لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی سوناتا LF

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی سوناتا LF

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

خودروی سوناتا LF سفید رنگ

طرح فروش اقساطی سوناتا LF را بهتر بشناسید

خرید هیوندای سوناتا LF قسطی با بهترین شرایط خواسته هر خریداری است که متاسفانه با وجود شرکت های سودجو و کلاهبردار، این امر به یک چالش تبدیل شده است. اما نگران نباشید چرا که مجموعه کیان خودرو با فروش سوناتا LF به صورت نقدی و اقساطی آماده خدمت رسانی به شماست. این لیزینگ با بیش از 12 سال سابقه، بهترین قیمت سوناتا LF اقساطی را به شما ارائه می دهد. همچنین این زمینه را برای مشتریان خود فراهم می سازد که فروش اقساطی سوناتا LF با اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت را بسته به شرایط خود انتخاب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آشنایی با مشخصات هیوندای سوناتا LF تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی سوناتا LF

سوناتا LF نسل هفتم از این خانواده است که علی رغم بهره مندی از امکانات بیشتر، بهبود ویژگی های فنی، کیفیت بالاتر و … متاسفانه نتوانست طرفداران زیادی در کشور ما به دست آورد چرا که در زمان نامناسبی روانه بازار ایران شد. از این رو شایان ذکر است که فروش سوناتا LF قسطی به اندازه فروش اقساطی هیوندای سوناتا هیبرید موفق نبود. این مدل، محصول سال 2015 است و واردات آن توسط آسان موتور تا سال 2017 در کشور ادامه داشت. در ادامه بیشتر با مشخصات این خودرو آشنا خواهیم شد.

نمای ظاهری

برخلاف طرح فروش اقساطی سوناتا YF که شما را مالک یک خودروی اسپرت و جوان پسند و با حجم پردازی های اغراق آمیز می کند، با خرید قسطی سوناتا LF دیگر اثری از این خطوط نخواهید یافت. سازندگان برای ساخت و طراحی سوناتا LF از یک نمای منطقی بهره برده اند که بیشتر این خودرو را مطابق میل افراد میانسال قرار داده است.

همچنین لازم به ذکر است بدانید که سوناتا LF از نظر ابعاد تفاوت چشمگیری با نسل قبلی این خانواده ندارد و با اندازه های 4855 میلی متر طول، 1865 میلی متر عرض، 1475 میلی متر ارتفاع، فاصله محوری 2805 میلی متر و وزن 1585 کیلوگرم طراحی شده است. در نهایت می توان ادعا کرد که سوناتا مدل LF قادر است نظر مثبت هر متقاضی خرید اقساطی خودرو خارجی را از آن خود کند.

خودروی سوناتا LF با رنگ سرمه ای

مشخصات فنی

اما مهم تر از هر چیز، مشخصات فنی خودرو می باشد. چه خواهان طرح فروش ماشین قسطی باشید و چه خرید نقدی را انتخاب کنید، ویژگی فنی خودرو یکی از اصلی ترین عوامل در تصمیم گیری شما خواهد بود. با خرید اقساطی هیوندای سوناتا ال اف شما مالک یک خودروی لوکس کره ای با پیشرانه 2.4 لیتری با حداکثر توان 176 اسب بخار و حداکثر گشتاور 229 نیوتن متر خواهید شد. این ماشین قادر است شتاب صفر تا صد را تنها در مدت زمان 9.5 ثانیه سپری کرده و به نهایت سرعت 208 کیلومتر بر ساعت دست یابد. 

پیشرانه سوناتا lf

همچنین گیربکس 6 دنده اتوماتیک، مصرف سوخت ترکیبی 8 لیتر به ازای 100 کیلومتر، گنجایش 70 لیتری باک بنزین و استاندارد آلایندگی یورو 5 از دیگر نکات حائز اهمیت درباره این خودرو می باشند. بنابراین اگر شما هم متقاضی خرید خودرو با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می کنیم فرصت خرید اقساطی سوناتا ال اف را از دست ندهید چرا که با توجه به هزینه ای که برای این ماشین میکنید، در عوض مالک یک خودروی فوق العاده خواهید شد.

مدل خودروسوناتا LF
پیشرانه4 سیلندر
حجم موتور2359cc
قدرت176 اسب بخار
گشتاور229 نیوتن متر
گیربکس6 سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی8 لیتر
شتاب صفر تا صد9.5 ثانیه
حداکثر سرعت208 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن ها

سوناتا LF در بازار ایران، در بر گیرنده دو مدل فول و نیمه فول می باشد. بنابراین هنگام خرید اقساطی هیوندای سوناتا LF مهم است که نسخه انتخابی خود را تعیین کنید چرا که بدیهی است مدل فول آپشن، امکانات بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد و البته قیمت بالاتری هم دارد.

کروز کنترل، سانروف، سقف پانوراما، نمایشگر لمسی 8 اینچی، دوربین عقب، نویگیشن، 8 اسپیکر، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، چراغ های مه شکن جلو، اتولایت، دی لایت، چراغ چرخشی، چراغ بدرقه و خوش آمدگویی، آینه عقب الکتروکرومیک و آینه های جانبی برقی تاشو همراه با گرمکن از جمله قابلیت هایی هستند که با ثبت نام در طرح فروش اقساطی سوناتا ال اف و خرید این خودرو می توانید از آن ها بهره مند شوید.

علاوه بر این ها، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، سیستم ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، اتوهلد، سنسور جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایرها، 2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای و … از دیگر امکانات این خودرو هستند. بنابراین از میان خودروهای خارجی و طرح فروش اقساطی محصولات هیوندای با شرایط ویژه، فروش سوناتا LF اقساطی یکی از بهترین گزینه هایی است که می تواند شما را از امکانات به روز و کاربردی بهره مند سازد.

کابین و طراحی داخلی خودروی سوناتا LF

شرایط فروش اقساطی سوناتا LF توسط کیان خودرو

اگر شما هم با خواندن این محتوا برای خرید نقدی و یا خرید قسطی سوناتا LF مصمم شده اید، پیشنهاد ما لیزینگ کیان خودرو است. شما می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و در صورت عدم داشتن پول کافی، با انتخاب طرح فروش اقساطی سوناتا ال اف ۲۰۱۵، سوناتا 2017 و یا سوناتا 2018، ماشین دلخواه خود را در کمترین زمان ممکن تحویل گیرید. فروش اقساطی سوناتا LF با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و 12 ماهه، فروش اقساطی سوناتا LF با تحویل فوری و نیز فروش قسطی سوناتا ال اف با پیش پرداختی معادل نیمی از مبلغ خودرو، از جمله طرح های این مجموعه اند.

سوالات متداول

مزایای سوناتا LF چیست؟

از اصلی ترین مزایای این خودرو می توان به کیفیت ساخت خوب، ایمنی بالا، امکانات فراوان، سواری نرم و راحت و بازار دست دوم پر رونق اشاره کرد.

معایب سوناتا LF چیست؟

سوناتا LF نسبتا خودرویی بدون ایراد است و فرمان خشک و گیرکردن کف ماشین در جاده های ناهموار به عنوان اصلی ترین معایب آن شناخته می شوند.

سوناتا LF چه رقبایی دارد؟

رنو تالیسمان و کیا اپتیما، اصلی ترین رقیبان سوناتا LF در بازار فعلی هستند.

آیا سوناتا LF ایمن است؟

بله. این خودرو با دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو NCAP به عنوان یکی از خودروهای ایمن شناخته می شود. همچنین لازم به ذکر است که مدل فول آن دارای 6 ایربگ می باشد.

آیا سوناتا LF ارزش خرید دارد؟

بله، با توجه به بهبود کیفیت و عملکرد این خودرو در مقایسه با نسل های پیشین و محاسن بسیار آن در کنار طراحی زیبا و چشم نواز، سوناتا LF به عنوان یک گزینه عالی به خصوص برای خانواده ها شناخته می شود. 

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *