لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی ون اینرودز

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی ون اینرودز

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

آنچه در شرایط سخت اقتصادی به شما کمک می کند تا صاحب خودرو شوید و با وجود تورم، پرداخت اقساط در طی زمان آزار دهنده نباشد، خرید اقساطی خودرو است. اگر به سفرهای طولانی دسته جمعی علاقه دارید، ون اینرودز همانطور که از نامش پیدا است، مخصوص جاده ها ساخته شده است. یا اگر به یک ون سرپوشیده برای حمل بار نیاز دارید باید گفت ون اینرودز برای شما ساخته شده است. فروش اقساطی اینرودز با شرایط ویژه می تواند روند تهیه این خودرو را برای شما بسیارآسان تر کند.

برای بررسی شرایط فروش قسطی ون اینرودز و معرفی این خودرو بهتر است با ادامه با ما همراه باشید. به این وسیله، قبل از خرید می توانید ویژگی های این محصول را به خوبی بررسی کرده و در صورت مطلوب بودن، این خودرو را تهیه کنید و از سفر خانوادگی راحت با تجهیزات کامل لذت ببرید.

معرفی ون اینرودز، همسفر خوب

نمایش ون اینرودز در رنگبندی متنوع

با اینرودز به دل جاده بزنید و سعی کنید با انتخاب رنگبندی های زیبا و جیغ کمی چهره خسته جاده را رونق ببخشید. جرات کنید و رنگی زندگی کنید. شاید این پیامی باشد که خودرو ایرودز برای طرفدارانش به ارمغان آورده است. با خرید اقساطی ون اینرودز و تحویل فوری می توانید طی 24 ساعت خودرو را تحویل بگیرید و اقساط آن را ماهانه پرداخت کنید.

اینرودز یکی دیگر از محصولات کمپانی بهمن موتور است که با توجه به نیاز بازار به خودرو ون در سال 2009 ارائه شده است. برای خرید اقساطی ماشین های گروه بهمن می توانید از طریق نمایندگی کیان خودرو اقدام کنید. ون اینرودز یکی از خودروهای اقتصادی و کامپکت است که شبیه به دانگ فنگ C35 ساخته شده است که به کمک یک سقف بلند قسمت بار آن پوشیده شده است. همین موضوع، شرایط را برای این خودرو به گونه ای رقم زده است که بتواند به یک خودرو سفری تبدیل شود.

اگرچه که طبق تعریف شرکت تولید کننده، اینرودز بیشتر یک خودرو باری مسقف است. اما، می توان آن را به یک ماشین سفری تبدیل کرد. با خرید ون اینرودز و فراهم کردن امکانات مناسب کمپینگ می توانید از این خودرو در کمپ زدن در دل جنگل و کوه استفاده کنید و روزگار هیجان انگیزی را بگذرانید.

از مزایای این خودرو می توان به قیمت مناسب آن نسبت به سایر ون های موجود در بازار اشاره کرد. ون اینرودز قدرت مانور قابل شهری خوبی دارد و مصرف بنزین آن کم است. به همین دلیل، به یک خودرو اقتصادی در سطح کلاس ون شناخته می شود. فروش اقساطی ون اینرودز عامل موثری در کمک به خرید این خودرو است.

طراحی داخلی ون اینرودز

نمایش طراحی داخلی و صندلی های خودرو ون اینرودز

طراحی داخلی ون اینروزدز به گونه ای است که می توانید تا حجم 5.1 متر مکعب وسیله های حجیم را در آن بگنجانید و بدون مشکل آن را در مسافت های طولانی حمل کنید. این ویژگی مثبت به همراه کم مصرف بودن، از عواملی است که خریداران را به سمت خرید قسطی ماشین داخلی به ویژه ون اینرودز سوق می دهد.

از عوامل مهم دیگری که در ون اینرودز رعایت شده است، شاسی یکدست این خودرو است. شاسی یکدست به خودرو این امکان را می دهد تا بتواند نسبت به خودروهای باری دیگر سواری بهتری داشته باشد. به همین دلیل، می توانید تنها با تجهیز لوازم کمپینگ، این خودرو را به یک خودرو سفری تبدیل کنید. در زمینه باربری، اگر تنها به دنبال یک خودرو باربری خوب مانند وانت هستید، پیشنهاد می شود با خرید قسطی وانت کارا دو کابین به عنوان یکی از محصولات پر طرفدار بهمن موتور، خودرو مناسبی که با شرایط کاری شما سازگار است را تهیه کنید.

اینرودز به لحاظ ظاهری طراحی بسیار ساده ای داشته و از نظر نمای داخل هم باید گفت، به همین اندازه ساده است. یعنی المان خاصی که زیبایی بخش داخل خودرو باشد یا شکل لوکسی به آن بدهد، در این محصول به کار گرفته نشده است. اما، آنچه خریدار را به خرید این خودرو دلگرم می کند، قابلیت بارگیری از سه طرف و اقتصادی بودن آن است.

فروش ون اینرودز با اقساط آسان بلند مدت به طرفداران این خودرو فرصت مناسبی می دهد تا بتوانند با حداقل امکانات این ون خوش ساخت را تهیه کنند. اگر در کنار سفر، به آفرود علاقه دارید، می توانید محصولات دیگر بهمن خودرو را نیز بررسی کنید. با خرید قسطی کاپرا 2 جدید این شانس را به خود بدهید که سواری خوبی را در دشت و بیابان با کاپرا 2 نیوفیس تجربه کنید.

مشخصات فنی ون اینرودز

وجود سیستم کمکی کنترل کشش و پایداری از ویژگی های مثبتی است که در ون اینرودز استفاده شده است. چرا که پایداری قوی برای ون یکی از مشخصه هایی است که در انتخاب این خودرو داخلی چشمگیر است. حتی می توانید کمی این خودرو را با اضافه کردن کفپوش آلومینیومی و جدا کننده قسمت کابین از بار سفارشی تر کنید.

هنگام فروش اقساطی ون اینرودز سعی کنید بررسی کنید که آیا می توانید این دو مورد را قبل از ثبت خرید، سفارش دهید یا خیر.  قبل از وارد شدن به سایت فروش اقساطی ون اینرودز بهتر است با مشخصات فنی این خودرو کمی بیشتر آشنا شوید.

·       کمپانی تولید کننده: بهمن موتور

·       سال طراحی: 2009

·       حجم موتور: 1493 سی سی

·       تنفس موتور: طبیعی

·       انتقال نیرو: دیفرانسیل عقب

·       حداکثر قدرت: 105 اسب بخاز در 6000 دور در دقیقه

·       حداکثر گشتاور: 140 نیوتن متر در 2800 دور در دقیقه

·       جعبه دنده: 5 سرعته دستی

·       حداکثر سرعت: 140 کیومتر بر ساعت

·       وزن: 1285 کیلوگرم

·       مصرف سوخت ترکیبی:7.2 لیتر در هر صد کیلومتر

·       حجم باک: 55 لیتر

·       استاندارد آلایندگی: یورو 5

·       کیسه هوا: دو عدد

·       ترمز جلو: دیسکی

·       ترمز عقب: کاسه ای

·       مجهز به سیستم ESP و TCS

·       مجهز به چراغ دیلایت یا چراغ روز

·       مجهز به سیستم کنترل فشار باد تایرها TPMS

شرایط فروش اقساطی ون اینرودز

نمایش نمای عقب و فضای داخلی قسمت بار ون اینرودز

برای تهیه خودرو می توانید از فروش اقساطی خودرو های داخلی که شامل شرکت های مختلف بهمن خودرو، ایران خودرو و سایپا است، اقدام کنید. این شرکت ها محصولات خود را از طریق نمایندگی کیان خودرو به فروش می رسانند. فروش ون اینرودز با بهترین شرایط در این نمایندگی انجام می شود. توجه کنید که شرایط فروش اقساطی ون اینرودز درست مانند سایر محصولاتی که در کیان خودرو به فروش می رسد، شامل اعطا وام اولیه و تحویل فوری است.

این نمایندگی به میزان نصف مبلغ خودرو مورد نظر، وام اختصاص می دهد. سپس، از شما می خواهد که طی اقساط 12، 24 و 36 ماهه هزینه کل خودرو را به انتخاب خودتان پرداخت کنید. شرایط خرید قسطی ون اینرودز به گونه ای در نظر گرفته شده است که به شما این امکان را می دهد بتوانید خودرو را به صورت تحویل فوری، طی 24 ساعت، تحویل بگیرید. سپس، اقساط را ماهانه پرداخت کنید.

به طور مثال، فروش اقساطی ون اینرودز به این صورت است که اگر تصور کنید که مبلغ خودرو چیزی حدود 500 میلیون تومان باشد، مبلغ 250 میلیون تومان وام به این خودرو تعلق می گیرد. اگر خرید ون اینرودز لیزینگی با اقساط طولانی مدت 36 ماهه مد نظر شما باشد، باید با این شرایط به ازای هر ماه مبلغ 11،312،500 تومان پرداخت کنید. البته، توجه کنید، قیمت بیان شده در رابطه با خرید ون اینرودز قسطی تنها یک مثال است و قیمت واقعی خودرو نیست.  

سوالات متداول

1.آیا فروش اقساطی ون ایندرودز صفر موجود است؟

بله، کافی است به نمایندگی مراجعه کنید و برای خرید اقساطی ون ایندروز صفر ثبت سفارش کنید.

2.معایب ون اینرودز چیست؟

در کنار مزایایی که در بالا به آن اشاره شد، ون اینرودز معایبی نیز دارد. این معایب شامل پیشرانه ضعیف، امکانات رفاهی کم و طراحی قدیمی آن است که در بازار رقابت حرفی برای گفتن ندارد.

3.قیمت خودرو ون اینرودز چه قدر است؟

با توجه به نوسان شدید بازار بهتر است برای اطلاع از قیمت این محصول به نمایندگی مراجعه کنید یا ب دفتر مرکزی آن تماس حاصل کنید. اما، به جرات می توان گفت که این خودرو یک ون کم مصرف و اکونومیک است.

4.امکانات ون اینرودز چیست؟

ون اینرودز به عنوان محصولی جدید از گروه بهمن موتور مجهز به صفحه نمایش 9 اینچی، دو کیسه هوا، سیستم ESP و TCS است. این خودرو کاملا برای تردد در خیابان های داخل شهر مناسب است و یک خودرو کم مصرف محسوب می شود.

 

Select your comment provider from settings.

3.5/5 - (2 امتیاز)