لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی جک s3

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

جک s3 با رنگ قرمز

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

جک s3 از نمای جلو با رنگ سفید

صفر تا صد طرح فروش اقساطی جک s3

به واسطه تحریم های به وجود آمده علیه ایران و منع ورود خودروهای خارجی، زمینه خوبی برای خرید و فروش ماشین های چینی در کشور به وجود آمد. در این میان یکی از کمپانی هایی که توانست در بین ایرانیان محبوبیت بالایی به دست آورده و با عرضه خودروهای قابل قبول به یکی از پرطرفدارترین برندهای موجود تبدیل شود، شرکت چینی JAC بود.

اما آنچه که خرید خودرو را روز به روز برای متقاضیان سخت تر می کند و نه تنها شامل خودروهای خارجی می شود، بلکه ماشین های داخلی را هم در بر می گیرد، قیمت سرسام آور خودرو است. اگر شما هم کمی در بازار ماشین جستجو کرده باشید، احتمالا با این مشکل روبرو شده اید. از این رو شرکت کیان خودرو با ارائه تسهیلات بانکی سعی کرده تا این راه را برای خریداران هموار کند.

با مراجعه به وب سایت این مجموعه، طرح فروش اقساطی جک s3 اتوماتیک به صورت نقدی و یا اقساطی را خواهید دید. اما شرایط فروش اقساطی جک s3 سال 1403 به چه صورت است؟ برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی جک s3 با تحویل فوری به چه مبلغی نیاز است؟ طرح فروش اقساطی جک s3 صفر بهتر است یا خرید این خودرو به صورت دست دوم؟ برای یافتن پاسخ این سوالات تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی جک s3

کمپانی جک به واسطه تولید محصولات زیبا و قابل قبول، در مقایسه با دیگر خودروسازان چینی توانسته در بین ایرانیان طرفداران بیشتری پیدا کند. از این رو و با وجود همکاری شرکت کرمان موتور با این کمپانی، سال ها است که شاهد حضور مدل های مختلف خانواده جک در کشورمان هستیم. یکی دیگر از خودروهای این برند، جک s3 نام دارد که نخستین بار در سال 2013 در چین رونمایی شد و یک سال بعد در اختیار متقاضیان این کشور قرار گرفت. جک مدل اس 3 از زمان تولید تا کنون دو بار مورد تغییر قرار گرفته و در سال های 2015 و 2016 دو نسخه فیس لیفت شده آن به بازار آمدند.

همانند دیگر خودروهای این شرکت، این بار در تابستان 1396 کرمان موتور JAC S3 را به دست مشتریان ایرانی رساند. البته شایان ذکر است که تمامی نسخه های موجود از این خودرو در بازار داخلی، همان نسخه اولیه جک هستند و کرمان موتور تا به حال اقدامی برای عرضه مدل های فیس لیفت شده نکرده است. وجود طرح فروش قسطی ماشین جک s3 در بازار داخلی از چرا که از هر نظر این مدل بهتر می باشد. بنابراین تنها کسانی جذب این مدل می شوند که قیمت، بیش از هر چیز دیگری برایشان اهمیت داشته باشد اما اگر شما هم خواهان طرح فروش فوری اقساطی جک s3 هستید، پس همچنان با ما همراه باشید.

نمای ظاهری

جک s3 به عنوان دومین ماشین کراس اوور کامپکت خانواده جک شناخته می شود. در نمای ظاهری این خودرو، ردپایی از محصولات هیوندای چون ix25 و ix35 به چشم می خورد هر چند که سازندگان جک نتوانسته اند به خوبی از پس این طراحی برآیند. اگر به طور تک به تک به قطعات و قسمت های مختلف جک s3 بنگریم، زیبایی آن ها نظر مثبت ما را به خود جلب می کنند در حالی که در نمای کلی، ناهماهنگی های نسبتا زیادی در ظاهر این خودرو دیده می شود.

جلو پنجره بزرگ و کاپوت کوتاه، به عنوان اصلی ترین مشکل بخش جلویی به چشم می خورند. از طرفی محل نامناسب برای نصب آینه های جانبی و رینگ های کوچک، از جمله ایرادات قسمت کناری خودرو هستند. همینطور باید به ناسازگاری اندازه ارتفاع با عرض خودرو اشاره کرد که عده ای را از خرید جک s3 منصرف کرده است. باید اشاره کرد که این مدل با طول 4325 میلی متر، عرض 1765 میلی متر و ارتفاع 1660 میلی متر طراحی شده و فاصله بین محور چرخ های آن برابر 2560 میلی متر می باشد. 

همه این عوامل در کنار تجهیزات به کار گرفته شده در جک اس 3 سبب شده اند تا این خودرو وزنی معادل 1250 کیلوگرم داشته باشد. در آخر باید بیان کرد که دیگر مشخصات و ویژگی های مثبت جک J3 نه تنها از محبوبیت این ماشین نکاسته اند، بلکه به واسطه طرح فروش اقساطی جک s3 کرمان موتور، متقاضیان زیادی برای فروش خودرو با قیمت مناسب جذب این مدل شده اند.

جک s3 سفید رنگ

طراحی داخلی

چه طرح فروش اقساطی Jac S3 را بپسندید و چه از طرفداران دیگر مدل های موجود در بازار باشید، طراحی داخلی کابین می تواند تاثیر مهمی در انتخاب نهایی شما داشته باشد. نمای داخلی کابین جک اس 3 از ظاهر این خودرو جذاب تر است هر چند که هنگام سوار شدن، نمای ساده داخلی به چشم می خورد. نمایشگر لمسی مرکزی، پنل کیلومتر شمار، داشبورد زیبا و رودری های جذاب از جمله عوامل زیبایی دهنده فضای داخلی کابین هستند.

البته شایان ذکر است که در مشخصات جک s3 ذکر شده است که این خودرو ظرفیت 5 سرنشین را دارد. اما طراحی صندلی های ردیف عقب و فضای نسبتا کم این بخش، نمی تواند راحتی کامل را برای 3 نفر بزرگسال فراهم آورد به خصوص اگر افراد، قد بلند هم باشند. بنابراین لازم است تا پیش از ثبت نام در طرح فروش اقساطی خودرو جک s3 به این نکته توجه داشته باشید.

مشخصات فنی

اما از طراحی خودرو که بگذریم، بحث به مشخصات فنی ماشین می رسد؛ که یکی از اصلی ترین عامل برای جذب مشتریان طرح فروش خودرو اقساطی و یا نقدی میباشد. سازندگان کرمان موتور برای قوای محرکه خودروی جک s3، از پیشرانه 1590 سی سی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ را به کار برده اند. این موتور می تواند حداکثر توان 107 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 155 نیوتن متر در 3500 دور در دقیقه را فراهم کند.

موتور از نوع تنفس طبیعی، سیستم انتقال نیرو دیفرانسیل جلو و گیربکس CVT اتوماتیک از دیگر نکات حائز اهمیت درباره این ماشین هستند. اشاره به نهایت سرعت 180 کیلومتر بر ساعت و زمان شتاب صفر تا صد 10.8 ثانیه خالی از لطف نیست . در صورتی که از میان محصولات موجود طرح فروش قسطی کرمان موتور، خرید اقساطی جک اس ۳ را انتخاب کنید، برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی به 7.6 لیتر بنزین نیاز خواهید داشت. بنابراین با توجه به موارد گفته شده، آیا طرح فروش اقساطي جك اس ٣ را میپسندید؟

مدل خودروجک S3
پیشرانه4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور1590cc
قدرت107 اسب بخار
گشتاور155 نیوتن متر
گیربکسCVT
مصرف سوخت ترکیبی7.6 لیتر
شتاب صفر تا صد10.8 ثانیه
حداکثر سرعت180 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های جک S3

پس از قیمت و مشخصات فنی، امکانات رفاهی دیگر عامل اساسی برای انتخاب و خرید خودرو هستند. از همین رو یکی از دلایل رونق فروش قسطی جک S3 را می توان به همین عامل نسبت داد. اما بنابر هدف این مقاله، در این بخش به بررسی امکانات رفاهی جک اس 3 خواهیم پرداخت که خوشبختانه از این نظر حرفی برای گفتن دارد.

طراحی داخلی خودروی جک s3

از جمله آپشن های این خودرو می توان به کروز کنترل، نمایشگر لمسی 7 اینچی، دوربین عقب، نویگیشن، سانروف، سنسور پارک عقب، سنسور فشار باد تایرها، چراغ های مه شکن جلو عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ بدرقه، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، روکش چرمی فرمان، سیستم تهویه اتوماتیک و آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن اشاره کرد.

علاوه بر موارد فوق، کامپیوتر سفری، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی هیدرولیکی، برف پاک کن شیشه عقب، 2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 6 حالته دستی و صندلی سرنشین جلو به صورت 4 حالته دستی، ایزوفیکس صندلی و روکش چرمی صندلی ها از دیگر امکانات جک s3 هستند. بنابراین اگر تمایلی به خرید خودرو داخلی با اقساط بلند مدت ندارید و برای سواری، یک کراس اوور خارجی را انتخاب می کنید، پیشنهاد می کنیم فرصت ثبت نام در طرح فروش جک s3 اقساطی را از دست ندهید.

سیستم‌‌ کمکی راننده کروز کنترل – کنترل پایداری – کنترل ایستایی در سربالایی
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب – سنسور فشار باد تایر
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز کمکی
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – اتولایت – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ بدرقه
فرمانفرمان برقی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان حساس به سرعت 
مالتی مدیامانیتور 7 اینچی لمسی – 6 اسپیکر – نویگیشن –  دوربین عقب
ایمنی کابین2 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو
رفاهی کابینسیستم تهویه اتومات – صندلی‌ راننده 6 حالته دستی – صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – روکش صندلی چرم مشکی – ایزوفیکس صندلی – خروجی 12 ولت
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه جانبی با تنظیم برقی – آینه جانبی با گرمکن – سانروف

شرایط فروش اقساطی جک s3توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید، ما در این محتوا سعی کردیم به یک بررسی کامل در رابطه با خودروی جک s3 بپردازیم. بنابراین دانستیم که این خودرو از چه پیشرانه ای بهره مند شده و مشخصات فنی آن به چه صورت می باشند، با خرید جک s3 قسطی استفاده از چه امکاناتی برای ما فراهم می شود و نیز با ویژگی های ظاهری و داخلی ماشین آشنا شدیم.

اما اکنون بحث به قیمت خودرو می رسد. متاسفانه در شرایط اقتصادی فعلی، خرید خودرو آن هم به صورت نقدی برای بسیاری به عنوان چالش اصلی شناخته می شود. از این رو شرکت کیان خودرو اقدام به فروش خودرو به صورت اقساطی کرده است که یکی از این طرح ها، طرح فروش اقساطی جک اس ۳ می باشد. بنابراین تنها کافیست شما عزیزان تصمیم خود را برای خرید جک s3 اقساطی قطعی کرده و با مراجعه به وب سایت این مجموعه، شرایط فروش اقساطی جک s3 کرمان موتور را بررسی نمایید.

فروش اقساطی جک s3 با اقساط بلند مدت 36 ماهه از محبوب ترین طرح های این شرکت است. علاوه بر این، بسته به شرایط مالی خود می توانید ثبت نام در طرح فروش قسطی جک s3 را با اقساط 12 ماهه تجربه نمایید. از طرفی اگر بیشتر به خودروهای اتومات علاقه دارید، طرح فروش اقساطی جک s3 اتوماتیک 1403 را فراموش نکنید.

 

 

سوالات متداول

مزایای جک اس 3 چیست؟

مواردی چون کیفیت قابل قبول پیشرانه، طراحی داخلی خوب و زیبا، سواری نرم و راحت، 5 ستاره ایمنی و امکانات رفاهی خوب و کاربردی از اصلی ترین عواملی هستند که می توانند شما را برای خرید جک s3 متقاعد کنند.

معایب جک s3 چیست؟

ناهماهنگی طراحی ظاهری، فضای کم صندلی های عقب و نامناسب بودن آن برای سه نفر، حذف ایربگ های جانبی و نفوذ صدای موتور به داخل کابین به عنوان اصلی ترین نقاط ضعف جک s3 شناخته می شوند. البته شایان ذکر است که مزایای بیشتر نسبت به این مشکلات، جک اس 3 را با استقبال گسترده ای روبرو کرده اند.

آیا جک s3 ایمن است؟

جک اس 3 بر اساس تست های صورت گرفته موفق شده 5 ستاره ایمنی موسسه CNCAP را از آن خود کند. سیستم ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی هیدرولیک، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی و سیستم کنترل پایداری از جمله آپشن های ایمنی این خودرو هستند. البته شایان ذکر است که حذف ایربگ های جانبی در نسخه تولید داخل، از ایمنی این خودرو کاسته است.

رقبای جک S3 چه خودروهایی هستند؟

از میان خودروهای موجود در بازار، ام وی ام X22، رنو ساندرو استپ وی و چانگان CS35 از اصلی ترین رقیبان جک اس 3 به حساب می آیند.

شرایط خرید اقساطی جک s3 از کیان خودرو به چه صورت است؟

شما برای خرید این خودرو به صورت قسطی لازم است تا نیمی از هزینه ماشین را به عنوان پیش پرداخت به حساب مجموعه واریز نمایید. علاوه بر این، معرفی فردی به عنوان ضامن از دیگر شرایط خرید این ماشین است. لازم به ذکر است که شما می توانید خودرو را با یکی از شرایط اقساط 12 ماه، 24 ماه و یا 36 ماه خریداری نمایید. اما آنچه که کیان خودرو را از دیگر شرکت ها متمایز می کند، ثبت سند خودرو به نام خریدار پس از عقد قرارداد است.

4.4/5 - (11 امتیاز)

3 پاسخ

  1. سلام لطفا من رو راهنمایی کنید تا خودروی مورد نظرم رو خریداری کنم

  2. سلام لطفا شرایط:مبلغ پیش پرداخت،۳۶ماهه مبلغ قستهای خودروجک جی۳روبفرماید

  3. هرچه تلاش میکنم در سایت ثبت‌نام کنم موفق نمیشم خواهش میکنم راهنماییم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *