لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی کیا سراتو

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی کیا سراتو

تحویل فوری

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

اقساط 12 تا 36 ماهه

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

پرداخت بعد از تحویل

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

کیا سراتو 2018

با طرح فروش اقساطی کیا سراتو بیشتر آشنا شوید

اگر نگاهی به محصولات تولیدی شرکت کیا انداخته باشید، احتمالا خودروی سراتو توانسته نظر شما را به خود جلب کند. خودرویی کره ای که به دلیل ویژگی های قابل قبول و دوست داشتنی نه تنها در کشور ما بلکه در جهان نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است و به واسطه فروش اقساطی سراتو کیا توسط کیان خودرو، شاهد حضور آن در خیابان های کشورمان بوده ایم.

اما متاسفانه تحریم های ایران و منع ورود خودروهای خارجی، واردات این اتومبیل زیبای کره ای را ممنوع کرد اما نگران نباشید چرا که کیان خودرو با فروش خودرو کیا سراتو به صورت نقدی و اقساطی در کنار شماست. بنابراین اگر می خواهید با ویژگی های کیا سراتو نسل سوم آشنا شوید، از قيمت كيا سراتو اقساطی آگاهی یابید، از شرایط فروش اقساطی کیا سراتو با اقساط بلند مدت و کوتاه مدت مطلع شوید و پاسخ دیگر سوالاتی که در ذهن دارید را بیابید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

معرفی کیا سراتو

کیا سراتو یک سدان خانوادگی کره ای محصول شرکت کیا موتورز است که نخستین بار در سال 2003 رونمایی شد. پس از عرضه موفقیت آمیز و استقبال گسترده از این خودرو، سازندگان تصمیم گرفتند نسل های بعدی این اتومبیل را روانه بازار کنند. از این رو شاهد حضور سه نسل مختلف خودروی کیا سراتو در بازارهای جهانی و البته بازار ایران بوده ایم.

در ابتدا نسل دوم این ماشین به صورت وارداتی به ایران راه یافت و پس از مدتی، سایپا با مونتاژ آن، کیا سراتو را به سبد خودروهای خود اضافه کرد. البته شایان ذکر است که کیا سراتو مونتاژی با نسخه وارداتی تفاوت هایی دارد که از جمله آن ها می توان به حذف امکاناتی چون ایربگ های جانبی و پرده ای، آینه های جانبی تاشو برقی، ترمزهای دیسکی عقب و … اشاره کرد. پس اگر شما هم خواهان طرح فروش اقساطی محصولات کیا هستید، تا انتها با ما همراه بمانید.

کیا سراتو 2017 با رنگ قرمز

نمای ظاهری

کیا سراتو یک سدان جمع و جور است که با ظاهری ساده اما شیک و مدرن می تواند نظر مثبت هر متقاضی خرید سراتو اقساطی را به دست آورد. چراغ های اصلی اسپرت به همراه دی لایت ها در دو طرف که فاصله بین آن ها با جلو پنجره مشبک پر شده است، چراغ های مه شکن، حداقل خطوط حجم دهنده، صندوق عقب بزرگ و جادار و چراغ های عقب بزرگ، همه و همه ظاهری ساده ولی در عین حال شیک و جذاب به کیا سراتو بخشیده اند.

اگر برای خرید خودرو اقساطی، خرید سراتو قسطی را انتخاب می کنید، باید بدانید که این ماشین در اندازه های 4530 میلی متر طول، 1775 میلی متر عرض، 1460 میلی متر ارتفاع و فاصله محوری 2650 میلی متر طراحی شده است. این اندازه ها در کنار تجهیزات تعبیه شده در کیا سراتو سبب شده اند تا این ماشین وزنی برابر 1310 کیلوگرم داشته باشد. همچنین شما با خرید کیا سراتو ۲۰۱۸ می توانید از یک صندوق عقب با ظرفیت 502 لیتر بهره مند شوید که یک فضای بزرگ و عالی را برایتان فراهم می کند. بنابراین اگر شما هم مجذوب ظاهر زیبا و جمع و جور این خودرو شده اید، توصیه می کنیم فرصت شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو سراتو وارداتی را از دست ندهید.

سراتو 2018 قرمز رنگ از نمای جانبی

مشخصات فنی

همواره شرایط خرید خودرو می تواند تاثیر به سزایی در تصمیم گیری خریداران داشته باشد اما جدا از این مورد، مشخصات فنی ماشین دیگر عامل اساسی در خرید هستند که لازم است پیش از هر اقدامی از آن اطلاع دقیق یابید بنابراین در این قسمت مروری بر ویژگی های فنی کیا سراتو خواهیم داشت. این ماشین با پیشرانه 2 لیتری به متقاضیان عرضه شده که شما هنگام خرید قسطی ماشین سراتو کیا می توانید از این موتور بهره مند شوید. همچنین این خودرو از گیربکس 6 دنده اتوماتیک بهره مند می باشد.

اگر برای خرید سراتو وارداتی می پسندید، باید بدانید که حداکثر توان موتور برابر 154 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن برابر 194 نیوتن متر در 4300 دور در دقیقه می باشد. با خرید این خودرو شما می توانید با نهایت سرعت 190 کیلومتر بر ساعت رانندگی کرده و تنها در مدت زمان 10.5 ثانیه به شتاب صفر تا صد برسید.

کیا سراتو برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 9 لیتر سوخت نیاز دارد در حالی که این مقدار در جاده به 6.5 لیتر می رسد. در نهایت باید گفت که میزان مصرف ترکیبی کیا سراتو برابر 7.9 لیتر می باشد. استاندارد آلایندگی یورو 5 و گنجایش 52 لیتری باک بنزین از دیگر نکات قابل توجه درباره این ماشین کره ای هستند. اما اگر قصد هزینه ی کمتری دارید و میخواهید سراتوی نسل دوم را خریداری کنید، کافیست در طرح فروش اقساطی کیا سراتو مونتاژ ثبت نام کنید و از سواری با این خودرو لذت ببرید.

امکانات و آپشن ها

ارائه بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو وارداتی توسط کیان خودرو می تواند زمینه خریدی عالی را برای شما فراهم آورد اما آگاهی از امکانات رفاهی و آپشن های خودرو، خود دیگر نکته مهمی است که پیش از خرید باید از آن ها آگاهی یابید. اگر ماشین سراتو کیا اقساطی را انتخاب می کنید، کروز کنترل، سانروف، نمایشگر، دوربین عقب، نویگیشن، صفحه کیلومتر سوپرویژن، فرمان هیدرولیکی، دکمه های کنترلی روی فرمان، پدال شیفتر، چراغ های مه شکن جلو و عقب، اتولایت و آینه جانبی برقی همراه با گرمکن از جمله قابلیت هایی هستند که می توانید از آن ها بهره مند شوید.

اما علاوه بر موارد فوق، شما می توانید با ثبت نام در طرح فروش اقساطی کیا سراتو وارداتی و خرید این خودرو، استفاده از امکانات دیگری چون سیستم ترمز ABS و EBD، سنسور عقب، 2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، تهویه اتوماتیک، سوییچ هوشمند، قابلیت تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو به صورت دستی، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای را تجربه کنید. بنابراین اگر این آپشن ها می توانند شما را راضی کنند، کیان خودرو با ارائه بهترین قیمت کیا سراتو قسطی می تواند شما را مالک این ماشین دوست داشتنی کند.

کابین خودروی کیا سراتو

شرایط فروش اقساطی کیا سراتو توسط کیان خودرو

همانگونه که مطالعه کردید، سراتو ۲۰۱۶، 2018 و دیگر مدل های موجود از این خودرو، ویژگی های زیادی برای جذب مشتریان دارند اما قیمت این ماشین خارجی اصلی ترین مشکل برای خرید خودرو کیا سراتو می باشد. از این رو شرکت کیان خودرو با فراهم آوردن طرح فروش اقساطی کیا سراتو تحویل فوری بهترین شرایط خرید را برای شما مهیا کرده است.

بنابراین شما می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و با توجه به توان مالی خود، طرح فروش اقساطی کیا سراتو با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب کنید. معرفی فرد معتبری به عنوان ضامن و پرداخت نیمی از هزینه ماشین به عنوان پیش پرداخت برای خرید اقساطی کیا سراتو وارداتی از دیگر شرایط موجود می باشند.

سوالات متداول

مزایای کیا سراتو چیست؟

ظاهر زیبا و اسپرت، ایمنی مناسب، امکانات رفاهی خوب و عملکرد قابل قبول گیربکس از اصلی ترین ویژگی های مثبت کیا سراتو هستند.

معایب کیا سراتو چیست؟

سواری نسبتا خشک، فضای کم پای سرنشینان عقب خودرو، جمله مهم ترین مشکلاتی هستند که سبب نارضایتی مالکان کیا سراتو شده اند.

آیا کیا سراتو ایمن است؟

بله. بر اساس تست های انجام شده، کیا سراتو توانسته 5 ستاره ایمنی از سازمان ملی ایمنی حمل و نقل بزرگراه های آمریکا دریافت کند. علاوه بر این، وجود 6 ایربگ، ترمز ضد قفل، سیستم توزیع نیرو ترمز و … از جمله تجهیزات ایمنی این ماشین می باشند.

رقبای کیا سراتو چه خودروهایی هستند؟

هیوندای اکسنت، هیوندای النترا 2018 و چری آریزو 5 به عنوان اصلی ترین رقیبان کیا سراتو در بازار فعلی شناخته می شوند.

آیا کیا سراتو ارزش خریدن دارد؟

قیمت کیا سراتو در مقایسه با مشخصات این ماشین کمی غیر اقتصادی به نظر می رسد؛ شاید یکی از دلایل این موضوع را هم بتوان به منع ورود این خودروی خارجی به داخل کشور نسبت داد. اما به طور کلی اگر با قیمت این ماشین مشکلی ندارید، باید گفت که کیا سراتو با بهره مندی از ویژگی های خوب و قابل قبول، ظاهری ساه و اسپرت، همچنین به دلیل داشتن صندوق عقب بزرگ و جادار می تواند گزینه مناسبی برای خانواده های ایرانی باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *