لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی جک J4

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی جک J4

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

جک J4 سفید رنگ

درباره طرح فروش اقساطی جک J4 چه می دانید؟

به دلیل تحریم های ایران، ورود خودروهای خارجی به کشور با محدودیت های گسترده ای روبرو شد. این اتفاق زمینه مناسبی را برای ورود و مونتاژ ماشین های چینی به داخل کشور فراهم آورد. یکی از این ماشین ها، جک جی 4 است که به واسطه کمپانی کرمان موتور سال هاست شاهد حضور محصولات مختلف آن در کشور هستیم. هدف ما در این نوشته، بررسی مشخصات و طرح فروش اقساطی خودرو جک j4 است که کیان خودرو اقدام به آن کرده است. شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت با سابقه، بسته به شرایط خود یکی از طرح های فروش اقساطی جک J4 با اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت را برگزینید.

اما سوالی که برای بسیاری پیش می آید این است که شرایط فروش اقساطی جک j4 کرمان موتور به چه صورت است؟ طرح فروش قسطی جک J4 طی چند قسط پایان می یابد؟ آیا با ثبت نام در طرح فروش اقساطی جک جی 4 و خرید این خودرو، سند به نام خریدار ثبت می شود؟ و یا بسیاری از سوالات دیگر که با مطالعه این مقاله پاسخ آن ها را خواهید یافت. پس با ما همراه باشید.

معرفی جک J4

سدان های جمع و جور شهری همواره یکی از پرطرفداران ترین مدل های موجود در بازار ایران بوده اند که یکی از این خودروها، محصول چینی جک J4 است. خودرویی ساده، زیبا و قابل قبول که پس از توقف خط تولید جک J3 به عنوان جایگزینی برای این مدل معرفی شد و به واسطه طرح فروش اقساطی جک J4 تحویل فوری توانست طرفداران خود را پیدا کند.

جک J4 نخستین بار در سال 2013 در نمایشگاهی در چین رونمایی شد و مدتی بعد و در سال 1397 روی خط تولید کرمان موتور قرار گرفت. همینطور شایان ذکر است که در ابتدا این خودرو با نام Heyue A30 به متقاضیان معرفی شد که پس از اندکی به جک جی 4 تغییر نام داد. هر چند هنوز هم Heyue A30 به عنوان دیگر اسم این خودرو شناخته می شود. در نهایت اگر برای خرید خودرو با تحویل فوری به دنبال یک ماشین خوب خارجی و با قیمت مناسب هستید، خرید جک j4 شاید همان چیزی باشد که شما می خواهید.

جک J4 مشکی رنگ اقساطی از نمای جلو

نمای ظاهری

اگر تصمیمی برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی ندارید، خانواده جک می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد به خصوص فروش جک j4 که در این مقاله به آن می پردازیم. جک j4 از نظر طراحی ظاهری چندان حرفی برای گفتن ندارد از این رو احتمالا بیشتر مورد قبول افرادی واقع شود که به دنبال ظاهری ساده و معمولی هستند.

این خودرو در کلاس سدان کامپکت طراحی شده است از این رو توانسته طرفداران بسیاری به دست آورد. در قسمت جلویی ماشین شاهد جلو پنجره ساده کرومی، چراغ های بادامی شکل، سپر اسپرت و خطوط مهندسی شده برای حجم پردازی به بدنه ماشین هستیم. همینطور در قسمت عقبی، چراغ های اصلی بیضی شکل و چراغ های مه شکن تعبیه شده روی سپر، اصلی ترین عوامل زیبایی دهنده به این ماشین هستند.  

جک J4 با ابعاد 4435 میلی متر طول، 1725 میلی متر عرض و 1505 میلی متر ارتفاع ساخته شده است که برای رفت و آمدهای درون شهری بسیار مناسب است. فاصله بین محور چرخ های آن برابر با 2560 میلی متر در نظر گرفته و وزنی برابر 1110 کیلوگرم دارد. بنابراین اگر هنگام خرید خودرو، به قیمت بیش از هر چیز دیگری اهمیت می دهید، جک جی 4 با هزینه ای مناسب، می تواند شما را به هدفتان برساند اما اگر ظاهر ماشین، برایتان خیلی مهم است، پیشنهاد می کنیم نگاهی به طرح فروش اقساطی جک J7 داشته باشید چرا که طراحان جک برای ساخت این ماشین، دقت و ظرافت بیشتری به خرج داده اند.

مشخصات فنی

اکنون قصد داریم به بررسی مشخصات فنی این عضو دوست داشتنی خانواده جک بپردازیم بنابراین اگر در صدد خرید اقساطی Jac J4 هستید، این قسمت را به دقت مطالعه نمایید. جک مدل j4 انرژی خود را توسط موتور 1499 سی سی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ به دست می آورد. این پیشرانه قادر است حداکثر توان 103 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 146 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه را فراهم آورد. همچنین جک جی 4 به گیربکس اتوماتیک CVT مجهز شده تا راحتی را هنگام رانندگی به خصوص در مسیرهای پر ترافیک شهری برای شما به ارمغان آورد. با خرید اقساطی j4 می توانید با نهایت سرعت 180 کیلومتر بر ساعت پیش رفته و شتاب صفر تا صد را در مدت زمان 11 ثانیه تجربه کنید.

این محصول کرمان موتور برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 7.5 لیتر بنزین نیاز دارد در حالی که برای پیمودن همین مسافت در جاده، 4.9 لیتر سوخت مصرف خواهد کرد. در نهایت باید گفت که مصرف ترکیبی جک j4 برابر 6.5 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر می باشد و استاندارد آلایندگی یورو 5 و ظرفیت 45 لیتری باک بنزین، از دیگر نکات حائز اهمیت درباره آن می باشند. بنابراین با توجه به نکات گفته شده پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال خرید ماشین قسطی هستید، فرصت خرید جک j4 قسطی از کیان خودرو را از دست ندهید.

مدل خودروجک J4
پیشرانه4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور1499cc
قدرت103 اسب بخار
گشتاور146 نیوتن متر
گیربکسCVT
مصرف سوخت ترکیبی7.5 لیتر
شتاب صفر تا صد11 ثانیه
حداکثر سرعت180 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن ها

امکانات رفاهی و آپشن های خودرو، دیگر معیار مهم برای خریداران هستند. لازم به ذکر است که شما با ثبت نام در طرح فروش اقساطی جک j4 و خرید این خودرو، نمی توانید استفاده از امکانات خاص و متفاوتی را تجربه کنید چرا که جک جی 4 از این نظر حرفی برای گفتن ندارد. بنابراین اگر وجود قابلیت هایی چون سانروف، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، پیشرانه پر قدرت، طراحی جذاب و بروز و … برای شما اهمیت بسیاری دارد، توصیه می کنیم به سراغ طرح فروش اقساطی جک J7 بروید. البته بدیهی است برای خرید این مدل و استفاده از آپشن های بیشتر، لازم است تا مبلغ بیشتری هم پرداخت کنید.

طراحی کابین خودروی جک J4

کروز کنترل، سنسور عقب، سنسور فشار باد تایرها، چراغ های مه شکن جلو و عقب، اتولایت، دی لایت، چراغ بدرقه، فرمان حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن، ترمز ضد قفل ABS، ترمز عقب کاسه ای، دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، قابلیت تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو به صورت 4 حالته دستی و ایزوفیکس صندلی از جمله قابلیت هایی هستند که با خرید جک j4 اقساطی می توانید استفاده از آن ها را تجربه کنید.

سیستم‌‌ کمکی راننده کروز کنترل – کنترل پایداری(از پاییز 1401)
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب – سنسور فشار باد تایر
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل ترمز عقب کاسه‌ای
سیستم‌ روشناییدی‌لایت(از پاییز 1401) – اتولایت – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب چراغ بدرقه 
فرمانفرمان برقی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان حساس به سرعت 
مالتی مدیامانیتور(سفارشی) – 6 اسپیکر
ایمنی کابین2 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو
رفاهی کابین صندلی‌ راننده 4 حالته دستی – صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – روکش صندلی چرم مشکی – ایزوفیکس صندلی – خروجی 12 ولت
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه جانبی با تنظیم برقی – آینه جانبی با گرمکن

شرایط فروش اقساطی Jac j4 توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید ما در این محتوا به بررسی مشخصات خودروی جک مدل j4 پرداختیم. بنابراین دانستیم که این خودرو چه ویژگی هایی داشته و بیشتر می تواند مورد استقبال چه قشری واقع شود. اما پس از مشخصات خودرو، دیگر نکته به قیمت ماشین باز می گردد؛ عاملی که به عنوان یکی از اساسی ترین معیارها هنگام خرید شناخته می شود. از این رو و با توجه به افزایش روز افزون قیمت ماشین، کیان خودرو اقدام به فروش قسطی j4 کرده است. برای این منظور شما عزیزان می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کرده و با انتخاب یکی از طرح های فروش اقساطی جک J4 با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه، این مدل را با بهترین شرایط خریداری نمایید.

سوالات متداول

مزایای جک j4 چیست؟

ایمنی خوب، پیشرانه قابل قبول، فضای جادار کابین و صندوق عقب و وجود زنجیر تایم از جمله نقاط مثبت جک جی 4 هستند.

معایب جک j4 چیست؟

از اصلی ترین نقاط ضعف این خودرو می توان به کمبود آپشن ها و امکانات رفاهی، بازار دست دوم ضعیف خرید و فروش و سواری نسبتا خشک اشاره کرد.

آیا جک J4 ایمن است؟

جک جی 4 موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه CNCAP چین شده است که به عنوان یکی از نقاط قوت این خودرو شناخته می شود. البته شایان ذکر است که در نسخه مونتاژی این مدل در کشور ما، ایربگ های جانبی حذف شده اند. از این رو می توان گفت ترمز ABS و 2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو از اصلی ترین امکانات ایمنی جک مدل j4 هستند.

رقبای جک جی 4 چه خودروهایی می باشند؟

از میان خودروهای موجود در بازار داخلی، می توان گفت که دنا پلاس توربو، پژو 207 صندوقدار و تندر پلاس به عنوان اصلی ترین رقبای جک J4 شناخته می شوند.

آیا با خرید اقساطی جک j4 از کیان خودرو، سند به نام خریدار ثبت می شود؟

بله، برخلاف بعضی از شرکت ها که تا پایان پرداخت آخرین قسط، سند را به نام خریدار نمی زنند، کیان خودرو از زمان عقد قرارداد، مالکیت خودرو را به خریدار واگذار می کند.

3.9/5 - (28 امتیاز)

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *