لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی کیا سراتو مونتاژ (2لیتر آپشنال)

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید.

فروش اقساطی کیا سراتو مونتاژ (۲لیتر آپشنال)

تحویل فوری

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

اقساط 12 تا 36 ماهه

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

پرداخت بعد از تحویل

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

کیا سراتو مونتاژ با رنگ مشکی

صفر تا صد طرح فروش اقساطی کیا سراتو مونتاژ(2لیتر آپشنال)

کیا سراتو، دیگر محصول پر طرفدار برند کیا موتورز است که علاوه بر نسخه های وارداتی، به صورت مونتاژ شده توسط شرکت سایپا در بازار ایران وجود دارد. اما آنچه که حائز اهمیت است، تفاوت دو مدل وارداتی و مونتاژی سراتو می باشد. بنابراین هدف ما در این مقاله، بررسی قیمت سراتو سایپا اقساطی، شرایط فروش اقساطی کیا سراتو مونتاژ با اقساط بلند مدت توسط کیان خودرو، مهلت بازپرداخت اقساط خرید قسطی کیا سراتو آپشنال و دیگر نکات مهم می باشد. پس برای یافتن پاسخ این سوالات تا انتهای این مقاله فروش کیا سراتو مونتاژ با ما همراه باشید.

معرفی کیا سراتو

سراتو در حقیقت یک ماشین کره ای از شرکت صاحب نام کیا موتورز است که نخستین بار در سال 2003 میلادی رونمایی شد. پس از عرضه موفقیت آمیز این خودرو، سازندگان نسل های دوم و سوم کیا سراتو را نیز روانه بازار جهانی کردند. اما به جز ارائه کیا سراتو در سه نسل مختلف، این خودرو شامل دو مدل متفاوت با پیشرانه 1.6 لیتری و 2 لیتری می باشد. عاملی که سبب اختلاف قابل توجهی در مشخصات فنی و قیمت فروش خودرو مذکور شده است.

کیا سراتو نخست به صورت وارداتی در اختیار متقاضیان ایرانی قرار گرفت و پس از مدتی شرکت سایپا در نتیجه همکاری با این خودروساز بزرگ کره ای تصمیم گرفت تا مونتاژ کیا سراتو را آغاز کند. بنابراین اگر در طرح فروش اقساطی محصولات سایپا نام کیا سراتو خارجی را دیدید، تعجب نکنید. از این رو ما در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های کیا سراتو 2000 آپشنال و طرح فروش سراتو آپشنال قسطی آشنا کنیم پس همچنان با ما همراه باشید.

کیا سراتو مونتاژ سفید رنگ از نمای عقب

نمای ظاهری

طراحان برای ساخت کیا سراتو از حجم پردازی های اغراق آمیز و طرح های خشن بهره نبرده اند. بلکه در اولین نگاه، ظاهر ساده ولی در عین حال زیبا و اسپرت کیا سراتو نظر شما را به خود جلب می کند. این خودرو یک سدان جمع و جور به حساب می آید که در اندازه های 4530 میلی متر طول، 1775 میلی متر عرض و 1460 میلی متر ارتفاع ساخته شده است. لازم به ذکر است که فاصله بین محور چرخ ها در کیا سراتو برابر 2650 میلی متر در نظر گرفته شده و در نهایت این خودرو وزنی معادل 1310 کیلوگرم دارد.

در نمای جلویی کیا سراتو آپشنال یک جلو پنجره مشبک قرار گرفته که از دو طرف به چراغ های اصلی زیبا متصل می شود. همینطور در قسمت انتهایی ماشین هم شاهد چراغ های بزرگ و دو تکه هستیم که ظاهری زیبا و هماهنگ با بخش جلویی به خودرو بخشیده است. وجود صندوق عقب با ظرفیت 502 لیتر دیگر نکته حائز اهمیتی است که در این بخش باید به آن اشاره کنیم. بنابراین اگر برای خرید اقساطی خودرو خارجی، به دنبال یک ماشین اسپرت و جادار هستید، کیا سراتو 2000 آپشنال اتوماتیک می تواند همان چیزی باشد که شما می خواهید.

کیا سراتو مونتاژ سفید رنگ از نمای جانبی

مشخصات فنی

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، کیا سراتو با دو پیشرانه 1.6 لیتری و 2 لیتری روانه بازار شده است. اما اگر از طرح فروش اقساطی کیا، خرید کیا سراتو مونتاژ اتوماتیک آپشنال 2000cc را انتخاب می کنید، باید بدانید که حداکثر توان موتور در این مدل برابر 154 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن برابر 194 نیوتن متر در 4300 دور در دقیقه عنوان شده است.

این پیشرانه 2 لیتری به شما اجازه می دهد با نهایت سرعت 190 کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید و تنها در مدت زمان 10.5 ثانیه به شتاب صفر تا صد برسید. همینطور لازم به ذکر است که کیا سراتو برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی به 7.9 لیتر سوخت نیاز دارد و ظرفیت باک بنزین آن برابر 52 لیتر می باشد. بنابراین با توجه به آنچه که تاکنون گفتیم، اگر هدف شما هم سواری با یک خودروی اتوماتیک و قابل قبول از نظر فنی است، کیان خودرو با ارائه بهترین قیمت سراتو مونتاژ اقساطی می تواند شما را به خواسته تان برساند.

پیشرانه سراتو مونتاژ

امکانات و آپشن ها

اگر می خواهید از طرح فروش خودرو قسطی، کیا سراتو مونتاژ 2000 اتوماتیک را انتخاب کنید، لازم است تا با امکانات رفاهی و آپشن های آن آشنا شوید. کیا سراتو آپشنال در مقایسه با مدل ساده این خودرو از امکانات بیشتری بهره مند می باشد. بنابراین اگر این ماشین را خریداری کنید می توانید استفاده از آپشن هایی چون کروز کنترل، سانروف، نمایشگر، دوربین عقب، نویگیشن، صفحه کیلومتر سوپرویژن، فرمان هیدرولیکی، دکمه های کنترلی روی فرمان، پدال شیفتر، چراغ های مه شکن جلو و عقب، اتولایت و آینه جانبی برقی همراه با گرمکن را تجربه کنید.

علاوه بر امکانات فوق، سیستم ترمز ABS و EBD، سنسور عقب، 2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، تهویه اتوماتیک، سوییچ هوشمند، قابلیت تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو به صورت دستی، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای از دیگر قابلیت هایی هستند که برای استفاده از آن ها تنها کافیست طرح فروش اقساطی کیا سراتو مونتاژ تحویل فوری را انتخاب نمایید.

البته لازم به ذکر است که در مدل مونتاژی سایپا شاهد حذف چندین آپشن و کاهش کیفیت برخی قطعات و لوازم کابین هستیم. کیا سراتو وارداتی مجهز به 6 ایربگ برای راننده، سرنشین جلو و ایربگ های پرده ای و جانبی می باشد. همچنین قابلیت های دیگری چون ترمز عقب دیسکی، استارتر، آینه های جانبی تاشو و … از دیگر ویژگی هایی هستند که در مدل مونتاژی خبری از آن ها نیست. بنابراین پیشنهاد می کنیم شما هم فرصت خرید با بهترین قیمت کیا سراتو آپشنال اقساطی و البته نسخه وارداتی را از دست ندهید.

فضای داخلی خودروی سراتو مونتاژ آپشنال

شرایط فروش اقساطی کیا سراتو مونتاژ

کیا سراتو در کشور ما در لیست خودروهای محبوب خارجی قرار دارد و از این رو دارای هزینه نسبتا زیادی می باشد که خرید آن را برای بسیاری دشوار کرده است. به خصوص قیمت کیا سراتو آپشنال ۲۰۰۰ که در مقایسه با دیگر مدل های این خانواده بیشتر هم می باشد. از این رو شرکت کیان خودرو با ارائه تسهیلات بانکی، فروش اقساطی خودرو کیا سراتو آپشنال را با بهترین شرایط فراهم آورده است. از جمله طرح های این مجموعه می توان به فروش اقساطی کیا سراتو مونتاژ با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و 12 ماهه و همچنین فروش اقساطی کیا سراتو اشاره کرد.

سوالات متداول

مزایای کیا سراتو مونتاژ چیست؟

پیشرانه خوب، عملکرد قابل قبول گیربکس 6 دنده اتومات، امکانات رفاهی بیشتر در مقایسه با مدل 1.6 لیتر و طراحی ساده و زیبا از مهم ترین ویژگی های مثبت کیا سراتو هستند.

معایب کیا سراتو مونتاژ چیست؟

حذف ایربگ های جانبی و پرده ای، کاهش کیفیت قطعات و کابین در مقایسه با مدل وارداتی و حذف برخی امکانات رفاهی اصلی ترین مشکلات سراتو مونتاژی سایپا هستند.

آیا کیا سراتو مونتاژی ایمن است؟

مدل کره ای این خودرو با بهره مندی از امکاناتی چون 6 ایربگ، ترمز ABS و EDB، سنسور عقب، بدنه مستحکم و … موفق شده 5 ستاره ایمنی را از آن خود کند. اما متاسفانه در نسخه مونتاژی شاهد حذف برخی از این تجهیزات ایمنی و کاهش کیفیت خودرو هستیم. بنابراین می توان گفت که سراتو مونتاژی به اندازه مدل وارداتی ایمن نیست.

رقبای کیا سراتو چه خودروهایی هستند؟

در بازار فعلی ایران می توان سه خودروی چری آریزو 5، هیوندای النترا و هیوندای اکسنت را به عنوان اصلی ترین رقیبان کیا سراتو بر شمرد.

کیا سراتو مونتاژی بخریم یا وارداتی؟

همانطور که در مقاله فوق مطالعه کردید، کیا سراتو وارداتی با کیفیت ساخت بهتر و بهره مندی از امکانات رفاهی بیشتر می تواند انتخاب مناسب تری برای خرید باشد. البته فراموش نکنید که این دو مدل از نظر قیمت هم با یکدیگر تفاوت دارند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *