لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی ساینا g

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی ساینا G

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

ساینا g با رنگ قرمز

همه چیز درباره طرح فروش اقساطی ساینا g

ساینا در مدل های ex، sx و اتوماتیک به بازار آمد تا بتواند ایرانیان را از یک ماشین قابل قبول داخلی بهره مند ساخته و موفقیتی را برای شرکت سایپا به ارمغان آورد. اما حدود 4 سال پس از عرضه اولین نسخه این خانواده، ساینا با نام های دیگر ساینا s و ساینا g روانه بازار شد. البته شایان ذکر است که مدل های مختلف ساینا از نظر فنی تفاوت چشمگیری با یکدیگر ندارند به جز دو تیپ s و g که به استاندارد آلایندگی یورو 5 دست یافته اند.

تفاوت اصلی به آپشن های خودرو باز می گردد. ساینا اس به میدان آمد تا امکانات بیشتری را در مقایسه با مدل های قبلی در اختیار مشتریان قرار دهد. اما جالب است بدانید که ساینا جی از این نظر در جایگاه بالاتری قرار گرفته و به عنوان نسخه فول آپشن خودروی ساینا شناخته می شود. بنابراین اگر می خواهید با ثبت نام در طرح فروش اقساطی ساینا و خرید این خودرو از بیشترین آپشن ها و امکانات ممکن بهره مند شوید، خرید ساینا g جدید پیشنهاد ما به شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتها با ما همراه باشید.

نمای ظاهری ساینا g

ساینا s و ساینا g هر دو به عنوان نسخه فیس لیفت شده ساینا معمولی شناخته می شوند. از این رو ضمن دارا بودن یک سری تغییرات ظاهری با نسل های قبلی این خانواده، هر دو مدل دقیقا نمایی مشابه هم دارند. بنابراین چه طرح فروش اقساطی ساینا S را انتخاب کنید و چه به سراغ خرید ساینا gبروید، ظاهر ماشین یکسان خواهد بود. ساینا جی با بهره مندی از چراغ های دی لایت، سپر جدید و جلو پنجره کرومی جدید، ظاهر زیباتری پیدا کرده است.

البته همچون ساینا اس از نظر نمای جانبی هیچگونه تغییری نداشته و به همان صورت قبل می باشد. اما اصلی ترین تغییر به بخش عقبی خودرو باز می گردد. چراغ های جدید، طراحی متفاوت درب صندوق و دیفیوزر جدید عقب از جمله این تغییرات هستند. البته باید ذکر کرد که طراحی شیشه های عقب به صورت دودی و رینگ های آلومینیومی جدید، تفاوت ظاهری تیپ g ساینا در مقایسه با ساینا s هستند. از این رو اگر خواهان خرید اقساطی خودرو های داخلی هستید و می خواهید سواری با بهترین مدل ساینا را تجربه کنید، فرصت خرید ساینا g صفر را از دست ندهید.

ساینا g سفید رنگ از نمای عقب

مشخصات فنی

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، مدل های مختلف ساینا از نظر فنی تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند بنابراین با ثبت نام در طرح فروش اقساطی ساینا، شما از یک پیشرانه 1.5 لیتری M15 بنزینی بهره مند خواهید شد که قادر به فراهم آوردن حداکثر توان موتور 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه می باشد. با خرید ساینا جی اقساطی شما می توانید با نهایت سرعت 175 کیلومتر بر ساعت پیش رفته و شتاب صفر تا صد را در زمان 12.8 ثانیه تجربه کنید.

ساینا g همچون ساینا s از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره مند می باشد؛ ویژگی ای که این دو مدل را از دیگر اعضای خانواده ساینا متمایز کرده است. شما برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر با این خودرو به صورت ترکیبی به 7 لیتر بنزین نیاز خواهید داشت. در آخر بنابه آنچه که گفتیم شاید ساینا در زمینه فنی و در مقایسه با جدیدترین خودروهای موجود در بازار حرفی برای گفتن نداشته باشد اما خرید ساینا جی با اقساط بلند مدت می تواند نیاز شما را برآورده سازد.

مدل خودروساینا G
پیشرانهM15
حجم موتور1503cc
قدرت87 اسب بخار
گشتاور128 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی7 لیتر
شتاب صفر تا صد12.8 ثانیه
حداکثر سرعت175 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن ها

با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، طرح فروش اقساطی سایپا تحویل فوری به وجود آمده تا متقاضیان راحت تر بتوانند ماشین دلخواه خود را خریداری نمایند. اما دیگر نکته حائز اهمیت پیش از انتخاب ماشین، امکانات و آپشن های آن می باشد. همانطور که قبلا هم گفتیم، طرح فروش ساینا g می تواند شما را مالک فول آپشن ترین عضو خانواده ساینا کند بنابراین اگر به دنبال خرید خودرو با قیمت مناسب هستید، طرح فروش اقساطی ساینا جی را از دست ندهید.

شما با انتخاب این مدل برای فروش خودرو اقساطی می توانید از امکاناتی چون سیستم ترمز ABS ، دو ایربگ راننده و سرنشین جلو، سنسور دنده عقب، سنسور تنظیم فشار باد تایرها، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، آینه های جانبی برقی، فرمان دی کات، کلیدهای کنترلی روی فرمان، نمایشگر لمسی 7 اینچی، دوربین عقب، نویگیشن، سیستم تهویه اتوماتیک، روکش چرمی صندلی ها، ایزوفیکس صندلی و قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 6 حالته دستی و صندلی سرنشین جلو به صورت 4 حالته دستی بهره مند شوید.  

نمای داخلی خودروی ساینا g

فروش اقساطی ساینا جی 1401 توسط کیان خودرو

با توجه به هزینه های سرسام آور خودرو، امروزه متقاضیان زیادی با چالش های اساسی روبرو شده اند. از این رو کیان خودرو با فراهم آوردن امکان فروش اقساطی ساینا g تحویل فوری و نیز ارائه بهترین شرایط فروش اقساطی ساینا g اقدام به خدمت رسانی به مشتریان خود کرده است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت این هلدینگ جدول فروش اقساطی ساینا g را مطالعه کرده و بسته به شرایط خود، تعداد اقساط را انتخاب نمایید.

از جمله بهترین شرایط فروش اقساطی ساینا gمی توان به خرید اقساطی ساینا صفر با اقساط 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه اشاره کرد. از این رو تنها کافیست مهلت بازپرداخت اقساط را تعیین کرده و بخشی از هزینه ماشین را به عنوان پیش پرداخت به حساب مجموعه واریز نمایید. البته شایان ذکر است که شما برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی ساینا g تحویل فوری لازم است فرد معتبری را به عنوان ضامن معرفی کنید. در آخر خوشحال می شویم شما را برای خرید ماشین دلخواهتان همراهی نماییم.

سوالات متداول

 مزایای ساینا g چیست؟

ساینا جی در مقایسه با دیگر اعضای این خانواده، طرفداران بیشتری پیدا کرده است. بهره مندی از آپشن های بهتر و به روزتر، فضای جادار کابین، استاندارد آلایندگی یورو 5 و طراحی ظاهری قابل قبول تر در مقایسه با نسل های قبلی از جمله نقاط مثبت ساینا g هستند.

معایب ساینا g چیست؟

همچون دیگر محصولات سایپا، ساینا جی هم معایب قابل تاملی دارد که ممکن است شما را از خرید این ماشین منصرف دارند. از جمله اصلی ترین نقاط ضعف ساینا g می توان به مواردی چون پلتفرم قدیمی، پیشرانه نه چندان قابل قبول و مشابه نسل های قبلی، کیفیت ساخت پایین و صدای زیاد موتور به خصوص در داخل کابین اشاره کرد.

ایمنی ساینا g به چه صورت است؟

همچون دیگر خودروهای سایپا، ساینا جی هم از نظر ایمنی حرفی برای گفتن ندارد. تمامی مدل های خانواده ساینا تنها از دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو و سیستم ترمز ABS و EBD بهره مند هستند. همچنین عدم شرکت این ماشین در تست های ایمنی بین المللی سبب شده تا بتوان به راحتی ادعا کرد که ساینا خودروی ایمنی نیست.

رقبای ساینا g چه خودروهایی هستند؟

با توجه به ویژگی های ساینا نمی توان رقیب خاصی برای آن در بازار پیدا کرد. با این وجود می توان گفت ساینا s و کوییک، اصلی ترین حریفان ساینا g از همان خانواده سایپا هستند.

آیا ساینا g ارزش خرید دارد؟

ساینا یک سدان جمع و جور شهری است. در صورتی که توان مالی شما برای خرید خودرو کم باشد و نتوانید هیچ یک از مدل های به روزتر موجود در بازار را انتخاب کنید، بله ساینا برای شما ارزش خرید دارد به خصوص ساینا جی. در مقایسه با مدل های مختلف این ماشین، ساینا g امکانات بیشتری داشته و جدیدتر است. همچنین اختصاص قیمت مقرون به صرفه به آن باعث شده تا ایرانیان زیادی جذب این خودرو شوند. در آخر هم باید گفت به دلیل ایرانی بودن این ماشین، مشکلی در تامین لوازم یدکی آن نخواهید داشت و بازار پر رونق فروش دست دوم، امکان خرید و فروش آسان را برایتان مهیا می سازد.

3.6/5 - (8 امتیاز)

یک پاسخ

  1. با درود فراوان خدمت کلیه کارکنان عزیز شرکت سایپا
    هر زمان که می بینم و می شنوم که محصولات با کیفیت ایرانی تولید میشود به خود می بالم. امیدوارم این اقدامات ادامه داشته باشد تا به استاندارد جهانی و در شأن ملت بزرگ ایران باشد. پیروز و سر بلند ایران عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *