوع در رابطه با خرید هایما S7 پلاس نیز صدق می کند. فروش ویژه اقساطی هایما S7 پلاس در نمایندگی های ایران خودرو امکان پذیر است که می توانید این خودرو را تهیه کنید. مشخصات فنی هایما S7 پلاس قسطی یا به صورت خرید آزاد به شرح زیر است.

·       موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپ

·       حجم موتور: 1795 سی سی

·       تنفس موتور شارژ

·       انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

·       حداکثر قدرت: 170 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

·       حداکثر گشتاور: 230 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه

·       جعبه دنده: 6 سرعته خودکار

·       حداکثر سرعت: 170 کیلومتر بر ساعت

·       مصرف سوخت ترکیبی: 8.3 لیتر در هر صد کیلومتر

·       حجم باک: 61 لیتر

·       مجهز به کیسه هوای راننده و سرنشین

·       ترمز جلو و عقب دیسکی

·       ترمز ضد قفل ABS

·       سیستم کمک ترمز BAS

·       فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع

شرایط فروش اقساطی هایما S7 پلاس

فروش اقساطی هایما S7 پلاس

فروش اقساطی هایما S7 پلاس امکان تهیه این خودرو را برای هموطنان راحت تر می کند. البته، شرایط خرید هایما S7 پلاس لیزینگی مزایایی دارد که این مزایا با توجه به شرایط فروش اقساطی هایما S7 پلاس تحویل آنی با گزینه های دیگری چون پرداخت باا اقساط بلند مدت یا اعطا وام اولیه بهتر می شود.

برای خرید قسطی هایما اس 7 پلاس می توانید به این طریق اقدام کنید. ابتدا، به سایت کیان خودرو مراجعه کنید. قیمت خودرو را به همراه تعداد نوع پرداخت اقساط که به صورت 36، 24 و 12 ماهه است را بررسی کنید. هرکدام که با شرایط شما سازگار بود را انتخاب کنید. توجه کنید که این نمایندگی به میزان نصف مبلغ خودرو، وام اختصاص می دهد. فروش اقساطی هایما S7 پلاس تحویل فوری با شرایط ویژه از مزیت های خرید از اینجا است.

به طور مثال، فروش اقساطی پژو 508 در این سایت به این شکل است که اگر قیمت خودرو 300 میلوین تومان باشد، مبلغ 150 میلیون تومان آن به صورت وام اولیه اعطا می شود و شما باید ماهیانه مبلغ 6،787،500 تومان قسط بدهید.

نکته: البته، قیمت در نظر گرفته مبلغ واقعی نیست. تنها مثالی برای نحوه محاسبه اقساط خودروهای این نمایندگی است.

خرید اقساطی هایما S7 پلاس بدون پیش پرداخت

یکی از راه‌های مقرون‌به‌صرفه برای دستیابی به خودروی مورد نظر خود، خرید اقساطی هایما S7 پلاس بدون پیش پرداخت است. این شیوه خرید به مشتریان امکان می‌دهد که بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های اولیه و بلافاصله صاحب خودرو شوند، که این مورد به‌خصوص برای کسانی که ممکن است در حال حاضر نقدینگی کافی برای پرداخت هزینه‌های سنگین اولیه نداشته باشند، بسیار مناسب است. با توجه به افزایش تورم و تغییرات قیمت خودرو، داشتن این گزینه که امکان خرید خودرو را بدون پیش پرداخت فراهم می‌آورد، فرصتی استثنایی برای خانواده‌ها و افرادی است که به دنبال بهبود شرایط رفاهی خود هستند.

خرید اقساطی هایما S7 پلاس با شرایطی که نمایندگی‌های فروش ایران خودرو در نظر گرفته‌اند، شامل گزینه‌های متنوعی برای بازپرداخت است. بدین ترتیب، مشتریان می‌توانند با تنظیم دوره‌های بازپرداخت متناسب با بودجه خود، برنامه‌ریزی مالی بهتری داشته باشند. این نوع از خرید نه تنها به شما کمک می‌کند که بازپرداخت‌ها را بدون فشار مالی انجام دهید، بلکه امکان استفاده از خودرو را از همان ابتدا فراهم می‌آورد، که این می‌تواند در بهبود کیفیت زندگی روزمره تأثیر بسزایی داشته باشد.

فروش اقساطی هایما S7 پلاس با اقساط بلندمدت

فروش اقساطی هایما S7 پلاس با اقساط بلندمدت یکی دیگر از راه‌های جذاب برای تهیه این خودرو محبوب است. این شیوه فروش به خریداران اجازه می‌دهد که مبلغ خودرو را در طی دوره زمانی طولانی‌تری پرداخت کنند، که این امر باعث کاهش فشار ماهانه می‌شود. استفاده از شرایط اقساط بلندمدت به ویژه برای افرادی که درآمد ثابت دارند اما نمی‌خواهند هزینه زیادی را به صورت یکجا پرداخت کنند، ایده‌آل است. نمایندگی‌های کیان خودرو با در نظر گرفتن این گزینه‌ها، تلاش می‌کنند تا خرید خودرو را برای همه اقشار جامعه ممکن سازند.

این نوع از فروش قسطی نه تنها به خریداران کمک می‌کند که با آرامش بیشتری به تعهدات مالی خود بپردازند، بلکه به آن‌ها اجازه می‌دهد که از مزایای داشتن خودرویی نو با امکانات مدرن و راحتی بالا بهره‌مند شوند بدون اینکه نگران پرداخت‌های سنگین ماهانه باشند. این شرایط فروش به ویژه در بازار امروزی که قیمت خودرو‌ها رو به افزایش است، می‌تواند به مردم کمک کند تا با برنامه‌ریزی بهتر مالی، خودرو مورد نیاز خود را تهیه کنند و در عین حال، بودجه خانواده را نیز مدیریت کنند.

سوالات متداول

1.تفاوت هایما S7 پلاس و هایما معمولی در چیست؟

به لحاظ ظاهری و کابین، این دو خودرو تغییرات اندکی با هم دارند. روکش صندلی ها، تریم مشکی کابین، آینه جانبی با طرح جدید و چراغ داشبورد تغییرات ایجاد شده هایما S7 پلاس است. اما، می توان گفت، مصرف سوخت هایما S7 پلاس بهتر از نوع معمولی است.

2. قیمت هایما S7 پلاس اقساطی چه میزان است؟

قیمت این خودرو با توجه به نوسان بازار متغیر است. به همین دلیل، بهتر است از خود نمایندگی به صورت مستقیم بپرسید تا از قیمت روز مطلع باشید. برای خرید هایما S7 پلاس با کمترین پیش پرداخت باید میزان قیمت خودرو و شرایط فروش آن را بدانید تا بتوانید خودرو را تهیه کنید. بهترین کار این است که از فروش اقساطی با وام خودرو استفاده کنید.

3.آیا امکان خرید قسطی هایما S7 پلاس وجود دارد؟

بله، می توانید با توجه به شرایط خود و شرایط ویژه فروش، این خودرو را تهیه کنید.

امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *