لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی هیوندای سوناتا هیبرید

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

هیوندای سوناتا هیبرید نقره ای رنگ

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

خودروی هیوندای سوناتا هیبرید خاکستری رنگ

صفر تا صد طرح فروش اقساطی هیوندای سوناتا هیبرید

با افزایش آلودگی هوای کره زمین، خودروسازان تلاش کردند تا با ساخت و طراحی مدل های هیبریدی، در مصرف سوخت صرفه جویی کرده و آلودگی کمتری را وارد محیط کنند. از این رو خودروهای هیبریدی پا به عرصه گذاشتند. البته همانطور که می دانید تحریم های ایران و منع ورود خودروهای خارجی، سبب شد تا کشور ما از این تکنولوژی بی بهره مانده و تنها شاهد مدل های محدودی از این خودروها در بازار داخلی باشیم. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از جذاب ترین این خودروها یعنی سوناتا هیبرید آشنا کنیم. از این رو اگر شما هم خواهان خرید سوناتا هیبرید هستید و به دنبال مرکزی معتبر با ارائه بهترین شرایط فروش اقساطی سوناتا هیبرید می گردید، پس تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی سوناتا هیبرید

سوناتا تاکنون در نسل های مختلفی تولید و عرضه شده است که آخرین نسل آن، مدل هیبریدی می باشد. این خودرو محصول سال 2016 بوده که البته تنها مدل 2018 آن به بازار ایران راه یافته است. سوناتا هیبرید در سه تیپ مختلف تولید شده که عبارتند از سوناتا هیبرید تیپ 1، تیپ 2 و تیپ 3. از این رو لازم است پیش از ثبت نام در طرح فروش اقساطی محصولات هیوندای، تیپ دلخواه خود را انتخاب نمایید. تفاوت اصلی مدل های مختلف سوناتا هیبرید به تجهیزات آن ها باز می گردد که در ادامه بیشتر با این اختلافات آشنا خواهیم شد.

هیوندای سوناتا هیبرید اقساطی با رنگ مشکی

نمای ظاهری

همواره فروش اقساطی خودرو وارداتی در کشور ما طرفداران زیادی داشته است. یکی از دلایل این امر را هم می توان به نمای ظاهری جذاب این خودروها نسبت داد. خوشبختانه سوناتا هیبرید همچون دیگر محصولات هیوندای در این زمینه حرفی برای گفتن دارد. سوناتا هیبرید 2018 در مقایسه با نسل های قبلی این خودرو و حتی نسخه 2017 دچار تغییرات ظاهری اساسی شده است. جلو پنجره کاملا جدید با نوارهای افقی کرومی، چراغ های LED، گرافیک آبی چراغ های جلو و دی لایت های عمودی از جمله تغییرات قسمت جلویی خودرو هستند.

علاوه بر این، خطوط برجسته با ایجاد بدنه ای عضلانی و اسپرت، نمایی چشم نواز به سوناتا هیبرید بخشیده اند. در قسمت جانبی هم شاهد اندازه متفاوت رینگ ها در نسل های مختلف این اتومبیل هستیم. اشاره به طراحی با ابهت قسمت عقبی خودرو هم خالی از لطف نیست که توانسته نظر هر متقاضی طرح فروش خودرو اقساطی و یا نقدی را به سمت فروش سوناتا هیبرید جذب کند.

چنانچه طرح فروش اقساطی سوناتا هیبرید با تحویل فوری را انتخاب می کنید، باید بدانید که این ماشین در اندازه های 4855 میلی متر طول، 1865 میلی متر عرض و 1475 میلی متر ارتفاع طراحی شده است. همچنین فاصله بین محور چرخ های آن برابر 2805 میلی متر بوده و وزنی معادل 1590 کیلوگرم دارد. بنابراین اگر به دنبال یک ماشین لوکس و جذاب هستید، خرید هیوندای سوناتا هیبرید قسطی می تواند شما را به خواسته تان برساند.

کابین هیوندای سوناتا هیبرید لیزینگی

مشخصات فنی

سوناتا هیبرید مجهز به یک موتور 2 لیتری بنزینی و یک موتور برقی می باشد که انرژی آن توسط باتری 270 ولتی لیتیوم یونی تامین می شود. این پیشرانه برقی 51 اسبی به همراه موتور بنزینی، حداکثر توان 207 اسب بخار و حداکثر گشتاور 193 نیوتن متر را برای این اتومبیل به ارمغان می آورند. در صورتی که در طرح فروش خودرو با قیمت مناسب، خرید اقساطی سوناتا هیبرید را انتخاب کنید، می توانید نهایت سرعت 192 کیلومتر بر ساعت را تجربه کرده و در مدت زمان 9.3 ثانیه به شتاب صفر تا صد برسید.

برخلاف خرید اقساطی سوناتا LF که شما را مالک یک خودروی نسبتا پر مصرف می کند، مصرف سوخت ترکیبی سوناتا هیبرید gls تنها برابر 4.7 لیتر می باشد. همین امر توانسته افراد زیادی را علاقمند به ثبت نام در طرح فروش سوناتا هیبرید قسطی و خرید این خودرو کند. همچنین لازم است به گیربکس 6 دنده اتوماتیک، استاندارد آلایندگی یورو 5 و گنجایش 60 لیتری باک بنزین اشاره ای داشته باشیم.

بنابراین با توجه به اختلافات حائز اهمیت مدل های مختلف سوناتا، ضروری است از میان طرح های فروش اقساطی سوناتا YF، سوناتا هیبرید، سوناتا LF و یا دیگر نسل های موجود، مدل دلخواه خود را مشخص کنید.

مدل خودروسوناتا هیبرید
پیشرانه2 لیتر بنزینی + پیشرانه برقی
حجم موتور2 لیتر
قدرت207 اسب بخار
گشتاور193 نیوتن متر
گیربکس6 سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی4.7 لیتر
شتاب صفر تا صد9.3 ثانیه
حداکثر سرعت192 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن ها

اگر خواهان شرکت در طرح فروش اقساطی سوناتا هیبرید هستید، باید بدانید که این خودرو به آپشن هایی نظیر کروز کنترل، نمایشگر لمسی 5 اینچی، دوربین عقب، نویگیشن، نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر، 6 اسپیکر، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، چراغ مه شکن عقب، اتولایت، دی لایت، چراغ بدرقه، چراغ خوش آمدگویی، شیشه بالابر آنتی ترپ راننده، آینه عقب الکتروکرومیک و آینه های جانبی تاشو برقی مجهز می باشد.

علاوه بر این ها، با خرید سوناتا هیبرید قسطی می توانید استفاده از قابلیت های دیگری چون سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، 6 ایربگ، سنسور عقب، سنسور فشار باد تایرها، تهویه دوگانه، دریچه تهویه عقب، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 8 حالته برقی و صندلی سرنشین جلو به صورت 6 حالته دستی، صندلی های تاشو و دو تکه عقب، ایزوفیکس صندلی، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای را تجربه کنید. البته شایان ذکر است که سوناتا هیبرید تیپ 3 امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. همینطور سوناتا هیبرید تیپ 2 یا GLS در مقایسه با تیپ 1 این خودرو، قابلیت های بیشتری دارد.

هیوندای سوناتا هیبرید از نمای عقب

شرایط فروش اقساطی هیوندای سوناتا هیبرید توسط کیان خودرو

همانگونه که مطالعه کردید، ما در این محتوا سعی کردیم تا مروری کامل بر مشخصات این مدل دوست داشتنی از خانواده سوناتا داشته باشیم. اما اکنون بحث به قیمت سوناتا هیبرید اقساطی می رسد؛ عاملی مهم که بر تصمیم خریداران تاثیر چشمگیری دارد. با توجه به این موضوع، هلدینگ کیان خودرو با فراهم آوردن زمینه فروش اقساطی سوناتا هیبرید با اقساط بلند مدت، راه را برای مشتریان خود هموار ساخته است.

فقط کافیست به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و بسته به شرایط مالی خود، یکی از طرح های فروش اقساطی سوناتا هیبرید با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب کنید. همینطور توجه داشته باشید که تیپ سوناتا هیبرید نیز بر قیمت تاثیرگذار است و طرح فروش اقساطی هیوندای سوناتا هیبریدی gls پلاس شما را متحمل هزینه بیشتری خواهد کرد.

سوالات متداول

مزایای سوناتا هیبرید چیست؟

طراحی زیبا و اسپرت، فضای بزرگ و جادار، مصرف سوخت کم، ایمنی بالا، کیفیت ساخت قابل قبول، امکانات رفاهی گسترده، سواری نرم و راحت و بازار دست دوم پر رونق به عنوان اصلی ترین نقاط قوت هیوندای سوناتا هیبرید شناخته می شوند.

معایب سوناتا هیبرید چیست؟

در مقایسه با مزایای بسیار سوناتا هیبرید می توان از معایب اندک این خودرو چشم پوشی کرد. حال آنکه نفوذ صدا به داخل کابین، ارتفاع کم کابین به خصوص در قسمت عقب و نگهداری سخت از موتور از جمله معایب اصلی این خودرو هستند.

رقبای سوناتا هیبرید چه خودروهایی هستند؟

تویوتا کمری و نسخه بنزینی سوناتا اصلی ترین رقیبان این خودرو به حساب می آیند.

آیا سوناتا هیبرید ایمن است؟

سوناتا هیبرید با بهره مندی از 6 ایربگ، سیستم های ESC و VSM، کنترل ایستایی در سربالایی، ترمز ABS و EBD، ترمز پارک برقی و … و نیز دریافت 5 ستاره ایمنی به عنوان یک خودروی کاملا ایمن شناخته می شود.

آیا سوناتا هیبرید ارزش خرید دارد؟

اگر هدف شما خرید یک خودروی لوکس خارجی هیبریدی با قابلیت های به روز و کاربردی است که بتواند تجربه یک رانندگی راحت را برایتان به ارمغان آورد و طراحی جذاب آن شما را مجذوب خود کند، سوناتا هیبرید با فضایی بزرگ و جادار و مصرف سوخت به صرفه می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. از این رو به طور کلی می توان گفت بله، هیوندای سوناتا هیبرید ارزش خرید دارد.

3.5/5 - (2 امتیاز)

2 پاسخ

  1. من توان پرداخت 100میلیون دارم ماهی 6میلیون قسط اولین ماشینه که می‌خوام بخرم. باید چیکار کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *