لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی شاهین پلاس

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی شاهین پلاس

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

زندگی در عصر امروز و گسترده تر شدن شهرها برای رفت و آمد و خرید روزانه مستلزم داشتن خودرو شخصی است. خودرویی که به لحاظ فنی قوی باشد و با مصرف سوخت بهینه به محیط زیست آسیب وارد نکند. اما، سدی همچون وضعیت بد اقتصادی مانع از این شده است که بسیاری از اقشار کم درآمد جامعه بتوانند صاحب خودرو شوند. به همین دلیل، فروش اقساطی خودرو می تواند مرهمی بر این زخم باشد. فروش اقساطی شاهین پلاس سایپا به عنوان یکی از محصولات اصلاح شده سایپا با اقساط بلند مدت تحویل فوری قدمی به سمت مالک شدن است. به این شیوه می توانید شرایط خرید شاهین پلاس اقساطی سایپا 1403 را در ادامه دنبال کنید. قبل از تصمیم به خرید، بهتر است با مشخصات و ویژگی های این خودرو آشنا شوید.

معرفی خودرو شاهین پلاس سایپا به همراه مزایا و معایب آن

نمایش نمای روبروی خودرو شاهین پلاس سایپا

شرکت سایپا سعی کرد در مقابل خودرو دنا پلاس، محصولی چون شاهین را به بازار عرضه کند که همتای این خودرو باشد یا بهتر است بگوییم، از این خودرو برتر باشد. اما، خودرو شاهین با مشکلاتی روبرو بود که نتیجه معکوسی را به همراه آورد و فروش اقساطی شاهین را با کمتر از آنچه انتظار می رفت روبرو کرد و آنطور که باید مطلوب نبود. برای جبران این کم و کاستی ها، شرکت سایپا سعی کرد نسخه اصلاح شده شاهین با نام شاهین پلاس را روانه بازار کند. نسخه ای که در خور شاهین پرنده در حال انقراضی باشد که سایپا خودرو شاهین را با الهام از این پرنده شکاری تولید کرده بود.

نسخه اصلاح شده توانست به صورت چشمگیری نظر طرفداران محصولات شرکت سایپا را تغییر دهد و بر روند فروش خودرو شاهین پلاس تاثیر بگذارد. به این شیوه طرفداران فروش اقساطی شاهین پلاس تحویل فوری 1403 با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. استقبالی که نشانی از موفقیت این محصول بود.

شاهین پلاس مجهز به موتور 16 سوپاپ است که در طراحی داخلی آن نیز تغییراتی ایجاد شده است. از مزایای شاهین پلاس می توان به موتور 16 سوپاپ با تنفس طبیعی اشاره کرد که باعث می شود استهلاک خودرو کمتر شود. مصرف سوخت در این خودرو بسیار متعادل است و به نوعی دوستدار محیط زیست است. کابین خودرو بسیار جادارتر از شاهین است و از متریال با کیفیتی در ساخت آن استفاده شده است. تنها عیب شاهین پلاس این است که با وجو متریال خوب، کیفیت ساخت آن کمی پایین است.   

طراحی ظاهری و داخلی کابین شاهین پلاس

نمایش طراحی داخلی و داشبورد متفاوت شاهین پلاس در مقایسه با شاهین

تغییرات داشبورد شاهین پلاس اولین چیزی است که در این خودرو ارتقا یافته، به چشم می خورد. نکته بعدی، آپشن ها و امکاناتی است که شاهین پلاس نسبت به شاهین دارد. این امکانات شامل نمایشگر اندروید بزرگتر با دکمه شبه لمسی، دکمه کنترلی روی فرمان، ایربگ در نسخه فول، صندلی برقی، گرمکن صندلی است. این امکانات بر نظر خریدار تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. ناگفته نماند که فروش خودرو اقساطی و تحویل آنی قطعا مزیتی است که در کنار امکانات خودرو باعث افزایش فروش اقساطی خودرو داخلی می شود.

خودرو شاهین پلاس به لحاظ ظاهری نیز تغییر خاصی نسبت به شاهین نداشته است. چرا که ایراد شاهین بیشتر در بخش فنی و کمبود امکانات بود که رفع شد و به لحاظ ظاهری همان سادگی را حفظ کرده است. خرید اقساطی شاهین پلاس با اقساطی بلند مدت به ویژه در پایان سال شما را صاحب خودرو جدید و تمیز می کند تا بتوانید سفرهای نوروز را با آن شروع کنید. یا در هر فصل دیگر هم می توانید این خودرو را تهیه کرده و از خرید خودرو جدید و تازه نفس لذت ببرید.

مشخصات فنی شاهین پلاس

توجه به مشخصات فنی خودرو و تطابق آن با انتظاراتی که از یک خودرو دارید به مراتب می تواند کمک بیشتری به انتخاب صحیح شما کند. فروش اقساطی شاهین پلاس 1403 به همراه سایر محصولات جدید سایپا از جمله شاهین پلاس، اطلس، سهند و کادیلا در این نمایندگی یعنی کیان خودرو موجود است. شرایط فروش اقساطی شاهین پلاس با امکان تحویل فوری و قسط بندی کوتاه مدت و بلند مدت امکان پذیر است که می توانید بر اساس معیارای خود یکی از شرایط موجود را انتخاب کنید. از ویژگی های فنی شاهین پلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       شرکت تولید کننده: سایپا

·       کلاس بدنه: سدان

·       سال تولید: 1402

·       حجم موتور: 1587 سی سی

·       تعداد سیلندر: 4 سیلندر

·       تعداد سوپاپ: 16 عدد

·       تنفس موتور: تنفس طبیعی

·       قدرت: 115 اسب بخار

·       گشتاور: 147 نیوتن متر

·       حداکثر سرعت: 180 کیلومتر بر ساعت

·       گیربکس: 5 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک AT

·       انتقال قدرت: دیفرانسیل جلو

·       تعلیق جلو: مک فرسون

·       تعلیق عقب: یکپارچه تیر پیچشی

·       ابعاد: 1490 × 1771 × 4446

·       وزن: 1320 کیلوگرم

·       حجم باک: 47 لیتر

·       مصرف سوخت: 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر

شرایط فروش اقساطی شاهین پلاس

نمایش نمای عقب شاهین پلاس

برای خرید اقساطی محصولات سایپا می توانید از طریق نمایندگی ما، کیان خودرو اقدام کنید. این نمایندگی فروش اقساطی شاهین پلاس با اقساط 36 ماهه، 24 و 12 ماهه را برای هم وطنان در نظر گرفته است. طرح های فروش اقساطی شاهین پلاس این نمایندگی به این صورت است که وامی به مبلغ نصف هزینه خودرو به خریدار تعلق می گیرد. سپس، طی اقساطی که اشاره شد، فرد می تواند اقدام به خرید اقساطی شاهین پلاس تحویل فوری کند و طی 24 ساعت خودرو خود را تحویل بگیرد.

در واقع این نمایندگی به جای دریافت پیش پرداخت، سعی می کند با اختصاص وام و قسط بندی به خریداران کمک کند تا بتوانند خودرو مورد نظر را هر چه سریعتر طی 24 ساعت تهیه کنند. فروش اقساطی شاهین پلاس در تهران و سایر شهرستان ها به همین صورت است. برای اطلاع از قیمت ثبت نام شاهین پلاس سایپا پیشنهاد می شود حتما در اسرع وقت جدول فروش اقساطی فوری خودروی شاهین پلاس که در سایت ثبت شده است مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر با سامانه پشتیبان آنلاین می توانید ارتباط برقرار کنید یا در صورت نیاز با شماره های ثبت شده در وب سایت تماس بگیرید.

شرایط فروش اقساطی شاهین پلاس به این صورت است که اگر تصور کنید قیمت خودرو حدود 450 میلیون تومان باشد، مبلغ 225 میلیون تومان وام به شما تعلق می گیرد. با انتخاب تعداد اقساط بلند مدت 36 ماهه باید هر ماه مبلغ 10،181،250 میلیون تومان قسط پرداخت کنید.

سوالات متداول

1.آیا فروش اقساطی شاهین پلاس صفر وجود دارد؟

بله، می توانید با مراجعه به نمایندگی کیان خودرو شاهین پلاس صفر ثبت نام کنید.

2.فروش اقساطی چه مزیتی دارد؟

با توجه به شرایط اقتصادی خرید اقساطی خودرو می تواند به اقشار مختلف جامعه با سطح مالی مختلف کمک بسیار زیادی کند. به ویژه اگر شرایط ویژه فروش اقساطی به صورت تحویل فوری و وام به جای پیش پرداخت باشد. تورم موجود در بلند مدت باعث می شود هزینه پرداختی برای خودرو حفظ شود.

3. شاهین پلاس چه امکانات و مزایایی دارد؟

شاهین پلاس سواری نرمی داشته و فضای کابین در این خودرو به اندازه کافی بزرگ است. این خودرو مجهز به دو کیسه هوا و صفحه نمایش لمسی 10 اینچی است که سیستم عامل به کار رفته در آن از نوع اندروید است. این خودرو مجهز به سانروف، کروز کنترل، گرمکن صندلی جلو، رینگ آلومینیومی شیک و روکش چرمی صندلی است.

4.تفاوت شاهین پلاس با شاهین معمولی چیست؟

تفاوت اصلی که باعث پیدایش خودرو شاهین پلاس سایپا شد، کمبودها و نقص های موجود در شاهین بود. شاهین پلاس مجهز به پیشرانه 1.6 لیتری ME16 است که مزیت بیشتری نسبت به شاهین معمولی دارد.  

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *